Miten niin ei päde? Ainut ero on vain että tuo sinun puoli hoitaa sen mekastuksen.
Vahva ulostulo uudelta jäseneltä ja mä olen samaa mieltä...tavallaan.
Mulle on ihan sama kunhan muutoksia ei tehdä jonkun agendan takia joka valitettavasti on nykyään muodissa kun halutaan näyttää...sori, kun on pakko näyttää, että meilläkin on monesta eri uskonnosta, kansallisuudesta, seksuaalisuudesta, fantasiasta koostuva porukka näyttelemässä, kehittämässä, keittämässä kahvia, koska muuten joku uniikki lumihiutale menettää unensa ja aloittaa cancelointi kampanjan twitterissa joka valitettavan usein myös onnistuu.
Millään noista ei pitäisi olla mitään väliä jos lopputulos on hyvä eikä kenenkään pitäisi miettiä vaikka leffaa katsoessa "hmmm, tässä on kyllä ihan liikaa naisia", "jeps ja kaikki on vielä valkoihoisia".
Tell me why on oikeasti positiivinen esimerkki pelistä jossa hommat tehdään oikein.
Pääosassa on siskokset joista toinen on muuttanut...anteeksi, korjannut (pitää olla poliittisesti korrekti tai joku suuttuu) sukupuolensa mieheksi eikä sitä koskaan hierota pelaajan naamaan mitenkään ja muutenkin jätkä vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Tätä ei ole siis tehty vaan jonkun "pakko nyt sovittaa tuollainen tähän peliin jotenkin" asenteella vaan se on osa peliä ja sen tarinaa ja ilman tuota peli ei olisi sama.
Se mikä mun mielestä ei ole ok, on se kun käynnistän need for speed heatin ja heti päävalikon oikeassa alakulmassa, ihan osana sitä valikkoa komeilee black lives matter valinta.
Tuollainen ei kuulu niin millään tasolla minkään pelin päävalikkoon.
Ja kerrotko edes YHDEN esimerkin siitä milloin joku on valittanut agendoista sun muista, kun päähenkilö on valkoinen mies? Kyllä sen mekastuksen hoitaa ihan tasan vain nämä agendasoturit, jotka näkee niitä vain silloin, kun se omaan näkemykseen sattuu sopimaan.
Ei tämä nyt ihan vastaa kysymystä sillä sarjassa oli myös naisia, mutta onhan tämä tavallaan muotia kuinka jopa vanhojen sarjojen kohdalla aletaan katumaan asioita. Vuodelta 2020.
Friends co-creator Marta Kauffman says she 'didn't do enough' for diversity
Samasta jutusta:
Lisa Kudrow, who played Phoebe, was recently asked what a modern-day reboot of Friends would look like and told The Sunday Times: "Well, it would not be an all-white cast, for sure."