Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

^
Älä nyt hyvä pieni ihminen noin rajusti ota tuota.
Ihan kuin olisin sanonut jotain henkilökohtaista sua vastaan.
Kyse on vain bändistä :)
 
^
Älä nyt hyvä pieni ihminen noin rajusti ota tuota.
Ihan kuin olisin sanonut jotain henkilökohtaista sua vastaan.
Ehkä vaan hämmentää tuo sinun loputon negatiivisen palautteen määrä.. Mutta joo, otan sanojani takaisin sen verran että joskus taisit jotain hyvääkin tänne laittaa mutta kyllä nyt on pelkkää paskaa taas. Niinkun on noi viimeset muutkin mitä olet tänne postannut. Sekä bändit että biisit, aika paskaa.

edit:// helvetin paskaa
 
^
Rauhoitu nyt hyvä mies..tai voit olla nainenkin, ainakin valittamisesta päätellen.
Kukaan ei ole hyökännyt sua vastaan.
 
^
Rauhoitu nyt hyvä mies..tai voit olla nainenkin, ainakin valittamisesta päätellen.
Kukaan ei ole hyökännyt sua vastaan.
Fine. Itse olen lapsilleni opettanut että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on hyvä olla hiljaa. Ellei sitten ole jotain rakentavaa kerrottavaa. Ilmeisesti olet jäänyt ilman moisia opetuksia (ellet ole vielä opetusiässä?). "Helvetin paskaa" ei ole kovin rakentavaa palautetta.
 
^
Et itse vissiin noudata omia opetuksiasi?
Kommentoin vain bändiä ja sä hyökkäsit henkilökohtaisesti mua vastaan.
Opettele käytöstapoja ja opeta ne myös mukuloillesi.
 
^
Rauhoitu nyt hyvä mies..tai voit olla nainenkin, ainakin valittamisesta päätellen.
Kukaan ei ole hyökännyt sua vastaan.
Tiedätkö, Kurpitza, kannattaa laittaa se alkolukko tietokoneeseen. Tuntuu että postailet tänne vain jurrissa ja suoraan sanottuna pelkkää "paskaa", lainatakseni sinua eräästä postauksestasi.
 
^
Et itse vissiin noudata omia opetuksiasi?
Olla papukaijanaan sinun jutuille (haukkua kaikki paskaksi)? Totta, olet oikeassa..
Itseäni vaan vituttaa tommonen suoraan sanottuna että dissataan porukoita. Ja joo, provosoiduin ja tein sen mitä sinä teit ihan kostoksi, syntinen perkele kun olen :D
Jos sait jotain kiksejä siitä että sorruin tasollesi niin OLE HYVÄ :D
 
Olla papukaijanaan sinun jutuille (haukkua kaikki paskaksi)? Totta, olet oikeassa..
Itseäni vaan vituttaa tommonen suoraan sanottuna että dissataan porukoita. Ja joo, provosoiduin ja tein sen mitä sinä teit ihan kostoksi, syntinen perkele kun olen :D
Jos sait jotain kiksejä siitä että sorruin tasollesi niin OLE HYVÄ :D
Ohhoh.
Kommentti bändistä mistä pidät muuttui porukoiden dissaamiseksi?!?
Oikeesti...
 
porukat = bändit mitä helvettiä ja missä tynnyrissä sä mahdat asua?
Nyt kannattaa valita oikeat lääkkeet mitä otat seuraavaksi, koska nää sun jutut alkaa mennä aika övereiksi:)

Yrität jotain henkilö kohtausta loukkausta mua vastaan, mutta poika...se ei onnistu.
 
Fine, kunhan meloni yrität hiukan käyttäytyä. Jos musiikki ei miellytä niin sitä tarvitse tulla tänne huutamaan isoon ääneen 'helvetin paskaksi'. Jos kaikki toimisi noin niin kukaan ei lopulta enää postaisi tähän ketjuun yhtään mitään.

//edit: joku säätö
 
Fine, kunhan yrität hiukan käyttäytyä. Jos musiikki ei miellytä niin sitä tarvitse tulla tänne huutamaan isoon ääneen 'helvetin paskaksi'. Jos kaikki toimisi noin niin kukaan ei lopulta enää postaisi tähän ketjuun yhtään mitään.

Älä tulevaisuudessa loukkaannu kuin ämmä, jos joku vähän arvostelee sun lempi bändiä.
 
Onko sitä mielipidettä pakko kertoa jos sitä ei edes kysytä? Kysehän tosiaan on vain bändistä.

Meinaat että forkan meininki on että kaikki vain postailee jotain, mutta kukaan ei kommentoi.
Tai jos kommentoi, niin sen pitää olla aina ruusun punaisia some tykkäyksiä
 
Älä tulevaisuudessa loukkaannu kuin ämmä, jos joku vähän arvostelee sun lempi bändiä.
Kiesus sentään.. Jos se vaan oiskin tuosta. No, hei, kuule, tee mitä haluat. Mutta minusta toi on hiukan huonoa foorumikeskustelua. Huvittavinta on että minulla on arkkivihollinen töissä ketä kutsun Kurpitsaksi :D Siis ollut jo pitkään, ehkä mä olen vähän herkkä tuon @Kurpitza n kanssa myös tuosta syystä. Tiedä häntä.
Meinaat että forkan meininki on että kaikki vain postailee jotain, mutta kukaan ei kommentoi.
Tai jos kommentoi, niin sen pitää olla aina ruusun punaisia some tykkäyksiä
No ei tartte, lähinnä varmaan että mitä ikinään postaat niin tulen ja haukun 'helvetin paskaksi'. Mikä varmaan on ihan oikeutettuakin, aikamoista ryönäää olet tännekin työntänyt ja tällä tavoin tuhonnut hyvää ketjua
 
Kiesus sentään.. Jos se vaan oiskin tuosta. No, hei, kuule, tee mitä haluat. Mutta minusta toi on hiukan huonoa foorumikeskustelua. Huvittavinta on että minulla on arkkivihollinen töissä ketä kutsun Kurpitsaksi :D Siis ollut jo pitkään, ehkä mä olen vähän herkkä tuon @Kurpitza n kanssa myös tuosta syystä. Tiedä häntä.
Kannattaa oikeasti myös katsoa peiliin :)
Sähän aloitit mun dissaamisen...
 
@Kurpitza ja @Strooper12: Olette nyt molemmat hiuskarvan päässä siitä, että lennätte viikonlopun ajaksi pihalle. Joten tuo ihan turha kähinä loppuu tähän.
Eihän tällä forkalla olisi mitään juttua tänään jos me ei vähän kähistäis.
Kato nyt noita peesaajiakin, Baldur..tai mikä se olikaan ja se toinenkin.
Ei ne koskaan tänne muuten kirjoittaisi
 
Ylös Bottom