Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Täytyy sanoa, että Halossa on sitä jotakin. On se kummallista, että sitä jaksaa vieläkin pelata. Ainoa FPS-peli Alien versus Predator 2:en (PC) kanssa, jota on nyt jaksanut yli 8kk:ta pelata päivästä toiseen. Taanoin maalikuussa pelattuani läpi harmittelin joidenkin sisätilojen tylsyyttä ja sitä "yllätys" mälvää. Siltikin mikään FPS-peli ei ole vielälään omalla asteikollani yltänyt samaan kuin Halo.

SoF2, NoLF2, Timesplitters 2, Ghost Recon, Battlefield 1942, Army Ops, Unreal Tournament 2003, MoH: Allied Assault ja MoH: Frontline eivät ole saaneet allekirjoittanut pelaamaan päivästä toiseen ja uudestaan ja uudestaan samoja kenttiä. :D AvP2:kaan ei tulisi pelattu päivästä toiseen ilman erinomaista moninpeliä. :)

Mitä enemmän pelaa muita FPS-pelejä niin alkaa tajuta, vaan kuinka hyvä Halo on. Videoissa ja kuvissa mitä ennen pelin ostoa näin, eivät oikein herättäneet innostusta. Ajattelin, että taas perinteistä scifi mättöä. Päästyäni itse pelaamaan huomasin kuinka hyvästä ja viimeistellystä pelistä on kyse. Omasta mielestäni paras FPS-peli, mitä olen pelannut pelivuosieni aikana. Jotenkin kaikki osaset loksahti paikallee Halossa. Yksinkertaisesti sanottuna huippu peli! :)
 
Mun mielestä sisätiloissa liikuskelu on vähän tylsää, kun ei ole mitään eksymisen tuntua. Kuljetaan vain ovesta oveen, eikä oiken, mitään väärää, tai erillaista reittiä ole.
Sitten toisto, puolestavälin peliä aletaan kulkemaan takaisin päin.
Ja sitten ne ihmeen zombiet, sellaiset tyhmät vastustajat ois saaneet jäädä jo 90-luvulle.

Arvosanaksi 8.5 (4-10)
 
Halo toisti liikaa itseään, käytävillä haahuilu oli osittain turhan yksitoikkoista. Loistava peli silti eipä siinä mitään. XBOXin paras - ennen Splinter Celliä joka tarjosi paljon pysyvämmän mielenkiinnon, koska kentät eivät toistaneet itseään vaan olivat toinen toistaan upeampia.

Makunsa kullakin, mun mielestä varjoissa hiiviskely oli kuitenkin loppupeleissä jännempää :cool:
 
Jumalauta, 29?? Naurettavan halpa hinta sanon minä... Tuo lähtee tilaukseen heti!

Edit: Vähensin huutomerkkejä teinix-vaikutelman vähentämiseksi :)
 
No voihan paska sanon minä. No mutta seuraavaksi halvin on näköjään konsolinetissä, 39 erkin hintaan...
 
Onko totta, että jos menee legendaryllä kaikki kentät läpi niin saa jotain "bonus" vihollisia? Luin tälläisestä jodtain sivuilta.:confused: :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn
Onko totta, että jos menee legendaryllä kaikki kentät läpi niin saa jotain "bonus" vihollisia? Luin tälläisestä jodtain sivuilta.:confused: :confused:

Ei bonus vihollisia, aseita, kenttiä, pukuja, kenkiä, hattuja ei mitään. Ainoastaan hieman pidemmät loppukuvat.
 
Minulle halo on ollut todellakin elämys. Olihan se lyhyempi kuin odotin ja ottivathan ne keskivaiheen floodit vähän päähän, mutta paras pelaamani peli tosiaan. Varsinkin legendarylla saa tosissaan yrittää edetäkseen. Ja co-oppina
täyttä lystiä.
 
Olisivat kyllä saaneet laittaa noita ulkokenttiä enemmän, ryökäleet!:)


'No, tuskin tämä ketään SPOILAA jos sanon sen legendaryn loppudemon olevan just cool! "This is it, baby!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan grump()master
Mua harmittaa ainoastaan se että co-opissa ei voi seivata ja se että ulkokenttiä oli niin vähän.


Mut hei ei kaikkee voi saada ja muuten se olis liian helppoo! Ajattele ny 2 huippusotilasta menee siel ja vois seivata kentän välein! Ei tulis mitää se olis 5 tunnis menty läpi! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mut hei ei kaikkee voi saada ja muuten se olis liian helppoo! Ajattele ny 2 huippusotilasta menee siel ja vois seivata kentän välein! Ei tulis mitää se olis 5 tunnis menty läpi! :D
Sovitaan näin
 
Ylös Bottom