Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
1.Siis voiko tossa team slayerissa olla 16 pelaajaa? Vai onko se vaan noissa big matcheissa?
2. Miksi eri pelimodeissa, on eri arvo? Esim. tänään pelasin team slayeria arvo on 7, sitten vaihdoin lone wolffiin ja arvo olikin 5.
Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan vastaan.
Tuleekos teilläkin lievää hidastelua räjähdyksissä yms.? Esim. jos ajamasi chopper räjäytetään.
Eihän tämä mitään peliä häiritsevää, mutta olen perfektionisti.
Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan vastaan.
Löytyykös halosta mitään klaaneja?
Jos, niin miten ne näkyy nimessä?
Täytyy vielä vetää näitä yöllisiä sessioita kun voi, heh![]()
Täytyypäs nyt sanoa, että tuo warthogrymistely lopussa on varmaankin hienoin ja henkeäsalpaavin pelikokemus tähän asti, ehdottomasti!!!
Tätä on varmaan ennenkin hehkutettu mut oli pakko itsekkin![]()
Itse en ykköstä läpi pelannut. Noh, ei kai niitä upeita kokemuksia jonkun bf:n parissa varmaan kartu.
-Offtopic-
Paavi: Eihän Truth sitä siteeraamaasi lausetta sanonut, vaan Arbiter. Tai sitten olen nolosti väärässä.![]()
G4TV:n Gphoriassa Halo 3 valittiin vuoden parhaaksi peliksi. MGS4 tuli toiseksi. Ja minä kun luulin, että ne julkaistiin eri vuosinaBungie pääsee jälleen kuittailemaan Microsoftille hassunhauskassa videossa, joka näkyy pätkän päätteeksi.
http://www.g4tv.com/gphoria2008/index.html?cat=70
Ai että. Tulee ihan nostalgiset fiilikset ja lämmöllä muistelen niitä tunteita joita trilogian päätös aikanaan herätti.Siis ihan makee fiilis. Kaksi kuukautta jyystänyt Haloja, viimein kolmonen läpi. Ihan sairaan mahtava lopetus.Nyt pitäisi saada Live-aikaa että voisi pelata Livessä.Säikähdin lopputekstien aikana että Master Chief kuoli mutta sitten tuli se loppuvideo ja se pelasti päivän ja viikonlopun.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.