Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Hienolta peliltä tuo vaikuttaa, näin tälläisen silmissä kuka ei ole haloihin ennen kajonnut. Harmi vaan etten ole vielä grafiikkoja ja alkua enempää päässyt ihastelemaan, kun kaksi kertaa jo peräkkäin kaatunut heti alkuun :/ Jospa kolmas kerta toden sanois.
 
Vastaus: Halo 3

Ro0Ki3 sanoi:
Hui hui, varohan mitä puhut. Kohta ryntäävät ilkeät halofanit kimppuusi : )

Itsekään en oikein ymmärrä mikä tässä Halossa on niin ihmeellistä. Ykkösen olen PC:llä pelannut läpi ja 2 ei kiinnostanut ollenkaan. Olihan tuo ihan hauska perus fps-peli, ei mitään erikoista, kerta en oikeen "scifipeleistä" perusta, mutta ihan menevää silti.

14wee ei ole vielä kovin vanha.

Tuli väärä quote, samaa kirjoittajaa kommentoin kuin sinäkin ;)
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Onko muuten muilla vaikeuksia päästä pelaamaan matchmakingin avulla? Itellä mennyt tässä kohta puoli tuntia odotellessa ja sinä aikana pääsin yhteen punaiset vastaan ei mitään matsiin, eli tuli heti game over. Muutenkin jotain outoa, kun tulee lähinä betamappeja ja team shotty sniperiä koko ajan.

Sama täällä, aiemmin tänään tuli koitettua ja silloin toimi ihan hyvin, mutta nyt ei pääse pelaamaan millään.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Muutenkin jotain outoa, kun tulee lähinä betamappeja ja team shotty sniperiä koko ajan.

Mulla on sama homma. Kun pelasin ranked matseja tänään niin KAIKKI (pelasin varmaan 5 matsia) olivat team shotty sniperiä. Taitaa olla jokin vika bungiella kun koko ajan tuli ja samat kartat kiersi.
 
Vastaus: Halo 3

Joo ei tää kyllä ainakaan toistaseksi oo millään tavalla ihmeelliseltä peliltä vaikuttanut. Aikaisempia Haloja en ole pelannut, mitä nyt vähän Halo 2:sta joskus kaverilla pikaisesti koittanut. Perusräiskintää perusgrafiikoilla, äänimaailmakaan ei ole suuremmin sykähdyttänyt. Mulla tökkii myös vähän vastaan nuo viholliset, hyvin sanottu tuo Super Mario Brossin vauvakilpikonnat, näitähän siellä jaloissa kokoajan juoksee :D
Muutama tehtävä tosin vasta pelattuna heroicilla, ehkä se siitä vielä lähtee?
 
Vastaus: Halo 3

nii en tiä, kai se on sama ku alkaa kattoo kummisetä kolmosta ilman että on nähny aiempia, lukuunottamatta paria kohtausta.. (toi ny oli vertaus, ei ehkä paras selllane)...
 
Vastaus: Halo 3

Neljä ensimmäistä tehtäväkokonaisuutta vasta takana, heroic-vaikeustasolla ja fiilis on mahtava!

Alussa mennään kapealla putkella, mutta tarinan edetessä laajenee katto korkeammalle ja seinät leveämmelle. Välillä Gears of War -maisia näkymiä, jotka vain parantavat fiilistä. Grafiikka on välillä mitä on, mutta se ei tässä todellakaan ole pääasia. Kokonaisuus on se joka ratkaisee. Pelimekaniikkaan liittyvät uudistukset ovat olleet onnistuneet.

Musiikki on fiiliksestä ainakin se yksi kolmasosa. Aivan kuten hyvässä elokuvassa, myös tässä se onnistuu antamaan sen viimeisen potkun sille orastaneelle tunnelataukselle, joka voimistuessaan jättää pelaajaan pysyvän jäljen. Aika vaikuttavia hetkiä saanut jo kokea näinkin lyhyen matkan varrella.

Verkkopeli testaamatta, vaikka sinne piti oikeasti rynnätä ensimmäisenä. Yksinpeli onnistuu koukuttamaan sen verta kovasti, ettei ole ollut kiirettä.
 
Vastaus: Halo 3

Joblo sanoi:
Mutta on niitä miinuksiakin löydetty, ikävä kyllä. Suurimpana nousee esiin yksinkertaisesti äänimaailma. Puhuminen, kävely, kranaatit ym. kuuluvat todella kovana, kun taas omien aseiden ääniä ei tahdo taistelun melskeessä juuri ollenkaan erottaa taustalta! Lisäksi esim. Halosta come backin tehneen Assault Riflen ääni on jostain todella syvältä, ihan muutoinkin.
Moninpeliä keretty jo sitäkin vähän testaamaan, lupaavalta vaikuttaa.


Varsinkin Bioshockin jälkeen äänimaailma on todella aneemine. Ihmettelin että onko multa subbari pimentynyt kun vaikka miten tuli räjähdyksiä niin ei hirveästi murinaa sieltä sunnalta kuulunut.

Pelissä on kyllä semmonen räiskimisen meininki. Pelattavuus on myös todella kohdallaan. Normaalilla tasolla tekoäly on ihan uskomattoman tyhmä! Välillä viholliset jäävät välillä pönöttämään paikalleen. Harmittaa, että aloitin pelin normaalilla tasolla.

En ole ennen haloja pelannut, mitä nyt halo1 joskus kokeillut. Juoni ei minulle ole yläänsä hirmu tärkeä osa pelissä. Käytännössä sivuseikka kunhan peli on muuten hyvä, joten itseäni ei haittaa vaikka peli alkaa suoraan ilman sen kummempia selittelyjä.

Kaiken hypen alta kyllä löytyy hyvä peli, mutta tiltin paras ikinä timanttisilmäkorvajuttuihin en yhdy.
 
Vastaus: Halo 3

Kuinka tappava peli on vaikeimmalla? Kannattaako lyödä samantein nupit kaakkoon vai tuleeko CODimaisesti (veteran) äitiä ikävä pahemman kerran? Halot eivät tuttuja, mutta FPS muuten kyllä.
 
Vastaus: Halo 3

Eipä tarvi ilmeisesti haloa pelata, sillä pari kertaa yritin pelata ja kaatui. Nyt käynnistettäessä valot välkkyvät punaisena......
 
Vastaus: Halo 3

turisti sanoi:
Eipä tarvi ilmeisesti haloa pelata, sillä pari kertaa yritin pelata ja kaatui. Nyt käynnistettäessä valot välkkyvät punaisena......

Joo-o, sama juttu. Oikein juuri paraatihetkellä.

Joblo palaa asiaan marraskuussa Halo 3:n merkeissä :(
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Kuinka tappava peli on vaikeimmalla? Kannattaako lyödä samantein nupit kaakkoon vai tuleeko CODimaisesti (veteran) äitiä ikävä pahemman kerran? Halot eivät tuttuja, mutta FPS muuten kyllä.
Heroic liian helppo, legendary varmasti ekalla kerralla hermoja raastava.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Kuinka tappava peli on vaikeimmalla? Kannattaako lyödä samantein nupit kaakkoon vai tuleeko CODimaisesti (veteran) äitiä ikävä pahemman kerran? Halot eivät tuttuja, mutta FPS muuten kyllä.

Voiko legendaryn valita jo alussa? (ei pysty nyt tarkastamaan)

Itse vedin ykkösen normal->heroic->legendary. Kakkosessa into loppui jo heroiciin. Itse olen kokenut, että vaikeus nousee noin joka kerralla sopivasti. Osansa siinä on myös sillä, että ekan pelikerran jälkeen tuntee paikat/pelin. Ehkä sitä olisi voinut heti hypätä heroiciin, mutta tuli vedettyä jo normalilla. Ja tuli siinä matkalla muutaman kerran pataankin.

Varsinkin, jos Halot eivät ole tuttuja ja pitää opetella koko helahoito, luulisi, että normal olisi aluksi paras. Vaikeuttahan voi vaihtaa kesken pelin, joten miten valitsetkin, voit muuttaa mielesi.
 
Vastaus: Halo 3

Pibe sanoi:
Heroic liian helppo, legendary varmasti ekalla kerralla hermoja raastava.

No aika ristiriitaista. Itse olen kokenut Halo-konkari, kumpainenkin peli vedetty läpi useamman kerran. Ja Livessä menestytty hyvin.
Minusta Normal-taso, jolla kolmosta pelasin, on sopivan haastava. Heroicilla tulisi varmasti jo aika hyvin turpaan, ja pelaamisesta tulisi todellakin vakavaa. Easyyn en koske, se on kuitenkin varma.
 
Vastaus: Halo 3

Hah, taitaa olla muutama ihminen linjoilla, sillä Bungien kotisivut latautuu hitaasti tai jättää välillä latautumatta kokonaan. :)

Olisin voinut käydä katsomassa vähän statseja, mutta jos ei pääse, niin ei sitten. -> pelaamaan.
 
Vastaus: Halo 3

Siis heroicilla oli pari kohtaa missä kuolee pari kertaa. Ei se nyt vielä mitään turpiinottoa ja vakavaa pelaamista ole. Sillä kannattaa aloittaa mun mielestä ja sitten jos haluaa lisää haastetta, pelaa vielä legendaarisella.
 
Vastaus: Halo 3

Heroicilla pelin pelaamisen aloitin ja ainakaan alun perusteella ei ole kovin haastavalta tuntunut, mutta eiköhän se vaikeus siitä nouse pelin edetessä. Fps- pelejä on ihan kohtuullisesti tullut elämän aikana pelattua, mutta miksikään veteraaniksi niiden suhteen en kuitenkaan itseäni luokittele.

Legendarynkin voi ilmeisesti heti alussa valita, jos vaan kantti kestää. Itellä ei kyllä käynyt edes mielessä valita tota ensimmäiselle pelikerralle, koska turpakäräjät olisivat olleet taattu juttu:). Jos kuitenkin todellista haastetta kaipailee, niin eiköhän se legendarykin voi olla ihan oikea valinta jo ensimmäiselle pelikerralle.
 
Ylös Bottom