HideoMiyamoto
Well-Known Member
Aika outoa jos striimejä ei pistetä kiinni jos spoilerit on niin suuri huolenaihe, ei siinä kauaan mene kun kehittäjät saavat tiedon näistä striimeistä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta näin ostopäätöstä miettineenä tämä kyllä lisää hypeä itsellä ja ostohousuja sovittelen tässä jalkaan. Gameplay näyttää hyvältä, taistelussa on syvyyttä eikä vain napin hakkaamista, grafiikka hyvää yms. En nyt näe mitään pahaa siinä, että sain nähdä tuota pelikuvaa se vain vahvistaa itselleni ostopäätöksen syntyä. Liikaa ei viitsi tosiaan katsoa, että tarina ei spoilaannu liikaa.Aika outoa jos striimejä ei pistetä kiinni jos spoilerit on niin suuri huolenaihe, ei siinä kauaan mene kun kehittäjät saavat tiedon näistä striimeistä.
Joo, ei minunkaan mielestä tässä mitään pahaa ole, mutta kehittäjän tai julkaisijan mielestä voi olla.Mutta näin ostopäätöstä miettineenä tämä kyllä lisää hypeä itsellä ja ostohousuja sovittelen tässä jalkaan. Gameplay näyttää hyvältä, taistelussa on syvyyttä eikä vain napin hakkaamista, grafiikka hyvää yms. En nyt näe mitään pahaa siinä, että sain nähdä tuota pelikuvaa se vain vahvistaa itselleni ostopäätöksen syntyä. Liikaa ei viitsi tosiaan katsoa, että tarina ei spoilaannu liikaa.
Redditissä jengi oli saanut jo jälleenmyyjiltä pelejä kotiinsa eilen jo. Embargo ei koske heitä.
Mä näen Souls -pelimekaniikan oikeastaan vaan hyvänä juttuna. Disclaimerina vain se, että toivottavasti taistelu ei ole liian hidasta. Tuo pelimekaniikka nimittäin tuo taisteluun todella paljon syvyyttä. Itseasiassa tykkään Souls-peleistäkin todella paljon, mutta yleensä menevät jossain vaiheessa niin vaikeiksi, ettei hermot kestä saman kohdan yrittämistä kymmeniä kertoja. Tässä pelissä ei kuitenkaan sitä ongelmaa pitäisi olla. Eli otetaan hyvä pelimekaniikka ja annetaan ihmisten valita vaikeustaso. Hyvä!
Stamina palkin poissaolo taas vähentää taistelun taktisuutta. Toki ehkä sopii tähän peliin paremmin, että saa kunnolla valomiekkailla. Helppous, tai oikeastaan vaikeustason säätö, on tässä se iso juttu. Muutenkin kyllä tykkään, ettäSe mikä tekee tämän pelin taisteluista myös paljon helpompia on stamina mittarin poissaolo, eli väistellä voi niin paljon kun haluaa ja hakata lyöntinappia mielinmäärin. Vaikka taistelu on souls tyylinen, on se paljon helpompaa myös.
Uusissa souls peleissä meni tämän osalta rikki kun NPC hahmot spammaa loputtomilla staminoillaStamina palkin poissaolo taas vähentää taistelun taktisuutta. Toki ehkä sopii tähän peliin paremmin, että saa kunnolla valomiekkailla. Helppous, tai oikeastaan vaikeustason säätö, on tässä se iso juttu. Muutenkin kyllä tykkään, että
vihuista saa expaa, jonka voi myös menettää. Ja myös siitä, että tämmöisessä semiavoimessa pelissä vihut spawnaavat takaisin. Muuten olisi kentät nopeasti aika autioita.
Hahmon juoksu näyttää vähän samalta, kuin Ghost Recon: Breakpointin "paskat housussa" juoksu, mutta onneksi noi on pieniä ongelmia jos peli on muuten hyvä.Katselin joku puolisen tuntia streamia ja hieman ristiriitaiset fiilikset jäi. Varsinkin pelattavuus näytti jotenkin kankealta, mutta saattaa toki johtua ihan animoinnistakin.
edit: ehkä kankea oli nyt väärä sana, enemminkin jollain tapaa epätarkka emt
Katselin joku puolisen tuntia streamia ja hieman ristiriitaiset fiilikset jäi. Varsinkin pelattavuus näytti jotenkin kankealta, mutta saattaa toki johtua ihan animoinnistakin.
edit: ehkä kankea oli nyt väärä sana, enemminkin jollain tapaa epätarkka emt
Samaa mieltä. Grafiikat ei ollu niin hyviä mitä trailerit antaa ymmärtää. Ja vähän häiritsi pelialueiden elottomuus. Mutta silti vielä pähkäilen, että viitsiikö tästä pulittaa sen 60 kolikkoa.