Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan, kierellään ja kaarellaan eikä oteta sanoista tai teoista vastuuta. Voi kolinan määrää taas :D mutta itse en voi vaikuttaa myöskään siihen että toinen itsensä tunnistaa viestistään.
Sori, nyt olen pudonnut täysin kärryiltä... Sekoitat minut varmaan johonkin toiseen. Mutta, yritä käyttäytyä.
 
Sori, nyt olen pudonnut täysin kärryiltä... Sekoitat minut varmaan johonkin toiseen. Mutta, yritä käyttäytyä.

Joo ethän sinä ole yrittänyt keksiä juttuja ja valehdeltu päin naamaa tai paennut tilanteista ja ollut kantamatta vastuuta sanomisista. Toivottavasti että tämmöinen ei yleisty foorumilla.
 
Joo ethän sinä ole yrittänyt keksiä juttuja ja valehdeltu päin naamaa tai paennut tilanteista ja ollut kantamatta vastuuta sanomisista. Toivottavasti että tämmöinen ei yleisty foorumilla.
Öö... Mistä sinä puhut? Siis oikeasti, avaa hiukan? Olen ihan pihalla. Puutuin vain tuohon miten puhuit tuolla elokuvaketjussa, haukuit ja solvasit kanssakeskustelijoita. :D
 
Öö... Mistä sinä puhut? Siis oikeasti, avaa hiukan? Olen ihan pihalla. Puutuin vain tuohon miten puhuit tuolla elokuvaketjussa, haukuit ja solvasit kanssakeskustelijoita. :D

Kanssakeskustelijoista juurikin :) siittäkö alka rohkeasti selaan niin tunnitus riviä ei tarvita.
 
Okei, en pysy enää ollenkaan kärryillä ja en enää käytä edes alkoholia, joten parempi jättää tämä tähän. Koska en oikeasti ymmärrä mitä yrität sanoa. :D

Nyt voi jo itse heittää että yritäppä käyttäytyä :D palataan aiheeseen kun Disney on taas kortilla!
 
Siis minähän en ollut kommentoinut edes mitään siihen Disney-keskusteluun, jos sitä olet tarkoittanut... :D

Mutta joo, hyvää päivänjatkoa. :D

Joo samoin :D naulan kantaan osuin Murdocista ja Joonatan Itkosesta niin mielensä pahoitetaan.. Hyviä uutisia odotellassa!
 
Viimeksi muokattu:
Joo ethän sinä ole yrittänyt keksiä juttuja ja valehdeltu päin naamaa tai paennut tilanteista ja ollut kantamatta vastuuta sanomisista. Toivottavasti että tämmöinen ei yleisty foorumilla.

Suosittelen jälleen tuota peiliin katsomista ja sitä jarrujen painamista. Tässä on jo pitkään sinun käytökseen vastattu kohteliaasti, mutta nyt alkaa läikkyä niin railakkaasti yli, että oksat pois.
 
Suosittelen jälleen tuota peiliin katsomista ja sitä jarrujen painamista. Tässä on jo pitkään sinun käytökseen vastattu kohteliaasti, mutta nyt alkaa läikkyä niin railakkaasti yli, että oksat pois.

Totuus voi satuttaa. Annetaan asian olla. Ehkä joskus saamme asioille oikeasti selityksiä ja kannetaan vastuumme. Jatkahan harjoituksia :)
 
Joo samoin :D naulan kantaan osuin Murdocista ja Joonas Iitosesta niin mielensä pahoitetaan.. Hyviä uutisia odotellassa!
Elät kyllä ihan omassa maailmassasi tällä hetkellä. Minä olen yrittänyt keskustella kanssasi asiallisesti mutta teet siitä kyllä ihan helvetin vaikeaa.

Kyseenalaistin sinun väittämäsi Disneyn 900miljoonan tappioista ja kerroin faktan, että jokainen linkkaamasi uutinen aiheesta piti lähteenään yhtä ja samaa äärioikeistolaisheppua tubessa. Sitä sinä et näyttänyt kestävän ollenkaan vaan aloit vaatimaan meiltä todisteita väittämiimme mitkä pystyi lukemaan suoraan itse linkkaamistasi jutuista. Kukaan ei myöskään ole väittänyt, ettei Disney olisi tehnyt tappiota viimeaikaisilla elokuvilla (esim Lightyear), ainoastaan kyseenalaistanut väitettä 900milj tappioista ja syystä siihen miks tappiota on tullut. Tähän myös linkattiin todiste, että Disney oli menettänyt Kriketin näyttöoikeudet Intiassa mikä on osaltaa vaikuttanut isosti tappioihin. Lisäksi sinulle linkattiin siitä, että Disney ei suinkaan ole ainoa vaikeuksissa oleva striimauspalvelu vaikka piti kuinka olla ”woke disneyn” syytä. Ja nyt viimeisimpänä lähde suoraan Disneyltä, että tappiota on tehty 659milj eli 241milj vähemmän, kun väitit.

Kun sinulta pyydettiin jotain muita faktoja aiheesta, kun tuo yksi ja sama tube kaveri niin jatkoit samojen lähteiden linkkaamista edelleen ja aloit haukkumaan muita keskustelijoita, vertaamaan meitä kanoiksi ja selkärangattomiksi, vaikka sinun kanssasi on yritetty keskustella asiallisesti ja faktoihin tukeutuen. Sen jälkeen juttusi menivät niin sekaviksi ja pelkäksi henkilöönmeneväksi trollaukseksi ja vittuiluksi, että itse ainakin putosin kärryiltä.

Mutta jos sinulla ei enään ole mitään järkevää sanottavaa niin ole hiljaa. Tai ainakin jätä minut sekoilujesi ulkopuolelle kiitos.
 
Elät kyllä ihan omassa maailmassasi tällä hetkellä. Minä olen yrittänyt keskustella kanssasi asiallisesti mutta teet siitä kyllä ihan helvetin vaikeaa.

Kyseenalaistin sinun väittämäsi Disneyn 900miljoonan tappioista ja kerroin faktan, että jokainen linkkaamasi uutinen aiheesta piti lähteenään yhtä ja samaa äärioikeistolaisheppua tubessa. Sitä sinä et näyttänyt kestävän ollenkaan vaan aloit vaatimaan meiltä todisteita väittämiimme mitkä pystyi lukemaan suoraan itse linkkaamistasi jutuista. Kukaan ei myöskään ole väittänyt, ettei Disney olisi tehnyt tappiota viimeaikaisilla elokuvilla (esim Lightyear), ainoastaan kyseenalaistanut väitettä 900milj tappioista ja syystä siihen miks tappiota on tullut. Tähän myös linkattiin todiste, että Disney oli menettänyt Kriketin näyttöoikeudet Intiassa mikä on osaltaa vaikuttanut isosti tappioihin. Lisäksi sinulle linkattiin siitä, että Disney ei suinkaan ole ainoa vaikeuksissa oleva striimauspalvelu vaikka piti kuinka olla ”woke disneyn” syytä. Ja nyt viimeisimpänä lähde suoraan Disneyltä, että tappiota on tehty 659milj eli 241milj vähemmän, kun väitit.

Kun sinulta pyydettiin jotain muita faktoja aiheesta, kun tuo yksi ja sama tube kaveri niin jatkoit samojen lähteiden linkkaamista edelleen ja aloit haukkumaan muita keskustelijoita, vertaamaan meitä kanoiksi ja selkärangattomiksi, vaikka sinun kanssasi on yritetty keskustella asiallisesti ja faktoihin tukeutuen. Sen jälkeen juttusi menivät niin sekaviksi ja pelkäksi henkilöönmeneväksi trollaukseksi ja vittuiluksi, että itse ainakin putosin kärryiltä.

Mutta jos sinulla ei enään ole mitään järkevää sanottavaa niin ole hiljaa. Tai ainakin jätä minut sekoilujesi ulkopuolelle kiitos.

Aivan :D asiallisesti minäkin yritin keskustella mutta se katkeaa siinä kun aletaan esittämään perättömiä väittämiä. Nyt voisin veikata vahvasti kun uusin Indy floppasi niin 900 miljoonaa voi jopa mennä rikki :) tämä on vähän muistuttanut huonoa yritystä @Ippenator käyttäjän leimaamisesta Last of us part 2 ketjussa. Kuten sanoin.. En suosittele kipuamiseesi havupuuta että näkisit asioissa pidemmälle. Se voi osoittautua pihkan takia vielä epämukavaksi ja se ei lähde käsistä helposti pois :D mielellään kuuntelen järkevät selitykset elokuvien floppaamisille ja miksi ihmisiä ne eivät enään kiinnosta :) keksittyjä ja lähteettömiä valheita vaan kerrottiin..
 
Nyt tekee mieli unen saattelemana kirjoittaa. Unessa tapasin julkisella paikalla naisen, joka kiinnostui minusta heti. Tietenkin tämä oli vain unta ja tästä aloin miettimään seurustelua ja omaa elämääni ja elämää yleensä. Mikä voi olla elämässä pielessä jos ei 33 ikävuoteen mennessä ole koskaan seurustellut? Seksiä olen kyllä harrastanut, sanotaan se nyt koska monelle tässä kohtaa se tulee mieleen. Sairaus itsellä yksi iso tekijä ja introvertti luonne mutta silti. Ammattikoulussa tulin hyvin juttuun tyttöjen (vai onko oikeammin naisten) kanssa. Hengailtiin porukassa, oli puheluita ja bla bla. Mutta jostain syystä olen aina vaan -se kaveripohjalle kelpaava-. En tiedä olenko liian kiltti tai tavallinen kun naiset eivät minusta kiinnostu. Olen ystävällinen ja hyvä kuuntelemaan. Mieluummin kuuntelen kun puhun. En tiedä.
Olen aina ihmetellyt ja ärsyyntynytkin kun ihmiset vaihtaa puolisoaan jotkut useammin kuin sukkia. Miten ne sen tekee? Miksi jotkut ihmiset on tarkoitettu olemaan koko elämän yksin? Ehkä vielä joskus keksin tähän ratkaisun.

Kyllä sitä joskus miettii, että olisi mukava kun saisi kotona tyttöystävän kanssa vaikka ihan vaan loikoilla sohvalla. Siis pääpointti on, että toinen olisi fyysisesti sun vieressä. Sitäkin miettinyt, että osaisinko edes seurustella jos siihen joskus tulisi tilaisuus kun aina ollut yksin. Äiti joskus sanonut, että yritä nyt löytää joku, että kuinka kiva se olisi. Isä taas sanoo että pääset elämässä paljon helpommalla kun ei ole akkaa mäkättämässä. Onhan yksinelossa puolensa, saa tehdä kaikki asiat kuten haluaa mutta silti välillä se puuttuva palanen puuttuu. Kuin eläisi palapelissä, josta puuttuu paloja eikä koko kuvaa saa koskaan valmiiksi.

Kai tämäkin asia juontuu jossain määrin kotoa ja sukulaisista nähdyllä ja opitulla. Muutama sukulaismies niin tossun alla että hyvä kun vessassa saavat käydä ilman lupaa. Tästä nähdystä päästäänkin toiseen aiheeseen. Viina. En ole koskaan ollut humalassa. Luit ihan oikein. Tämäkin asia juontuu kotoa ja opitusta sekä kokemuksista. Kotona ei koskaan juotu ja lisäksi naapurissa asui tai oikeastaan asuu edelleen täys juoppohullu äijä, joka aiheuttanut meille kymmeniä vuosia ongelmia. Millon on pitänyt soittaa poliisit kun kulkee pihalla veitsen kanssa ja puhuu pikku-ukoille, millon se uhkaa hakata meidät. Olen nähnyt mitä viina tekee.

Tästä saa melkoisen friikin kuvan. Se on jännä kun sitä vertaa omaa elämää muiden elämään ja mitä pitäisi tehdä toisin. Ja mitä sitä itse on tehnyt väärin kun asiat on menny kuten ovat. Ehkä joskus näihin elämän mysteereihin löytyy vastaus.
Anteeksi nimimerkki @rap pakko avautua kun tämmösen viestin luin.
Itselläni ikää 31v ja hyvin samantapainen naishistoria omalta osaltani. Introvertti luonne ollut aina en oikein puhu kenenkään kanssa.
Työssä olen kyllä asiakaspalvelutehtävissä mutta se on osa työminääni joka ei tähän asiaan liity. Harrastukset on kaikki ollu aika miesvaltaisia joten eipä oo sieltäkään kumppania löytynyt. Tinderiä joskus kokeilin mutta en edes pidä itseäni komeana joten se kokeilu loppu aika nopeasti.

En muista milloin olisin esimerkiksi halannut ketään tai ylipäänsä koskenut. Samalla sattuu ihan fyysisesti kun kukaan ei koskaan halaa. Liikunnalinen kaveri kun esimerkiksi jalkapalloa pelannut noin 20 vuotta elämästäni. En käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä.
Jostain syystä saa joka viikko eri lehdistä lukea että on ihminen tapettu/hakattu tai ajettu kolari koska alkoholi.
Coca-colaa juon ja tätäkin "juomattomuutta" saa selittää ihmeen paljon. Joo siinä on tajuton määrä sokeria mutta se ei sekoita päätä kuten muut juomat.

Minä kuulen myös tuota että olen hyvä kuuntelemaan ja minulle on hyvä jutella vähän kaikesta. Samaan aikaan itse kokee ettei ole edes yhtä ihmistä johon luottaisi. Tässä on taustalla esim rankkaa koulukiusaamista joka on vienyt luottamusta ihmisiin.

Se on vähän synkkää jos kaikki vapaa-aika on pelaamista. Sitä haluais oikeasti elää mutta se on vaikea muuttaa kun ei ole oikeasti ketään joka välittäisi.
 
Viimeksi muokattu:
Aivan :D asiallisesti minäkin yritin keskustella mutta se katkeaa siinä kun aletaan esittämään perättömiä väittämiä. Nyt voisin veikata vahvasti kun uusin Indy floppasi niin 900 miljoonaa voi jopa mennä rikki :) tämä on vähän muistuttanut huonoa yritystä @Ippenator käyttäjän leimaamisesta Last of us part 2 ketjussa. Kuten sanoin.. En suosittele kipuamiseesi havupuuta että näkisit asioissa pidemmälle. Se voi osoittautua pihkan takia vielä epämukavaksi ja se ei lähde käsistä helposti pois :D mielellään kuuntelen järkevät selitykset elokuvien floppaamisille ja miksi ihmisiä ne eivät enään kiinnosta :) keksittyjä ja lähteettömiä valheita vaan kerrottiin..
Tiiätkö en mä jaksa sun kanssas tästä enään väitellä. Jokainen voi kyllä lukea miten tämä keskustelu meni ja voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.
 
Woke on kyllä sellainen taikasana, jolla saa paskamyrskyn aikaiseksi. En oikein tiedä kannattaako noita ameriikan sekoiluja tuoda tänne foorumille, kun ei niistä koskaan seuraa mitään hyvää.
Niinpä totta tosiaankin on. Woke ja siihen hurahtaneet viihdetuottajathan ovat pääsääntöisesti ameriikasta tai Kanadasta, joten harmillista, kun niitä tuotoksia näinä globaaleina aikoina joutuu Suomessakin väistämättä kohtaamaan. Eipä sille toki oikein mitään voi, että viihde tuppaa olemaan aina aika falskia mitä enemmän yleisöä kosiskellaan muotivirtauksien voimalla. Oli sitten wokesta kyse, tai sitten jostakin muusta falskista muotisuuntauksesta.

Itse haluaisin joka tapauksessa vain pelata pelini ilman jotain teennäisiä ja väkisin kyhättyjä kannanottoja tai ideologioita sun muita cancelointeja. No, kai sellaisia pelejäkin vielä löytyy. Diablo IV ja vaikkapa FF XVI, tai Ubisoft noin yleisemmin pelitaloista todettuna taitavat ainakin jättää wokettelut lähinnä muiden hommiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Woke on kyllä sellainen taikasana, jolla saa paskamyrskyn aikaiseksi. En oikein tiedä kannattaako noita ameriikan sekoiluja tuoda tänne foorumille, kun ei niistä koskaan seuraa mitään hyvää.

Erittäin vahvasti tämä tuli huomattua, samalla nähtiin se miten todellisuuden taju voi joillakin särkyä että alennutaan jopa keksimään omiaan että asia saadaan taputeltua.
 
Ylös Bottom