Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onkos tätä nyt tarkoitus mimmoisella vakavuusasteella jauhaa? Itse olen valmistautunut vakavampaankin touhuun jos hommaa pyöritetään lähinnä iltaisin eli klo ~21 jälkeen ainakin näin alkuun. Kotona 9kk vanha poika vaatii omansa ja nukahtaa toistaiseksi vain molempien vanhempien avustuksella ysin aikoihin. :)

Ykköstiimiläiset siis.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No ei kai pelaamista voi tosissaan ottaa... :D

Mutta ihan hyvä vaan, ettei kaikki ole samaan aikaan pelaamassa, vaan se porrastuu luonnollisesti. Sitä minä mietin, että voiko esimerkiksi HC KonsoliFiN 1 - joukkueen viedä pelaamaan, jos se on jo pelissä. Jos pystyisi, niin tuota populaahan voisi olla joukkueessa enemmänkin.

Pittääköhän ottaa 11.9. liukumavapaaksi töistä? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No ei kai pelaamista voi tosissaan ottaa... :D

Mutta ihan hyvä vaan, ettei kaikki ole samaan aikaan pelaamassa, vaan se porrastuu luonnollisesti. Sitä minä mietin, että voiko esimerkiksi HC KonsoliFiN 1 - joukkueen viedä pelaamaan, jos se on jo pelissä. Jos pystyisi, niin tuota populaahan voisi olla joukkueessa enemmänkin.

Pittääköhän ottaa 11.9. liukumavapaaksi töistä? :rolleyes:

No en mää nyt mitään ikenet verillä meininkiä tarkottanukkaa vaan jotain muuta ku "no mennään nyt ja otetaan pataan, pääasia että pelaillaan hei jätkät" meininkiä. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

BTW: noi hahmojutut tuolta albumista ei näy, tai varmaa näkyy, mut eipä mulla oo lupaa tarkastella niitä :p :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En tiedä teistä, mutta itse en ainakaan jaksa lähtee pelaan pelejä, jotka loppuu vasta 22-24 välillä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En tiedä teistä, mutta itse en ainakaan jaksa lähtee pelaan pelejä, jotka loppuu vasta 22-24 välillä.

Joo-o onhan se vaikea saada jokaisen tiimiläisen aikataulut sopimaan täysin yhteen, mutta sen takia meillä onkin paljon pelaajia joista voi sitten valkata pelaajat tiettyihin aikoihin pelaamaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo-o onhan se vaikea saada jokaisen tiimiläisen aikataulut sopimaan täysin yhteen, mutta sen takia meillä onkin paljon pelaajia joista voi sitten valkata pelaajat tiettyihin aikoihin pelaamaan.

näin on näppylät, eihän me tartteta kun 5+mokke ja jos vastakkain pelataan, niin 10+2mokkea, ei sen luulisi olevan kovin vaikeaa kun meitä on näin paljon :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Yks jengi voi pelaa useampaa pelii yht´aikaa joten ne ketkä haluu voi alottaa esim klo 20.30 ja toinen porukka voi alottaa klo 21. 00 jos ei pääse ekaan pelii. :cool:

ps: kannatan tota s3 paita mallii jos toi iso musta alue tossa ykkös paidassa ois sininen.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

(Mikäli siis änäri antaa muokata noinkin vapaasti logoa)

Jotenkin mä veikkaan, että siellä on ne normaalit logot mitä tähänkin asti omaa joukkuetta tehdessä... :mad:
Mutta olisihan se kiva jos pääsisi itse enemmän vaikuttamaan logoihin sun muihin juttuihin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

En tiedä teistä, mutta itse en ainakaan jaksa lähtee pelaan pelejä, jotka loppuu vasta 22-24 välillä.

Sama juttu, koulu verottaa kuitenkin peliaikaa, joten mulle kävis parhaiten niin, että loppuis viimeistään ysiltä, viikonloppuina vois mennä pidempään..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miulle sopii parhaiten matsit arkisin töiden takia klo:20-23. viikonloppuna melkein milloin vaan:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ite ostan tän pelin 100% varmuudella ja haluisin mukaan, omista jääkiekko reeneistä riippuen voin pelata joskus aikasemmin joskus myöhemmin... kello 21---> olisi kyllä paras.

Pelipaikka voi olla suht mikä vaan paitsi maalivahti, mutta parhaiten hyökkääjää pelaan :) lisätkääpäs vaikka psn: ssä Mrtikka jos johonkin joukkoeeseen mahdun. Ja pliis kirjottakaa siihen viestiin sitten vaikka nhl09 jos ei muuta jaksa, niin tiedän mistä mut on lisätty
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tekisi kovasti mieli itsekkin lähtee tähän joukkuehommaan mukaan mutta työajat kun on klo 08.00 - 21.15 välillä sekä arkisin että viikonloppusin, niin voi mennä aika vaikeeks. Kun kuitenkin vaatti jonkun näköstä panostusta tohon hommaan.
Pitää varmaan pomolle pistää viestiä että vain ja ainoastaan aamuvuoroja minulle :)

Ja jos tuntuu että tarviitte vahvistuksia, niin yritän järkätät aikaa.
Eli Tässä ois yks puolustava centteri vapaana.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miulle sopii parhaiten matsit arkisin töiden takia klo:20-23. viikonloppuna melkein milloin vaan:D

Kuulostaa hyvältä aikataululta. Mut töiden takia en voi sitoutua kuin 98.9% tähän aikatauluun. Joskus on yövuoroja ja joskus olen muuten vaan tajukankaalla kyttiksellä...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ilman mikkiä ja minniä mä voin pelata melkolailla millon tahansa, mutta jos mun valmennusta :D halutaan ni sitten mikki aukee vasta kun perhe koisaa, eli jossai ysistä eteepäin, mut jos pelit on aiemmin ja sillee ni sitte kakkosmokke saa imuroida ;) kun en viitti antaa kersojen + eukon "valmentaa" meikää :p :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitenhän tuo keskustelu onnistuu onlineporukassa? Etenkin "treeni"peleissä olis hyvä juttu käydä asioita pelin aikana läpi, esim. Yv:t ja Av:t. Mihin kukainenkin liikkuu tietyllä hetkellä..
 
Ylös Bottom