Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NazdaH
Laatu on sitten mitä on..
Haukkukaa tai kehukaa, bring what you got


Ihan mielenkiintoista, laatu oli kyllä mitä oli.
Toinen video parempi ja osin ihan hienojakin temppuja. En moiti, mutta en myöskään kehu :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Ihan mielenkiintoista, laatu oli kyllä mitä oli.
Toinen video parempi ja osin ihan hienojakin temppuja. En moiti, mutta en myöskään kehu :p

Kiitti tasapuolisesta palautteesta =)

QuickCap2:ssa meni kylla aikaa saada kaikki onnistumaan kohdalleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Vaihtaako Halo teillä välillä pelaajien nimiä ihan ilman että tekee mitään?

Haloni vaihtelee porukoiden nimiä siinä vaiheessa, kun näkyy ne pienet controllerit siinä nimen vieressä ja saa valita tiimin väriä. Sitten voi painaa A:ta niin lähtölaskenta peliin alkaa.

On se niin typerää kun yhtäkkiä oma nimi on muuttunut joksikin Buttheadiksi tai vastaavaksi. Tässä esimerkki.

Ensin jokainen on valinnut itselleen hahmot.

Player 1: Arcane Väri: Cobalt
Player 2: Vieras Väri: Green
Player 3: Vieras 2 Väri: Purple

Kun olemme valinneet kentän ja pelimuodon, yhtäkkiä pelaajien nimet ovat saattaneet vaihtua esim näin.

Player 1: Arcane Väri: Cobalt
Player 2: Profes Väri: White
Player 3: Vieras 2 Väri: Purple

Eli välillä se vaan vaihtaa jonkun tyypin väriä ja nimeä. Kuinka saan estettyä ettei näin käy?
¨

Muistaakseni se tekee noin jos kaverisi eivät ole ehtineet painaa itseänsä valmiiksi ennen kuin player one painaa napilla eteenpäin valikoissa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
Kannattaa muuten katsoa creditsit loppuun.

Mitäs siellä tuli?En ollut huomaavinani mitään...
Monen illan yrittämisen jälkeen vihdoin eilen saimme vika levelin
Legendaryllä läpi:D
 
-OFFTOPIC-

siis näistä klaani ja verkkopelisysteemihässäköistä mitä nyt sitte puhuttekin...

mutta mä en käsitä mitä hienoa tuossa pelissä edelleenkään on...

melkein samoja putkia juostaan edestakasi ja vihut lisääntyy koko ajan, muutama eri värivariaatio samasta vihusta on sekin jo aika kuollut idea... tylsää oli pelata tuokin peli läpi.

muutama kiva kenttä oli, mutta ihan liikaa samoja tuttuja kenttiä.

Ihan normaaliräiskintä muiden joukossa mielestäni.

fleimatkaa jos haluutte, tää on vaan mun mielipide klo 0:36 :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
-OFFTOPIC-



melkein samoja putkia juostaan edestakasi ja vihut lisääntyy koko ajan, muutama eri värivariaatio samasta vihusta on sekin jo aika kuollut idea...

No ei se siihen väriin se ero jää, kuten varmaan jo tiedätkin. Ja olisihan se outoa, jos vihollisia olisi 400 eri rotua, ja silti vielä joutuisivat muka taistelemaan ihmisten kanssa, kun vain voisivat tulla ja jyrätä massalla:) Hällä väliä jos joku ei pidä, oma asiahan se sinulle on, mistä tykkäät. Minä tykkään vielä kello 14.45.
 
Halo maaliman paras peli?

Olen pelannu kaiken maailman pelejä, Tetriksestä Unreal 2 ja pelikoneet, game boy ista pc een ja voin sanoa että Halo on minun pelaamani paras peli. ja on edelleen pelattuani läpi 100 kertaa :D

mutta en voi sanoa että se on maailman paras koska eiväthän kaikkien mielestä oo paras niinku (PS2 PELAAJAT) ja tulee han se Halo2 vielä.
 
Re: Halo maaliman paras peli?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ane
Olen pelannu kaiken maailman pelejä, Tetriksestä Unreal 2 ja pelikoneet, game boy ista pc een ja voin sanoa että Halo on minun pelaamani paras peli. ja on edelleen pelattuani läpi 100 kertaa :D

mutta en voi sanoa että se on maailman paras koska eiväthän kaikkien mielestä oo paras niinku (PS2 PELAAJAT) ja tulee han se Halo2 vielä.

Juuri näin. Mitäpä tuohon enää lisäämään.
 
Ettekste osaa pelaa? Mikä siinä Halon Legendaryssa on niin
vudun vaikeaa? Jessus! Halo ei ole peli kuin Legillä. Ostakaa Tetris.
 
xD

Ni just oon varmaa vetäny HALO 100* läpi Legendarylla
vähinten pelaan Heroicilla.
en ole edes ikinä koittanu peliä easylla :D



Ketkä kaikki ovat löytäneet ase varaston vikas kentäs
:cool:
 
XD

...Hahahhahhahahaha... Boutro, boutro. Älkää nyt ottako
hernettä nenään. Oon vaan niin ylpeä, koska mun elämässä
ei ole muuta kuin Halo. :(
Mutta nyt loppu, lupaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään tuli postilaatikkoon Halo:fall of reach

Onko kenelläkään mielipiteitä tästä kirjasta.
Minun mielestäni tähän asti paras kohta on ollu koulutus osuus.
(olen vasta sivulla 94)
 
Jossain tässä topicissa on minun mielipiteet Fall of Reachista, mutta olen lukenut kirjan vasta kolme kertaa joten mikäpä minä olen sitä arvostelemaan, en ainakaan neutraali. Tietääkö joku muuten mistä saisi lisää noita Halo-kirjoja? Ainakin The Flood niminen kirja taitaa olla olemassa.
 
Ylös Bottom