Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

jryi sanoi:
Silti tuo juonesta hypettäminen on tarttunut itseenikin sen verran, että pakkohan se on vetäistä koko trilogia jossain vaiheessa läpi. .

Vähän OT, mutta miksi ihmeessä MS ei ole julkaissut jotakin Halo-trilogia -triplalevykokoelmaa, missä olisi kaikki versiot (1 ja 2 vaikka vähän grafiikkatuunattuja) yhdessä? Eivätkö ole vielä ehtineet vai olisiko tulossa jossakin vaiheessa? Voisi myydä pelin tai kaksi joulumarkkinoilla.
 
Vastaus: Halo 3

Centauri sanoi:
Vähän OT, mutta miksi ihmeessä MS ei ole julkaissut jotakin Halo-trilogia -triplalevykokoelmaa, missä olisi kaikki versiot (1 ja 2 vaikka vähän grafiikkatuunattuja) yhdessä? Eivätkö ole vielä ehtineet vai olisiko tulossa jossakin vaiheessa? Voisi myydä pelin tai kaksi joulumarkkinoilla.

Varmasti tulee jossain vaiheessa, mutta tämä menee samalla tavalla kuin leffajulkaisuissa;
laitetaan myyntiin paketti kerrallaan, joidenkin kuukausien välein, jotta saadaan ylläpidettyä hypeä.

Tällä hetkellä varmasti vanhatkin halot tekevät sellaisenaan kauppansa, kuun 'uudet tulokkaat'
haluavat päästä koko trilogiaan käsiksi.
 
Vastaus: Halo 3

Kyllähän arvostelujen pisteissä on usein suurtakin hajontaa. Katsoo vaikka Heavenly Swordia. Mutta ei kaikissa peleissä. Kertooko se muka massojen myötäilystä?

Jos suurempia pelimedioita katsoo, on tietysti niin, että tavat, jolla pelin hyvyyttä mitataan ovat melko vakiintuneet ja lähtökohtaisesti arvostelija tuntee muun samantapaisen tarjonnan. Metan listaamissa arvosteluissa tämä toteutuu varmasti paremmin, kuin kaikessa arvostelutarjonnassa keskimäärin. Eiköhän niitä poikkeaviakin mielipiteitä löydy, jos niitä haluaa etsiä. Vaikkapa joku uuskristittyjen vanhempien arvostelumesta. :p
 
Vastaus: Halo 3

Paolo sanoi:
Varmasti tulee jossain vaiheessa, mutta tämä menee samalla tavalla kuin leffajulkaisuissa;
laitetaan myyntiin paketti kerrallaan, joidenkin kuukausien välein, jotta saadaan ylläpidettyä hypeä.

Tällä hetkellä varmasti vanhatkin halot tekevät sellaisenaan kauppansa, kuun 'uudet tulokkaat'
haluavat päästä koko trilogiaan käsiksi.

Tosiaan "all in good time". Eka tuodaan "paranneltu" trilogia markkinoille. Tosifanit hermostuvat, mutta pakkohan se on ostaa. Menee vuoden verran niin tulee "original" trilogia, jossa Master Chief shoots first.

"Oh my god, it's Star Wars all over again!"
 
Vastaus: Halo 3

NviperO sanoi:
Hauskaa sinänsä, että ilmeisesti kaikki jotka pelistä pitävät menevät vain aallon mukana. No, jokainen näkee asiat miten näkee, mielestäni olisi vähintäänkin mielenkiintoista jos Halot, Zeldat ja Metal Gearit saisivat pohjapisteitä ja parhaimmat pisteet keräisi Vampire Rainin kaltaiset laatutekeleet. Siinä voitaisiin sitten miettiä kuka ajattelee itse, kuka menee kaavan mukaan ja kuka ei ajattele ollenkaan.

Hehhe, metacritic:ssä kävin lukemassa, miksi tämä peli on saanut käyttäjiltä "huonot" arvosanat (8.2 oli keskiarvo), niin siellähän oli hillittömästi kommenttia tyyliin "Pelissä ei vain ole mitään hyvää -> pisteet 1". :D - sitten kun luin tämän viestin niin jotenkin vain tässä itsekseni repeilin kunnolla ääneen. Taidankin käydä ostamassa tuon Vampire Rain:in ja olla erilainen kun muut.
 
Vastaus: Halo 3

NviperO sanoi:
Hauskaa sinänsä, että ilmeisesti kaikki jotka pelistä pitävät menevät vain aallon mukana.
...hieman "outo" kärjistys, mun tekstin pohjalta?? (siis jos tarkotus oli jollain tavalla ottaa kantaa siihen että peli on hyvä.) ...onneksi maailmaan mahtuu ääntä sekä sekä pelaajilta että arvostelijoilta, ja moderaattoreilta. :) Noh, itse odotan paljon enkä usko pettyväni vaikka hypetys onkin ihan omissa mitoissaan tän pelin kohdalla. Peli on varmasti hyvä. Typeräähän se on vastatuuleen huutaa... :p :p :p
 
Vastaus: Halo 3

Jos saan pelin ehjänä tänään niin lähden matkalle tulevaisuuteen jonnekin vuoteen 2552 kaverini Master Chiefin kanssa ja tulen takaisin joskus siinä viikonlopun alussa/lopussa:p ;)

Mutta jos en saa peliä niin olen täällä vihaisena kiroen Juuri sitä levyä minkä minä sain myyjältä:mad:
 
Vastaus: Halo 3

Kuopion Gigantissa oli yllättävän paljon porukkaa ostamassa Haloa. Arvioisin että jotain 20 tyyppiä.

Hyllyssä oli reilusti perusversiota sekä 3kpl CE:itä. Pyörittelin kaikki CE:t läpi ja valitettavasti kaikissa tuntui olevan levyt irti. Nappasin siitä sitten yhden ja lompsin kassalle. Kassalla selitin tilanteen ja sain aukaista pelin ennen maksua. Naarmuillahan se oli - tosin ei niin pahasti kuin joissakin kuvissa. Päätin sitten kuitenkin jättää sen ostamatta ja kävin hakemassa perusversion hyllystä. 20 euroa enemmän naarmuisista levyistä kun ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
 
Vastaus: Halo 3

sCeNtEd sanoi:
Kun otetaan huomioon, että utopia tarkoittaa mielikuvituksellista maailmanparannussuunnitelmaa tai ihanne yhteiskuntaa, niin eikös Halo 3:n määritelmä ole juurikin utopia/utopistinen. Pelataan erinomaista peliä jossain, mikä on mielikuvituksen tuotetta. Kyllä pojot ovat juuri oikean utopistisia ;). Kohta pääsee itsekin testailemaan, kunhan kaupat aukaisevat ovensa...

Juu näin vähän arvelinkin. Elikkä lyhyesti sanottuna pienellä silmänkarkilla kuorrutettu samaa tavaraa sisältävä peli kyseessä. Ei ole kukaan tähän mennessä pystynyt perustelemaan noita pisteitä mitä peli on hamunnut.
 
Vastaus: Halo 3

Tuskaa istua töissä kun voisi olla kotona pelaamassa Haloa.. Siellä se levy mua jo odottaa...:mad:
 
Vastaus: Halo 3

Jou:cool:, tänään kävin ostaa omani, mutta en jouda pelaamaan kun just tänään alko koeviikko, avaan sen muoveista ensi keskiviikkona.
 
Vastaus: Halo 3

Tuli tänään haettua Halo 3 perusversio Kuopion gigantista. Huonoa tuuria kyllä CE-versioiden kanssa. Kaikista taisi olla irallaan levyt. Itse en edes harkinnut kyseistä versiota. Nyt pitäisi monta tuntia istua töissä et pääsisi testailemaan.
 
Vastaus: Halo 3

Tulipa napattua yksi Halo 3 Jumbon Gamestopista ja hieman testailtua tuossa aamulla.
Täytyy todeta, että ihan Haloltahan se tuntui. :D
 
Vastaus: Halo 3

Yöllä tuli pelattua jonku verran, itseasias ite en niin kova halo-fani oo että tätä kieliposkella odotin koko ajan, mut viimeaikaset videot sai syttyyn tarinaan taas.. Pelinä toi tuntuu perusräiskinnältä itelle, mut toi tarina kiinnostas viedä loppuun :rolleyes: ... Grafiikka olis ehkä voinu olla viel asteen hienompaakin, mitä nyt näitä uutuuksia on nähnyt ja mihkä pystytään, ei silti todellaka mikää ruma peli oo kysees, ei sillä... Yks mikä täs on hienoo ni peleistäki joskus tällästä haippia ja tapahtumaa yms yms..
 
Vastaus: Halo 3

RedDragon sanoi:
Tuli tänään haettua Halo 3 perusversio Kuopion gigantista. Huonoa tuuria kyllä CE-versioiden kanssa. Kaikista taisi olla irallaan levyt. Itse en edes harkinnut kyseistä versiota. Nyt pitäisi monta tuntia istua töissä et pääsisi testailemaan.

Minä kipaisin tuossa juuri ruokiksella omani Puijon Divarista. Ei ollut kuulemma paljoa muuta tänään mennyt ja konsoliaki olivat paljon kyselleet..
Nyt pitäisi oikaista selkäranka ja mennä rohkeasti pomolle ilmoittamaan, jotta se on vapaata loppupäivä sitte :D
 
Vastaus: Halo 3

tuutikki sanoi:
Minä kipaisin tuossa juuri ruokiksella omani Puijon Divarista. Ei ollut kuulemma paljoa muuta tänään mennyt ja konsoliaki olivat paljon kyselleet..
Nyt pitäisi oikaista selkäranka ja mennä rohkeasti pomolle ilmoittamaan, jotta se on vapaata loppupäivä sitte :D

Olisipa mielenkiintoista tietää kuinka paljon porukkaa on tänään poistunut kesken päivän kotiin töistä tai koulusta. Kyllä itsekin haluaisi poistua, mut hommia niin paljon tehtävänä ettei kärsi millään. :mad:
 
Vastaus: Halo 3

Yöllä tämä tuli haettua ja pelattua nyt muutaman tunnin verran... Täytyyy myöntää että olen jopa vähän pettynyt pelin antiin... Ei tarjoa oikein mitään uutta, grafiikka perustasoa, aseetkin vähän munattomia... :( Läpi tulee kuitenkin pelattua ja kaverin kanssa cooppina, muta siihen jää... Ei tää peli nyt _niin_ hyvä ole..
 
Vastaus: Halo 3

RedDragon sanoi:
Olisipa mielenkiintoista tietää kuinka paljon porukkaa on tänään poistunut kesken päivän kotiin töistä tai koulusta. Kyllä itsekin haluaisi poistua, mut hommia niin paljon tehtävänä ettei kärsi millään. :mad:

Ja itsellenihän kävi niin, että kun olin menossa kertomaan, että nyt lähen.. ni ennenkä suun ehti avata, oli pomo jo nakittana "projektia ja projektia ja muutoksia näihin ja sitten vielä uutena asiana tämä projekti" Hehehehe...
Jospa tuossa kolmen aikoja häippäsis sanomatta kellekkään sanaakaan. :)
 
Vastaus: Halo 3

Eipä tuo kyllä visuaalisesti paljoa eroa edeltäjistään, ainakaan puucee-versioista.
Resistancen tapaan "2.5 sukupolven grahviikat".

Mutta se ei onneksi ole näissä peleissä pääasia.
 
Ylös Bottom