Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
FACT SHEET
Publisher: Sony Computer Entertainment Europe
Developer: Ninja Theory Ltd
Platform: PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system
Genre: Action-Adventure
Players: Single-player
Rating: RP for Rating Pending
OVERVIEW
Emotionally charged, stunningly beautiful, and delivering unprecedented dramatic character performance, Heavenly Sword showcases the power of PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system. A dramatic tale of revenge sees Nariko, a fiery red-haired heroine, embark on a quest for vengeance against an invading King and his army. The story builds around the ancient Heavenly Sword, which once belonged to a powerful deity. It can never be wielded by a mortal without it slowly but inevitably draining their life-force.
When the invading King (played by Andy Serkis) destroys the warrior clan that guards the Heavenly Sword, the clan leaders daughter, Nariko, takes up the sword in a desperate fight for survival. Nariko must now pay the ultimate price as she embarks on one last mission of vengeance against the King and his army before her life is finally and irreparably overtaken by the omnipotent Heavenly Sword
Andy Serkis, the worlds leading CG actor, famous for his roles as Gollum in The Lord of the Rings and Kong in King Kong, was heavily involved in the creative process. As well as starring in Heavenly Sword as the villain, King Botan, Andy was a major contributor to the character development, writing, casting, directing and performance capture for the PS3 title.
Heavenly Sword features a deep, diverse combat experience made possible only on PS3.
KEY FEATURES
The Heavenly Sword The Heavenly Sword itself can transform into three distinct weapons, each with its own accompanying fighting stance used by Nariko to vary combat styles.
The Combat Engine The combat engine can scale up from sophisticated one-on-one encounters to one-on-many, where enemies employ intelligent squad-based dynamics, right up to combat against battalions pushing real-time gameplay and Artificial Intelligence (AI) to unprecedented new levels.
Physics-Based Combat The physics-based combat allows players to sweep debris against opponents, kick tables to halt an oncoming surge of fighters, smash the enemy into the scenery, or throw bodies into other enemies using aftertouch controls.
Wide range of Objects & Weaponry Heavenly Sword provides a wide range of objects & weaponry including rapid fire crossbows and massively damaging bazookas.
Creative in-game Cinematography Coupled with real-time story evolvement and amazing set-pieces, Heavenly Sword feels like a blockbuster action movie that takes combat gameplay to new heights.
PLAYSTATION®3 Greater processing power on the PS3 enables more immersive visuals and sound effects in Heavenly Sword, heightening the character performance and combat within the stunningly beautiful environments.
Niinpä niin... Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.Zoukka sanoi:Animaatiot näyttävät aika pöljiltä
Ei ole edes tarkoituskaan olla, ainakaan samassa mittakaavassa. Heavenly Sword yrittää saavuttaa wuxia-leffojen taisteluiden "kauneuden". Päitä ei siis revitä irti (ála God of War), eikä irtoraajoja synny, mutta huhheijaa jos tuota käyttää sen perusteena, että peli on huonompi kuin kilpailijansa. HS:n taistelut ovat enemmän eräänlaista kaunista, mutta tylyä kuolontanssia kuin samanlaista "coming through" asenteella vedettyä ja raakaa vihollisten silppuamista kuin esimerkiksi juuri God of War.ja mikä pahinta, taistelussa ei ole samaa brutaaliutta
Ei me oikeasti taideta katsoa samoja trailereita. Ei ole menoa ja meininkiä? Eihän siinä ole, ei. Jospa tuo liika vertaaminen saman lajityypin peleihin kannattaisi lopettaa. Toki, HS ei ole kuin God of War, mutta ei sen ole tarkoituskaan olla. Se ei myöskään ole verrattavissa Devil May Cryhin, mutta ei sen ole tarkoitus olla siihenkään. Se on ihan oma pelinsä, joka tekee monia asioita hieman toisin kuin kilpailijansa. Ehkä sinä sitten pidät DMC:n "tyylikkyysmätöstä" ja God of Warin brutaalista niin-monta-raaja-irti-kuin-mahdollista meiningistä enemmän, ja sellaisille pelaajille HS saattaa näyttää ehkä vähemmän kiinnostavalta. Jos on kuitenkin suhteellisen avoimin mielin liikkeellä eikä odota HS:n tarjoavan juuri sitä samaa mitä kilpailijat (vaan jotain erilaista, mutta yhtä ammattitaidolla tehtyä), ei varmasti tule pettymään.eikä menoa ja meininkiä kuin tämän genren kuninkailla.
FamaZ sanoi:Niinpä niin... Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.
Niinpä niin... Animaatiot ovat erinomaisia, hieman sarjakuvamaisen epärealistisia ja välillä hieman liioiteltuja varsinkin pelitilanteissa (mikä on varmasti ihan tietoinen valinta ja johtuu osaltaan siitä, ettei animoinnin teossa olla voitu käyttää motion capturea vaan kaikki on jouduttu tekemään käsin), mutta silti erinomaisesti tehtyjä. Parasta animointia mitä minä olen nähnyt nykyisistä peleistä (voittaa ihan keposesti jonkun tämänhetkisen Unchartedin). Sulavaa ja kaunista.
Ei ole edes tarkoituskaan olla, ainakaan samassa mittakaavassa. Heavenly Sword yrittää saavuttaa wuxia-leffojen taisteluiden "kauneuden". Päitä ei siis revitä irti (ála God of War), eikä irtoraajoja synny, mutta huhheijaa jos tuota käyttää sen perusteena, että peli on huonompi kuin kilpailijansa. HS:n taistelut ovat enemmän eräänlaista kaunista, mutta tylyä kuolontanssia kuin samanlaista "coming through" asenteella vedettyä ja raakaa vihollisten silppuamista kuin esimerkiksi juuri God of War.
On se toisaalta varmasti vaikeaa antaa tunnustusta suht uudelle kehittäjälle, kun on itse tuollainen muutaman kehittäjän ja pelisarjan fanittaja.
Dean Calver, Heavenly Sword Lead Programmer at Ninja Theory, recently revealed a lot of details on one of the most anticipated PS3 titles of 2007.
Speaking of Heavenly Sword's state of production, Calver said that "if you take the PSN demo we are currently doing, then we have a separate team (borrowed from Sony Cambridge) who are doing the work to make it a stand alone demo while the NT team are working on Beta. Theres still work for the main team fixing bugs and balancing but it's much less than full time."
Then going into more depth about loading within Heavenly Sword, he mentions, "Essentially our basic load structure, is that at the beginning of each chapter we have a introductory cut scene, while thats happening we are also caching data from Blu-ray to hard disk. This way when we actually are streaming while you play we can use both sources at the same time."
Finally, on the percent of power Heavenly Sword utilizes out of the PlayStation 3, Calvin said, "You only really have to know stats like this when your bottlenecked and we arent by the SPUs at all so" This leaves us wondering how much power the SPUs actually contain. Looks like we'll have to wait a long time until we actually find out.
Ei kyllä tuon ammattilaisen täytyy olla väärässä, sillä konsolisodan eksperttimme tietävät, että eihän tuo ole mahdollistaOliver sanoi:
Psyko sanoi:Ei kyllä tuon ammattilaisen täytyy olla väärässä, sillä konsolisodan eksperttimme tietävät, että eihän tuo ole mahdollista
Mikäli olet harrastanut piratismia ja imuttanut kyseisen jakson netistä, tai oleskellut Ameriikan maalla, niin joo on varmasti vanha. Tämä nyt vain sattui olemaan kyseisen jakson Suomen ensi-ilta.Pibe sanoi:En pidä tästä sanonnasta, mutta tällä kertaa voisi oikeasti sanoa, että wanha
pziuz sanoi:Mikäli olet harrastanut piratismia ja imuttanut kyseisen jakson netistä, tai oleskellut Ameriikan maalla, niin joo on varmasti vanha. Tämä nyt vain sattui olemaan kyseisen jakson Suomen ensi-ilta.
Kyse olikin Heroesin jaksosta, ei pelkästä pelivideosta.Cyrus1 sanoi:Kolmas vaihtoehto, jota et kattanut, oli ladata tuo Heavenly Sword osuus 15 sekunnin clippinä mistä tahansa pelivideoita/-trailereita jakavalta saitilta (tyyliin playsyde.com) silloin kun jakso jenkkilässä esitettiin.