Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

näin just...
minkä ihmeen takia sä teit tai ees oot toisessa tiimissä ku tänne "meille" halusit?
Mut nöyryytettiimpä KOURAn kans teiät 10-0 :p

Niin voititte 10-0 ku mä olin sillon ekaa kertaa maalis. Mä ilmoittauduin tänne joskus kauan sit ku en viel tienny aiottiinko tehä kaveriporukas joku joukkue sinne vai ei :/ . No jokatapaukses jos ei mua sitten kaivata tääl ni voinhan mä lähtee menee tästä Kfin tiimistä, että moro vaan
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No jokatapaukses jos ei mua sitten kaivata tääl ni voinhan mä lähtee menee tästä Kfin tiimistä, että moro vaan

Parempi vaan, jos joutuisit kahdella nikillä pelaamaan, toisella omassa liigassa ja toisella nikillä meiän kanssa...
Ei näin ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

BTW timppa voidaanha me joskus revansiiki otta jos sitä haluut mut sit mä en ainakaa mee maaliin että se kone saa torjuu kaiken niin ku se lähes aina tekeeki :/
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

BTW timppa voidaanha me joskus revansiiki otta jos sitä haluut mut sit mä en ainakaa mee maaliin että se kone saa torjuu kaiken niin ku se lähes aina tekeeki :/

:D


Kyllä me ihan 8 ja 9 maaliakin ollaan otteluissa nakutettu vaikka onkin kone maalissa ollut
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vois pistää mulle kutsua niin pääseepi pelailemaan :)
PSN: japaka, vasen laitahyökkääjä, nro. 5
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

TÄLLÄ HETKELLÄ TILASTOT/TIEDOT, YMS.. EIVÄT TALLENNU OTTELUISTA, JOTEN EI KANNATA PELATA ENNEN KUIN TAAS HOMMA TOIMII. Mulle ei jäänyt edellisestä ottelusta merkintää edes pelaajakorttiin mihin on tähän asti tullut tiedot heti

Voi helv. pelattii Timpan kanssa voitettii 10-0 ja tein 7 maalii :mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No prkl :mad:

Paten ja Zephydran kanssa alko vähän jo peli jo kulkemaan :) Nyt meikä kyllä tältä illalta lopettelee..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voi helv. pelattii Timpan kanssa voitettii 10-0 ja tein 7 maalii :mad:

etpäs, sun tehot toli 6+4 ja mulla 2+4...
EA myöhästytti eka euroopan julkaisua ja nytte ku eurooppaiset sai pelin ni mikää ei päivity! varmaa EA antaa eurooppalaisten pelata pari viikkpoa ennen ku mikää päivittyy, et nekin osaa pelata :mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oiskos siellä kakkostiimissä tilaa ja mitenkä homma toimii? En ole tosin vielä nettipeliäkään päässy testaamaan, kun tänään vasta ostin modeemin, mutta toivottavasti pelittää.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Katselin muidenkin joukkueiden kokoonpanoja, niin näyttäisi kaikilla olevan vain pelkää viivaa. Ei EA uskalla niin pahasti munata, että nollaisi kaikkien tilastot... eihän?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Katselin muidenkin joukkueiden kokoonpanoja, niin näyttäisi kaikilla olevan vain pelkää viivaa. Ei EA uskalla niin pahasti munata, että nollaisi kaikkien tilastot... eihän?

No nyt on kyse EA:sta joten kaikki on mahdollista, ite uskosin kyllä että siellä on jonkunnäköstä päivitystä menossa (tai ainakin niin uskottelen itelleni :D)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervehdys kaikille. Elikkä nyt on luotu HC KonsoliFIN 2 joukkue. Toimin siis joukkueen GM:nä. Kutsun pelaajat ja hallinnoin jokkuetta kohti mestaruutta :)

Alan nyt poimimaan tästä threadista halukkaita pelaajia ja kutsumaan heitä HC Konsolifin 2 joukkueeseen. Toivottavasti pääsemme jo tänään pelaamaan. Teen myös kohta tuollaisen viestin jossa on joukkueen kokoonpano.

Itsestäni sen verran, ikää 23 ja kova lätkäfani. En kestä tappiota :mad:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oiskos siellä kakkostiimissä tilaa ja mitenkä homma toimii? En ole tosin vielä nettipeliäkään päässy testaamaan, kun tänään vasta ostin modeemin, mutta toivottavasti pelittää.

Löytyy hyvinkin tilaa. Laita pelipaikka ja numero tulemaan yksityisviestinä niin päivitän pelaajalistaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

liittyisin hc fin 2 joukkueseen

PSN: trunonen

Paikka: oikea puolustaja,hyökkäävä
numero: 3, 5, 10 tai ihan mikä vaan käyt
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervehdys kaikille. Elikkä nyt on luotu HC KonsoliFIN 2 joukkue. Toimin siis joukkueen GM:nä. Kutsun pelaajat ja hallinnoin jokkuetta kohti mestaruutta :)

Alan nyt poimimaan tästä threadista halukkaita pelaajia ja kutsumaan heitä HC Konsolifin 2 joukkueeseen. Toivottavasti pääsemme jo tänään pelaamaan. Teen myös kohta tuollaisen viestin jossa on joukkueen kokoonpano.

Hienoa, muista käydä kutsumassa myös ne, jotka ovat ilmoittautuneet aikaisemmin, poislukien itsesi. Elikkä nämä:

Maalivahdit (0):

Puolustajat (8):
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)
#44 JanRei
#88 ziipee
#24 wallu0
#17 el Matador (PSN: Pihliz)
#53 mikkehikke
#89 noob_for_ever
#37 jema (PSN: Puna-Armeija)

Laitahyökkääjät (8):
#71 Eddy93 (PSN: Stranger93)
#20 Kuksa
#4 --Tom-- (PSN: Tomi19)
#5 japaka
#8 No Logic (PSN:NoLogic_-)
#32 Faasha
#12 Naukkis (PSN: Rampe)
#85 smuu (PSN: SmuuFin) GM

Keskushyökkääjät (4):
#74 Nupenviina_ (PSN: NUPENVIINA)
#85 PinzELorDFIN
#3 Atez (PSN:AAJ999)
#18 Firekki
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Maalivahdit (0):

Puolustajat (8):
#68 team68 (PSN: FIN_Sande)
#44 JanRei
#88 ziipee
#24 wallu0
#17 el Matador (PSN: Pihliz)
#53 mikkehikke
#89 noob_for_ever
#37 jema (PSN: Puna-Armeija)

Laitahyökkääjät (8):
#71 Eddy93 (PSN: Stranger93)
#20 Kuksa
#4 --Tom-- (PSN: Tomi19)
#5 japaka
#8 No Logic (PSN:NoLogic_-)
#32 Faasha
#12 Naukkis (PSN: Rampe)
#85 smuu (PSN: SmuuFin) GM

Keskushyökkääjät (4):
#74 Nupenviina_ (PSN: NUPENVIINA)
#85 PinzELorDFIN
#3 Atez (PSN:AAJ999)
#18 Firekki

Tuota, mites toi Sanden tilanne? Sehän on tällä hetkellä jo täs konsoliFIN 1 joukkueessa. Vai muistanko väärin?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt kun Kfin kakkonen on perustettu, niin olisiko mahdollista että perustatte uuden ketjun kakkoselle, ei millään pahalla, mutta nyt kun ollaan matsit aloitettu niin ei jaksaisi lukea noita rekryviestejä ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Meikä astui 2. tiimiin :) Pelejä odotellessa :). Pojat koppiin vaan ja peliä ;)... Siellä odottelen.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Teille vissiin löytyy pelejä normaalisti. Me ollaan täs haettu muutama tunti eilen ja tänään ei pelin pelii tehtiin jopa uusjoukkue mut ei auta. Tätä ei pysty enää pelaamaan kahel pelaajal samas joukkuees?
 
Ylös Bottom