Ode_
Well-Known Member
Liitetiedostot
Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja silti olisi pitänyt saada 5/5 Konsolifiniltä!Varmaan sinäkin myönnät että Infinite on vielä täysin keskeneräinen peli
Saako kommentoida jos on pelannu hiirellä ja näppiksellä..?Pelistä ei saa kuulemma puhua jos ei ole ihan ITSE sitä pelannut omalta näytöltä ohjain kädessä, mut näyttääkö toi jonkun mielestä jotenkin hyvältä? Mitä kattonut niin sitä samaa kallioo ja puut jostain xbox360 alkuajoilta. Mitä pelaamiseen tulee nii siitä en osaa mittää sanoo, mut omat silmät on kyllä päässä.
Kivaa kun voi itte valita mistä suunasta iskee.
Mitäs ihmettä? Onko bossit legendarylla helpompia kun normalilla? Itellä oli eka bossissa samat aseet käytössä ja sain molemmista aseista kudit loppumaan ja kranaatteja vielä perään ennenku kaatu.huikeaa meininkiä kyllä ollut, 3 bossia nyt kaadettu tuossa on parit Videot ekasta ja 3 bossista Legendaryllä
, mitä kattelut muiden videoita niin aika moni ottaa rauhassa yms, kun itsellä on semmonen "koko ilta tulee meininki" sit tykkään siitä et improtaan niillä mitä sulla on käsissä
, varmasti tuossa 3 bossissa, jos ei ois sattunut olemaan tuota kyseistä kapistusta niin olisin valinnut ehkä toisenlaisen lähestymistavan, mut hyvin tuntui toimivan
toisen bossin shadowplay ikävä kyllä, petti joten siitä ei ole videota, eikä harmittavasti noita bosseja voi tappaa uusiksi muuten kun restarttaamalla koko missionin mut sanoisin että se toinen bossi ehkä jopa helpompi kun tuo ensimmäinen
Mitäs ihmettä? Onko bossit legendarylla helpompia kun normalilla? Itellä oli eka bossissa samat aseet käytössä ja sain molemmista aseista kudit loppumaan ja kranaatteja vielä perään ennenku kaatu.
Riittikö pelkkä loggaaminen multiplayeriin vai täytyykö campaignin puolella tehdä jotain?Viikonloppu tämän parissa, kyllä kelpaa.
Muistakaa GP Ultimaten tilaajat käydä lunastamassa joulukuun edut multiplayeriin. AR sai hienon värin ja 4 x double xp / challenge swap.
Uusi dynaaminen tausta tullut myös dashboardille.
Näytä liitetiedosto 7833
Täytyy mennä aloitusnäytöllä Game Pass -> Edut ja sieltä pitäisi löytyä koodi ja linkki Halon sivulle, johon koodi laitetaan.Riittikö pelkkä loggaaminen multiplayeriin vai täytyykö campaignin puolella tehdä jotain?
En puolustele Halo Infiniteä, jota en ole pelannut, mutta eikö jokainen peli ole saman loopin toistamista alusta loppuun asti? Kyse lieneekin siis vain siitä että kuinka hyvin se looppi on koristeltu. Witcher 3 oli hyvin, hyvin yksinkertainen mitä tulee pelimekaniikkaan ja looppiin mutta voi että sen ympärille oli tehty hyvät motivaatiot tarinoineen ja loreineen niin se oli ihan sama että se oli sitä samaa.Vähän välikuulumisia kampanjasta: Aika rutiininomaista suorittamista on tähän asti ollut. Pitää alkaa harkita onko tämäkin niitä pelejä, jotka toimii parhaiten oheispuuhasteluna jonkun podcastin raikaessa korvissa. Ydinpelattavuus on erinomaista, mutta valitettavasti itse open-worldin toteutus on juuri sitä Ubisoft-tyylistä 10 minuutin gameplay-looppia: Etsi kartasta waypoint, mene waypointille, tyhjennä se vihollisista, kerää palkintosi. Etsi kartasta seuraava waypoint, mene waypointille, tyhjennä se vihollisista, kerää palkintosi. Etsi kartasta seuraava waypoint, jne. jne.
Tietysti kaikissa peleissä on enemmän tai vähemmän kyse illuusiosta: Peli pyrkii luomaan tunteen, että teet jotain erilaista ja merkityksellistä, vaikka mekaniikan tasolla toistatkin sitä samaa mitä olet tehnyt jo tuntitolkulla tähänkin asti. Pohjimmiltaan kyse on siis rumasti sanottuna luupin koristelusta vaihtuvilla ympäristöillä ja tarinallisella viitekehyksellä. Tarina on voimakas työkalu, jolla yksittäisiä luuppeja voi ketjuttaa pidemmiksi luuppikokonaisuuksiksi, jotka yhdessä edistää jotain suurempaa tavoitetta. Näin pelaajan huomiota saadaan siirrettyä sinne suuremman tavoitteen suuntaan, jolloin tämä ei niin herkästi huomaa vain puikkelehtivansa markkerilta markkerille tehden sinänsä aika geneerisiä juttuja. Kun kaikki on suoritettu, koet tehneesi jotain mistä oli hyötyä, vaikka hyöty ja hyötyjät tietysti ovat pelkkää illuusiota, virtuaalisia hahmoja.En puolustele Halo Infiniteä, jota en ole pelannut, mutta eikö jokainen peli ole saman loopin toistamista alusta loppuun asti? Kyse lieneekin siis vain siitä että kuinka hyvin se looppi on koristeltu. Witcher 3 oli hyvin, hyvin yksinkertainen mitä tulee pelimekaniikkaan ja looppiin mutta voi että sen ympärille oli tehty hyvät motivaatiot tarinoineen ja loreineen niin se oli ihan sama että se oli sitä samaa.
Tosin aiemmin itse kirjoitin että Halonjen tarina ja maailma on vähän jättänyt minut kylmäksi, joten ehkä kyse on juuri siitä että se on vain mekaanista suorittamista?
Ja taas toisaalta olen jauhanut uusimmat Assassin's Creedit Valhallaa lukuun ottamatta 100% läpi lisäosia myöten ja juuri sitä meininkiähän tässä kritisoidaan. En osaa edes selittää miksi ne jaksoin pelata läpi. Ehkä se on sitä pelaamisen makaronilaatikkoa, joka vain yksinkertaisesti toimii sen kummempia miettimättä, kunnes on hetki, jolloin ei oikein just nyt maistu enää. Siksipä en Valhallaa ole vielä aloittanutkaan kun tarvitsee aina sen pidemmän tauon väliin.
Mutta kyllä se tekeminen on mielekkäämpää jos siitä on palkintona vaikkapa taustoja avaavaa dialogia tai jotain muuta vastaavaa motivaattoria.
Nyt en taas tiedä mikä tämän minun tekstini pointti oli![]()