Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Snigge sanoi:
Jos hahmomalleista puhutaan, niin katsastakaapas MGS4, siinä ei paljon 50kg:n haarniskaa kantavilla möykyillä ole naputettavaa.

Hahmot on kooleja kyllä. Taustat sitten eivät kilpailekaan minkään next-gen pelin kanssa.


Ei kun ihan omin silmin ainakin minä ajattelin vertailla. Ja HS ei tule olemaan kuin Unchartediin asti se komein.

Voi jumalauta mä odotan innolla kun pilvilinnat uppoavat :p
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Snigge sanoi:
Jos hahmomalleista puhutaan, niin katsastakaapas MGS4, siinä ei paljon 50kg:n haarniskaa kantavilla möykyillä ole naputettavaa.
OT: No enpä tämän perusteella nyt mitenkään kovin ihmeellisiksi menisi väittämään...

Aika paljon saa petrata jotta tämmöiset loksauttaisivat leukoja...
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Voi jumalauta mä odotan innolla kun pilvilinnat uppoavat :p

Huh, mä taas odotan innolla sitä, kun näet lopullisen pelin HD-ruudulta ja pelaat sitä. :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

ThreeSpeechin mukaan kyseinen peli olisi vasta syyskuussa tulossa. Samaisessa artikkelissa jamppa tosin myös höpöttää, että Bioshock olisi tulossa PS3:lle (joka ei siis tosiaan pidä paikkaansa) joten hieman nakuttaa uskottavuutta pois.

http://threespeech.com/blog/?p=377

Jos jollain on jotain muuta tietoa niin ilmoittakaa toki :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tuo threespeechin artikkeli perustuu jonkin freelancerin tekemään juttuun, jossa ei käsittääkseni mielettömästi ollut totuuspohjaa. Veikkaan kuitenkin pelin noihin aikoihin ilmestyvän.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Karvapallo sanoi:
ThreeSpeechin mukaan kyseinen peli olisi vasta syyskuussa tulossa. Samaisessa artikkelissa jamppa tosin myös höpöttää, että Bioshock olisi tulossa PS3:lle (joka ei siis tosiaan pidä paikkaansa) joten hieman nakuttaa uskottavuutta pois.

http://threespeech.com/blog/?p=377

Jos jollain on jotain muuta tietoa niin ilmoittakaa toki :)

Niin paljon tuo Bioshockin ps3:lle tuleminen on "lipsunut" jo eri tahoilta, että veikkaan että kyllä se sieltä on tulossa :) Threespeech meni vaan möläyttämään liian aikaisin..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Hienoa työtä Zoukalta, erittäin läpinäkyvää vittuilua joka ei sen takia toimi yhtään. Jos PS3-vihaa levität, niin tee hyvä mies se nyt edes ilman läpinäkyviä fanboyn merkkejä. Itse ainakin kun päivittäin foorumit tsekkaan, saan hymähdellä viesteillesi joiden viha on suorastaan ylitsepursuavaa. Etkö oikeasti tajua että jokaikinen viestisi saa ihmiset täällä nauramaan sun katkeruudelle? Jos siis haluat olla edes vähän uskottavampi, niin lopeta noi naurettavat "Edit: Ohhoh, löytypä lisää"-hehkutukset, joita rillit huurussa etsit Googlesta.

Ja mulla ei edes ole mitään uutta konsolia. Melko varmasti ostan PS3 vielä tämän vuoden puolella, koska se on eniten mieleeni näistä kolmesta. En siis ole perinteinen PS3:n pari viikkoa sitten ostanut idiootti, joka ehdottomasti haluaisi palauttaa koko elämän pilanneen paskakoneen heti takaisin.

Oli vaan pakko kertoa oma mielipide. Mun mielestä nämä sodat on silti ihan hyviä jo tässä vaiheessa, keskustelu on pääasia ja voihan pelin ilmestyttyä perustaa uuden topicin. Ei tästäkään pelistä niin paljoa infoa tule että tämä ketju jaksaisi pinnalla roikkua ilman kunnon väittelyitä:D

Edit: ohhoh, löytypä sieltä muhevia paloha menneisyydestä. http://www.konsolifin.net/bbs/search.php?searchid=733853
Sonyholistina raha ei ole este. Lempparisarjojen pariin on pakko päästä hinnalla millä hyvänsä vaikkakin toki suuri hinta ja BR:n tuputus vituttaa. Onneksi seuraava-gen takuulla palauttaa Sonyn pään hieman pilviä alemmas... vaikkakin Sonyn kaltaisia pioneerejakin aina tarvitaan.


Jos PS3 on (en usko ennenkuin koen) aluekooditon niin maksaisin siitä ilosta vaikka parisataa extraa. Ja hyppisin alasti Prismaan kusemaan pelien hintalappujen päälle :p

Ala Zoukka kumittamaan menneisyyttä hahahahhaha
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Niin ja kun yleinen kirjoitustyyli on vielä:
"Toi peli on siis niinku vi*un yrjön näkönen ja vaa vi*unmoinen mulkku voi pitää sitä siistinä!"
Öööh.... Kuka jaksaa lukea ja vielä ottaa tosissaan noita juttuja?

Kuitenkin, HS vaikuttaa upealta kun katselee konseptitaidetta ja tähän asti julkaistuja kuvia ja videon pätkiä. Toivottavasti seikkailua tulee tarpeeksi, eikä paino ole ihan pelkällä mähinällä.
Pakko ostaa heti kun ilmestyy.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Läpinäkyvää vai ? Melkein yhtä läpinäkyvää kuin sinun otsasuonesi :p Mä kirjoitan aina sitä mitä olen milloinkin asioista mieltä. En käytä kirjakieltä ja kiroilen. Ja jos kerran sotakirves on kaivettu niin pitääpä tunnustaa, että minua henk koht vituttaa lukea puhtaiden Sony-fanien loputonta liirumlaarumia ja pohjatonta pelien hypetystä parin rupuisen screenshotin perusteella.

Otetaan esimerkki. Nettiin leviää pari erittäin pientä ja epäedustavaa kuvaa HS:stä. Mä sanon mitä ajattelen eli, että onpa *ITUN pieniä kuvia ja eipä hääppöiseltä näytä. Ja heti on Sony defence force pystyssä ja yhdessä sitä kaivetaan jotain vuoden vanhoja lausontoja, videoita jne, ettei tulisi suru puseroon. Tai sitten tehdään jotain aivan hatusta vedettyjä hymiöillä maustettuja oletuksia tyyliin "paras peli ehkä ikinä". Naurettavaa.



Ja minä en sentään spämmi jokapäivä jokaista threadia täyteen joillain "niin minustakin" ja "olen samaa mieltä" kommenteilla. Hotsittaa!


Ja en ymmärrä noita vanhoja viestejä ? Minähän selkeästi olen moneen kertaan maininnut, että odotin pleseä vielä puoli vuotta sitten innolla ja m**a pystyssä. Mutta sitten Sony väänsi paskat odotuksieni päälle kerta toisensa jälkeen eikä fanipoika-kilpeni enää kestänyt. Onneksi joillain kesti.



Jos siis haluat olla edes vähän uskottavampi, niin lopeta noi naurettavat "Edit: Ohhoh, löytypä lisää"-hehkutukset, joita rillit huurussa etsit Googlesta.

WOOT?

Niin ja anteeksi jos en sinun kunnioitustasi jaksa onkia. Sota ei yhtä miestä kaipaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Sitä kielenkäyttöä voisi kuitenkin hiukan siistiä, kun kerran julkisella paikalla ollaan.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
kaivetaan jotain vuoden vanhoja lausontoja, videoita jne, ettei tulisi suru puseroon. Tai sitten tehdään jotain aivan hatusta vedettyjä hymiöillä maustettuja oletuksia tyyliin "paras peli ehkä ikinä". Naurettavaa.

No kuule miksiköhän? Johtuisiko kenties siitä, että jos peli on näyttänyt vuosi sitten todella komealta ja sitten kun tulee pari paskalaatuista kuvaa, "ikuiset realistit" tulevat jauhamaan paskaa downgradeista. Ja mitä tulee hymiöllä maustettuihin kommentteihin, ne ovat samaa tasoa vastauksina takaisin tietyntasoisiin kommentteihin. Ja mitä tulee hypetykseen, Halo kolmosta on hypetetty viimeset viisi vuotta ilman screenshotin screenshottia. Alpha-footage näyttää käytännössä Halo kakkoselta, mutta siitä voi kyllä sanoa ettei se ole lopullista koodia ja "odottakaapa sitten vuoden päästä", mutta kun Sonystä puhuu jotain tällaista, on Sonyn orja ja totaalinen megafanipoika. Sony-viha on niin vitun naurettavaa ettei se jaksa enää edes naurattaa vaan yksinkertasesti säälittää.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
No kuule miksiköhän? Johtuisiko kenties siitä, että jos peli on näyttänyt vuosi sitten todella komealta ja sitten kun tulee pari paskalaatuista kuvaa, "ikuiset realistit" tulevat jauhamaan paskaa downgradeista.

Eli meidän non-Sony-fanien pitäisi aina uusien screenien kohdalla kaivaa kaikki vanha data esiin, että voisimme kertoa näkemyksemme ko screeneistä ? Ihanko oikeasti ??

Ja mitä tulee hymiöllä maustettuihin kommentteihin, ne ovat samaa tasoa vastauksina takaisin tietyntasoisiin kommentteihin. Ja mitä tulee hypetykseen, Halo kolmosta on hypetetty viimeset viisi vuotta ilman screenshotin screenshottia. Alpha-footage näyttää käytännössä Halo kakkoselta, mutta siitä voi kyllä sanoa ettei se ole lopullista koodia ja "odottakaapa sitten vuoden päästä", mutta kun Sonystä puhuu jotain tällaista, on Sonyn orja ja totaalinen megafanipoika. Sony-viha on niin vitun naurettavaa ettei se jaksa enää edes naurattaa vaan yksinkertasesti säälittää.


Miten tää liittyi minuun ? Saati käsillä olevaan tapaukseen.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Siten, että vihaat "sony-fanien" hypetystä muutaman screenin perusteella, vaikka tosi asiassa monet jotka heittävät hypetystä "vähäisten tietojen perusteella" ovat niitä, jotka ovat eniten kaivaneet tietoa peleistä ja osaavat odottaa tiettyä tasoa. Tässä tapauksessa jokainen joka HS:ää hypettää "parin screenin ansiosta" tietää vähän enemmän kuin nuo pari screeniä. Sama Halo3:n kohdalla vaikkei ole edes yhtä screeniä nähnyt.

Ja mitä tulee "non-Sony-faneihin", niin ei tarvitse tietää kaikkia detaljeja, mutta voi käyttää järkeä ennenkuin alkaa huutelemaan täyttä kurapaskakommenttia parista huonolaatuisesta screenistä. Kyllä, niitä kahta screeniä VOI tietysti analysoida eristyksissä kaikesta muusta mitä tietää pelistä (sinäkin olet nähnyt ne aiemmat komeat videot), mutta hirveän järkevää se ei välttämättä ole ellei halua sitä Sony-vihaansa joka puolelle levittää (jota moni selvästikin siis haluaa tehdä).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Totesit tosiaan Zoukka tuossa hieman aikaisemmin nähneesi HS:n vanhan pelivideon, joka teki ilmeisesti myös sinuun vaikutuksen..ehkä hieman voi ihmetellä tuota mölinääsi noista kuvista..

Alkaa kyllästyttämään tuo jatkuva "uhosi" ja vi**paskaprkl-meininki. 20-vuotias taidat olla? Edelleen mistä tuo säälimätön vihasi oikein kumpuaa;)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

karpaasi sanoi:
Alkaa kyllästyttämään tuo jatkuva "uhosi" ja vi**paskaprkl-meininki. 20-vuotias taidat olla? Edelleen mistä tuo säälimätön vihasi oikein kumpuaa;)
Ei nuo kyyniset elitistit mitään itselleen voi. Ne pitää paria pelisarjaa ylivoimaisina (niitä tuleviakin osia, joista ei vielä mitään ole kuultu) ja muut on sitten hirveää paskaa kunnes toisin todistetaan.


Ja ihan vain tästä ns. "ylihypettymisestä". Viimeksi kun petyin melko paljon, niin se taisi olla Metal Gear Solid 3:n kohdalla. Oli meinaan niin kömpelöä paskaa pelattavuutensa osalta, ettei oikein jaksanut ymmärtää. Subsistence tosin korjasi jonkin verran originaalin virheitä ja teki pelaamisesta paljon nautinnollisempaa.

MGS3:n jälkeen olen hypettynyt näin paljon vaikka kuinka monesta pelistä, enkä ole pettynyt kertaakaan. Moni jaksoi olla pessimistinen FFXII:n kohdalla, mutta minua ei muiden "realistien" kommentit pahemmin jaksaneet kiinnostaa. Kaikki mitä näin pelistä huokui laatua, samanlaista laatua mitä näen nyt Heavenly Swordissa. Ja mitäs siitäkin tuli? Mielestäni tarinaltaan kypsin ja pelattavuudeltaan kevyesti paras FF koskaan (huom. minun mielestäni). En toisaalta hypety ihan jokaisen pelin kohdalla näin paljoa. DMC4 ei esimerkiksi ole hirveästi hypetasoa nostanut, vaikka lopulta laadukas peli tulee melko varmaan olemaankin ja tulen sen ostamaan. Tällä hetkellä olen lähinnä hypettynyt Unchartedista, Heavenly Swordista, molemmasta FFXIII:stä, LAIR:sta, It's A Wonderful Worldistä, Bioshockista ja Lost Odysseystä. Tulenko pettymään yhteenkään noista peleistä? En usko. Minä vain tiedän, koska jokin peli tulee minua miellyttämään. Heavenly Swordin kohdalla on vieläpä pohjalla niin lukemattomia ERITTÄIN POSITIIVISIA (niin pelattavuuden kuin grafiikoidensa osalta) previkoita ihmisiltä, jotka ovat peliä testanneet ja nähneet omilla silmillään kunnon ruudulta ja joilla tuota ammattitaitoa on ehkä pikkasen enemmän kuin jollain suomalaisen tuppukylän "realistilla", joka ei pessimistisyytensä keskellä jaksa enää innostua mistään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Famaz sanoi:
...kuin jollain suomalaisen tuppukylän "realistilla", joka ei pessimisyytensä takia innostu enää mistään.

Heh. :D Oikeasti, jokin tappoi yhden pelaajan sielun. Kaverin postauksia olen lukenut jo ainakin pari vuotta ja voin sanoa, että ennen jaksoi hypettyä monestakin pelistä. Surullista, ihan oikeasti. :(

Mitä hypettymiseen tulee, olen samoilla fiiliksillä. Yleensä kun hypetyn jostain, melkeinpä tiedän, että lopputuloskin tulee miellyttämään.Toisaalta yllätyksiäkin on tullut. Esim. FFXII:stä en ollut mielettömän hypettynyt alunperin, mutta loppupeleissä se on yksi parhaita ellei paras peli koskaan. Samoin kävi Halo2:n nettipelin kohdalla. Nuo ovat molemmat sellaisia "noissa on potentiaalia", mutta en ollut "super-hypettynyt" niistä etukäteen. Tällä hetkellä yksi sellainen PS3:lle tulevista on LAIR.Se on juuri sellainen "mahdollisesti jotain suurta", mutta saattaa olla myös ei niin hyvä. Super-hypettynyt olen monestakin XO/PS3-pelistä ja uskon, että 95 prosenttia niistä onnistuu.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Cyrus1 sanoi:
Heh. :D Oikeasti, jokin tappoi yhden pelaajan sielun. Kaverin postauksia olen lukenut jo ainakin pari vuotta ja voin sanoa, että ennen jaksoi hypettyä monestakin pelistä. Surullista, ihan oikeasti. :(

Mitä hypettymiseen tulee, olen samoilla fiiliksillä. Yleensä kun hypetyn jostain, melkeinpä tiedän, että lopputuloskin tulee miellyttämään.Toisaalta yllätyksiäkin on tullut. Esim. FFXII:stä en ollut mielettömän hypettynyt alunperin, mutta loppupeleissä se on yksi parhaita ellei paras peli koskaan. Samoin kävi Halo2:n nettipelin kohdalla. Nuo ovat molemmat sellaisia "noissa on potentiaalia", mutta en ollut "super-hypettynyt" niistä etukäteen. Tällä hetkellä yksi sellainen PS3:lle tulevista on LAIR.Se on juuri sellainen "mahdollisesti jotain suurta", mutta saattaa olla myös ei niin hyvä. Super-hypettynyt olen monestakin XO/PS3-pelistä ja uskon, että 95 prosenttia niistä onnistuu.
OT:na vähän: Eli oma innostukseni FF-sarjaan kuoli 9:n ja varsinkin 10:n myötä. Nyt innostuin sanojesi myötä!Onko XII sittenkin eri tasoa, kuin X!!Kannattaako tuhlata viimeiset ruokarahat siihen:D ? Pettymyksiäkin joskus hypen takia tosiaan on tullut...DMC2 ja varsinkin FFX ovat näistä hyviä esimerkkejä. DMC2:sta en ostanut ja FF X makaa edelleen hyllyn pohjalla keskeneräisenä
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ainakin todella erilainen se on kuin X. Itse kyllä pidän sekä X:stä että XII:stä aivan jumalattoman paljon :D
Ei ole muuten sattumoisin tullut mistään infoa/huhua HS-demosta? :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Karpaasi, minua ei kannata kuunnella XII:n kohdalla. Olen lukenut todella monia mielipiteitä, joiden mukaan peli on täynnä pikkuvirheitä, juoni on umpisurkea ja taistelusysteemi sukkaa. Tosin moni on myös pitänyt peliä parhaana FF:nä, mutta tunteita jakanut todella rankasti. Itselleni oli VII:n kanssa sarjan paras, mutta täysin vastakkaisiakin mielipiteitä löytyy.

Ja nyt lopetan offin..
 
Ylös Bottom