Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sen arvion voi jättää kokonaisuudessaan otsikon taakse. Ei pitäisi olla vaikeaa. Tekstin luin ja valitettavasti myös rivien välistä.
Sen arvion voi jättää otsikon taakse. Ei pitäisi olla vaikeaa. Tekstin luin ja valitettavasti myös rivien välistä.
Jonne? @P33RO sinua ottaisin tämän jopa kohteliaisuutena. Näytät siis selvästi ikäistäsi nuoremmalta.Miksi otsikko ei voi olla "The Last Of Us Part II - Arvostelu"
Lähes vuosikymmenen odottelun jälkeen minä en ainakaan halua, että joku jonne ilmoittaa etusivulla viikkoa ennen julkaisua ja väistämättömällä fontilla, että "ei se ihan niin hyvä ollutkaan".
"Kärsii jatko-osien perisynnistä" kertoo pelistä aivan riittävästi. Kertoo että jotain on enemmän kuin vähemmän pielessä. Miten tämä vaikuttaa henk.koht ? Odotusarvot laskivat marginaalisesti. Toki tulen tästä huolimatta nauttimaan pelistä.Niin ja ihan oikeasti, tuo otsikko ei paljasta pelistä mitään. Vai sekä on spoileri, että pelissä voi olla jotain ongelmia. Etkö tämän jälkeen pysty nauttimaan pelistä ja toteamaan että vaikuttavatko nämä epäkohdat sinuun millään tavalla?
Olen onnistunut välttämään murot ja kaikkien muidenkin otsikot. Kehuminen otsikossa ei myöskään haittaa.Oletko yhtä tuohtunut että Muropaketti ja monet muut kehuvat peliä otsikossaan? Ikävä kyllä arvostelujen tarkoitus on arvioida peliä - ja otsikko on osa sitä.
Arvostelu on arvostelijan henkilökohtainen mielipide. Siksi sitä kutsutaan arvosteluksi. Vai oletatko, että olet automaattisesti itse pelin pelattuasi takuulla samaa mieltä kaikkien arvostelijoiden kanssa?"Kärsii jatko-osien perisynnistä" kertoo pelistä aivan riittävästi. Kertoo että jotain on enemmän kuin vähemmän pielessä. Miten tämä vaikuttaa henk.koht ? Odotusarvot laskivat marginaalisesti. Toki tulen tästä huolimatta nauttimaan pelistä.
P33RO, mikäli tarkoitit otsikon takana olevaa tekstiä, niin sitä en luonnollisesti lukenut. Tarkoitin että otsikon teksti kertoi minulle(rivien välistä) aivan liikaa.
Nyt oikeesti! Pelin keskiarvo on metacriticissä 96. Niin paljon se kärsii jatko-osien perisynnistä."Kärsii jatko-osien perisynnistä" kertoo pelistä aivan riittävästi. Kertoo että jotain on enemmän kuin vähemmän pielessä. Miten tämä vaikuttaa henk.koht ? Odotusarvot laskivat marginaalisesti. Toki tulen tästä huolimatta nauttimaan pelistä.
Olen onnistunut välttämään murot ja kaikkien muidenkin otsikot. Kehuminen otsikossa ei myöskään haittaa.
Mikäli tarkoitit otsikon takana olevaa tekstiä, niin sitä en luonnollisesti lukenut. Tarkoitin että otsikon teksti kertoi minulle(rivien välistä) aivan liikaa.
Hienoa, metacritic vie kyseiseltä arvostelulta ja sen otsikolta kaiken painoarvon. Massa on...Nyt oikeesti! Pelin keskiarvo on metacriticissä 96. Niin paljon se kärsii jatko-osien perisynnistä.
Nyt et ihan ymmärrä arvostelun käsitettä. Metacriticin keskiarvo ei voi viedä painoarvoa pois yhden arvostelijan mielipiteestä peliä kohtaan. Se on juurikin kyseisen henkilön näkemys pelistä.Hienoa, metacritic vie kyseiseltä arvostelulta ja sen otsikolta kaiken painoarvon. Massa on...
Älä ihmeessä. Tällä kertaa, massiivisen julkaisun ollessa kyseessä, arvostelun otsikointi yhdistettynä sen julkaisuajankohtaan ei vaan mennyt imo aivan nappiin.Arvostelu on arvostelijan henkilökohtainen mielipide. Siksi sitä kutsutaan arvosteluksi.
...Vai oletatko, että olet automaattisesti itse pelin pelattuasi takuulla samaa mieltä kaikkien arvostelijoiden kanssa?
Ei se tietenkään yhden arvostelijan painoarvoa pois vie. Pointtini oli että kannattaa mielipide rakentaa muihinkin kuin yhteen arvostelijaanHienoa, metacritic vie kyseiseltä arvostelulta ja sen otsikolta kaiken painoarvon. Massa on...
Sarkasmitutka päälle.Nyt et ihan ymmärrä arvostelun käsitettä. Metacriticin keskiarvo ei voi viedä painoarvoa pois yhden arvostelijan mielipiteestä peliä kohtaan. Se on juurikin kyseisen henkilön näkemys pelistä.
Itse olen kyllä samoilla linjoilla. Isoja AAA luokan pelejä pusketaan niin paljon ulos, ettei edes niitä ehdi kaikkia pelaamaan. Joo ne ei kaikki ole 10/10 pelejä, mutta mulla graafinen karkki on myös puolet fiiliksestä.
Tosi moni indie peli on aivan tolkuttoman hyvä, mutta kun kun rinnalla on 8/10 AAA pelejä 3-4, niin pelaamatta ne jää. Löydän aina, siis aina muuta pelattavaa kuin pienen pienet indie tuotokset. Ihan kourallinen poikkeuksia on.
Se ei todellakaan tee niistä pienemmän pään peleistä huonoja. Nykyajan grafiikkah**raus on vaan saanut meikäläisenkin aivot pestyä.
No mulla nyt jää 90% isoista AAA nimikkeistäkin, koska fantasia, scifi, zombit, lohikäärmeet jne kaikki yliluonnollinen on sellasta mikä ei uppoa mulle laisinkaan. Saa monet masennukset aikaan jos sitä alkaa miettimään.Todella masentava ajatus, että jäisi jokin Return of the Obra Dinnin kaltainen täysin ainutlaatuinen nerokkuus kokematta, koska riisuttu ulkoasu.
Ja voi ei prkl tuota Last Of Us -arvosteluotsikko"kohua". Kehuja saa laittaa otsikkoon, mutta ei mitään vihjausta siitä että peli ei arvostelijan mielestä ole täydellinen. What a time to be alive
Ai, että mua vituttaa edelleen toi, kun menivät Doom Eternalin pilaamaan tuolla, että on enemmän taisteluita sekä vihollisia ja hypitään ilmassa, kuin jossakin perkeleen rakettireppu adhd Call of Dutyssä, niin alkoi vaan vituttamaan koko pelin pelaaminen puolessavälissä. Doom (2016) on mestariteos jos vertaa tuohon Eternaliin, enkä usko muutosta tulevan jatkossa koska tuo Hugo (mikälie) toistaa jokaisessa haastattelussa, että tämä on meidän paras pelimme (vaikka on paskin)Sama tapahtui myös uudessa Doomissa. Kaikkea on enemmän, isommin, jne. Siinäkin sanoisin että se on huono juttu pelille ja vähempikin olisi riittänyt. Ole hyvä spoilerista vain, kuka olitkaan, joka tämän keskustelun aloitti.
No mulla nyt jää 90% isoista AAA nimikkeistäkin, koska fantasia, scifi, zombit, lohikäärmeet jne kaikki yliluonnollinen on sellasta mikä ei uppoa mulle laisinkaan. Saa monet masennukset aikaan jos sitä alkaa miettimään.
Samaan aikaan jengi ei tajua miten jaksan opetella 1500-2000 sivun edestä oikean elämän rautateiden sääntöjä eri maissa, jotta voin pelaa Train Simulatoria mahdollisimman aidosti. Yhtälailla minusta tuntuu hullulta miten jokainen ei osaa nauttia suoran kiskon seuraamisesta ja käyttää siihen oikeasti monen monta tuntia et edes oppii ymmärtämään liikennesäännöt.
Eikö tämä just ole pelaamisen hienous.
Mä pelaan simulaattoreita, Kingdom Comea, desperadosta jne.
Sinä pelaat indie pelejä ja joku kolmas pelaa sitä Last of usia mihin meikä ei käyttäis minuuttiakaan aikaa.
Vaikka ei uusi telkkari olekaan, niin kyllä tuo iso tv on oikeasti yksi syy miksi asiat ohjautuu itselläni noin.Juu ei yleensä tule muiden pelimakuja/valintoja kommentoitua edes vähää alusta, nyt oli pakko mainita kun nimenomaan ison budjetin silmäkarkki nostettiin valintakriteereissä kärkipäähän ja meikäläisellä juuri tämä ominaisuus määrittelee pelivalintoja äärimmäisen vähän. Mutta mikäpä siinä, ihan fiksua se on haluta uudelle telkkarille ja konsolille vastinetta muun kuin pikseligrafiikan muodossa