Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jeesus on paha!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
...Eikös aika yleisesti päde tuotteisiin se että niitä ei ikinä saa valmiiksi vaan jatkuvasti löytyy paranneltavaa...

Itse ainakin olen kaikin puolin täydellinen, että tuo on puppua.

Ja isot hymiöt tähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
No joo, arvellaan, että se tuli aikaisemman "universumin" (missä muodossa se sitten olikaan) laajenemisen loputtua, pienenemisen alettua ja lopulta tiivistyttyä siihen. Samoin tulee myös nykyiselle maailmankaikkeuden kanssa käymään.
Niin siis arvellaan että tulee käymään.
Ja arvellaanko enää itse asiassa? Tämä olikin uutta..
 
Ei, kun maailma kyllä jossain vaiheessa kääntyy tiivistymään, ei se voi loputtomiin laajentua. Arvelu oli sitä, mistä se pieni piste tuli: Jättiläisen pierusta vai aikaisemmasta universumista.

EDIT: On muuten hienoja taustakuvia tuolla.
 
En lukenut. Materiaa on rajallinen määrä. Kaikki vetävät toisiaan puoleensa, ja tavarat jossain vaiheessa kääntyvät takaisin, aivan kuin maa kiertää aurinkoa (sen kai sentään Fetchedkin myöntää).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Arvelu oli sitä, mistä se pieni piste tuli: Jättiläisen pierusta vai aikaisemmasta universumista.

Tai jospa vaikka jumala (minkä tahansa uskonnon) sen leipoi. Mistäs sitä ikinä tietää.
 
On se kyllä kumma, kun Knight tuntuu tietävän kaiken, mitä asiantuntiat ennustavat tai arvailevat. Missä mahdat opiskella / olla duunissa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Tai jospa vaikka jumala (minkä tahansa uskonnon) sen leipoi. Mistäs sitä ikinä tietää.

Minun ratkaisuni tuohon ongelmaan on se, ettei Jumalaa/jumalaa/jumalia ole tai ole koskaan ollut.
 
Tiedän vaan. Se on "uskon asia".

No, periaatteessahan ei minun pitäisi sanoa, kuin että en siitä olemassaolosta tiedä. Mutta jotenkin vaan on sellainen olo, että ei se missään kuppaa. Ihmisiä tippuu kuin kärpäsiä jne, niin ei sitä ole.

Muuten: Jos Jumala on olemassa (mitä se ei siis ole), niin valvooko se silloin myös muiden elämänmuotojen ("alienit") elämää? Eikö sen ainakin pitäisi?

EDIT: Olihan se joskus South Parkissa, että täytyyhän sen olla olemassa. Hitto, kun olen tyhmä.
 
Eikös raamattu ole täynnä vertauskuvia ja Jumala yksi niistä suurimmista? Jos sanoo, että vertauskuvaa ei ole olemassa, pitäis voida sanoa mitä se vertauskuva kuvaa. Jos taas tulkitsee sanan Jumala jonain konkreettisena ukkelina pilven reunalla niin on tainnut itsekin viettää vähän liikaa aikaa pilven parissa :)
 
Raamattu onkin aika lailla paskaa, eikä niitä juttuja pidä ottaa läheskään todesta.

EDIT: Ihmiset on ihmisiä ja jumalat niiden mielikuvituksen tuotteita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Raamattu onkin aika lailla paskaa, eikä niitä juttuja pidä ottaa läheskään todesta.

EDIT: Ihmiset on ihmisiä ja jumalat niiden mielikuvituksen tuotteita.

Kaikki on paskaa ja se paskakin on mielikuvituksen tuotetta (jumalten eli ihmisten)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Raamattu onkin aika lailla paskaa, eikä niitä juttuja pidä ottaa läheskään todesta.

EDIT: Ihmiset on ihmisiä ja jumalat niiden mielikuvituksen tuotteita.
Vähän jarrua jo kielikuvaan.

Joko olisi aika antaa muidenkin näkemyksille tilaa?
30+ postausta oman epäuskosi tekemiseksi muille selväksi on jo varmasti tehty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
En lukenut. Materiaa on rajallinen määrä. Kaikki vetävät toisiaan puoleensa, ja tavarat jossain vaiheessa kääntyvät takaisin, aivan kuin maa kiertää aurinkoa (sen kai sentään Fetchedkin myöntää).
Se, onko maailmankaikkeudessa riittävästi massaa pysäyttämään laajeneminen ei ole tietääkseni vieläkään selvinnyt.
Kannattaa lukea tuo artikkeli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Se, onko maailmankaikkeudessa riittävästi massaa pysäyttämään laajeneminen ei ole tietääkseni vieläkään selvinnyt.
Kannattaa lukea tuo artikkeli.

Nih, nyt vauhdilla sinne Marssiin jengiä ennenku matka pitenee liikaa :D Toisaalta kun odotetaan tarpeeks niin eiköhän se tule tuosta vielä lähemmäskin, tiiä sitten onko aurinko jo silloin lopettanut olemassaolonsa ;)
 
Hauska threadi, luettavaa ja ihmeteltävää riittää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Minulle on kyllä tullut vähän huono kuva väkisinkin tosi uskovaisista, sillä heidän kanssaan mistään asiasta ei voi tosissaan keskustella.

Samoja kokemuksia mulla. Jokainen saa puolestani uskoa mihin lystää ja keskustelu on kivaa, mutta ihmisten ahdistelua en oikein hyväksy.

Viime viikolla eräs ukkeli takertui kimppuun ostoskeskuksessa eikä lopettanut saarnaamistaan vaikka kiltisti sanoin, etten ole pätkääkään kiinnostunut hänen jutuistaan. Seuraavan kerran, kun joku tulee pakottamaan jotain Jehovaa, aion vastata kuuluvalla äänellä, että "ei kiitos, en halua suihinottoa juuri nyt, vaikka hintanne on naurettavan halpa".

Orgazmo -elokuva on muuten tajuttoman hulvaton! Se vähän liippaa tätäkin aihetta. Suosittelen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Hauska threadi, luettavaa ja ihmeteltävää riittää.

Orgazmo -elokuva on muuten tajuttoman hulvaton! Se vähän liippaa tätäkin aihetta. Suosittelen.

:D Itsekin kyseisen elokuvan näin, ja täytyy myöntää että hauskahan se oli. Siitä on jo aikaa tosin kun se teeveestä tuli. Kuohilas...;)
 
Ylös Bottom