Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

DUO sanoi:
Vedin co-oppina legendarylla läpi ja sain achievementin, mutta service recordissa on vielä vaan completed normal. Pitääkö vetää solona läpi, että se näkyy vai onko tässä joku bugi? Osaako joku auttaa?
Jos bungien nettisivujen recordia tarkoitat, niin se on hiiidas, saattaa mennä monta päivää ennenkuin päivittyy. Kyllä sen legendaryllä läpi jutun pitäisi co-opista tulla näkyviin.
Fiend sanoi:
Itse ampunut laserilla ties kuinka monta bansheeta alas muttei sitä saavutusta kuulu.
Kampanjassa vaikeusaste pitää olla vähintään normal jotta sen voi saada.
 
Vastaus: Halo 3

Fiend sanoi:
Itse ampunut laserilla ties kuinka monta bansheeta alas muttei sitä saavutusta kuulu. Peli lainassa ja paha pettymys ollut

Ite sain sen siitä kentässä missä alotetaan rannalta laser aseen kanssa ja sit kun pääsee lentää sil yhel härpäkkeel, niin lensin sinne tornien luo ja yhes oli samal skulli ja sit sieltä sai helposti ammuttua noita vihujen bansheeta ja achievement tuli heti ekasta alas ammutusta bansheesta. Siel ihan alus rannal ei kantsi yrittää edes.
 
Vastaus: Halo 3

No siellä ihan alussa olen niitä ampunut jo vaikka kuinka. Taitaa olla sitten joku ohjelmointikämmi. Pitänee kehittää muuta sitten.

Nyt on löytynyt tälläisiä katoamistapauksiakin jo joitain. Esim alukset katoavat ilman räjähdystä, tai sitten hunter jatkaa ampumista kuoleman jälkeen ja sitten yhtäkkiä vain katoaa, ilman mitään kuolemaa. Takapakkia ottanut aika paljon yksinpeli ainakin.
 
Vastaus: Halo 3

Fiend sanoi:
No siellä ihan alussa olen niitä ampunut jo vaikka kuinka. Taitaa olla sitten joku ohjelmointikämmi. Pitänee kehittää muuta sitten.

Nyt on löytynyt tälläisiä katoamistapauksiakin jo joitain. Esim alukset katoavat ilman räjähdystä, tai sitten hunter jatkaa ampumista kuoleman jälkeen ja sitten yhtäkkiä vain katoaa, ilman mitään kuolemaa. Takapakkia ottanut aika paljon yksinpeli ainakin.

Oothan kokeillut missile podilla? Jos kerran ei laserilla suostu tulemaan, niin ehkä missilepod auttaa. Ja pelin ainoot missilepodit taitaa olla kentässä...

..jossa taistellaan ekaa kertaa scarabia (vai mikä se nyt onkaan, unohtanut jo) vastaan.
 
Vastaus: Halo 3

Fiend sanoi:
No siellä ihan alussa olen niitä ampunut jo vaikka kuinka. Taitaa olla sitten joku ohjelmointikämmi. Pitänee kehittää muuta sitten.

Mä sain oman achievementtini tosta tehtävässä ja ihan alussa siitä rannasta mihin ne hornetit myöhemmin tulee. Tuli ekasta osumasta.
 
Vastaus: Halo 3

nyt on sitten jo kolme kertaa vedetty yksinpeli läpi tässä parin viikon aikana.
kaksi ekaa kertaa easyllä ja sitten normalilla, tuli tuossa normalin halo kentässä jo niin usein kuolema että alkoi jo vituttaa.
ilmeisesti olen vain umpipaska kun jotkut vetää heroicilla ja sanoo peliä silläkin vielä helpoksi.

sitten tuli edellisyönä kerättyä kaikki kallot myös että sai scoret ja komian armorin liveen.

aluksi oli kyllä tunne että tämmöinenko tämä nyt olikin.
graffat otti silmiin eikä todellakaan hyvällä tavalla.
osaksi laitan hypen piikkiin ja arvosteluiden joissa väitettiin että grafiikat ovat huomattavasti paremmat kuin moninpeli betassa ja paskat, ihan samalta se peli näyttää sahalaitoineen kaikkineen kuin siinä betassakin.

nyt kun on enemmän pelannut niin jotenkin alkanut peli näyttääkin paremmalta ja sitä on vaan helvetin hauska pelata.
huomenna taas varmaan yksinpeli läpi ja easyllä tietenkin.
olen varmaan ainoa joka nauttii tuosta easyllä pelaamisesta, minusta on vaan paljon hauskempaa oikeasti tuntea itsensä voittamattomaksi supersotilaaksi ja ramboilla kunnolla ja laittaa covenattia kunnolla kuonoon.

edellinen fps ennen haloja joka tuli pelattua monesti läpi oli eka red faction.
sekin oli hauskaa mäiskettä ja niin lyhyt että jaksoi pelata monta kertaa läpi.

nuo legendary editionin extrat on myös kovaa kamaa.
making of on katsottu kaksi kertaa ja halo ykkösen ja kakkosen välipätkän on katsottu kerran kommenttiraidan kanssa ja kaksi kertaa ilman.
oli muuten ensimmäinen kerta kun katson mitään kommenttiraidan kanssa.
siinäkin huomasi ettei bungien pojilla ainakaan ole kusi päähän noussut, niin monessa kohdassa ne haukkui molempia haloja.

pari päivää sitten tuli myös kaverin kanssa pelattua team slayeria livessä 6-7 tuntia putkeen ja oli sekin ihan kivaa kun siinä samalla puhui paskaa.
tänään tuli muutama tunti pelattua yksin lone wolves muotoa ja kun hyvän nousuhumalan sai päälle niin ei mikään enää vituttanut ja sitä ennenkin vain oddball muoto jossa joillakin on tapana tappaa sinut vaikka pallon haltija on täysin toisella puolella kenttää.

otin pari screenshottiakin jotka toimii kivasti pc:n wallpaperina.

paperi
toinen paperi
 
Vastaus: Halo 3

pelle sanoi:
Tuli tuossa normalin halo kentässä jo niin usein kuolema että alkoi jo vituttaa.
ilmeisesti olen vain umpipaska kun jotkut vetää heroicilla ja sanoo peliä silläkin vielä helpoksi.

Aika moinen ham-handedness :D jos saan sanoa.
Pelaskelin ite heroicilla ja vähän ehkä lunki.

Mutta ottaen huomioon että on supersotilas, niin pitäähän sitä nyt olla semmosta pwnin makua. :)

Lgndary oli jo semmosta liian monta kertaa saman kohdan hinkkaamista. Varsinkin alkukenttien sniput otti jo liian rankasti päähän... Huomasin kyllä että sen ekan mapin jälkeiset kentät oli paljon helpompia, muttei siltikään jaksanut.

Ehkä coopilla ois mennyt...
 
Vastaus: Halo 3

Co-opilla se vasta mainiota on vetää. Sillon kait tulee enemmän vihollisia, mutta ei se mitään. Rapiat 12 tuntia siinä meni kun putkeen pelattii ja uudestaankin pelaisin jos olisi mahdollisuus.
 
Vastaus: Halo 3

Jees, just saatiin kaverin kaa legendaryl päätökseen. Normal oli todella tylsää ja helppoa, eikä heroic:kaan vielä tyydyttänyt. Legendaryl sai sitten jo vastusta ja sota tuntui sodalta. Täytyy myöntää että halo 3 on yksi parhaista peleistä mitä olen koskaan pelannut. Kiitos paljon Bungie, toivottavasti tulee vielä lisää.
 
Vastaus: Halo 3

pelle sanoi:
huomenna taas varmaan yksinpeli läpi ja easyllä tietenkin.
olen varmaan ainoa joka nauttii tuosta easyllä pelaamisesta, minusta on vaan paljon hauskempaa oikeasti tuntea itsensä voittamattomaksi supersotilaaksi ja ramboilla kunnolla ja laittaa covenattia kunnolla kuonoon.

Itse olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta asteen vaikeampana. Normal on juuri sellainen vaikeustaso, jolla tuntee itsensä voittamattomaksi supersoltuksi. Heroicilla hengestään saa tosiaan tapella, ja Legendarylla(nyt YKSIN 5 kenttää pelattu) ei enää koe olevansa yhtään rivimiestä voimallisempi. Täysin päinvastoin. Koko ajan saa ottaa suojaa, ampua vähän, ottaa taas suojaa, otta suojaa, tehdä epätoivoinen rynnäkkö kuolemaan, aloittaa 2km päästä uudestaan, vetää samat jankkauskohdat taas läpi useine yrityksineen, ottaa suojaa ja vielä ottaa suojaa.
No, ainakin Legendarylla oppii tosiaan arvostamaan aseita ja tankkeja!

Vedän muuten vaikeimmalla ihan sen hienon kuvan takia, joka ilmestyy sitten Service Recordiin :p

Ja muuten, sinä saakelin Pelle, easylla koko peli on totaalista läpijuoksua! :D
 
Vastaus: Halo 3

Oon pettynyt kyllä tässä pariin asiaan. Ensinnäkin ekat kolme kenttää olleet umpisurkeita ja tylsiä. Ainoan säväytyksen ovat tuoneet gravityhammerilla varustetu brutet.
Toiseksi tästä ei ainakaan toistaseks oo välittynyt mikään maailmanlopun tunne massiivisine taisteluineen ja epätoivo. Kunhan juostaan ja välillä ajetaan ja ammutaan jossain kanjonissa.

Toivottavasti co-op parantais kokemusta. Moninpeli? Nääh, ei oo ikinä innostanut Halon kohdalla
 
Vastaus: Halo 3

Joblo sanoi:
Ja muuten, sinä saakelin Pelle, easylla koko peli on totaalista läpijuoksua! :D

jeps, just how i like it.
aseet paukkuen päälle vaan ja peli on alle neljässä tunnissa läpi:)
nyt se oli tänään vielä kivempaa sen normalilla tahkoamisen jälkeen.
koitin myös niitä saavutuksia hommata joissa täytyy saada se 15 000 pojoa mutta ei paljon napannut kun kerroin laskee vissiin heti jos ei tietyn ajan sisällä pääse läpi.
ekassa kentässä ainakin alkoi kerroin kolmessa kun oli neljä kalloa ja normal taso ja sitten jossain 19 minsan pelaamisen paikkeilla tipahti jo yhtäkkiä 2.5:een.

tyhmää jos noin on koska peli on entistä vaikeampi niiden kallojen kanssa ja silti pitäisi pystyä muka vetämään vielä nopeammin kuin mitä olen edes ilman niitä mennyt.
 
Vastaus: Halo 3

Alotin myös normalilla. Kuolin pari kertaa, vitutti ja vaihdoin easylle. Se oli sitte vähä turhanki läpijuoksua. Nyt pelataan kaverin kanssa co-oppina legendaryllä ja ollaan vähä yli puolenvälin. Kaikista parasta viihdettä tuo on juurikin legendaryllä + co-op. Kun pelaan yksin, niin kärsivällisyys yleensä puuttuu.
 
Vastaus: Halo 3

pelle sanoi:
koitin myös niitä saavutuksia hommata joissa täytyy saada se 15 000 pojoa mutta ei paljon napannut kun kerroin laskee vissiin heti jos ei tietyn ajan sisällä pääse läpi.
ekassa kentässä ainakin alkoi kerroin kolmessa kun oli neljä kalloa ja normal taso ja sitten jossain 19 minsan pelaamisen paikkeilla tipahti jo yhtäkkiä 2.5:een.

tyhmää jos noin on koska peli on entistä vaikeampi niiden kallojen kanssa ja silti pitäisi pystyä muka vetämään vielä nopeammin kuin mitä olen edes ilman niitä mennyt.

Neljällä kallolla sun ei todennäköisesti tarvitse edes välittää tuosta "ylimääräisestä" kertoimesta jonka saa kentän läpäisystä tietyssä ajassa.

EDIT: Mulla oli achievementteja hakiessa käytössä neljä kalloa flood kentissä (Fog, Tough Luck, Famine ja Catch), muuten kolme (Catch pois). Tämän lisäksi sain kaikista kentistä ylimääräisen aika bonuksen (yleensä 2x), eikä ongelmia ollut missään muussa kentässä kuin Tsavo Highwayssa, jonka jouduin ottaan kerran uusiksi.
 
Vastaus: Halo 3

viime yönä tuli hommattua viidestä ekasta kentästä nuo piste saavutukset.
minä luulin että se ruudulla näkyvä kerroin on se kokonais kerroin johon ne kallotkin vaikuttaa mutta se olikin vain se aika bonus.

tosin olen aika varma että cortana ja halo kentistä nuo jää saamatta kun viimeksikin oli vain pakko koittaa juosta ja pomppia seuraavaan checkpointtiin kun tuntui niin toivottomalta tapella sitä floodia vastaan.

oli kyllä huomattavasti helpompaa vain noilla kolmella kallolla, xbox.com foorumilla kun joku kysyi miten ne pisteet saa helpoiten niin käskettiin käyttää neljää kalloa joista yksi oli se joka nostaa vihollisten rankkia.
sen kanssa koitin aluksi ja vihut tekivät huomattavasti enemmän vahinkoa kuin normaalisti ja ihmettelin jo että jos ne muka normaalistikkin sellasia oli niin miten muka olin pelin läpi päässyt kun jo pari plasma pistoolin osumaa veti shieldit melkein nollaan.
nyt kun käytti vain noita kolmea ylemmässä postissa mainittua niin tuntui aika läpijuoksulta verrattuna aikaisempiin yrityksiin.
 
Vastaus: Halo 3

pelle sanoi:
tosin olen aika varma että cortana ja halo kentistä nuo jää saamatta kun viimeksikin oli vain pakko koittaa juosta ja pomppia seuraavaan checkpointtiin kun tuntui niin toivottomalta tapella sitä floodia vastaan.

oli kyllä huomattavasti helpompaa vain noilla kolmella kallolla, xbox.com foorumilla kun joku kysyi miten ne pisteet saa helpoiten niin käskettiin käyttää neljää kalloa joista yksi oli se joka nostaa vihollisten rankkia.
sen kanssa koitin aluksi ja vihut tekivät huomattavasti enemmän vahinkoa kuin normaalisti ja ihmettelin jo että jos ne muka normaalistikkin sellasia oli niin miten muka olin pelin läpi päässyt kun jo pari plasma pistoolin osumaa veti shieldit melkein nollaan.
nyt kun käytti vain noita kolmea ylemmässä postissa mainittua niin tuntui aika läpijuoksulta verrattuna aikaisempiin yrityksiin.

Laita tuo Catch-kallo flood kenttiin, sillä saa "ilmaisen" lisäkertoimen mukaan. Catch-kallohan nostaa vihujen kranujen heittämistä ja floodilla kun ei kranuja ole, niin kallosta on vain hyötyä.
 
Vastaus: Halo 3

juuri noin teinkin ja tulihan ne kaikki saavutukset sieltä kun vaihtoi taktiikkaa.
on siitä livettämisestäkin jtn iloa ollut kun nyt sai vihuja ammuttua battle riflella päähän paljon helpommin kuin ennen ja muutenkin tuntui koko peli helpommalta kuin silloin kun ensimmäisen kerran sen normalilla läpi vedin vaikka nyt oli puolet vähemmän ammuksia ja muuta paskaa mitä ne kallot aiheuttikin.

sen kyllä huomasi että se tutkan menettäminen ei paljoa haitannut tai sitten muistaa vaan niin hyvin jo missä kaikki vihut on.
 
Vastaus: Halo 3

Itse pelailin yksin Legendarylla, kalloista käytössä olivat Tough Luck, Catch, Famine, Fog sekä Thunderstorm. Voi juusak kun muutamassa kohdassa tuli onanoitua useampi kymmenminuuttinen. Etenkin sellaiset pienet grunttipartiot olivat varsin ikäviä niiden antaman plasmakranaattiepäsuorantulen ansiosta.

Tuo Cortana ei loppujen lopuksi ollut kovinkaan paha, sillä nuo kallot eivät juurikaan vaikeuttaneet itse pelaamista. Ainoan hieman veemäisen säväyksen tuohon kenttään tuovat ne floodin true form- ampujat, jotka vääntävät itsensä luoja ties mihin katon nurkkaan ja suolaavat sieltä pelottavalla tarkkuudella.

Kaikkein turhauttavin kohta oli viimeisessä kentässä sinne torniin kiipeäminen... Huhhuh...
 
Vastaus: Halo 3

Mitäs suosittelisitte, kun noita pisteitä pitäisi kentistä saada.
Vaikeustaso? Kallot?

Kun en hirveämmin tästä ole perillä..
 
Ylös Bottom