Vastaus: Horizon Zero Dawn
Huhuh, mahtava peli kyseessä. Olen pelannut n. 3 tuntia peliä ja olen aivan koukussa. Minun piti aluksi ostaa myöhemmin tämä peli, mutta kun on saanut hyviä arvioita niin päätin hommata tämän pelin nyt jo. Peli näyttää todella hyvältä PS4 Pro:lla ja Samsungin 4k-televisiolla. Nyt viimein voin sanoa, että on hyötyä tästä Pro-konsolista kun peli kuulemma pyörii huomattavasti paremmin tehokkaammalla ja näyttää hienommalta Pro-konsolilla.
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Tällaisia pelejä tarvitaan enemmän Pro -konsolille ja varmasti niitä on tulossa tänä vuonna enemmänkin. Viime vuonna Pro-konsoli vaikutti melko turhalta tavallisen PS4 -konsolin rinnalla, mutta nyt viimein näkee sen eron..
Witcher oli itselleni puuduttava kokemus loppuen lopuksi, mutta tämä uusi ip vaikuttaa juuri sellaiselta peliltä mitä olen odottanut. Pleikkarin odotetuin peli itselleni ja nyt alkutuntuman perusteella nautin tästä pelistä todella paljon. Grafiikka, juoni, sulavuus ja koukuttavuus kuuluu ehdottomasti pelin parhaimpiin osa-alueisiin. Ainoa valitus tulee surkeasta ääninäyttelystä, mutta mikään peli ei voi olla kymppi, aina löytyy jotain puutetta.
Vaikea vielä sanoa kumpi on parempi: Resident Evil 7 vai tämä. Ehkä tämä, kun en ole vielä ehtinyt tätä pelata kunnolla, joten yllätyksiä varmasti vielä tulee. Joka tapauksessa toivon, että Horizon: Zero Dawn -peliä myydään paljon. Mahtava peli.