Bloodywork
New Member
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN
Tommikin löysi itsellensä näköjään tiimin, SISU HC nimittäin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep Jep. Piti mennä katsomaan minkälainen meininki sisuissa on. Empä minäkään jaksanut vanhaan tiimiin yrittää takaisin, kerta aiemmin olin lähtenyt sieltä. Ei tunnu mielestäni kovinkaan "oikealta" ratkaisulta.Tommikin löysi itsellensä näköjään tiimin, SISU HC nimittäin.
Jep Jep. Piti mennä katsomaan minkälainen meininki sisuissa on. Empä minäkään jaksanut vanhaan tiimiin yrittää takaisin, kerta aiemmin olin lähtenyt sieltä. Ei tunnu mielestäni kovinkaan oikealta.
Bomitus: Aijaa? ;P
Sori kun en vastannut eilen siihen PSN-viestiisi. Oli matsi kesken. Vastailen tänään.
Hmm minkä vastaus? Laita yv viestii tulee jos on jotain tärkeetä.kuten myös, peli oli kesken ja sitten unohtui, tänään vastaus tuleepi![]()
Kannanottoja mun takasi ottamisee?
No siis onhan tää nöyrää... kyl vois antaa toise mahiksen niinkuin monille muillekki on annettu.
asiaa...
Nimimerkkini onkin petre123 pisteet eeivät ole niin hyvät kun en oke kerennyt pelaamaan niin paljon kun ihan uus nimimetkki
Voisin liittyä nyt heti vaikka OLH:ksi tai VLH:ksi paitsi jos tämä on XBOX360 Xbox live nin en voi tulla ja ilmottaudun Hockeysman nimimerkillä