Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Pistin Bookplus.fi:stä ennakkotilaukseen sekä Halo: the Cole Protocolin, että Halo: Uprisingin paperback version. Hinta oli molemmissa kohdallaan (ja ostoehtojen mukaan tilaushetkellä voimassa ollut hinta pysyy) ja laskulla sai tilattua.

Koskas nämä mahtaisivat olla saatavilla? Tämä Uprising-keissi on muodostunut varsinaiseksi farssiksi. Onko sitä viimeistä numeroa saatu vieläkään ulos? The Cole Protocolinhan pitäisi tässä syksyllä ilmestyä, mutta onko siitäkään vielä sen tarkempaa tietoa?

Pistin Bookplus.fi:stä ennakkotilaukseen sekä Halo: the Cole Protocolin, että Halo: Uprisingin paperback version. Hinta oli molemmissa kohdallaan (ja ostoehtojen mukaan tilaushetkellä voimassa ollut hinta pysyy) ja laskulla sai tilattua.

Koskas nämä mahtaisivat olla saatavilla? Tämä Uprising-keissi on muodostunut varsinaiseksi farssiksi. Onko sitä viimeistä numeroa saatu vieläkään ulos? The Cole Protocolinhan pitäisi tässä syksyllä ilmestyä, mutta onko siitäkään vielä sen tarkempaa tietoa?

Sellaisen kuvan olen saanut, että marraskuussa/lokakuun aivan viimeisinä päivinä tuo julkaistaisiin tuo Cole Protocol. Pitänee pistää sekin tilaukseen, kunhan jaksan sopivan hinnan bongailla. Yleensä nuo tulee Amazonista tai Playsta ostettua.

Muistakaahan, että huomenissa on ensimmäinen mahdollisuus saada tuo 7on7-saavutus eli pelata mielivaltaisella playlistillä kuun 7. päivänä niin, että sinulla on kyseisellä playlistillä kokemuspisteitä 7 kappaletta. Huomenna pitänee siis Halottaa.

Muistakaahan, että huomenissa on ensimmäinen mahdollisuus saada tuo 7on7-saavutus eli pelata mielivaltaisella playlistillä kuun 7. päivänä niin, että sinulla on kyseisellä playlistillä kokemuspisteitä 7 kappaletta. Huomenna pitänee siis Halottaa.

Muistutan nyt vielä. Taidanpi itse lyödä boxin juuri nyt tulille.

Harmaita hiuksia tuota 7 on 7 achia ajatellen saattaa aiheuttaa se, että expa kenkkuilee vieläkin viimeviikkoisen Live-päivityksen takia. Itselläni expaa tuli noin joka toisesta voitetusta pelistä, mutta saimpahan achin lopulta avattua. Jes!

Harmaita hiuksia tuota 7 on 7 achia ajatellen saattaa aiheuttaa se, että expa kenkkuilee vieläkin viimeviikkoisen Live-päivityksen takia. Itselläni expaa tuli noin joka toisesta voitetusta pelistä, mutta saimpahan achin lopulta avattua. Jes!

Itsellä irtosi näemmä turhankin helposti. Matchmaking päälle vaan ja sopivasti oli jossain lajissa 7 exp odottelemassa valmiiksi.

Tuli hommattua myös 7 on 7. Surullista huomata, miten Cod/Bäfä oli kadottanut Halo-taidot hetkellisesti. Ensimmäisissä matseissa tuli tukkaan niin että soi, mutta kyllä kone taas pienen harjoittelun jälkeen lähti käyntiin - aseenperä heilui ja kraanatit lauloivat.
Pitääpä ottaa Halo jälleen vakituiseen "treeniohjelmaan" ettei pääse taidot enää näin pahoin ruostumaan... :D

The Cole Protocolin lopullinen kansikuva ja julkaisupäivämäärä julkistettiinkin sopivasti eilen:

http://news.teamxbox.com/xbox/17771/Halo-The-Cole-Protocol-Dated-Cover-Revealed/

Mmm... miekka... 25. marraskuuta siis.

The Cole Protocolin lopullinen kansikuva ja julkaisupäivämäärä julkistettiinkin sopivasti eilen:

http://news.teamxbox.com/xbox/17771/Halo-The-Cole-Protocol-Dated-Cover-Revealed/

Mmm... miekka... 25. marraskuuta siis.

Uih, ei Bookplus sitten ihan väärässä ollut kun olivat 31.11 laittaneet julkaisupäiväksi (saattaapi tuo ollakin se Suomen "julkaisupäivä" kun kirjat rahdataan jenkeistä). Kansikuvan miekka tosiaan aiheuttaa mielenkiintoisia mielikuvia. En muista kirjoissa mainitun, että kukaan Spartaneista olisi erikoistunut tällaisen vanhan tekniikan hyödyntämiseen, mutta peleissähän miekka on jo nähty. Team Katanallakaan ei ilmeisesti ollut mitään tekemistä teräaseiden kanssa paitsi nimi? Onhan tuo haarniskakin tosin hieman persoonallisemman näköinen, joten jää luettavaksi millaisia heeboja Grey Teamista löytyykään.

Ja hyvältä näyttää. :) Itse ainakin odotan innolla.

Kavereiden kanssa ollaan jyystetty tuota Team Swat:ia kuin viimeistä päivää. Kohta 100 expiä kasassa kyseisessä playlistissä, ja pakko myöntää, että siinä alkaa pikkuhiljaa pärjäämään. Ah, ja myös 1000 Ranked Matsin rajapyykki ylittyi eilen illalla. :)

Ja hyvältä näyttää. :) Itse ainakin odotan innolla.

Kavereiden kanssa ollaan jyystetty tuota Team Swat:ia kuin viimeistä päivää. Kohta 100 expiä kasassa kyseisessä playlistissä, ja pakko myöntää, että siinä alkaa pikkuhiljaa pärjäämään. Ah, ja myös 1000 Ranked Matsin rajapyykki ylittyi eilen illalla. :)

Minulla on hieman ristiriitainen suhde tuon SWATin kanssa, kun ihmiset haluavat väkisin käyttää siinä Eliittejä, joita on tunnetusti paljon vaikeampi tappaa kyseisessä pelimuodossa, jos lagia on vähänkään ilmassa. Jos taas itse saa hostit, kaikki kuolee ja statsit on luokkaa "HUH HUH". Noloa myöntää, mutta ainoan kerran olen saanut Exterminationin kyseiseessä pelimuodossa. Tuolloinkin tappoja kertyi 37/50.

Olen kauan aikaa luullut että Halon yksinpeli kampanja on pelin parasta antia ja että moninpeli vain keskinkertainen sivuseikka. Mutta eilen kun tasoiseni Halottaja kaverit olivat meillä ja löytyi kaapista sopivasti kolme X0 ohjainta, niin hupia oli enemmän kuin pelatessa ikinä ennen. Olen Livessä pelannut ne 48 tuntia jota Halo 3 mukana tuli mutta ei Livessä pelaaminen ole läheskään yhtä hauskaa kuin split screen moninpeli.

Itekki kavereitten kanssa pelannu nyt kaks viikkoa melkee joka päivä sen 2-4 tuntia päivässä aina split screenillä neljästää ja ollu kyl nättii, harmi ettei itellä ole Halo 3:sta.

Itekki kavereitten kanssa pelannu nyt kaks viikkoa melkee joka päivä sen 2-4 tuntia päivässä aina split screenillä neljästää ja ollu kyl nättii, harmi ettei itellä ole Halo 3:sta.
En tiedä omistatko itse X0:ta mutta jos omistat niin nyt nopeesti jo hakemaan sitä Halo 3:a.

Unohdin muuten viime viestistäni tämän tulevan Halo 3: Reconin. Totta kai on hyvä että tulee lisää Haloa, mutta mun mielestä tämä Master Chiefin pois jättäminen ei ollut kyllä kovin loistokas idea. No, saa nyt nähdä mitä Bungie oikein tekee tuosta, mutta kyllä siinä olisi saanut olla se John-117. Julkaisupäiväkö oli vasta joskus ensi vuoden loppupuolella? Jos näin niin ehtii kyllä mennä Halot vielä monta kertaa läpi ennen tätä.
Tule jo Halo 3: Recon!

Mikähän siinä on kun tuo Halo 3 ei ole koskaan oikeen iskeny minulla.. Oon pelannu kavereilla tota yksinpeliä ja myös split screeniä jonkun verran mutta ei se vaan iske..:confused: . no mut ei se mitään, säästänpä rahaa.

Tosin tuota Halo 3: recon (tjsp) voisi kokeilla kun siitä on käsittääkseni lupailtu vähän taktisempaa räiskintää GoW:in tyyliin.. Ja jos se pitää paikkansa niin tuo seuraava halo on ilmanmuuta ostoslistallani jahka ilmestyy. :)

Tietääkös kukaan onko Legendary map pack tulossa ilmatteeksi?
ja jos on niin milloin?
Tähän mennessä ollaan vain todettu "ettei ole tiedossa suunnitelmia tehdä se ilmaiseksi". Tosin Mythic Map pack tulee ensi talvena 09 (tammi-, helmikuu) ja olisi kyllä melkoista pelaajakunnan jakoa, jos Haloon löytyisi kaksi maksullista karttapakettia, koska molemmille tarvitsisi käytännössä olla omat pelilistat jne. jotta ostajat saisivat vastinetta rahoilleen.

Ylös Bottom