Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

Vastaus: Halo: Reach

Kyllä mulla ainakin tuli ohjeet ruutuun kun ekaa kertaa lentelin ihan kuten pelin alussakin kun tulee ne ohjeet että miten katsotaan ja miten mennään ajoneuvoihin jne.

Riippuu vaikeustasosta. Pelasin Heroicilla, pelasin Legendarylla. Kummallakaan en saanut ohjeita. Ekalla kertaa pelatessa olin sormi suussa ihan samassa kohtaa, ja kävin läpi kaikki ohjaimen näppäimet, ennen kuin keksin mistä ne roottorit saa pyörimään.

...ei mitään maailman parasta pelisuunnittelua. Kuten ei sekään, ettei kerrota, että Bansheessa ja Sabressa ampumismoodia vaihdetaan Y:stä. Tällaiset olisi ihan kiva saada ekalla kerralla tietoon vaikeustasosta huolimatta.
 
Vastaus: Halo: Reach

Pystyykö reachia pelaamaan neljän pelaajan jaetullaruudulla, eli 4 player splits-screen? vai onko siinä vain kahden pelaajan co-op? Kiitos vielä etukäteen :)
 
Vastaus: Halo: Reach

Pystyykö reachia pelaamaan neljän pelaajan jaetullaruudulla, eli 4 player splits-screen? vai onko siinä vain kahden pelaajan co-op? Kiitos vielä etukäteen :)

Co-op toimii vain kahdella pelaajalla jaetulla ruudulla. Kilpailullinen moninpeli toimii neljälläkin.
 
Vastaus: Halo: Reach

Omaa painosta edelleenkin tuskaisena odotellaan Gigantista saapuvaksi :( Mites muuten, millon on Konsolifiniiin arvostelu tulossa?
 
Vastaus: Halo: Reach

Riippuu vaikeustasosta. Pelasin Heroicilla, pelasin Legendarylla. Kummallakaan en saanut ohjeita. Ekalla kertaa pelatessa olin sormi suussa ihan samassa kohtaa, ja kävin läpi kaikki ohjaimen näppäimet, ennen kuin keksin mistä ne roottorit saa pyörimään.

...ei mitään maailman parasta pelisuunnittelua. Kuten ei sekään, ettei kerrota, että Bansheessa ja Sabressa ampumismoodia vaihdetaan Y:stä. Tällaiset olisi ihan kiva saada ekalla kerralla tietoon vaikeustasosta huolimatta.

aika kumma, itselleni ainakin tuli ohjeet ruutuun jossa käytiin lävitse joka nippeli ja nappeli mistä tehdään mitäkin
 
Vastaus: Halo: Reach

Omaa painosta edelleenkin tuskaisena odotellaan Gigantista saapuvaksi :( Mites muuten, millon on Konsolifiniiin arvostelu tulossa?

Harmillista. Eilen tuli sunnuntaina Gigantista tilattu oma normi riitsini. Noin 6 tuntia about putkeen tuli vedettyä. Kolme kamppanja tehtävää, pari Firefigthiä (en pitänyt ollenkaan, vieläkään..) ja Multiplayeriä. Mp on ollut tähän mennessä loistavaa. Uudet ajoneuvot, ja aseet ovat erittäin mukavia ja tervetulleita. Myös nämä "erilaiset varustukset" jotka vaihdetaan jos haluaa aina kuoleman jälkeen ovat näppäriä. Hologrammi on aika kätevä tiedyissä tilanteissa, koska porukka tuntuu menevän aika helposti harhaan. Itsekkin menen vielä noihin harhaan ja pahasti. Jotenkin mietin pidänkö tästä vai Halo3 enemmän. Ihan eripelit, ja molemmat hyviä Halo3 ehkä itselle enemmän rennompi peli.
 
Vastaus: Halo: Reach

Varmaan moni yhtyy faktaan, että uuden Halon nettipeli on ainakin täyttä roskaa. Vanhat kentät ja samat ideat. Pelistä tehtiin hahmoluokkineen typerä CallOfDuty-kopio. Ja kaiken lisäksi mukaan on työnnetty taas kaikenlaisia ylimääräisiä juttuja, ja jengi näytti pelaavan jotain SWAT:ia. Siis mitä h****tiä, kuka sellasta jaksaa. Ei hyvä. Saa jatkaa ainakin sen puoli vuotta vielä GOW2:n parissa ennen kuin tulee GOW3.

Bungielta surkea suoritus
 
Vastaus: Halo: Reach

Varmaan moni yhtyy faktaan, että uuden Halon nettipeli on ainakin täyttä roskaa. Vanhat kentät ja samat ideat. Pelistä tehtiin hahmoluokkineen typerä CallOfDuty-kopio. Ja kaiken lisäksi mukaan on työnnetty taas kaikenlaisia ylimääräisiä juttuja, ja jengi näytti pelaavan jotain SWAT:ia. Siis mitä h****tiä, kuka sellasta jaksaa. Ei hyvä. Saa jatkaa ainakin sen puoli vuotta vielä GOW2:n parissa ennen kuin tulee GOW3.

Bungielta surkea suoritus

Huono trolli. Älkää pliis pistäkö viesteihinne isoja vaikeita sanoja, kuten "fakta" tai "kopio".

Eniveis, aluksi kovasti pelkäsin että tuo rankkien nostelu loppuisi heti alkuunsa kun niitä tuntui tulevan aika tiuhaan tahtiin.. Mutta nyt eilen tuli Warrant Officet ja pirulauta kun alkaa tarvimaan paljon cR:ää heti seuraava rankin nousu, ja tuon WO:n jälkeenhän on vielä vaikka kuinka rankkeja. Nättiä. Elinikää pitäisi olla.
 
Vastaus: Halo: Reach

Eniveis, aluksi kovasti pelkäsin että tuo rankkien nostelu loppuisi heti alkuunsa kun niitä tuntui tulevan aika tiuhaan tahtiin.. Mutta nyt eilen tuli Warrant Officet ja pirulauta kun alkaa tarvimaan paljon cR:ää heti seuraava rankin nousu, ja tuon WO:n jälkeenhän on vielä vaikka kuinka rankkeja. Nättiä. Elinikää pitäisi olla.

Jeps, käyrä on Haloissa aika pirun jyrkkä. Mainio juttuhan se tosiaan vain on.

Nimim. Halo 3:ssa yli 2000 ottelua eikä korkeimmat arvot lähimaillakaan. :)
 
Vastaus: Halo: Reach

Varmaan moni yhtyy faktaan, että uuden Halon nettipeli on ainakin täyttä roskaa.

No jos on tätä ketjua seurannut niin tuskin kovin moni tuohon väitteeseen yhtyy. Reachin multiplayer on ainakin tähän mennessä ollut mitä mainiointa viihdettä. Toisaalta vasta 72 matsia takana, joten ei tässä ihan kunnollista mielipidettä pysty sanomaan, mutta en vain käsitä mikä tässä on niin huonoa. Pelimuotoja ja variaatioita on vaikka kuinka eikä todellakaan kokoajan tule SWATia.

Jos ajatellaan ihan tekniseltä kannalta, niin vähemmän Reachissa on ollut lagia kuin esim. MW2:ssa. Oikeastaan ainoa huono juttu on se, että jos joku pelaaja lähtee kesken matsin pois pelistä, niin tiimi joutuu pelaamaan matsin loppuun vajaalla.

Bungielta surkea suoritus

Ei nyt sentään. Täytyy vielä kerran vetäistä Metacritic -kortti. 92 pisteen keskiarvo on kyllä jotain muuta kuin "surkea suoritus".
 
Vastaus: Halo: Reach

Oikeastaan ainoa huono juttu on se, että jos joku pelaaja lähtee kesken matsin pois pelistä, niin tiimi joutuu pelaamaan matsin loppuun vajaalla.

Lisäksi jos yhteys serveriin jostain syystä katkeaa, saa pelajaa temp bannit. Ei ilmeisesti ekasta kerrasta, mutta se siis lasketaan kesken lopettamiseksi. Matsin jälkeen muut odottelevat, että banni loppuu jotta porukka pääsee jatkamaan. Ei iso juttu, mutta onhan se vähän tylsää pitää pakkotaukoa. Terveisiä vaan "mokkulamiehelle", kyllä se kiinteä yhteys vielä sieltä tulee... ;)
 
Vastaus: Halo: Reach

Nimim. Halo 3:ssa yli 2000 ottelua eikä korkeimmat arvot lähimaillakaan. :)

Halo 3:ssa rankiin vaikuttaa myös levelit. En tiedä onko edes mahdollista päästä Generaliksi jos et ole jollain playlistilla nostanut leveliäsi 50:een.

Reachissa on kyllä kaikkea kivaa, joka "pakottaa" minunlaiseni statsihuorat pelaamaan. Onneksi peli on hyvä :) Commendationit ja Armory Completionin saaminen 100% tulee syömään elämästäni jokusen tunnin...
 
Vastaus: Halo: Reach

Halo 3:ssa rankiin vaikuttaa myös levelit. En tiedä onko edes mahdollista päästä Generaliksi jos et ole jollain playlistilla nostanut leveliäsi 50:een.

Tämä on tietysti aivan selvää. Minä kun olen huonona ihmisenä vain 42, ja sinne taisin myös jäädä. Onneksi numero on sentään samalla universumin tarkoitus.
 
Vastaus: Halo: Reach

Huvittaa nämä uudet mitalit, joita nykyään sitten saa melkein mistä tahansa suorituksesta. Erityisesti se salaperäisen matala "Yoink!" -ääni kesken matsin sai aikaan semmoisen pyrskähdyksen, että oli vaikea saada itseään hillityksi. :D

Quittauksista rankaisu on tavallaan ihan hyvä juttu, mutta en tiedä auttaako tuo 15 minuutin pelitauko nyt yhtään mitään. Samaten aikaisemminkin puheeksi tullut betrayaleista potkiminen käy välillä vähän liian herkästi, jos omalla puolella ei ole vahinkoja ymmärtäviä kavereita. Kerran lensin jo Paavin, parin muun suomalaisen ja muutaman randomin kanssa pelatessa ulos, kun pelästyin kulman takaa päin syöksynyttä tiimikaveria... haulikko kun tappaa tiimikaveritkin mukavasti yhdestä.

Eniten silti häiritsee se, että kaikessa aivottomuudessaan custom peleille ei edelleenkään löydy kätevää hakua. Miksi on niin vaikea tehdä "sosiaalinen" custom pelien puoli, jossa peleihin liittyminen ja poistuminen ei erityisemmin häiritsisi ketään?

...enkä vieläkään käsitä, miten tuossa voi hakea Firefightista jotain muuta kuin sitä ~13 minuutin settiä? Miten pääsen kokeilemaan Generator Defenseä tai Firefight Classicia muuten kuin tekemällä custom pelin ja toivomalla että läjä kavereita innostuvat? Olenko vain sokea, vai eikö tuolla tosiaan ole? :mad:
 
Vastaus: Halo: Reach

Eniten silti häiritsee se, että kaikessa aivottomuudessaan custom peleille ei edelleenkään löydy kätevää hakua. Miksi on niin vaikea tehdä "sosiaalinen" custom pelien puoli, jossa peleihin liittyminen ja poistuminen ei erityisemmin häiritsisi ketään?

Tämä on tosiaan toistaiseksi ehkä ainoa konkreettinen valituksen aihe minulla. Ihan uskomatonta, että kampanjaan tämä saadaan, muttei customeihin, joka sitä kipeimmin kaipaisi.

Pelasin tuossa muuten matsin arenaa vielä eilisen ratingin vallitsessa, mutta lopettaessani alkoi uusi päivä. Tallentuivatko pisteeni sinne eilisen kertoimeen?
 
Vastaus: Halo: Reach

Eilen tuli testattua tunnin verran liveä ja kentät oli ihan ok, mutta mikä on uudistunut? Samat nappulat, sama ohjattavuus, melkein samat aseet.. siis ei mitään uutta, ni oli pienimuotoinen pettymys. Jotenkin tuntuu todella old schoolilta tää halo jo, ko vertaa muihin räiskintäpeleihin..Tai sit en oo vaan pelannu peliä viel tarpeeks, mut kertokaa te kokeneemmat.
 
Vastaus: Halo: Reach

Niin eihän tässä ole kuin uusia aseita, uusia pelimuotoja, se koko "luokka" systeemi ja jetpackit ja muut hilavitkuttimet. Jep, ei mitään uutta.:rolleyes:
 
Vastaus: Halo: Reach

Penny Arcade osuu taas naulan kantaan:
1008605098_C3d43-L.jpg
 
Vastaus: Halo: Reach

Pelasin tuossa muuten matsin arenaa vielä eilisen ratingin vallitsessa, mutta lopettaessani alkoi uusi päivä. Tallentuivatko pisteeni sinne eilisen kertoimeen?

Mitä Gamertagisi perässä luki lobbyssa? Kolme pistettä tarkoittaa, ettet ole vielä pelannut sinä päivänä. Kolme vaakasuoraa palkkia tarkoittaa, että olet. Aluksi ne ovat tummia ja kirkastuvat sitä mukaa kun pelaat pelejä. Kolmannen matsin jälkeen ne poistuvat ja tilalle tulee päivän rating.
 
Vastaus: Halo: Reach

Mitä Gamertagisi perässä luki lobbyssa? Kolme pistettä tarkoittaa, ettet ole vielä pelannut sinä päivänä. Kolme vaakasuoraa palkkia tarkoittaa, että olet. Aluksi ne ovat tummia ja kirkastuvat sitä mukaa kun pelaat pelejä. Kolmannen matsin jälkeen ne poistuvat ja tilalle tulee päivän rating.

Siis rating löytyi jo, mutta pelasin siihen päälle vielä parantavia matseja. Viimeisessä matsissa kuitenkin tullessani takaisin lobbyyn mulla näkyi kolme tyhjää pistettä, eli uuden päivän tilasto.
 
Ylös Bottom