Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Paolo sanoi:
Eipä tuo kyllä visuaalisesti paljoa eroa edeltäjistään, ainakaan puucee-versioista.
Resistancen tapaan "2.5 sukupolven grahviikat".

Mutta se ei onneksi ole näissä peleissä pääasia.

Niin se on hassua miten riippuu ilmeisesti pelistä... en ole vielä toista x360 peliä nähnyt missä ei olisi minkäänlaista antialiasointia... ei vaan menis läpi "normipeleissä", tulisi heti hirvee valitus. Aika kova ininä oli PGR3 kohdalla vaikka siinä ei gafiikan portaitaisuus ollut näin pahaa :)
Eikös mikkisoftalla ollut kovatkin säännöt että vähintään 2x AA pitäisi olla ?? Nyt sitten omassa pelissään luikerteleevat tuostakin ohi.. ja tosiaan, kyllä vähänkin suurimmilla näytöillä no-AA hyppää silmille... 2xAA kin on aika rajoilla.
 
Vastaus: Halo 3

suokukko sanoi:
Jou:cool:, tänään kävin ostaa omani, mutta en jouda pelaamaan kun just tänään alko koeviikko, avaan sen muoveista ensi keskiviikkona.

Ei kuulu mulle, mutta kuinka kauan sä oikein luet niihin kokeisiis? Itellä koeviikko meni lähes ilman lukemista läpi ja kokeista huonoin numero tuli uskonnosta. Sekin oli 8 1/2. Aina sitä pelaamaan ehtii! ;)
 
Vastaus: Halo 3

Paolo sanoi:
Eipä tuo kyllä visuaalisesti paljoa eroa edeltäjistään, ainakaan puucee-versioista.
Resistancen tapaan "2.5 sukupolven grahviikat".

Kaikkea ei voi saada. Vihollisia ja kaikkea muuta on ruudulla aiempaa selvästi enemmän. Ja niillähän on aika näpsäkkä tekoäly ja siihen vielä fysiikat taustalle. Plus koko homma pyörimään pehmeästi, niin ei tämä ei ole yhtään hassumpi suoritus.

Tekstuurit ovat tarkkoja, mutta polygonimallit usein aika yksinkertaisia. Valaistus taas on esim. ulkokentissä aika makeeta, mutta sisätiloissa silmiinpistävän karua. Jos välillä näyttää karulta, mahtuu matkalle kuitenkin monta tosi upean näköistä kohtausta.

Kokonaisuutena tämä on ihan täyttä nextgeniä, koska vanhoilla koneilla ei olisi tämän kanssa mitään jakoa.
 
Vastaus: Halo 3

Asentaja sanoi:
Juu näin vähän arvelinkin. Elikkä lyhyesti sanottuna pienellä silmänkarkilla kuorrutettu samaa tavaraa sisältävä peli kyseessä. Ei ole kukaan tähän mennessä pystynyt perustelemaan noita pisteitä mitä peli on hamunnut.

Juu nuo yli 90 arvosanat ovat ihan liian yläkanttiin. Tosin eipä ole peliä vielä lähellekään tullut pelattua läpi.

Pelillisesti pelissä ei ole pahemmin vikaa. Konsoliräiskinnäksi peliä on hauska pelata ja tekoäly on ihmeen hyvää, varsinkin hieman vaikeammalla tasolla. Muutoinkin kenttäsuunnittelu on hyvää, mutta...

...pelin grafiikka on naurettavan huonoa. Joissain tekstuureissa on käytetty hienompia pinnoitteita, mutta muutoin tekstuurit ovat yksinkertaisia. Muutoinkin pelin resoluutio on naurettavan huonon oloinen, aivan kuin oli aikoinaan PGR3:ssa - teräväpiirrosta ei ole tietoakaan eikä reunanpehmennyksistä. Pelissä vähänkään kauempana kaikki muuttuu hirveäksi mössöksi, kuten itseasiassa melko lähelläkin. Tosin grafiikka piirtyy todella kauas hahmojen osalta.

Kyllähän tätä pelaa. Aivan kuten Halo 2:n kanssa, niin peli tuotti pettymyksen. Tosin ihmeellisesti tätä vääntää eteenpäin, vaikken olekaan mikään Halofani.

Tekisi mieli sanoa että perkele, mutten sano...

Pitää vielä hieman pelailla, jotta lopullisen tuomion voi antaa. Näin tässä ensitunnelmissa.

Onko kukaan kokeillut tätä muuten 1080p resoluutiolla? Onko peli silloin tarkan näköinen? Muilla resoilla ei tunnu olevan hirveästi eroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Noin 3-4h takana. Graafisesti on ollut huippukohtia ja sitten myös hieman keskinkertaisempaa antia. Itse pelattavuus ja taistelut ovat olleetkin sitten ihan huippuluokkaa. Kyllä tää nyt vaan aika kybällä rokkaa!
 
Vastaus: Halo 3

Jos se mun levy on menny rikki niin sit tyydyn varmaan normiin:(

jos niin tapahtuu niin täytyy ihmetellä: Miksi Jumala ei halua minun ostavan CE pakettia:confused: :confused:

Jos kaikki menee niin kuin pitääkin niin tulee olemaan tosi hauskaa tää loppupäivä:)
 
Vastaus: Halo 3

Oman CE levy oli kuulemma niin naarmuinen, että myyjä aukaisi uudenkarhean norm. Halo 3:n ja otti sieltä levyn boksiin.

Tämä asematunnelin GS:ssä.
 
Vastaus: Halo 3

Itse kävin noutamassa Legendary Editionin Kampista, ja yöllä tuli noin kolme tuntia pelailtua sekä kampanjaa että moninpeliä. Joudun grafiikkaa hieman kritisoimaan, sillä vaikka se täyttää tehtävänsä - ja välillä oikein mainiosti - niin upeiden ulko-ilma-tilojen sekaan on mahtunut monta hämmentävän huonoa hahmo-mallia. Palikkaiset päät ja korvat, rumat silmät, ja eloisuudesta ei tietoakaan... Missä on Mass Effect -tason hahmon-mallinnus? :confused:

Pelattavuus on taattua Halo-laatua, enkä kaipaa sisältöön yhtään enempää. Tässä pelissä on munaa, vauhdikkuutta ja helkkarin kova moninpeli-verkosto, jonka parissa tulen varmasti seuraavat kuukaudet viettämään. Liven kautta pelailu on uskomattoman viihdyttävää - kampanjan co-oppia en ole vielä tesminyt, mutta Assaultia tuli väännettyä senkin edestä. Hienoa, Bungie!

Musiikki on edelleen konsoli-pelien parhaimmistoa, ja ääni-maailma on muutenkin hyvin kattava. Tunnelma on loistava, ja imee Halo-fanin mukaansa kuin super-tehostettu imuri. Tähän kaikkeen nähden pienet grafiikan rosoisuudet antaa anteeksi - peli kun vaikuttaa muuten niin helkkarin täydelliseltä. Can't wait to play more!
 
Vastaus: Halo 3

bungie ei lähtenyt grafiikkasotaan mukaan vaan tarjosi mieluummin faneilleen ja pelaajille parempaa pelattavuutta niin moninpelissä kuin yksinpelissä..
Se on Halo 3:n idea ei karkkimarkki mitä muut pelit tai yksi tietty konsoli koko ajan mainostaa..
Itse olen pelannut n.6 h ja en usko, että pitkään aikaan olen pelannut haloa tällä innolla..
Kunhan ei tuo elite kosahda alta niin menee pari viikkoa, että jotain muuta teen..
 
Vastaus: Halo 3

No jospa niin tehdään myös Tiltissä? toivotaan niin:)

Toinen kysymys entäs se bonuslevy??

Oliko sekin ihan naarmuilla?
 
Vastaus: Halo 3

Radikus sanoi:
Paska peli(tm)!

Miks sun pitää tulla kyseistä pelisarjaa aina paskaks mollaamaan ku eiköhän kantas asian suhteen ole foorumin käyttäjille jokseenkin selvä...? :eek: :confused:
 
Vastaus: Halo 3

Nyt olen tässä hypistellyt peli koteloa viimeiset puoli tuntia. Ei vaan uskalla laittaa peliä sisään sillä sen tietää mitä tapahtuu kun pääsen sitä kokeilemaan... Noh kaipa sitä pääsee Halon syövereistä vielä takaisin todelliseen elämään. :D
 
Split Screen ongelma laajakuvalla!

Eli kun pelaan split screenillä laajakuva televisiolla kuvasta puuttuu molemmilta sivuilta iso kaistale. Muilla samaa ongelmaa ja tietoa saisko näkymään kokoruudulla. Yksinpeli näkyy kyllä koko ruudulla ja päävalikot.
 
Vastaus: Halo 3

Noudin omani Jyväskylän GameStopin yöjulkaisusta, jonne paikalle oli vaivautunut ehkäpä 25 henkilöä.

Nyt parin pelatun kentän jälkeen on ihan hyvä olo pelistä. Grafiikka on suurelta osin, kuten Pelaajalehti Betaa "moitti", Halo 2:n teräväpiirtoa(ei nyt ihan). Peli muistuttaa huomattavasti enemmän Haloa kuin Halo 2:tä. Esimerkiksi haulikko, sniper ja pistooli Halosta.
Pelattavuus on hyvä, vaikka aluksi ihan erilaiselta tuntuukin. Kranaatit lentävät jotenkin tahmeasti. Pariin uuteen nappiin totuttelu vie tovin. Myös värimaailma pelissä on todella erilainen, ja yksityiskohtia piisaa.
Mutta on niitä miinuksiakin löydetty, ikävä kyllä. Suurimpana nousee esiin yksinkertaisesti äänimaailma. Puhuminen, kävely, kranaatit ym. kuuluvat todella kovana, kun taas omien aseiden ääniä ei tahdo taistelun melskeessä juuri ollenkaan erottaa taustalta! Lisäksi esim. Halosta come backin tehneen Assault Riflen ääni on jostain todella syvältä, ihan muutoinkin.
Moninpeliä keretty jo sitäkin vähän testaamaan, lupaavalta vaikuttaa.


Jos nyt tähänastisen perusteella pitäisi peliä kouluarvosanoin arvioida, päätyisin varmaankin tasan yhdeksään.
Hyvä peli, siitä ei pääse mihinkään :)


Jugger1 sanoi:
Eli kun pelaan split screenillä laajakuva televisiolla kuvasta puuttuu molemmilta sivuilta iso kaistale. Muilla samaa ongelmaa ja tietoa saisko näkymään kokoruudulla. Yksinpeli näkyy kyllä koko ruudulla ja päävalikot.

Kyllä se on kaikilla 16:9 -pelaajilla sama "ongelma". Yhden pelaajan ruutu on liian leveä jos tuota kavennusta ei tehdä.
 
Vastaus: Split Screen ongelma laajakuvalla!

Jugger1 sanoi:
Eli kun pelaan split screenillä laajakuva televisiolla kuvasta puuttuu molemmilta sivuilta iso kaistale. Muilla samaa ongelmaa ja tietoa saisko näkymään kokoruudulla. Yksinpeli näkyy kyllä koko ruudulla ja päävalikot.

Sama ongelma täälläkin. Toivottavast tulis jonkin sortin päivitys tohon.
 
Vastaus: Halo 3

Mulla on sitten niin stanan hyvä tuuri.
KESKEN PELIN TULI JUURI ÄSKEN SYSTEM ERROR JA RING OF DEATH. :mad: :mad: :mad:
Juuri kun sain uuden upean pelin ja pääsin jo pari kenttää pelailemaan!

RÄYHHHHHHHH!!!!!
 
Vastaus: Halo 3

Ah, kuten arvattu, helpoimmalla tasolla oli aivan liian helppo. 5h meni läpäisyyn. Noh, vielä on kolme vaikeustasoa jäljellä ja pitäis ettii kaikki kallot ja terminaalit. Eikös terminaalin löytäminen avaa uuden haarniskan moninpeliä varten?

On kyllä mahtava peli, vaikka loppuhetket olivatkin järkyttävän tylsää. Ekaa kertaa luulen, että moninpeli koukuttaa pitkäksi aikaa konsolilla. Tähän mennessä kaikki xo:n moninpelit on ollut sellaista kuraräpellystä, ettei oo kovin kauaa mikään kiinnostanut.
 
Vastaus: Halo 3

Joblo sanoi:
Mulla on sitten niin stanan hyvä tuuri.
KESKEN PELIN TULI JUURI ÄSKEN SYSTEM ERROR JA RING OF DEATH. :mad: :mad: :mad:
Juuri kun sain uuden upean pelin ja pääsin jo pari kenttää pelailemaan!

RÄYHHHHHHHH!!!!!

Otan osaa suruusi.
 
Ylös Bottom