Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

TJS sanoi:
Niin paljon tuo Bioshockin ps3:lle tuleminen on "lipsunut" jo eri tahoilta, että veikkaan että kyllä se sieltä on tulossa :) Threespeech meni vaan möläyttämään liian aikaisin..

No tjaa, kovasti mies tuota asiaa on jälkeenpäin korjannut ja sanonut jotain tyyliin "tällä hetkellä ei ole mitään merkkejä, että bioshock olisi tulossa PS3:lle". Ei tietenkään ole mitenkään mahdotonta, että kyseinen epeli olisi PS3:lle tulossa, mutta siinä menee varmasti tovi porttaa se pleikalle, joten samoihin aikoihin julkaistavaksi XO:n ja PC:n kanssa peliä lienee turha odotella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

No jatketaan vielä offaria. :D Eli missään nimessä ei ainakaan samaan aikaan julkaista Bioshockia PS3:lla kuin muilla. Mutta veikkaan myös, ettei sitä julkaista lainkaan, koska mielestäni se on ilmoitettu Windows/XO-yksinoikeudeksi..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Karvapallo sanoi:
No tjaa, kovasti mies tuota asiaa on jälkeenpäin korjannut ja sanonut jotain tyyliin "tällä hetkellä ei ole mitään merkkejä, että bioshock olisi tulossa PS3:lle".
Samoin on monien muiden kohdalla tapahtunut. Oblivionin PS3-versiosta "ei oltu ilmoitettu mitään eivätkä kehittäjät vastaa huhuihin", osa luuli Assasin's Creedin olevan yksinoikeus, vaikka heidänkin "tällä hetkellä AC:ä ei ole ilmoitettu muille alustoille" puhui varsin selvää kieltä. Viimeisimpänä (ja surullisimpana) esimerkkinä on Devil May Cry 4, joka oli kehittäjän sanojen mukaan mahdollinen vain PS3:n tehoilla, on varmasti PS3-eksklusiivi, vaikka huhut sanovat muuta jne. Ei siis olisi kovinkaan ennenkuulumatonta, jos Bioshock "yhtäkkiä" olisikin PS3:llekin julkaistava peli. Se nyt on yksi harvoista suuremmista peleistä Xbox 360:lle, joka ei ole Microsoftin julkaisema, ja jonka voisi luulla tulevan PS3:lle (vaikea uskoa joidenkin japanilaisten roolipelien kuten Eternal Sonatan yms. tulevan PS3:lle, koska JRPG:t niin harvoin, lue: ei koskaan, ovat multiplattareita). Jos 1upin huhuilu pitää siis paikkaansa ("muutama ISO Xbox 360 yksinoikeus hyppää myös PS3:lle"), Bioshockin lisäksi ei jää kovin monia vaihtoehtoja (kaikenmaan Forzat, Blue Dragonit, Lost Odysseyt ja Mass Effectit ovat MS:n julkaisemia, joten niitä ei ainakaan nähdä PS3:lla).

mutta siinä menee varmasti tovi porttaa se pleikalle, joten samoihin aikoihin julkaistavaksi XO:n ja PC:n kanssa peliä lienee turha odotella.
Ei varmasti tule samaan aikaan, mutta tuskinpa pelin porttaamiseenkaan tarvitsee nähdä hirveän paljoa vaivaa. Enintään vähän viilaamista, kun Bioshock käyttää kuitenkin UE3:sta, jota käytetään myös PS3-peleissä (ja hyvin toimii).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Gamepron previkka

As you'll remember from our exclusive story yesterday, Heavenly Sword pits Nariko, a ferocious warrior with crimson hair, against the legions of a genocidal invading King. The titular Heavenly Sword was once in the possession of a god-like force, but has since fallen to the mortal world only to be picked up by Nariko. Although the sword is a gift to effect massive change, this blessing comes with a sacrifice: those who carry the sword sign their own death sentence. In fact, Nariko has only hours left to live when the game opens.
Mistress of the Blade

Nariko's Heavenly Sword can change its physical form in mid-attack, allowing you to string together massive custom combos. Here are the three key battle styles you'll use to crush your foes.

* Speed Style: Nariko's default battle stance lets her slash nearby foes with rapid short-sword strikes. It's your best defense for close encounters.

* Ranged Style: Much like Kratos's Blades of Athena from God of War, these chain swords let you pick off distant foes, or hook one and slam him into the ground.

* Power Style: In this broad-sword form, the Heavenly Sword dishes out mammoth damage to nearby enemies. It's slow, but deadly.

Since the sword feeds on your life, your challenge is to stay alive long enough to finish your quest. As attacking enemies temporarily replenishes your health, continuous action is your lifeblood. There are no platforming or extended combat-free zones, as Heavenly Sword intends to deliver relentless battles and unceasing action. Even the cinematics take place during gameplay, with villains exchanging threats with Nariko via a slick picture-in-picture window.

The true power of the sword lies in its ability to transform instantly at the flick of a button. In your normal stance, known as the "speed style," you have two agile short swords. With taps of the attack buttons, you can unleash flurries of quick slashes. Holding down the L1 button, however, switches you to the "ranged style," where the short swords morph into chain blades similar to those in God of War. This style allows for farther reaching attacks, including huge sweeping twirls and whiplash strikes. Holding down the R1 button transforms the weapons into a single massive sword. With this "power style," you can execute deadly wounds on foes, but this style is balanced by its short range and slow wind-up.

So what's the big deal? What makes Heavenly Sword special is that you can transform the sword at any time, on the fly, in the middle of combos. With the convenient hold-and-release method for using the shoulder buttons, it's easy to jump in and invent your own eye-popping combos on the fly. After a few moments of testing out the basic moves, we were able to throw a few quick slashes at an enemy while in speed style, follow up by morphing to the chain blades and swinging the poor sap around, then finally switching to the broad sword for a finishing blow.

As you decimate legions of enemies, you build up your "super style" meter. With each successive level on the meter, your grabs and throws become increasingly spectacular. You can increase the meter faster if you perform impressive and stylish combos, so being creative and looking like a badass has a tangible reward. Of course, you can also combo into a "super style" grab for even more devastating results.

The controls as a whole feel intuitive. For example, Nariko auto-blocks incoming attacks simply by standing still. She can also execute counter attacks if you time a strike to coincide with an opponent's, as well as dodge incoming blows with flicks of the right analog stick. The Sixaxis's motion sensing gets a workout, too, enabling you to re-position the camera by tilting the controller. You can also pick up just about any object and throw it. The camera then swoops in behind the object as it flies in slow motion (with beautiful blur effects). You can influence the projectile's trajectory with the Bullet Time-inspired "after touch" feature, adjusting the flight path by tilting the controller or moving the analog stick. Another neat touch: the camera tilts and leans to follow the flight path of the object.
Heroic Exploits

Aside from the main-course fighting, Nariko sometimes encounter "hero sequences" where you must react to onscreen prompts to survive. We played a sequence where we sprinted along a huge rope that bridged a chasm. Enemies at the other end shook the rope and sent waves down it, eventually slashed it, and we had to leap to another rope, run down it, and fly into a group of enemies to deliver a death-from-above smash attack. There was also a sequence where Nariko mans a cannon on a rampart and fends off an advancing army. When firing a cannon, Nariko can influence the trajectory of the projectile using the Sixaxis. Ninja Theory claims it needs the Cell to handle these complex calculations. With the use of after-touch to steer the cannon balls, siege towers erupted in lovely fountains of dust and debris.

The Sixaxis motion sensing responded respectably, but it wasn't a central part of the action just yet, a fact that may change as the game progresses. Multiplayer also remains a major question mark, with the developers at Ninja Theory unwilling to confirm or deny it for the final version.
Eipä tuossa paljastettu mitään, mitä ei vielä tiedetty. Erinomaiselta kuulostaa edelleen.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Toivottavasti peliin tulee jokin Dante Must Dieta vastaava vaikeustaso.

Gamepron näkemä buildi on yhden kehittäjän mukaan "fairly new". Toivottavasti perjantaina saataisiin videomatskua.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Minusta kun kuulosti siltä, että tuo oli se samainen TGS demo, jota ei aikaisemmin ole näytetty hirveän monelle ihmiselle. TGS-demokin kun sisälsi nuo samaiset kohtaukset (naruhyppelyn ja armeijataistelun aavikkotunnelmissa), mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Luulenpa siis, että tässä tapauksessa "fairly new" tarkoittaa jotain marras/joulukuuta (muutaman kuukauden vanhaa voi kuvailla sanoilla "melko uusi"). Ehkä NT hioi demoa TGS:n jälkeen marras-joulukuulle asti, kun se ei siellä toiminutkaan. Tuskinpa ovat ihan Gameprota varten kuitenkaan tehneet uutta demoa. Sama buildi siis, mistä näytettiin pätkiä siinä Cinematic Production trailerissa. Tietty hieman vähemmän nopeita "MTV-leikkauksia" sisältävää materiaalia olisi kyseisestä demosta mukava nähdä, niin saisi vähän paremman kuvan siitä miltä ympäristöt näyttävät
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

FamaZ sanoi:
Minusta kun kuulosti siltä, että tuo oli se samainen TGS demo, jota ei aikaisemmin ole näytetty hirveän monelle ihmiselle. TGS-demokin kun sisälsi nuo samaiset kohtaukset (naruhyppelyn ja armeijataistelun aavikkotunnelmissa), mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Luulenpa siis, että tässä tapauksessa "fairly new" tarkoittaa jotain marras/joulukuuta (muutaman kuukauden vanhaa voi kuvailla sanoilla "melko uusi"). Ehkä NT hioi demoa TGS:n jälkeen marras-joulukuulle asti, kun se ei siellä toiminutkaan. Tuskinpa ovat ihan Gameprota varten kuitenkaan tehneet uutta demoa. Sama buildi siis, mistä näytettiin pätkiä siinä Cinematic Production trailerissa. Tietty hieman vähemmän nopeita "MTV-leikkauksia" sisältävää materiaalia olisi kyseisestä demosta mukava nähdä, niin saisi vähän paremman kuvan siitä miltä ympäristöt näyttävät

Ei kun siis niin, ne kuvat olivat "fairly new", eli ne olivat kai sitten Gamepron saamia kuvia joltain Sonyltä tai jostain ja varsinainen pelattava build oli vanhempaa kamaa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Aion nyt puolustella itseäni tasan viimeistä kertaa. Jos ei uppoa niin sitten ei voi mitään. Eläkäämme vaikka kaaoksessa tai jotain...

Totesit tosiaan Zoukka tuossa hieman aikaisemmin nähneesi HS:n vanhan pelivideon, joka teki ilmeisesti myös sinuun vaikutuksen..ehkä hieman voi ihmetellä tuota mölinääsi noista kuvista..

Näin. Oikein vielä odotin koneella sen julkaisua ja katsoin vesi kielellä hienoa mättöä. Mutta siitä on aikaa. Buildit muuttuvat ja kuka tietää nähdäänkö kyseistä kohtausta lopullisessa pelissä laisinkaan. Jos peli näyttää siltä areena-taisteluvideon tasoiselta siinä satojen ukkojen taistelussa ja vielä sulavana niin olen virallisesti vakuuttunut. Mutta en yhtään sekuntia ennen kuin oikeasti sen NÄEN. Olen seurannut pelialaa jo yli kymmenen vuotta joten ihan jokaisesta ennakosta ja pelinkehittäjien raportista en jaksa enää innostua. Innostuin areena-videosta koska siinä sain omin silmin ihastella peliä. Voitteko yrittää ymmärtää ?

Ei nuo kyyniset elitistit mitään itselleen voi. Ne pitää paria pelisarjaa ylivoimaisina (niitä tuleviakin osia, joista ei vielä mitään ole kuultu) ja muut on sitten hirveää paskaa kunnes toisin todistetaan.

Jos haukut toista ihmistä elitistiksi tai kyynikoksi tai mitä nyt vaan niin koita välttää sitä, että annat itse samassa viestissä itsestäsi noob-kuvan muille. Voin vaikka vannoa, että olen pelannut elämäni aikana enemmän pelejä, useammilta alustoilta kuin sinä. Voin olla väärässä, mutta sen määrän elämääni olen peleihin laittanut, että en ihan hevillä niele tuollaisia syytöksiä.

Heh. Oikeasti, jokin tappoi yhden pelaajan sielun. Kaverin postauksia olen lukenut jo ainakin pari vuotta ja voin sanoa, että ennen jaksoi hypettyä monestakin pelistä. Surullista, ihan oikeasti.

Ensinnäkin. Minä hypetyn vieläkin monista peleistä ihan samalla tavalla kuin ennenkin tosin vähän enemmän tietenkin varauksella. Minä vain olen sellainen ihminen, etten niin hanakasti käy hehkuttamaan niitä pelejä, vaan minusta paljon antoisampaa on etsiä vikoja ja mahdollisia epäkohtia tulevista julkaisuista. Pelien "analysointi" nyt vaan kiinnostaa N paljon enemmän kuin niiden hypetys, joka ei loppuunsa hyödytä ketään. Jos peli selkeästi näyttää killeri kamalta niin mikä ilo sitä on joka päivä julistaa. En minä GOWII:sta hypettänyt juuri lainkaan ja silti odotan sitä aivan saatanasti. Sama Okaminkin kanssa. Odotan melkein yhtä paljon kuin Zeldaa, mutta ei siitä jaksa sen kummemmin selittää. Pari viestiä ennen pelin käsiin saamista riittää. Olenko haukkunut Unchartedia ? Minusta vallan hienon näköinen peli ja odotan siltä paljon. E3 videon tasoinen toiminta olisi parhautta.

Toivottavasti asia on nyt pihvi. Ja minä TULEN takuulla vittuilemaan tulevaisuudessakin jokaisele rupuiselle shotille ja videolle jos siltä tuntuu ;)


Jos vielä Heavenly Swordiin palataan niin kommentoidaanpa tuota hands-onia. Miekan "elämän imeminen" kuulostaa hyvältä. Ehkä se painostaa pelaajaa tai ehkä ei. Jokatapauksessa toivottavasti siitä revitään paljon irti. Myös ohjaus on kuulemma jo kunnossa mikä on jees, tosin platformausta olisin peliin toivonut. Ja suuresti. On kyllä aika kova featti jos peli pitää otteessaan kokoajan pelkällä mätöllä. Tai sitten peli on täynnä GoW-nappulan painelua ja "cinema-mättöä".

Odotellaan niitä hi-res shotteja ja videoita niin asiasta saa jotain irtikin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Minusta hypetys vaan kuuluu olennaisena osana niiden eniten kiinnostavien pelien odottamiseen. Tottakai analysointi (mielestäni kuuluu osana hypetykseen, en ainakaan itse hypety vain sokeasti randomilla jostain asioista) on ihan yhtä kivaa, mutta ilman hypeä odottaminen ei ole yhtä mukavaa. :p Se jotenkin "kuuluu pelaamiseen". Joistain peleistä hypettyy ja joko pettyy tai yllättyy vielä yli hypenkin, toisista ei hypety ja joko peli jää unholaan ilman pettymyksiä tai yllättyy iloisesti. Ei hype minusta ole niin vakava asia, vaan mukava. Mutta jokainen tyylillään. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Minusta hypetys vaan kuuluu olennaisena osana niiden eniten kiinnostavien pelien odottamiseen. Tottakai analysointi (mielestäni kuuluu osana hypetykseen, en ainakaan itse hypety vain sokeasti randomilla jostain asioista) on ihan yhtä kivaa, mutta ilman hypeä odottaminen ei ole yhtä mukavaa. :p Se jotenkin "kuuluu pelaamiseen". Joistain peleistä hypettyy ja joko pettyy tai yllättyy vielä yli hypenkin, toisista ei hypety ja joko peli jää unholaan ilman pettymyksiä tai yllättyy iloisesti. Ei hype minusta ole niin vakava asia, vaan mukava. Mutta jokainen tyylillään. :)

Tätä teiltä toivonkin.

Alkaa kyllästyttämään tuo jatkuva "uhosi" ja vi**paskaprkl-meininki.

20-vuotias taidat olla?

...kyyniset elitistit...

....suomalaisen tuppukylän "realistilla", joka ei pessimisyytensä takia...

Surullista, ihan oikeasti.


Ei minua tuo teidän demonisointi haittaa, mutta aikaa vievää kamaa itsensä selittäminen on.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukan sielunelämään voitte varmasti syventyä jossain muualla.
Tosin tämäkin ketju on jo mennyt aivan ruvelle. :mad:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Zoukan sielunelämään voitte varmasti syventyä jossain muualla.
Tosin tämäkin ketju on jo mennyt aivan ruvelle. :mad:
Yritin hieman puhallella siihen pipiin. :)
Jos vaikka se rupi paranisi ja päästäisiin taas siihen Heavenly Swordiin käsiksi.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Zoukan sielunelämään voitte varmasti syventyä jossain muualla.
Tosin tämäkin ketju on jo mennyt aivan ruvelle. :mad:

Moderoi mies moderoi, sulla on siihen oikat ni pistä haiseen ;)

"They don't call you the Moderator for nuthin'!"
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Oliver sanoi:
Samoja kuvia, mitä Game(-not-so-)pro julkisti oman Heavenly Sword -viikkonsa aikana. Näyttää melkeinpä siltä, että Gamepron pienempiä kuvia on vain skaalattu isommaksi 720p:hen. Tuskin ovat mitään virallisia Sonyn julkaisemia 720p-kuvia (muutenhan nuo kuvat löytyisivät muualtakin, kuten IGN:ltä ja Gamespotilta).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jos nyt olen käsittänyt oikein, niin kun Euroopan viralliselle HS-sivustolle rekisteröityy, jostain ponnahtaa jonnekin (sähköposti?) jonkin sortin viesti, joka kertoo sellaisen uutisen, että Heavenly Swordista on tekeillä myös animoitu leffa/sarja/vastaava. Tiedä sitten onko kyseessä vain lyhyt teaserintapainen pätkä, koko illan elokuva vaiko peräti useita jaksoja pitkä TV-sarja. Tosin NT:n keskustelualueiden jutuista voisi päätellä, että kyseessä on tosiaan kokonainen sarja.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tuottajan haastattelu: http://www.psu.com/node/10332
Kyle Shubel sanoi:
"The cell processor and RSX have added a level of flexibility that really has freed the creatives, both design and art, to go a little crazy. From environmental vistas to huge armies, AI group combos to motion blended animations, and Nariko's hair, all of this is possible due to the PS3."

"There is a Heavenly Sword demo planned, will keep you posted on the availability. "

"Right now were working at 720P, 30fps...."
 
Ylös Bottom