Bandicoot
Well-Known Member
Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?Kiitti vinkistä. Pistin tilaukseen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?Kiitti vinkistä. Pistin tilaukseen.
Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?
Mulle tuli tilausvahvistus ja toimitusajaksi näyttää 3-6 arkipäivää, kun otin ihan kotiin asti.Itsekin nappasin tuon Gigantin tarjouksen eilen puoleltapäivin. Ihmettelen vaan, ettei ole tullut mitään tilausvahvistusta tai seurantakoodia. Mites muilla?
Xboxilla on ollut kai noin viikon se demo saatavilla, pleikasta ei tietoa.Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
Näköjään 28.1 tullut demo tarjolle. Suosittelen kyllä testaamaan, viime vuoden yks positiivisimpia ylläreitä itselle.Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
Oli siinä parit skillit käytössä. Mutta tuntui jotenkin hassulta lähtä vaan yhtäkkiä heilumaan keskelle peliä. Noh se on mun mielipide. Parempi alku tuossa kokoversiossa onneksi on.En tiedä mitenkä paljon noita eri skillsejä on demossa käytettävissä, ilman niitä taistelu on melkoisen yksitoikkoista.
Ite odotelen, että noita DLC alkais putoilemaan niin pääsisi taas tämän pariin.
Tämähän on vielä Verkkokaupassa kohtuu hyvällä alennuksella. Itse tilasin PS5:lle 29.90€ hintaan.Peli on taas alessa pleikalla ja täytyy harkita ostoa, mutta huomasin että tästä on myös demo olemassa, onko se ollut pitkäänkin? Mennyt ihan ohi.
Ei ole enään saatavilla. Itse tilasin boxille kans ton gold editionin kans. Ei oo ees vielä lähetetty mikä aika ihmeellistä, on "käsiteltävänä". Backlogi senku kasvaa. Pahoja nämä alennusmyynnit.Tämähän on vielä Verkkokaupassa kohtuu hyvällä alennuksella. Itse tilasin PS5:lle 29.90€ hintaan.
Taitaa juuri näin olla, että on erillinen pääpelistä. Itse en demosta tykännyt, mutta päätin silti pelin ostaa.Miten kun ymmärsin että demo ei nimenomaan ole pelistä vaan jokin erillinen tai irrallinen osuus. Jonkin verranhan noita on ollut muistakin peleistä.
Tuo ei kuitenkaan nyt olekaan sellainen mitä ymmärsin ja tuossa kuvailin? Itselleni on verkkokaupasta tilattuna tuo peli mutta ajattelin pelata demonkin kun oletin että se olisi sisältöä, jota ei ole itse pelissä. Taisin siis ymmärtää väärin jotain, vai?