Miika_-
Well-Known Member
Elät kyllä ihan omassa maailmassasi tällä hetkellä. Minä olen yrittänyt keskustella kanssasi asiallisesti mutta teet siitä kyllä ihan helvetin vaikeaa.
Kyseenalaistin sinun väittämäsi Disneyn 900miljoonan tappioista ja kerroin faktan, että jokainen linkkaamasi uutinen aiheesta piti lähteenään yhtä ja samaa äärioikeistolaisheppua tubessa. Sitä sinä et näyttänyt kestävän ollenkaan vaan aloit vaatimaan meiltä todisteita väittämiimme mitkä pystyi lukemaan suoraan itse linkkaamistasi jutuista. Kukaan ei myöskään ole väittänyt, ettei Disney olisi tehnyt tappiota viimeaikaisilla elokuvilla (esim Lightyear), ainoastaan kyseenalaistanut väitettä 900milj tappioista ja syystä siihen miks tappiota on tullut. Tähän myös linkattiin todiste, että Disney oli menettänyt Kriketin näyttöoikeudet Intiassa mikä on osaltaa vaikuttanut isosti tappioihin. Lisäksi sinulle linkattiin siitä, että Disney ei suinkaan ole ainoa vaikeuksissa oleva striimauspalvelu vaikka piti kuinka olla ”woke disneyn” syytä. Ja nyt viimeisimpänä lähde suoraan Disneyltä, että tappiota on tehty 659milj eli 241milj vähemmän, kun väitit.
Kun sinulta pyydettiin jotain muita faktoja aiheesta, kun tuo yksi ja sama tube kaveri niin jatkoit samojen lähteiden linkkaamista edelleen ja aloit haukkumaan muita keskustelijoita, vertaamaan meitä kanoiksi ja selkärangattomiksi, vaikka sinun kanssasi on yritetty keskustella asiallisesti ja faktoihin tukeutuen. Sen jälkeen juttusi menivät niin sekaviksi ja pelkäksi henkilöönmeneväksi trollaukseksi ja vittuiluksi, että itse ainakin putosin kärryiltä.
Mutta jos sinulla ei enään ole mitään järkevää sanottavaa niin ole hiljaa. Tai ainakin jätä minut sekoilujesi ulkopuolelle kiitos.
Aivan