Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tommikin löysi itsellensä näköjään tiimin, SISU HC nimittäin.
Jep Jep. Piti mennä katsomaan minkälainen meininki sisuissa on. Empä minäkään jaksanut vanhaan tiimiin yrittää takaisin, kerta aiemmin olin lähtenyt sieltä. Ei tunnu mielestäni kovinkaan "oikealta" ratkaisulta.
Bomitus: Aijaa. ;P

Jep Jep. Piti mennä katsomaan minkälainen meininki sisuissa on. Empä minäkään jaksanut vanhaan tiimiin yrittää takaisin, kerta aiemmin olin lähtenyt sieltä. Ei tunnu mielestäni kovinkaan oikealta.
Bomitus: Aijaa? ;P

Sori kun en vastannut eilen siihen PSN-viestiisi. Oli matsi kesken. Vastailen tänään.

Joo sry mutku vituttaa ku tein nii hätäse päätökse sillo ku menin FIB. en aatellu yhtää...

Ottakaa mutki takas... Ei oo missää joukkuees tosiaa samallaista pelata ku HCK:ssa. Parannan huonot tavat :)

Koska takaisinkyselijöitä / haluavia, on näköjään ilmaantunut niin ajattelin näin reilunpelin vuoksi laittaa julkisesti oman mielipiteeni asiasta.

En kovin innoissani ollut ottamassa juuri ketään takaisin, johtuen osan porukan tavastakin lähteä. Etenkin nämä "jälkijunassa" poistuneiden lähtö riipaisi hyvin syvästi. Se vitutuksen määrä oli sellainen, ettei sitä hevillä unohda. Ketään teitä vastaan ei ole mitään sen henkilökohtaisempaa ja monet hauskat turinasessiotkin ollaan pidetty, mutta mutta...

Luonnollisesti, minähän en yksin päätä yhtään mitään ja keskustelua aiheesta ollaan käyty tuolla privapuolella ja kantaa ollaan otettu puolin ja toisin.

No siis onhan tää nöyrää... kyl vois antaa toise mahiksen niinkuin monille muillekki on annettu.

Kuten jo yksityisviestein keskusteltiin, nämä tämmöiset kommentit eivät meikäläistä pahemmin hetkauta. Menevät osioon: "Hei, anna mullekin karkkii, kun tolle toisellekin annoit". Mutta toki, pyytämättä ei varmastikaan pääse takaisin, joten krediitit siitä vaaditusta nöyristymisestä. Jos vielä tulisi joku järkevä argumentti niin saattaisi auttaa asiaa...

Toivottavasti tämä selvensi jollekulle minun mielipiteeni asiaan.

Argumentti= perusteltu todiste/väite että miksi minut pitäisi ottaa takaisin? en oikee hallitse näit sivistyssanoja.

Elkää nyt tapelko, tulee vaan huono fiilis kaikille. HC Eagles ottaa kyllä vuokralle tai saa jäädä kokonaankin jos on tiimiä vaille ja tuntee joukkueen "omakseen". Ei kannata miettiä, mikä on itselle hyvä. Vaan sitä mikä on koko joukkueelle hyvä. Tsemppiä päätöksiin.

Tässä juuri syy, miksi en halua kysyä paikkaani takaisin. Tiedän, että joitakin(miltei kaikkia) pelaajien lähtö ärsytti ja harmitti.

Heitän pallon HCK:laisille.
En tosiaan pyydä / kysy / kinua paikkaa, mutta mikäli keskusteluissanne päädytte tulokseen että olisitte mahdollisesti valmiita antamaan kopista taas yhden lokeron mun käyttööni, niin lupaan harkita asiaa.
En tosiaan takaa, että olen itsekään "valmis" tulemaan enään samaan koppiin nolotukseltani, mutta mikäli joukkueesta tulee hyväksyntää niin kynnys tulla sinne on varmasti pienempi.

Tuli ainakin opittua yksi asia. Se on HCK tai ei mitään...

Voisin liittyä nyt heti vaikka OLH:ksi tai VLH:ksi paitsi jos tämä on XBOX360 Xbox live nin en voi tulla ja ilmottaudun Hockeysman nimimerkillä

Nimimerkkini onkin petre123 pisteet eeivät ole niin hyvät kun en oke kerennyt pelaamaan niin paljon kun ihan uus nimimetkki

Nimimerkkini onkin petre123 pisteet eeivät ole niin hyvät kun en oke kerennyt pelaamaan niin paljon kun ihan uus nimimetkki

Voisin liittyä nyt heti vaikka OLH:ksi tai VLH:ksi paitsi jos tämä on XBOX360 Xbox live nin en voi tulla ja ilmottaudun Hockeysman nimimerkillä

Joukkue on täynnä.
Ja Mistä XBOX livestä selität? Tämä on Playstation 3 joukkue :p

Onnea vaan peleille ja toivottavasti pääsette takaisin top20.

Sain siis GM:n ilmoituksen, että olitte päättäneet että mulla ei ole asiaa enään tiimiin.

Ihmetyttää kuitenkin hieman, että mistä syystä esim. GM joka lähti sanomatta mitään pääsi takaisin...
Oma moka tietty että hyväksyin Madon pyynnön siirtyä FIBiin, mutta täytyy kuitenkin kiittää ex-(uusi)FIBiläisiä mun rekrytoinnista. Kauhean kiva että te pääsitte takaisin HCK:iin. Jotkut nyt vaan sattuivat jäämään sitten ilman tiimiä tämän kahden viikon takia.
FIBin oli kuitenkin tarkoitus olla porukka jolla voidaan pelata samoilla kentällisiillä ja tavoitella kärkisijoja, joten joukkueen nopea hajoaminen on/oli aika outoa.

Kyllä. Mua ärsyttää, että tietyt henkilöt ketkä kysyi mua FIBiin pelaa tälläkin hetkellä HCK:n riveissä. Ymmärrän kuitenkin toisaalta päätöksenne olla avaamatta mulle ja Zepille paikkaa.

Taitaapi lähteä tuo änäri kyllä vaihtoon tai ainakin pölyttymään.

PS. Kiitos yli 550 yhteisestä pelistä.

Hasselhoff ripustaa tällä viestillä hokkarit naulaan indefinetly.

Ylös Bottom