Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Immortals Fenyx Rising

Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?

Eikös se ollut että toimitukset alkavat aikaisintaan 21.12?
 
Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?
Mulle tuli tilausvahvistus ja toimitusajaksi näyttää 3-6 arkipäivää, kun otin ihan kotiin asti.
 


cohh thoughts video kannatta katsoa jos peli kiinnostaa, hänelle vuoden kovimpia
Positiivisia yllättäjiä
 
Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
 
Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
Xboxilla on ollut kai noin viikon se demo saatavilla, pleikasta ei tietoa.
Minusta se demo oli jotenkin "huonomman" tuntuinen, kun alkoi keskeltä tarinaa. Jäi huonompi kuva pelistä, kuin mitä onkaan. Kokoversiossa parempi se alku.
 
Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
Näköjään 28.1 tullut demo tarjolle. Suosittelen kyllä testaamaan, viime vuoden yks positiivisimpia ylläreitä itselle. :cool:
En tiedä mitenkä paljon noita eri skillsejä on demossa käytettävissä, ilman niitä taistelu on melkoisen yksitoikkoista.

Ite odotelen, että noita DLC alkais putoilemaan niin pääsisi taas tämän pariin.
 
En tiedä mitenkä paljon noita eri skillsejä on demossa käytettävissä, ilman niitä taistelu on melkoisen yksitoikkoista.

Ite odotelen, että noita DLC alkais putoilemaan niin pääsisi taas tämän pariin.
Oli siinä parit skillit käytössä. Mutta tuntui jotenkin hassulta lähtä vaan yhtäkkiä heilumaan keskelle peliä. Noh se on mun mielipide. Parempi alku tuossa kokoversiossa onneksi on.

Samaa mieltä tosta, että yllätyin myös vähän, kun peli olikin ihan hyvä. Ääninäyttely on kummallisesti aivan luokattoman huonoa, kun taas taistelu ja muu pelattavuus on erittäin näpäkkää ja toimivaa. Tykkään myös värikkyydestä ja pelin iloisesta tunnelmasta. Ymmärrän toisaalta senkin, miksi joku ei pelistä pidä. Omituinen paketti tämä on. :D

Ensimmäinen DLC tuli jo ulos viime viikolla, mutta varmaan tiesitkin jo sen.
 
Miten kun ymmärsin että demo ei nimenomaan ole pelistä vaan jokin erillinen tai irrallinen osuus. Jonkin verranhan noita on ollut muistakin peleistä.

Tuo ei kuitenkaan nyt olekaan sellainen mitä ymmärsin ja tuossa kuvailin? Itselleni on verkkokaupasta tilattuna tuo peli mutta ajattelin pelata demonkin kun oletin että se olisi sisältöä, jota ei ole itse pelissä. Taisin siis ymmärtää väärin jotain, vai?
 
Tämähän on vielä Verkkokaupassa kohtuu hyvällä alennuksella. Itse tilasin PS5:lle 29.90€ hintaan.
Ei ole enään saatavilla. Itse tilasin boxille kans ton gold editionin kans. Ei oo ees vielä lähetetty mikä aika ihmeellistä, on "käsiteltävänä". Backlogi senku kasvaa. Pahoja nämä alennusmyynnit.
 
Miten kun ymmärsin että demo ei nimenomaan ole pelistä vaan jokin erillinen tai irrallinen osuus. Jonkin verranhan noita on ollut muistakin peleistä.

Tuo ei kuitenkaan nyt olekaan sellainen mitä ymmärsin ja tuossa kuvailin? Itselleni on verkkokaupasta tilattuna tuo peli mutta ajattelin pelata demonkin kun oletin että se olisi sisältöä, jota ei ole itse pelissä. Taisin siis ymmärtää väärin jotain, vai?
Taitaa juuri näin olla, että on erillinen pääpelistä. Itse en demosta tykännyt, mutta päätin silti pelin ostaa. :D
 
Demo testattu. Pidin ulkoasusta, upea värikäs maailma ja HDR vain vahvistaa sitä entisestään. Ääninäyttely oli toimivaa ja huumori oli ihan hauskaa, muu äänimaailma ei oikeen tarjonnut mitään ihmeellistä. Päähahmo oli söpö (saako ulkonäköä muokata kokoversiossa?).

Maailmassa oli sinänsä ihan kiva liikuskella ja tutkia asioita, mutta jotenkin tuli sellainen fiilis että on vähän liikaa kaikkea ja mitään ei tarvitse itse etsiä (ainakaan demossa), kaikelle näkyi kompassissa merkki minne mennä.

Miinuksia oli taistelut, totaalisen tunnotonta ja tylsän oloista mäiskettä. Kaipaisi jotain kunnon palautetta kun lyö vihua. Se sai minut haluamaan pelata Assassins Creediä, en tiedä miksi. Ehkä se tuntui samalta ja Valhalla vaikuttaa teeman puolesta mielenkiintoisemmalta, plus jotenkin tuntuu että se humoristinen ei niin vakava ote ei jaksa kantaa koko peliä. En myöskään pitänyt siitä että gearilla ei näyttänyt olevaan mitään defense statsia, vain jotain special ominaisuuksia joiden mukaan pitää valita, tai sitten olin vaan sokea. Peli myöskin ottaa paljon mallia BotW:sta ja jos haluan pelata parempaa sen tyylistä peliä niin pelaan Genshin Impactia.

Yleensä kyllä pidän peleistä jotka ei ota itseään ihan niin tosissaan mutta tätä pelatessa tuli vaan sellainen olo että pelaisin mielummin Assassins Creediä. Ehkä demo ei edusta peliä kauhean hyvin ? Ehkä ei vaan nyt ole oikea hetki tämänkaltaiselle pelille, mutta nämä oli fiilikset.
 
Ennen pelin julkaisua Stadialle oli demo, joka erosi kokoversiosta. Ovat varmaan sen demon sitten laittaneet jokaiselle alustalle. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta tarkoitus olisi jossain vaiheessa testailla demoa.
 
Kokeilin tuossa demoa ja ei oikein iskenyt kummemmin. Ihan kivaa pelattavaa siis oli, mutta jäi aika vaisu fiilis ja tunne ettei tämä kauheesti uutta tuo tuohon genreen.
 
Tuli hommailtua PS5 versio alesta vaikka konsolin toimitusta odotellaan edelleen. Tämä kuitenkin ihan kiehtoo suurena BOTW fanina ja varsinkin visuaalisesti vaikuttaa varsin tyylikkäältä ja kiinnostaa nähdä miten Breath of the Wildista "lainatut" elementit toimii. Ei kuitenkaan ihan pelilistan kärjessä sitten kun konsoli aikoinaan saapuu. (Se paikka varattu Demon's Soulsille)
 
Osaako joku sanoa että jos on aloittanut pelin PS4:lla ja sitten jatkaa PS5:lla (upgrade-versiolla) niin tuleeko siinä automaattisesti trophyt yms mitä kerkes PS4:lla hankkimaan?
 
Ylös Bottom