Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo: Reach

Käy laittamassa optionseista crouch toggle päälle niin ei tartte pitää tattia pohjassa.

edit:Hidas.

Kyllä niiden lopputekstien pitäisi tulla ennen tuota lone wolf kenttää.

Pakko saada se sininen visiiri eli yli 30 000 credua pitäis jostain repiä. Taitaa jäädä hankkimatta:rolleyes:

Voi johtua siitä että mulla on Team Scoret aina päällä. Pitänee pelata tuo kenttä läpi ilman niitä seuraavaksi.
Itse justiinsa hankin sen hopeisen visiirin, ODST-pelin fanina on pakko hankkia ne ODST kamatkin. Ärsyttää hieman kun pitäisi olla kapteeni ja 25 000 CR (jos nyt ei muisti petä) että saisi ne shoulderit. :p

"Crouch toggle". Saat sen vaihdettua asetuksista. En ymmärrä miksi sen on oletuksena pois, tatilla kyykkääminen kun on vaivalloista.

Thanks. Mietinkin, että olisiko joku valikkohomma, mutta jäi sitten pelin tuoksinnassa kokeilematta.

Luulen, että pelin hienouteen vaikuttaa aika paljon se, kuinka suuri pelisarjan ystävä sattuu olemaan. Olen yrittänyt kovasti nauttia Halosta Halo 3:sta eteenpäin, mutta koska en ikinä hypännyt fanijunaan ensimmäisen osan aikana, en näe pelisarjan hienoutta.

Ehdottomasti vaikuttaa. Itsekin olin vähän ihmeissäni aikoinaan Halo 3:sta, koska sen alku oli aika köykäistä menoa. Mutta sitten peliin lämpeni ja myöhemmin tuli pelattua vanhempia Haloja, jotka entisestään syvensivät Halo-maailmaan pääsyä.

Mulla on muuten yksi kaveri korkkaamassa Reachin kautta ihka ekaa Halo-kokemusta ja odotukset ovat kuulema korkealla (koska hehkutus on taas Halo-maista kaikkialla). Mielenkiintoista nähdä, miten kaveri pelin kokee.

Thanks. Mietinkin, että olisiko joku valikkohomma, mutta jäi sitten pelin tuoksinnassa kokeilematta.

Ehdottomasti vaikuttaa. Itsekin olin vähän ihmeissäni aikoinaan Halo 3:sta, koska sen alku oli aika köykäistä menoa. Mutta sitten peliin lämpeni ja myöhemmin tuli pelattua vanhempia Haloja, jotka entisestään syvensivät Halo-maailmaan pääsyä.

Mulla on muuten yksi kaveri korkkaamassa Reachin kautta ihka ekaa Halo-kokemusta ja odotukset ovat kuulema korkealla (koska hehkutus on taas Halo-maista kaikkialla). Mielenkiintoista nähdä, miten kaveri pelin kokee.

Tätyy kyllä sanoa että jos jostain Halosta pitää aloittaa sen pitäisi olla se Halo 1, mutta ei missään nimessä 2 & 3, koska ovat sellaista hirveää putkijuoksua ja tosi monotoonista toimintaa (juostaan käytävää pitkin seuraavalle taistelupaikalle, jossa joko ammutaan samoja vihollisia, tai ajetaan jossain areenalla ajopeleillä). Kärjistän nyt, mutta tuo fiilis siinä oli kun Halo 2 & 3 pelailin.

Huvittavaa katsoa miten kaikkea "tyhmennettiin" Halo 1:sestä kakkoseen. Vaihtoehtoisia reittejä ei ollut, aseista hävisi tehot ja panokset, terveyspalkkia ei enään ollut vaan periaatteessa suojakenttä suojakentän takana. Ja muutenkin maisemat muuttuivat monotoomisemmaksi. Ehkäpä syynä oli moninpeliin keskittyminen, en tiedä.

Mutta ainakin minusta paras kohta olisi aloittaa sieltä Halo 1:sestä tai tästä Reachistä. Ovat kuitenkin pelisarjan parhaat pelit.

Pettymys minulle tämä Reach nettipelin osalta. "Kilpailulliset" moninpelikartat puuttuvat kokonaan. Ainoa siedettävä kartta on Countdown. Ainahan sitä voi tehdä forgella mappeja, mutta aika tylsä pelata saman näköisiä karttoja.
Toiseksi eniten minua häiritsee pelin motion blur. En välitä grafiikoista - kunhan ruudunpäivitys pysyy tasaisena ja pelattavuus on hyvä.
Katsotaan sitten uudelleen kun MLG v1 peliasetukset tulevat. Sitä odotellessa voikin pelailla halo 3:sta :)

Oonko ainoa jolla on koko ajan ihan järjetön viive Firefightissa? Ei se mun yhteyskään voi olla, NAT on auki yms.

Oonko ainoa jolla on koko ajan ihan järjetön viive Firefightissa? Ei se mun yhteyskään voi olla, NAT on auki yms.

Et suinkaan. Firefight Matchmaking on pahasti rikki verkkoviiveen kannalta, toivottavasti Bungiella tiedostavat ongelman.

Ilmeisesti betan network test 1 testasi tätä, mutta kaikkea ei ole saatu korjattua.
matchmakingissa toimii välillä ihan siedettävästi, mutta kavereiden kanssa pelattiin customia ja aivan tajuton lagi.
Yhteydet kuitenkin kunnossa, 24,24 ja 8. Kaikilla, myös hostilla punaisella connection, ja vaihteli hosteja koko ajan.
Kaippa sieltä jotain päivitystä on tulossa, lagia esiintyy kuitenkin melko paljon, eikä pelkästään firefightissä.

Et suinkaan. Firefight Matchmaking on pahasti rikki verkkoviiveen kannalta, toivottavasti Bungiella tiedostavat ongelman.

Hyvä kuulla, ehkä saavat tuon nyt sitten korjattua joku päivä. 20 tappoa haulikolla Firefightissa tulee olemaan vaikeaa.. Erityisesti kun jengi äänestää lähinnä Sniperfightia tai Rocketfightia. 50 FF-tappoa sai onneksi helposti Score Attackissa.

Yllättävän paljon vikoja tulee mieleen pelistä, vaikka onhan tämä hemmetin hyvä kokonaisuudessaan. Yksinpeli oli perus Haloa, mutta 3. osan tapaisia epic tilanteita ei oikein ollut. Myös juonellisesti sekavahko. Elitien paluu oli tehty hyvin ja kamppailu niitä vastaan oli monesti melko intensiivistä.
Moninpeli taas on pelkkää hunajaa itselleni, mutta muutamia ihmetyksiä löytyy, kuten nämä Halo 2 mapit. Joko Bungiella oltiin laiskoja tai sitten he haluavat näyttää mitä Forgella voi tehdä. Onhan ne todella hyviä mappejä, mutta hieman olisivat voineet panostaa visuaallisesti.

Kuitenkin hieno lopetus Bungielta.

Uus läpipeluukierros Normaalilla pitääkseni hauskaa ja kerätäkseni vähän commendationeita. Ja Gruntpocalypse-farmaus jatkuu, pakko saavuttaa Captain!

Miusta Reachin kamppania oli heikompi esitys kuin Halo3:ssa.
Siitä puuttui semmonen "iso meininki". Ei ollu mitään isoja pahiksia jne...

Multiplayer taas on playlist-ongelmiaan lukuunottamatta miltei parasta mitä on 360:lla nähty.

Kampanja soolona legendarylla läpi. Edellisen kanssa samoilla linjoilla, "iso meininki" puuttuu. Jää selvästi kakkoseksi Halo 3:n kamppikselle. Jotkut ovat sanoneet, että Reach olisi näistä nykyboxin haloista vaikein legendarylla, pitääkö moinen paikkansa? Jos pitää niin taidan huitaista ODST:n ja kolmosenkin uudestaan läpi.

Yksinpeli läpi ja päällimmäisenä ajatuksena että Bungien on korkea aika tehdä jotain muuta. Sujuva, mutta yhdentekevä peli. Huippukohta on puolivälissä ja loppu on vain palasten yhdistelyä ekan osan alkutilanteeseen.

Kampanja soolona legendarylla läpi. Edellisen kanssa samoilla linjoilla, "iso meininki" puuttuu. Jää selvästi kakkoseksi Halo 3:n kamppikselle. Jotkut ovat sanoneet, että Reach olisi näistä nykyboxin haloista vaikein legendarylla, pitääkö moinen paikkansa? Jos pitää niin taidan huitaista ODST:n ja kolmosenkin uudestaan läpi.

Minusta Reach on kaikista Haloista vaikein. En muista, että edes ykkönenkään olisi näin vaikea ollut. Kolmosen Legendary oli minusta juuri sopivan vaikea. ODST taas hatarien muistikuvien perusteella todella helppo.

Kamppis on kyllä suhteellisen onnetonta edestakaisin juoksua, mutta co-opin vuoksi antaa paljon anteeksi.

Kaksi ikävää huhua:

Joidenkin mukaan Reach rankaisee pelaajaa joko banneilla tai cR-vähennyksillä, jos pelaa liikaa Gruntcopalypseä putkeen. Tällä ilmeisesti yritetään hillitä krediittien grindausta, mutta rankaisu pelin pelaamisesta sääntöjen puitteissa on väärin.

Sitten hieman heikompien huhujen mukaan Bungien tuleva DLC-tuki on joko olematonta tai Forge World-variantteja. Asiaa ei sen kummemmin olla vielä kommentoitu, mutta karttavalikoima on ainakin allekirjoittaneen mielestä vielä lastenkengissä, eivätkä tuhat Forgeilua voi sitä valitettavasti muuttaa.

Jeah! Yksin legendaarisella läpi! Vaikea oli sillä välillä tuntui että oli hieman tuuria seassa. Elitet olivat kyllä ihan mahdottomia kun taas bruteja oli kiva pitkästä aikaa ammuskella :).

Ainakin firefight saavutkset oli helpot verrattuna, mitä ODST:ssä oli. Meni n. 20min ku sai yli miljoona pistettä siinä corvette mapissa. Max suojat päälle olisko ollu 300 tai 400 % loppumattomat kudit ja joka waveen vain Elite Generaleja. Bonus round 2min ja sinne samat generalit. Load outtiin energy sword ja fuel rod cannon.

Miusta Reachin kamppania oli heikompi esitys kuin Halo3:ssa.
Siitä puuttui semmonen "iso meininki". Ei ollu mitään isoja pahiksia jne...

Itselläkin peli läpi ja normaalilla mitä luultavimmin helpoin (omasta mielestä) Halo tähän mennessä. Eipä silti, kuten aiemmassa viestissä laitoin niin mulle maistui juurikin noin - tuli&liike. Jopa lopussa rynnäköin vihujen sekaan, ziljoona kutia naamaan ja äkkiä jonnekin suojaan kun shield lopussa. Ja sama uusiksi hieman eri aseilla. Nautittavaa menoa, ei voi muuta sanoa.

Tuosta olen samaa mieltä, että vaikka Reachissä oli pienimuotoista "sandbox"-rakennetta välillä, niin Halo 3:ssa sitä hyödynnettiin tavallaan ehkä enemmän. Kentät siinä tuntuivat lopulta "isommilta" (3:ssa), vaikka monelle se on kai toisinpäin.

Ei kuitenkaan ollut ikävä 3:sen muutamia kohtia, jossa täytyi esim. päästä sen ison "hämähäkin" sisään räjäyttämään se yms. Kauheaa vääntöä ja uudelleenyritystä, jossa meni välillä maku koko peliin. Ja flood-kenttä oli siinä jonkinlainen ärsyttävyyden huipentuma.. Reach on tasaisempi kokemus (ja varmaan lyhyempi kampanja muutenkin - tämähän menee vkonlopussa monilla).

EDIT: Edge muuten antoi 9/10:
http://www.next-gen.biz/features/halo-reach-review

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom