Strooper12
Well-Known Member
Avauksesta:
On muuten taas tänäänkin tämä tapetilla:
P.s. jos joskus voitan lotossa ja olen taloudellisti riippumaton niin kyhään kyltin missä luvataan jeesuksen pelastavan kaikki syntiset. Ja sitten sekoilen menemään kaikki päivät helsingin rautatieasemalla valkoiseen kaapuun puettuna. mutten kuitenkaan mene junan eteen, enkä taksien tai muidenkaan liikennevälineiden eteen. Tuossa on minun oikeus, ja myös sen rajoitukset. En kyllä usko mihinkään henkituotoksiin mutta siltikin, olisihan se hauskaa jeesustella menemään ihan "hihhulina" Niin ja ainiin, talvella en menisi koska on niin kylmä.
Lue sinäkin hyvä mies kaikki tekstini tästä aiheesta, olenko missään maininnut millään tavalla minkä aiheen takia kukakin protestoi? No en ole, olen vain kritisoinut millä metodeilla ja tavoilla näitä 'aatteita' yritetään tuoda julki. Minusta tämä Elokapina ei tee sitä oikein - pelkkää huomiohuoraamista mistä me veronmaksajat joudutaa loppukädessä maksamaan. Xyz määrää virkavaltaa töihin siinä missä toisaalla sitten ihan oikeitakin rikoksia tapahtuu. Jos olisin rikollinen niin mainio hetki vaikka käydä nykäsemässä lähikaupasta röökit ja siiderit tai potkia joku mummo ojaan ja ryöstää hänen vähäiset hilut kun virkavalta on kusessa noiden hihhuleiden kanssa. Ei näin.
Joku jotain lakkoaiheisia sekoiluja toi kanssa tähän asiayhteyteen, jaksa edes tarkastaa kenen toimesta mutta sehän on siis laillista toimintaa (Lakko-oikeus). Toisin kuin 'Kansalaistottelemattomuus'
kun tukkivat tietä ja logistiiikan siinä samalla.
retkeillä voi muuallakin kun keskellä katua.
toivottavasti siellä sitten kylttien kanssa seuraavan kerran eikä keskellä tietä..
Eikö siis kaikille helpointa turvallisinta olisi viranomaisten suorittaa kiinniotto välittömästi kun ovat kadun tukkineet niin sitten ei olisi kummempaa ongelmaa.
Vastauksesi ja päätelmäsi kaikkiin kirjoituksiini on:Jvoisiko noita asioita hoitaa jotenkiinsa paremmin - ja ennenkaikkea fiksummin
Lukemisen ymmärtäminen?? Tien tukkiminen on ollut koko ajan ongelma! Kun mainitsin että jos virtaa riittäisi niin menisin jonnekin heilumaan Venäjän suurlähetystön eteeen ihan "hippinä", "hörhönä", "hihhulina", "anarkistikusipäänä", "mummona", "jeesuksena" niin mikäs siinä, kunhan ei viattomia ala sillä kiusaamaan Ei minua haittaisi 'hörhöillä' tuolla, Mutta oikeasti, antaa olla jos ei ymmärrä pointtia niin ehkä ulosantini on liian provosoivaa ettei löydä punaista lankaa sieltä sitten. Yllä tiivistettynä.Ongelma ei siis olekaan mikään tien tukkiminen
On muuten taas tänäänkin tämä tapetilla:
Poliisi otti kiinni 137 mielenosoittajaa – Elokapinan katusulut on purettu, liikenne sujuu normaalisti Kaisaniemessä
Poliisi ei sallinut Elokapinan mielenilmausta Kaisaniemen liikenneympyrässä Helsingissä, koska se olisi aiheuttanut kohtuutonta häiriötä liikenteelle.
yle.fi
P.s. jos joskus voitan lotossa ja olen taloudellisti riippumaton niin kyhään kyltin missä luvataan jeesuksen pelastavan kaikki syntiset. Ja sitten sekoilen menemään kaikki päivät helsingin rautatieasemalla valkoiseen kaapuun puettuna. mutten kuitenkaan mene junan eteen, enkä taksien tai muidenkaan liikennevälineiden eteen. Tuossa on minun oikeus, ja myös sen rajoitukset. En kyllä usko mihinkään henkituotoksiin mutta siltikin, olisihan se hauskaa jeesustella menemään ihan "hihhulina" Niin ja ainiin, talvella en menisi koska on niin kylmä.
Lue sinäkin hyvä mies kaikki tekstini tästä aiheesta, olenko missään maininnut millään tavalla minkä aiheen takia kukakin protestoi? No en ole, olen vain kritisoinut millä metodeilla ja tavoilla näitä 'aatteita' yritetään tuoda julki. Minusta tämä Elokapina ei tee sitä oikein - pelkkää huomiohuoraamista mistä me veronmaksajat joudutaa loppukädessä maksamaan. Xyz määrää virkavaltaa töihin siinä missä toisaalla sitten ihan oikeitakin rikoksia tapahtuu. Jos olisin rikollinen niin mainio hetki vaikka käydä nykäsemässä lähikaupasta röökit ja siiderit tai potkia joku mummo ojaan ja ryöstää hänen vähäiset hilut kun virkavalta on kusessa noiden hihhuleiden kanssa. Ei näin.
Joku jotain lakkoaiheisia sekoiluja toi kanssa tähän asiayhteyteen, jaksa edes tarkastaa kenen toimesta mutta sehän on siis laillista toimintaa (Lakko-oikeus). Toisin kuin 'Kansalaistottelemattomuus'
Viimeksi muokattu: