Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ninja-Tameemin lyhyt haastattelu:

Click

Mahdollisesti multiplayer HS:ään, ehkäpä ladattavana? Huomenna kattavampi haastattelu.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Näyttää kyllä aivan uskomattoman hyvältä, ruudunpäivityksen hidastelu vain häiritsee paikoitellen. Toivottavasti siitä päästään eroon ennen syyskuista julkaisupäivää.

Ja trailerissa näkyi jopa verta :eek:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jaahas. Ihan ok näköistä menoa, mutta ei todellakaan nostanut kiinnostustani peliä kohtaan. Animaatiot näyttävät aika pöljiltä ja mikä pahinta, taistelussa ei ole samaa brutaaliutta eikä menoa ja meininkiä kuin tämän genren kuninkailla.

Kyllä tässä potentiaalia on, mutta saa nähdä valjastetaanko se.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Mainospuheet:
FACT SHEET

Publisher: Sony Computer Entertainment Europe
Developer: Ninja Theory Ltd
Platform: PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system
Genre: Action-Adventure
Players: Single-player
Rating: RP for Rating Pending

OVERVIEW

Emotionally charged, stunningly beautiful, and delivering unprecedented dramatic character performance, Heavenly Sword showcases the power of PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system. A dramatic tale of revenge sees Nariko, a fiery red-haired heroine, embark on a quest for vengeance against an invading King and his army. The story builds around the ancient Heavenly Sword, which once belonged to a powerful deity. It can never be wielded by a mortal without it slowly but inevitably draining their life-force.

When the invading King (played by Andy Serkis) destroys the warrior clan that guards the Heavenly Sword, the clan leaders daughter, Nariko, takes up the sword in a desperate fight for survival. Nariko must now pay the ultimate price as she embarks on one last mission of vengeance against the King and his army before her life is finally and irreparably overtaken by the omnipotent Heavenly Sword

Andy Serkis, the worlds leading CG actor, famous for his roles as Gollum in The Lord of the Rings and Kong in King Kong, was heavily involved in the creative process. As well as starring in Heavenly Sword as the villain, King Botan, Andy was a major contributor to the character development, writing, casting, directing and performance capture for the PS3 title.

Heavenly Sword features a deep, diverse combat experience made possible only on PS3.

KEY FEATURES

The Heavenly Sword The Heavenly Sword itself can transform into three distinct weapons, each with its own accompanying fighting stance used by Nariko to vary combat styles.
The Combat Engine The combat engine can scale up from sophisticated one-on-one encounters to one-on-many, where enemies employ intelligent squad-based dynamics, right up to combat against battalions pushing real-time gameplay and Artificial Intelligence (AI) to unprecedented new levels.
Physics-Based Combat The physics-based combat allows players to sweep debris against opponents, kick tables to halt an oncoming surge of fighters, smash the enemy into the scenery, or throw bodies into other enemies using aftertouch controls.
Wide range of Objects & Weaponry Heavenly Sword provides a wide range of objects & weaponry including rapid fire crossbows and massively damaging bazookas.
Creative in-game Cinematography Coupled with real-time story evolvement and amazing set-pieces, Heavenly Sword feels like a blockbuster action movie that takes combat gameplay to new heights.
PLAYSTATION®3 Greater processing power on the PS3 enables more immersive visuals and sound effects in Heavenly Sword, heightening the character performance and combat within the stunningly beautiful environments.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Animaatiot näyttävät aika pöljiltä
Niinpä niin... :rolleyes: Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.

ja mikä pahinta, taistelussa ei ole samaa brutaaliutta
Ei ole edes tarkoituskaan olla, ainakaan samassa mittakaavassa. Heavenly Sword yrittää saavuttaa wuxia-leffojen taisteluiden "kauneuden". Päitä ei siis revitä irti (ála God of War), eikä irtoraajoja synny, mutta huhheijaa jos tuota käyttää sen perusteena, että peli on huonompi kuin kilpailijansa. HS:n taistelut ovat enemmän eräänlaista kaunista, mutta tylyä kuolontanssia kuin samanlaista "coming through" asenteella vedettyä ja raakaa vihollisten silppuamista kuin esimerkiksi juuri God of War.

eikä menoa ja meininkiä kuin tämän genren kuninkailla.
Ei me oikeasti taideta katsoa samoja trailereita. Ei ole menoa ja meininkiä? Eihän siinä ole, ei. Jospa tuo liika vertaaminen saman lajityypin peleihin kannattaisi lopettaa. Toki, HS ei ole kuin God of War, mutta ei sen ole tarkoituskaan olla. Se ei myöskään ole verrattavissa Devil May Cryhin, mutta ei sen ole tarkoitus olla siihenkään. Se on ihan oma pelinsä, joka tekee monia asioita hieman toisin kuin kilpailijansa. Ehkä sinä sitten pidät DMC:n "tyylikkyysmätöstä" ja God of Warin brutaalista niin-monta-raaja-irti-kuin-mahdollista meiningistä enemmän, ja sellaisille pelaajille HS saattaa näyttää ehkä vähemmän kiinnostavalta. Jos on kuitenkin suhteellisen avoimin mielin liikkeellä eikä odota HS:n tarjoavan juuri sitä samaa mitä kilpailijat (vaan jotain erilaista, mutta yhtä ammattitaidolla tehtyä), ei varmasti tule pettymään.

On se toisaalta varmasti vaikeaa antaa tunnustusta suht uudelle kehittäjälle, kun on itse tuollainen muutaman kehittäjän ja pelisarjan fanittaja.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

FamaZ sanoi:
Niinpä niin... :rolleyes: Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.

Siis tässä pelissähän on kaikki kasvojenkin liikkeet mallinnettu motion capilla. Andy Serkis on ainakin tehnyt niitä liikkeitä tolle kuninkaalle (jota hän muutenkin esittää) ja Anna Torv näyttelee Norikoa (siinä PS3:lla olevassa videossa näytetään näitä mallinnushetkiä).

Jos taas tarkoitat noita huimia hyppyjä ja vastaavia niin kyllähän nekin on mahdollista tehdä motion capilla. Tyypit vain roikkumaan vaijereihin ja sit kuvataan ne liikkeet tai vaihtoehtoisesti tehdä ne pienemmässä mittakaavassa motion capilla ja sitten viimeistellä ne käsin (niinkuin kaikki motion capit).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

;)

Niinpä niin... Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.

Minä juurikin kritisoin sitä, että animaatiot eivät näyttäneet niin sulavilta kuin olisi ollut mahdollista. Esim se missä ketjuterät viuhuvat ympäri hahmoa näytti jotenkin tönköltä ja "tehottomalta". Myös ne scriptatut animaatiot eivät istuneet peliin läheskään niin hyvin GoW:iin jostain syystä. Ehkä ne katkaisivat muuten nopea-tempoisen mätön liiaksi.

Ei ole edes tarkoituskaan olla, ainakaan samassa mittakaavassa. Heavenly Sword yrittää saavuttaa wuxia-leffojen taisteluiden "kauneuden". Päitä ei siis revitä irti (ála God of War), eikä irtoraajoja synny, mutta huhheijaa jos tuota käyttää sen perusteena, että peli on huonompi kuin kilpailijansa. HS:n taistelut ovat enemmän eräänlaista kaunista, mutta tylyä kuolontanssia kuin samanlaista "coming through" asenteella vedettyä ja raakaa vihollisten silppuamista kuin esimerkiksi juuri God of War.

Ei se kyllä Wuxiaa ollut nähnytkään. Maan kamaralla nimittäin pysyttiin kokoajan (lukuunottamatta scriptattuja kohtia) ja Wuxiasta tutut aseilla ja ympäristöillä kikkailut loistivat poissaolollaan. Kyllä tuo kaikkein lähimpänä näyttäisi God of Waria olevan. Hieman nopeampana vain ja suuremmilla vihollismäärillä. Plussana kuitenkin se, että ukot lentelevät ympäriinsä fysiikan voimin. Myös ne napinpainallus kohtaukset olivat oikeasti aika päälleliimatun näköisiä... miksei tässäkin kohtaa olisi voitu tehdä jotain uutta ja antaa vaikka pelaajalle valta juosta niitä naruja pitkin jne... no toki tämänkin saat käännettyä plussaksi.


On se toisaalta varmasti vaikeaa antaa tunnustusta suht uudelle kehittäjälle, kun on itse tuollainen muutaman kehittäjän ja pelisarjan fanittaja.

Hah. On se toisaalta vaikeaa keskustella asiallisesti yhtään mistään kun luulee kritiikkiä nähdessään vastapuolen olevan joku no-life trolli ilman pelihistoriaa. Mä sentään olen läpäissyt Kung-Fu-Chaoksen. *wink*

Mutta henkilökohtaisuuksiin menemällä kai saa sitten irtopojoja :confused:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

http://www.psu.com/node/11407
Dean Calver, Heavenly Sword Lead Programmer at Ninja Theory, recently revealed a lot of details on one of the most anticipated PS3 titles of 2007.

Speaking of Heavenly Sword's state of production, Calver said that "if you take the PSN demo we are currently doing, then we have a separate team (borrowed from Sony Cambridge) who are doing the work to make it a stand alone demo while the NT team are working on Beta. Theres still work for the main team fixing bugs and balancing but it's much less than full time."

Then going into more depth about loading within Heavenly Sword, he mentions, "Essentially our basic load structure, is that at the beginning of each chapter we have a introductory cut scene, while thats happening we are also caching data from Blu-ray to hard disk. This way when we actually are streaming while you play we can use both sources at the same time."

Finally, on the percent of power Heavenly Sword utilizes out of the PlayStation 3, Calvin said, "You only really have to know stats like this when your bottlenecked and we arent by the SPUs at all so" This leaves us wondering how much power the SPUs actually contain. Looks like we'll have to wait a long time until we actually find out.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:lle tulevia pelejä

Ei voi pitää paikkaansa. Tulee syys-lokakuussa melko varmasti.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Katseliko kukaan eilen (6.6.) Canalilta Heroesin uusimman jakson? Siinä heput pelasivat PS3:a ja Näkyi, ainakin minulle uutta, HS pelikuvaa. Messevän näköistä oli. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

En pidä tästä sanonnasta, mutta tällä kertaa voisi oikeasti sanoa, että wanha :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Pibe sanoi:
En pidä tästä sanonnasta, mutta tällä kertaa voisi oikeasti sanoa, että wanha :D
Mikäli olet harrastanut piratismia ja imuttanut kyseisen jakson netistä, tai oleskellut Ameriikan maalla, niin joo on varmasti vanha. Tämä nyt vain sattui olemaan kyseisen jakson Suomen ensi-ilta.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

pziuz sanoi:
Mikäli olet harrastanut piratismia ja imuttanut kyseisen jakson netistä, tai oleskellut Ameriikan maalla, niin joo on varmasti vanha. Tämä nyt vain sattui olemaan kyseisen jakson Suomen ensi-ilta.

Kolmas vaihtoehto, jota et kattanut, oli ladata tuo Heavenly Sword osuus 15 sekunnin clippinä mistä tahansa pelivideoita/-trailereita jakavalta saitilta (tyyliin playsyde.com) silloin kun jakso jenkkilässä esitettiin. ;)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Näyttää God Of War kopiolta. Tosin jos onnistuvat hyvin kopioimaan niin mikäs siinä, pakko-ostoshan tästä tulisi. Sääli vaan jos eivät tosiaankaan verta sun muuta mahti-goreilua lähde lisäilemään sillä juuri tuo gowin gore teki siitä niin vidun hyvän pelin sen mukiin menevän tappelusysteemin ja loistavan juonen kera.

Eipä tästä taida olla tosin minkäänlaista vastusta God Of War kolmoselle jahka sellanen joskus tulee.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Kolmas vaihtoehto, jota et kattanut, oli ladata tuo Heavenly Sword osuus 15 sekunnin clippinä mistä tahansa pelivideoita/-trailereita jakavalta saitilta (tyyliin playsyde.com) silloin kun jakso jenkkilässä esitettiin. ;)
Kyse olikin Heroesin jaksosta, ei pelkästä pelivideosta. ;)
 
Ylös Bottom