Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä niiden lopputekstien pitäisi tulla ennen tuota lone wolf kenttää.
Pakko saada se sininen visiiri eli yli 30 000 credua pitäis jostain repiä. Taitaa jäädä hankkimatta![]()
"Crouch toggle". Saat sen vaihdettua asetuksista. En ymmärrä miksi sen on oletuksena pois, tatilla kyykkääminen kun on vaivalloista.
Luulen, että pelin hienouteen vaikuttaa aika paljon se, kuinka suuri pelisarjan ystävä sattuu olemaan. Olen yrittänyt kovasti nauttia Halosta Halo 3:sta eteenpäin, mutta koska en ikinä hypännyt fanijunaan ensimmäisen osan aikana, en näe pelisarjan hienoutta.
Thanks. Mietinkin, että olisiko joku valikkohomma, mutta jäi sitten pelin tuoksinnassa kokeilematta.
Ehdottomasti vaikuttaa. Itsekin olin vähän ihmeissäni aikoinaan Halo 3:sta, koska sen alku oli aika köykäistä menoa. Mutta sitten peliin lämpeni ja myöhemmin tuli pelattua vanhempia Haloja, jotka entisestään syvensivät Halo-maailmaan pääsyä.
Mulla on muuten yksi kaveri korkkaamassa Reachin kautta ihka ekaa Halo-kokemusta ja odotukset ovat kuulema korkealla (koska hehkutus on taas Halo-maista kaikkialla). Mielenkiintoista nähdä, miten kaveri pelin kokee.
Oonko ainoa jolla on koko ajan ihan järjetön viive Firefightissa? Ei se mun yhteyskään voi olla, NAT on auki yms.
Ilmeisesti betan network test 1 testasi tätä, mutta kaikkea ei ole saatu korjattua.Oonko ainoa jolla on koko ajan ihan järjetön viive Firefightissa? Ei se mun yhteyskään voi olla, NAT on auki yms.
Et suinkaan. Firefight Matchmaking on pahasti rikki verkkoviiveen kannalta, toivottavasti Bungiella tiedostavat ongelman.
Kampanja soolona legendarylla läpi. Edellisen kanssa samoilla linjoilla, "iso meininki" puuttuu. Jää selvästi kakkoseksi Halo 3:n kamppikselle. Jotkut ovat sanoneet, että Reach olisi näistä nykyboxin haloista vaikein legendarylla, pitääkö moinen paikkansa? Jos pitää niin taidan huitaista ODST:n ja kolmosenkin uudestaan läpi.
Miusta Reachin kamppania oli heikompi esitys kuin Halo3:ssa.
Siitä puuttui semmonen "iso meininki". Ei ollu mitään isoja pahiksia jne...