Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Sainpahan nyt läpäistyä tuon labyrintin. Tiedä sitten että oliko tarkoitetulla tavalla, sillä en tarvinnut missään vaiheessa regeratoria...
Mukava tuota oli kuitenki ratkaista, vaihtelua matchmakingiin. Ehkä vähän liian vaikea minun makuun.
Tuossa vielä videopätkä kun pelaan tuon läpi: Bungie.net : Halo 3 File Details

Hyvin vedetty ja ihan oikein, ei sillä niin väliä käyttääkö regeneratoria vai grav liftiä. Olet tietääkseni ensimmäinen labyrintin ratkaisija :)
 
Vastaus: Halo 3

Kyllähän tuota hetken sai miettiä, kun en aluksi löytänyt grav liftiä ja hyppelin vääriin teleportteihin. Aika paljon olit jaksanut nähdä vaivaa ihmisten huijaamiseen :p
 
Vastaus: Halo 3

Melkein voisin sanoa että varsin paljon hauskempaa tuo Big Team, nyt kun Legendary päkin latasin.
 
Vastaus: Halo 3

Tuntuukohan musta vaan vai onkohan tuolla Social Big Teamissa äärimmäisen paljon kovempia pelaajia kuin Social Slayerissa :D
Jatkuvasti ja koko ajan tulee turpiin, välillä pelkästään itselleni ja välillä koko joukkueelle. Mutta koskaan ei mene hyvin =D
 
Vastaus: Halo 3

Tuntuukohan musta vaan vai onkohan tuolla Social Big Teamissa äärimmäisen paljon kovempia pelaajia kuin Social Slayerissa :D
Jatkuvasti ja koko ajan tulee turpiin, välillä pelkästään itselleni ja välillä koko joukkueelle. Mutta koskaan ei mene hyvin =D

Taitaa vain susta tuntua siltä. Tokihan sitä tulee joskus vedettyä big teamia ihan läpällä hyvällä porukalla, jolloin luvut on yleensä aika rumat. Mut jos big team peli koostuu enimmäkseen randomeista eikä oo suurempia partyja, niin yleensä taso on aika alhainen.
Social slayerissä taas vaikuttaa olevan joku piilotettu skilli systeemi, kun vihut on aina vähintäänkin saman levusii(taidot nyt on sit mitä on), kun pelaa yksin. Ja välillä kun sit pelaa jonkun pieni skillisen kanssa social slayerii niin vihutkin on sit kanssa aika random online warrioreita. Ja ei, en käytä prefer skill ominaisuutta.
 
Vastaus: Halo 3

Taitaa vain susta tuntua siltä. Tokihan sitä tulee joskus vedettyä big teamia ihan läpällä hyvällä porukalla, jolloin luvut on yleensä aika rumat. Mut jos big team peli koostuu enimmäkseen randomeista eikä oo suurempia partyja, niin yleensä taso on aika alhainen.
Social slayerissä taas vaikuttaa olevan joku piilotettu skilli systeemi, kun vihut on aina vähintäänkin saman levusii(taidot nyt on sit mitä on), kun pelaa yksin. Ja välillä kun sit pelaa jonkun pieni skillisen kanssa social slayerii niin vihutkin on sit kanssa aika random online warrioreita. Ja ei, en käytä prefer skill ominaisuutta.

Ainakin Halo 2:ssa käytettiin noiden Social-playlistienkin kanssa eräänlaista taitopohjaista seuranhakua, mutta noita taitotasoja ei näytetty tavallisesti pelaajille.
 
Vastaus: Halo 3

Mitäs kelee? Team Meleessä veljen kanssa puskin, ja tiedätte luonnollisesti että jos kaks kaveria lyö toisiaan miekoilla, puolet suojasta lähtee ja molemmat ns pökertyvät sekunnin sadasosiksi. Niin, että kuinkakohan helevetissä ihmiset saa lyötyä takas niin pirun nopiaan? Itse vielä pökertynees tilas kun vastustaja jo lyö takas, vaikka kuinka hakkaisin RT:tä.

e: jahas, b:llä ilmeisesti. Ja heti sen jälkeen tulikin pelaaja joka jynssäs pelkkää b:tä Rumble Pitis, oli taas kivaa kun muut pelaajat eivät sitä tajunneet jotenka tää kaveri vei kaikkia sata-nolla. Ärsyttävän logiikan mukaan joskus jakaa noita pelaajia peleihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Mitäs kelee? Team Meleessä veljen kanssa puskin, ja tiedätte luonnollisesti että jos kaks kaveria lyö toisiaan miekoilla, puolet suojasta lähtee ja molemmat ns pökertyvät sekunnin sadasosiksi. Niin, että kuinkakohan helevetissä ihmiset saa lyötyä takas niin pirun nopiaan? Itse vielä pökertynees tilas kun vastustaja jo lyö takas, vaikka kuinka hakkaisin RT:tä.

Mulla ja kaverillani oli joskus joku samanmoinen kanssa ku vedettiin Swordmatcheja. Aina tuli mulle turpaan ku kaverilla oli muka joku oma "salainen tekniikkansa". Mutta luulen että keksin sen joskus: Heti kun olemme lyöneet kumpikin yhtäaikaa niin
sitten heti B :tä perään.
Mutta en ole aivan varma asiasta. Sopii yrittää tuotakin. Ja vinkiksi vielä että jos vihollinen yrittää hyökätä ilmasta niin ei muuta ku miekka munaskuihin:D
 
Vastaus: Halo 3

Vinkki: unohtakaa RT:n käyttö ihan kokonaan pelkällä melee nappulalla eli B.llä defaultissa pärjää. Paitsi jos nyt pääsette jonkun selkään niin sit voi lungee ihan rauhas.

Ja toinen vinkki jolla saatte lisää etua sword pelimuodossa: jos satutte pelaamaan esim. defaultilla niin vaihtakaa button layout bumper jumperiin sword pelin ajaksi, jolloin ei tarvitse sormia irrottaa tateilta koko pelin aikana, kun lyötte RightBumperilla ja hypitte LeftBumperilla. Kyseisen siirtymän ei pitäisi tuottaa mitään tuskaa, kun tarvitsee vain kahta nappulaa.

Ja sensityvityä voi myös nostaa. Itse nostan 3 senssistä 7:aan, jos muistan.

henk.koht kokemusta löytyy vain bumper jumperista ja defaultista, niin en ota kantaa esim boxerin käyttökelpoisuuteen.

Siinä päivän "pro" tipsit :D. "And you will be fragging like a pro"
 
Vastaus: Halo 3

Mulla ja kaverillani oli joskus joku samanmoinen kanssa ku vedettiin Swordmatcheja. Aina tuli mulle turpaan ku kaverilla oli muka joku oma "salainen tekniikkansa". Mutta luulen että keksin sen joskus: Heti kun olemme lyöneet kumpikin yhtäaikaa niin
sitten heti B :tä perään.
Mutta en ole aivan varma asiasta. Sopii yrittää tuotakin. Ja vinkiksi vielä että jos vihollinen yrittää hyökätä ilmasta niin ei muuta ku miekka munaskuihin:D

Tuo on varsin toimiva taktiikka, jos molemmat ovat lungettaneet ampumisnapilla. B:llä lyöminen on nopeampaa, mutta lunge ei toimi samalla tavalla.

Koirasta kissaan, HBO:lla on haastattelusarja, jossa luodaan katsausta Halo-ruutukaappausten jaloon taiteeseen. Aiheesta on julkaistu nyt kaksi artikkelia, joista kuvat löytää lopusta: Screenshot Spotlight: Week 2 ja Screenshot Spotlight: Week 1

dbt17.jpg
 
Vastaus: Halo 3

Aijai, pitää varmaan alkaa pelata WoWia ja huorata pari lisä-prestigeä Modern Warfaresta, jos haluaa päästä töihin Bungielle:

At least seven level 80 WoW characters, Prestige'd eight times in CoD4, 9000+ Twitter Followers, 10k+ Gamerscore, 100% Positive Feedback on eBay [and you're a Power Seller], and no more than five McFarlane toys on your desk.

Bungie.net : Jobs
 
Vastaus: Halo 3

Sellainen kysymys noista map pakeista, että kun olen ostanut toisella profiililla legendary map pacin niin eikö sitä muka pysty pelaamaan toisella profiililla? Nimittäin tällä nyt käytössä olevalla
profiilillani en löydä legendary mappeja forgessa vaikka ne ovat kovalevylläni. Tyhmää toimintaa bungielta jos nuo pitää uudelleen ostaa kun missään muissa peleissä ladattavan lisä sisällön kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa. Ja sitten vielä sen verran, että onkohan ihan laillistakaan tälläinen toiminta.
 
Vastaus: Halo 3

Sellainen kysymys noista map pakeista, että kun olen ostanut toisella profiililla legendary map pacin niin eikö sitä muka pysty pelaamaan toisella profiililla? Nimittäin tällä nyt käytössä olevalla
profiilillani en löydä legendary mappeja forgessa vaikka ne ovat kovalevylläni. Tyhmää toimintaa bungielta jos nuo pitää uudelleen ostaa kun missään muissa peleissä ladattavan lisä sisällön kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa. Ja sitten vielä sen verran, että onkohan ihan laillistakaan tälläinen toiminta.
Ovathan mapit ladattu sillä konsolilla, jolla yrität niitä toisella profiililla pelata? Muuten tullee Mikkisoftan DRM-säännöt väliin, jotka voi kyllä kiertää Xboxin nettisivuilta löytyvällä DRM toolilla.

Tuskin muuta ongelmaa pitäisi olla näin profiilin puolesta, mutta noissa mapeissa on ollut yleisestikin ongelmia, kuten tästäkin ketjusta on voinut lukea. Koita löytyykö mappeja custom gamessa, matchmakingissä, poista ja lataa mapit uudestaan, risti kätesi ja rukoile jahvea. Siinä keinoja joilla mapit voi ehkä saada "näkyviin", jos ei niitä jostain syystä löydy.

EDIT. Kokeilin vielä itse toisella profiilillani ja pystyin pelaamaan Mythic ja Legendary mappeja (jotka olen siis ladannut toisella profiililla). Kyse ei siis ole sinulla profiilista, vaan juuri tuosta Halon ladattavan kaman perusongelmasta.
 
Vastaus: Halo 3

Ovathan mapit ladattu sillä konsolilla, jolla yrität niitä toisella profiililla pelata? Muuten tullee Mikkisoftan DRM-säännöt väliin, jotka voi kyllä kiertää Xboxin nettisivuilta löytyvällä DRM toolilla.

Hyvä kysymys mulla on nimittäin toinenkin konsoli, mutta en millään muista kummalle konsolille tuon alkuperäisesti latasin. Pitää kokeilla ladata tuo legendary uudestaan ja jos se ei toimi niin sitten täytyy koittaa tuota DRM toolia.

Edit: Nyt toimii nuo Legendary mapit tein tuon DRM hommelin, mutta siltikään nuo Legendary mapit eivät näkyneet itsellä custom games kohdassa ennen kuin olin pelannut yhden Social Team DLC:n.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom