Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan vastaan.

1.Siis voiko tossa team slayerissa olla 16 pelaajaa? Vai onko se vaan noissa big matcheissa?

2. Miksi eri pelimodeissa, on eri arvo? Esim. tänään pelasin team slayeria arvo on 7, sitten vaihdoin lone wolffiin ja arvo olikin 5.

1.Siis voiko tossa team slayerissa olla 16 pelaajaa? Vai onko se vaan noissa big matcheissa?

2. Miksi eri pelimodeissa, on eri arvo? Esim. tänään pelasin team slayeria arvo on 7, sitten vaihdoin lone wolffiin ja arvo olikin 5.

minun mielestä toi 16 on vain isoille tantereille (en kuitenkaan laita päätäni pantiksi)

ja tuota toista kysymystä sinun pitää kysyä bungielta miksi ovat niin tehneet mutta onhan se parempi että jokaisessa on oma rating/rank... tavallaan ihan omia "pelimuotojahan" ne ovat

Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan vastaan.

Se on tällä hetkellä käytössä vain playlisteissä, jotka vaativat Legendary DLC:n. Eli siitä nauttiakseen täysillä sinun on kuitenkin pistettävä avaruuskrediittejä likoon. Ilmaisena siitä on siis lähinnä customeihin.

Pitkän tauon jälkeen pelasin ensimmäisen Shotty Snipersin Livessä - kyseinen peli-moodi vihastutti vähemmän kuin odotin. Pistin jopa Legendary -map packin lataukseen, joten enköhän ala taas verestämään vanhoja taitoja. :)

Tuleekos teilläkin lievää hidastelua räjähdyksissä yms.? Esim. jos ajamasi chopper räjäytetään.
Eihän tämä mitään peliä häiritsevää, mutta olen perfektionisti.

Kyllä. Hyvällä grafiikalla on pieni hintansakkiin.

Tarkoitat varmaan Cold Storage kenttää. Kyseinen mappi tulee usein vastaan 1 vs 1 matseissa sekä muistelisin Team Doublessa törmänneeni tähän, en kuitenkaan vannomaan mene. Myös viime viikonlopun Team Melee:ssä kyseinen mappi pyöri aina välillä.

Edit: Jahas, olin katsovinani ettei kukaan ollut vielä vastannut tähän, mutta olihan tuolla stammy ninjaillut vastauksen väliin..

Löytyykös halosta mitään klaaneja?
Jos, niin miten ne näkyy nimessä?

Täytyy vielä vetää näitä yöllisiä sessioita kun voi, heh :)

Halo 3:ssa ei ole minkäänlaista sisäänrakennettua klaanijärjestelmää. Halo 2:ssahan sellainen oli, ja klaani toimi kätevästi toisena ystävälistana.

Täytyypäs nyt sanoa, että tuo warthogrymistely lopussa on varmaankin hienoin ja henkeäsalpaavin pelikokemus tähän asti, ehdottomasti!!!
Tätä on varmaan ennenkin hehkutettu mut oli pakko itsekkin :)

Kun on pelannut Halo 1sen läpi ni ei se kyllä niin erikoinen. Tarinakin jäi kesken... vaikka legendaryllä vetäis. Muuten menee co-oppina läpi sujakkaan.

Itse en ykköstä läpi pelannut. Noh, ei kai niitä upeita kokemuksia jonkun bf:n parissa varmaan kartu.

-Offtopic-
Paavi: Eihän Truth sitä siteeraamaasi lausetta sanonut, vaan Arbiter. Tai sitten olen nolosti väärässä. :)

Oikeastaan se oli Gravemind, joka tuon lausahduksen heitti Truthin suulla. Melkein jo mokasin ;)

On taas tullut hakattua jonkin verran Haloa netissä, mutta turhauttavinta on se, että aina saa todeta itsensä harvinaisen huonoksi. Vaikka kuinka pelaa niin yhtä paljon tulee turpaan ja yhtä vähän tappoja. :) Tuskastuttavan turhauttavaa.

Toinen asia mikä ärsyttää on se, että tuntuu että joka kerta peli tarjoaa standoffia pelattavaksi mäpiksi. Saatta olla vain omia tuntemuksiani? Niin ja legendarylla tulee pelkkää blackoutia. Olen vasta kerran päässyt pelaaman ghost townia.

G4TV:n Gphoriassa Halo 3 valittiin vuoden parhaaksi peliksi. MGS4 tuli toiseksi. Ja minä kun luulin, että ne julkaistiin eri vuosina ;) Bungie pääsee jälleen kuittailemaan Microsoftille hassunhauskassa videossa, joka näkyy pätkän päätteeksi.

http://www.g4tv.com/gphoria2008/index.html?cat=70

Täytynee onnitella Halkoa ja Bungieta jälleen hyvästä suoriutumisesta tiukassa kilpailutilanteessa. Mahtuukohan palkintokaappiin enää montaa pokaalia?

Itse olen jälleen innostunut Haloa pelaamaan monien syiden summana ja hienoltahan tuo tuntuu taas pitkän tauon jälkeen. Co-op on varsinaista hubaa, jossa saa nauraa melkein vedet silmissä ja matchmaking sitten valloittaa hieman vakavammalla ilmeellään. Laskeskelin muuten, että H3 kampanjan olen pelannut noin neljään kertaan lävitse (en lineaarisesti). Eipä tuo nyt ihan yhtä paljon ole kuin ygöstä aikanaan, mutta hyvä luku silti.

Microsoftille kuittailusta puheenollen, eilen oli bungie.netin webcamissa olympiarenkaat, joissa punainen rengas oltiin naamioitu RRoD:ksi. Mahtavaa huumoria! Taitaa Bungiella ja Mikkiksellä olla melkoinen viha-rakkaus-suhde. :rolleyes:

Tässäpä erinomainen kuva virittämään aivosoluja: http://i37.tinypic.com/212y9ap.png

Jotain isoa ja kivaa sieltä on tulossa. En usko, että Bungie on kokonaista uutta karttaeditoria peliin tuomassa, Sen sijaan uskaltaisin väittää, että Bungie on viemässä Foundryn Forge-konseptia pidemmälle: kenttä luodaan kokonaan palasista. Kyseessä voisi olla Mythic Map Packin kolmas kartta Moonbase Alphan ja Purple Reignin kaveriksi.

Ihmiset ovat saaneet niin hienoja teoksia jo Foundryn pohjalta aikaiseksi, että oikein pelottaa ajatella, mitä vielä pidemmälle viety hiekkalaatikko toisi mukanaan.

Siis ihan makee fiilis. Kaksi kuukautta jyystänyt Haloja, viimein kolmonen läpi. Ihan sairaan mahtava lopetus.
Säikähdin lopputekstien aikana että Master Chief kuoli mutta sitten tuli se loppuvideo ja se pelasti päivän ja viikonlopun.
Nyt pitäisi saada Live-aikaa että voisi pelata Livessä.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Siis ihan makee fiilis. Kaksi kuukautta jyystänyt Haloja, viimein kolmonen läpi. Ihan sairaan mahtava lopetus.
Säikähdin lopputekstien aikana että Master Chief kuoli mutta sitten tuli se loppuvideo ja se pelasti päivän ja viikonlopun.
Nyt pitäisi saada Live-aikaa että voisi pelata Livessä.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Ai että. Tulee ihan nostalgiset fiilikset ja lämmöllä muistelen niitä tunteita joita trilogian päätös aikanaan herätti.

"Maailman paras asia: Karmee tärinä, battery kädessä ja Halo 3 lopputekstit" <--Voin allekirjoittaa.

Pari viikkoa sitten pelailtiin kaverin kanssa CO-OP:na Halo 3 läpi. Legendary oli vaikeustasona.
Muutama ilta/yö sitä jankattiin läpi ja menihän se sitten.
Toisen kerran läpi tuli vedettyä ja kolmas kerta olis vielä tarkotus pistää menemään lähiaikoina.
Tää on kyllä sellanen peli, että kun pienen tauon pitää niin ei edes maistu pullalta alottaa taas läpivetoa.
Monet pelit omalla kohdallani tulee vain kerran laiteltua läpi ja se jääkin sitten siihen. Korkeintaan uudestaan pelaaminen johtuu siitä, että haluan kerätä lisää Achievementteja pelistä, jos on harvinaisen vähän Gamerscorea kyseisestä pelistä tullut.

Itse aloitin nyt H3:n pelailun Heroic vaikeusasteella (aikaisemmat pelasin Normalilla) ja kylläpä tuntuu helkkarin vaikealta jotkut paikat ihan alussa. Esim eka iso taistelu siellä missä piti pelastaa porukkaa sieltä plasmakilven takaa tuntui ihan mahdottomalta ja kuolin kymmenet kerrat :) Oisko jollain jotain vinkkiä vähän miten nää isot taistelut hoituisi hiukka helpommin... Tuntuu tosiaan alkudemon sanat että Master Chiefilla on jotain mitä muilla spartalaisilla ei, onnea, pätee ainakin minun kohdallani :D

Ylös Bottom