Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HD DVD -asema

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HD-DVD-asema

Dreamgirls oli Saksa/Ranska -versio, eikä sisältänyt suomitekstejä. Muissa oli.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Onkos asemaan tullut lähiaikoina jokin päivitys, kun aloin lomien jälkeen katsomaan leffaa, ja jotain se tuntui päivittävän? Nopea Googlaus tuotti vain vanhoja uutisia.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Legge sanoi:
Onkos asemaan tullut lähiaikoina jokin päivitys, kun aloin lomien jälkeen katsomaan leffaa, ja jotain se tuntui päivittävän? Nopea Googlaus tuotti vain vanhoja uutisia.
Ihmettelinpä samaa äsken, ja kesti ihmeen kauan tuo päivittäminenkin.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Pari päivää sitten kun kokeilin uutta Bournea, päivitteli asema itseään yli 5 minuuttia, tiedä sitten mitä teki.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Juu, hieman hidas oli mullakin päivitys. Sitten kun leffa lähti päivityksen jälkeen pyörimään uudelleen, myös boksissa ollut pelilevy lähti ujeltamaan :rolleyes: Lisäksi iso X-nappi toi profiililehden esiin vain hetken pohjassapitämällä. Toki dashissa käyminen korjasi nämä "bugit".

Olen muuten tällä hetkellä leffojen osalta huomattavasti vaikuttuneempi XO+asema+VGA 1360x768 yhdistelmästä kuin PS3+HDMI 720p. Lieko tuolla pienellä 720p->1366x768 skaalauksella niin suuri vaikutus meikän telkussa. Toki BD:lläkin on ollut huippukokemuksia, mutta tuntuu, jotta edes näiden ilmaisleffojen jälkeen en ole törmännyt kovin huonolaatusiin HD-DVD-leffoihin. Voihan se tietty olla sattumaakin...
 
Vastaus: HD-DVD-asema

juhnu sanoi:
Auttaakaahan epätietoista. Eli kannattaako tavalliset DVD:t katsoa XO:n omalla dvd-asemalla vai tuolla HD-DVD-asemalla? Lähinnä kiinnostaa, vaikuttaako käytettävä asema DVD:n skaalaukseen 1080p:hen?

Muutenkin tuo XO:n skaalauskyky perinteisiltä dvd-levyiltä Full-HD-muotoon kiinnostaa ja siitä onkin oilut todella vaikea löytää tietoa. PS3:n skaalain toimii ilmeisen hyvin, mutta mites tässä? Jossei skaalaa kunnolla, niin sitten lienee syytä hankkia vaikka "Oppo DV-981HD" satojen kertyneiden vanhojen devareiden katsomiseen. Heti joulunpyhien jälkeen olisi tarkoitus XO Premium (HDMI) HD-DVD-asemalla ostaa pois...

Laite tulisi siis Samsungin 40'' Full HD-telkkuun HDMI:llä kiinni.


Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen tohon dvd skaalaukseen telkkuna on toshiban 42" Fullhd. Ei mulla ole kyllä ku positiivista sanottavaa tosta ja HDMI:llä on telkussa boxi kiinni
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Jep,
tänään tuli lappu himaan,että saa hakea leffat postista.
Parisen kuukautta siihen meni.Osoite ei ihan oikein ollut--->piti olla köydenpunojankatu 35,
mutta olikin köysi 35!:D
 
Vastaus: HD-DVD-asema

kyllä sanoi:
Osoite ei ihan oikein ollut--->piti olla köydenpunojankatu 35,
mutta olikin köysi 35!:D

Päivän paras :D Kirjoitusvirheen vielä ymmärtäisi, mutta että ovat oikein lyhentäneet köydeksi.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Oikein tyylikkäältä näyttää kuvan perusteella.

Itse olen vahvasti kallistumassa HD-aseman hankintaan, sen verran nuo koneen kautta streamatut WMV-HD elokuvat ovat vakuuttaneet. Jotenka, haluaisiko joku hieman valaista tuosta tarjouksesta jossa saa viisi elokuvaa ilmaiseksi? Jos nyt saan aseman ostettua tämän kuun loppuun mennessä, niin mitä minun pitää tehdä jotta saan nuo elokuvat? Selailin triidiä ihan mukavasti taaksepäin, mutta ei osunut mitään silmään. Kiitos!
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Oikein tyylikkäältä näyttää kuvan perusteella.

Itse olen vahvasti kallistumassa HD-aseman hankintaan, sen verran nuo koneen kautta streamatut WMV-HD elokuvat ovat vakuuttaneet. Jotenka, haluaisiko joku hieman valaista tuosta tarjouksesta jossa saa viisi elokuvaa ilmaiseksi? Jos nyt saan aseman ostettua tämän kuun loppuun mennessä, niin mitä minun pitää tehdä jotta saan nuo elokuvat? Selailin triidiä ihan mukavasti taaksepäin, mutta ei osunut mitään silmään. Kiitos!

Pitää lähettää pakkauksesta leikattu / kopio sarjanumero läpyskästä ja ostokuitti saksaan. Ei hirveän haastavaa.

Killi kertoo lisää.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Muuten hyvä kuva, mutta nyt pitäis saada parempi kokonais kuva vehkeestä. Taitaa olla tarroilla tehty?

Joo kyllä, eli valmiiksi leikatut tarrat. Mutta tuo osahan siitä on oikeastaan vain näkvyillä, itseäni häiritsee nuo valkoiset saumat mutta minkäs niille teet. Kuitenkin erottuu vähemmän Eliten vierestä tämä nykyinen.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Ihan hyvä oli mustana, vaikkakin tarroilla tehty. Ainoa mikä pisti silmään et oli laittettu aseman usb boxin etu usbi paikkoihin siitä miinuksia :)
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Itse olen vahvasti kallistumassa HD-aseman hankintaan
Tuota kyllä kannattaa miettiä kahteen kertaan. Näin juuri marraskuussa oman HD DVD aseman ostaneena (ja ne ilmaiset leffat saaneena) miettisin nyt kyllä ostoa tarkkaan kun näyttää vahvasti siltä että BluRay voitti kisan HD DVD:tä vastaan ja tulevaisuudessa iso osa leffoista jää julkaisematta HD DVD:llä.

Lisäksi 360 on, ainakin tuo vanhempi ('06 keväällä hankittu) julmetun äänekäs leffakoneeksi. Viimeistään puolessa välissä elokuvaa huutaa puhaltimet samaan tahtiin kuin olisit pelannut jotain raskasta peliä pitkään; HD leffat nimittäin syövät kiitettävästi tehoja, esim. PC puolella AMD Athlon X2 3800+ on jatkuvasti ~80%-100% kuormalla ja osa parempilaatuisista elokuvista (esim. Dawn of the Dead) pätkii todella pahasti.

Jos kotoa löytyy, olkkarista varsinkin, PC niin suosittelisin mieluummin LG:n multi-asemaa joka osaa näyttää BluRayt sekä HD DVD:t (hinta siellä 200 euron tietämillä, esim. saksasta) ja ATI:n HD kortteja (esim. HD 2400 purkaa raudalla 5% prosessorikuormalla leffat ja maksaa 40-50 euroa).


Mutta mitä tahansa päätätkin, niin kannattaa päättää pian sillä tuo 5 elokuvan tarjous ei ole MS:llä voimassa kuin tämän kuun loppuun. ;)
 
Vastaus: HD-DVD-asema

DocWeirdille vastausta:

Tilanne on kyllä tiedossa, ja veikkaankin ettei tuolla asemalla tee juurikaan mitään vuoden kuluttua :). Mutta itselläni on polttava tarve päästä hyödyntämään tuota äskettäin hankittua 37 tuumaista HDTV:tä elokuvien muodossa. Eli tälläinen ratkaisu tällä kertaa, koska blu ray -soittimiin ei ole varaa eikä koneessa riitä potkua toistamaan HD-pätkiä.

Ja perhana, kylläpä kannatti vierailla huutonetissä taas. Nappasin sieltä tuon aseman 80 eurolla ja takuutakin on jäljellä melkein täysi aika.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Laitetaas tännekkin, mikäli joku joka osti aseman ennen tuon "5 leffaa" -tarjouksen alkamista haluaisi hieroa hieman pisneksiä!

Ostin siis tuossa hetki sitten tämän HD DVD aseman käytettynä. Kuitin mukaan asema on ostettu 5.11 eli ehtisi vielä saamaan ilmaiset elokuvat. Ongelmana tässä on, että meikeläisellä ei ole tuota laatikkoa, eli viivakoodi puuttuu.

Siispä, jos jollain olisi tallessa viivakoodi, jolla ei ole hyödynnetty tätä tarjousta, niin saa ottaa privaviestinä yhteyttä. Voisimme toimia siten, että vastapalvelukseksi tuosta koodista saat itse valita yhden elokuvan ilmaiseksi.

Selailin foorumeita ja noita leffoja on saatu käytetyilläkin asemilla. Nyt on siis jollain mahdollisuus tehdä päivän hyvä työ ja auttaa meikeläistä saamaan leffoja :D.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Lisäksi 360 on, ainakin tuo vanhempi ('06 keväällä hankittu) julmetun äänekäs leffakoneeksi. Viimeistään puolessa välissä elokuvaa huutaa puhaltimet samaan tahtiin kuin olisit pelannut jotain raskasta peliä pitkään

Olen tätä nyt jo vähän aikaa ihmetellyt ja nyt ajattelin tänne sen "purkaa". Mä en tajua, kun moni vinkuu että toi xbox on niin kovin äänekäs ettei sen kanssa pysty leffoja katsomaan. Siis mitä helvettiä? Katsotteko te niitä leffoja ilman ääniä? Itse en ainakaan koskaan ole huomannut mitään erityisen häiritsevää ääntä, eikä tämä sitä tarkoita että mulla ois aina vahvarista äänet täysillä. Laittakaa nyt hyvät ihmiset ne äänet päälle, ni se leffa on melkein puolet parempi ja keskittykää siihen leffaan, eikä siihen että mitäköhän se tuuletin nyt tekee.
 
Ylös Bottom