Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt se alkaa... Eiku mä haluunki MYL:n kanssa samaan ketjuun sillai, että saan olla puolustajana Bomituksen ja Kiketsin kanssa yhtä aikaa...

Mä voisin tässä vaiheessa heittää ehdotuksena sen, että... Voitaisko tehdä toinen tiimi 08 AKTIIVISESTI pelanneista? Tiedän, että MYL, bomitus, Kiketsi, Karbaasi, Timppa ja Jan Rei ovat sellaisia pelaajia jotka ovat 99% paikalla kun on sovittu. Tässä on 12kk syvällinen tutkimus takana. Ja MYL on silloinkin NHL:n onlinessa kun muut ovat töissä tai nukkuvat, eli 24/7 :) Jotta saadaan 2kenttää täyteen niin sellaiset ovat tervetulleita, jotka oikeasti ovat "tosissaan" mukana. Eli aina kun käsky käy.. Paitsi jos on töissä, liian päissään, koomassa tai harrastamassa eläimellistä eritteiden vaihtoa, joka edellä mainituista asioista harvinaisin konsolifinläisille...

Tai mulle on ihan sama joukkueille, kunhan saan ketjukavereiksi aktiivisia playereitä, joilta lohkeaa piirakan sijasta laatu juttuja aamusta iltaan..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moi

Eli Ilmottaudun laituriksi ihan mihin joukkueeseen vaa mahtuukin?
ELi

PSN Hollmuth nro 72

Jos kyseiset paikat jo täynnä voitte laittaa mille paikalle vaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Johan täällä kenttien ja joukkueiden vaihtoruletti alkoi. Itselleni on ihan yks hailee keiden kanssa pelailen samaan aikaan...kunhan vaan pääsen ylipäänsä kentälle pelaamaan ja johdattamaan joukkueeni voitosta voittoon! Joukkueena voitetaan ja joukkueena hävitään.

Hankalaa sitä on tässä vaiheessa vielä sanoa ketkä ovat aktiivisia pelaajia ja ketkä ei, joten hieman hölmöä lähteä tällä perusteella kentällisiä valitsemaan.

Mutta meinaako tämä sitä, että jos satun päätymään kenttään jossa jotkut eivät kovinkaan usein ole pelaamassa, niin en sitten itsekään pääse pelaamaan? Eli onko peliaikani riippuvainen muista ketjutovereistani?

(Pitäis se pirun mikkikin hankkia viimeistään tän änärin kera...)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt se alkaa... Eiku mä haluunki MYL:n kanssa samaan ketjuun sillai, että saan olla puolustajana Bomituksen ja Kiketsin kanssa yhtä aikaa...

Mä voisin tässä vaiheessa heittää ehdotuksena sen, että... Voitaisko tehdä toinen tiimi 08 AKTIIVISESTI pelanneista? Tiedän, että MYL, bomitus, Kiketsi, Karbaasi, Timppa ja Jan Rei ovat sellaisia pelaajia jotka ovat 99% paikalla kun on sovittu. Tässä on 12kk syvällinen tutkimus takana. Ja MYL on silloinkin NHL:n onlinessa kun muut ovat töissä tai nukkuvat, eli 24/7 :) Jotta saadaan 2kenttää täyteen niin sellaiset ovat tervetulleita, jotka oikeasti ovat "tosissaan" mukana. Eli aina kun käsky käy.. Paitsi jos on töissä, liian päissään, koomassa tai harrastamassa eläimellistä eritteiden vaihtoa, joka edellä mainituista asioista harvinaisin konsolifinläisille...

Tai mulle on ihan sama joukkueille, kunhan saan ketjukavereiksi aktiivisia playereitä, joilta lohkeaa piirakan sijasta laatu juttuja aamusta iltaan..

pääsisinkö mukaan joukkueeseen jos toi onnistuu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervetuloa :)

Kyllä jokainen tietää, että kuinka aktiivinen on? Esim. harrastusporukoissa voin sanoa, että ketkä puhuu ja lupailee paljon, mutta parin viikon jälkeen kavereista ei enää kuule mitään... Kuten sanoin.. mulle on ihan sama kenen kanssa pelaan kuhan kaverit pysyvät rinnalla surulliseen loppuun tai maailman mestaruuteen saakka. Eikä haittaa vaikka jokainen peli hävitään, jos kaikki antavat parhaansa. Aina ei voi voittaa :) Tosi asia on se, että tästä porukasta ei saa häviävää kuin katkomalla nettipiuhat!

Mut kahtellaan miten käy... Omasta mielestä 1. joukkue näyttää olevan pakkia vaille valmis. Turhaa aletaan heittelemään porukoita edes takaisin. Heitellään sit kun 15jamppaa luovuttaa :D

EDIT:

3 hyökkäysketjua
2 pakkiparia
1-2 Maalivahtia
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervetuloa :)

Kyllä jokainen tietää, että kuinka aktiivinen on? Esim. harrastusporukoissa voin sanoa, että ketkä puhuu ja lupailee paljon, mutta parin viikon jälkeen kavereista ei enää kuule mitään... Kuten sanoin.. mulle on ihan sama kenen kanssa pelaan kuhan kaverit pysyvät rinnalla surulliseen loppuun tai maailman mestaruuteen saakka. Eikä haittaa vaikka jokainen peli hävitään, jos kaikki antavat parhaansa. Aina ei voi voittaa :) Tosi asia on se, että tästä porukasta ei saa häviävää kuin katkomalla nettipiuhat!

Mut kahtellaan miten käy... Omasta mielestä 1. joukkue näyttää olevan pakkia vaille valmis. Turhaa aletaan heittelemään porukoita edes takaisin. Heitellään sit kun 15jamppaa luovuttaa :D

EDIT:

3 hyökkäysketjua
2 pakkiparia
1-2 Maalivahtia

tai jos 3 ketjuun ne 2 pakkia löytyy ni hyvä
EDIT: jos Kuris - JanRei tulis 1. joukkueen 3 ketjuun ni näyttäis hyvältä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei tajua? Eli 3.hyök.ketjua ja 3 pakkiparia? THÄÄH? Silloin puuttuu edelleen 1.pakki, vai meneekö Jester 2joukkuueen 1pakkipariin Ziipeen kanssa? Silloin olis Kiketsi-minä ja Jan Rei ja Kuris?

Kukkuu!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hehheh.. Tässä kyllä huomaa hyvin kuinka paljon enemmän on halukkaita hyökkäykseen. Pakkeja tähän mennessä kahdessa joukkueessa yhteensä 6 ja hyökkääjiä yli tuplasti...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hehheh.. Tässä kyllä huomaa hyvin kuinka paljon enemmän on halukkaita hyökkäykseen. Pakkeja tähän mennessä kahdessa joukkueessa yhteensä 6 ja hyökkääjiä yli tuplasti...

Voi olla että vaikka itsekin oon pakkina niin se hyökkääminen saattaa kiinnostaa liikaa. Mutta onneksi siihen voi luottaa että pate paikkaa;)

E: Voisin ottaa pelinumeroksi vaikka 2.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mokkeja vois olla ainakin se 2 per tiimi. Ellei jopa 3. On sellanen pelaaja, että se ku puuttuu ja vastustajalla on ihmis-mokke ni ei varmaan tuu peliä jos toisella on cpu-mokke.

Tuli eilen taottua ~5h reeniä 08:n parissa. Aika rajoittuneet on kontrollit mokella, mutta pari nollaa tuli pidettyä kyllä. Toivottavasti 09:ssä on vähän viksummat kontrollit.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervetuloa :)

Kyllä jokainen tietää, että kuinka aktiivinen on? Esim. harrastusporukoissa voin sanoa, että ketkä puhuu ja lupailee paljon, mutta parin viikon jälkeen kavereista ei enää kuule mitään... Kuten sanoin.. mulle on ihan sama kenen kanssa pelaan kuhan kaverit pysyvät rinnalla surulliseen loppuun tai maailman mestaruuteen saakka. Eikä haittaa vaikka jokainen peli hävitään, jos kaikki antavat parhaansa. Aina ei voi voittaa :) Tosi asia on se, että tästä porukasta ei saa häviävää kuin katkomalla nettipiuhat!

Itse olen, niin orkuissani tästä uusimmasta painoksesta, että varmasti pysyn mukana pitkään. Tässä vaiheessa voin jo kertoa, että tod.näköisesti olen viikoilla töissä 2-4krt klo. 18-02, eli aika paska aika, mutta onko tuossa Eurooppalaisille ja jenkeille oma liiga vai pelataanko samassa? Tarvitaanhan niitäki jotka voi tuoreilla silmillä pelata keskellä yötä, jos jenkkejäkin esim. tulee vastaan. Ja opiskeluita ei tälläkään hetkellä ole, niin päivälläkin käy lähes mihin aikaan tahansa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Meikä vois rueta pelaajaksi jolla on eniten paineita ja joka ottaa haukut vastaan elikkä maalivahdiksi jos nyt ylipäätänsä enää mahtuu messiin. Duunissa käyn kahta vuoroo eli 06-14 ma-pe ja 14-24 ma-to. Viikonloppuisin matsiin pääsen anytime...

Jos onine liiga pelittää OK niin tulen luultavasti pieksämään 09 stnallisesti.

Edit: Pelinumero 1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voi olla että vaikka itsekin oon pakkina niin se hyökkääminen saattaa kiinnostaa liikaa. Mutta onneksi siihen voi luottaa että pate paikkaa;)

E: Voisin ottaa pelinumeroksi vaikka 2.

Hyökkääväksi pakiksi ajattelinkin sinua, eli i watch ur as..back, mate.. :D Oishan se kiva itsekin välillä hyökätä, mut pääpaino on pitää maalinedusta puhtaana ja vastustajan hyökkääjät vaakatasossa.. eli puolustavapakki...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä voisin tulla mukaan HC KonsoliFIN 2 tiimiin zipeen pakkipariksi tai laituriksi kolmos kenttään.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä voisin tulla keskushyökiksi jos on alottajista pulaa ....
ja numerolla 69... mitäs muutakaan :rolleyes:


edit : Timpan retale onkin varastanu mun numeron jo.... 85 jos on vapaana ni sekin kelpaa jollei se oo vapaana ni nopalla saa heittää jotain.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

The Right Defender

Moro, itse olisin kiinostunut jommasta kummasta joukkueesta. Peli aktiivisuutta löytyy jonkin verran eli minulla on koulu-aikataulut 8-(14-15) ja valvon illalla siihen yhteentoista (23.00) mutta pääosin haluaisin pelata enemmän pelejä viikonloppusin. Oikea pakki olen eli oikeassakin elämässä tottunut pelaamaan oikeaa pakkia/hyökkääjää ja numero 9 sieltä selästä löytyy.

Pelityyli on hyökkäävä puolustaja, osaan puolustaa ja hoidan yleensä hyvän pakkiparin kanssa puolustuksen kotiin etenkin jos päästään harjoittelemaan reeni matseissa hyvällä peliajalla.

NHL 08 tuli pelailtua ihan kiitettävästi, dynasty modet pariin kertaan läpi ja pakin paikalla pelailin. Ikinä ei oo itelle tullu sitä maalitaitoa eli eise kyllä mene kun siniviivalta ylähäkkiin jos menee..

Bloodywork

Edit ; ohoh, enpäs älynny kahtoo että ykkösessä onkin jo 9 numeroinen, no seuraava vaihtoehto on sitten 6 :)
 
Ylös Bottom