Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
...Eikös aika yleisesti päde tuotteisiin se että niitä ei ikinä saa valmiiksi vaan jatkuvasti löytyy paranneltavaa...
Itse ainakin olen kaikin puolin täydellinen, että tuo on puppua.
Ja isot hymiöt tähän.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
...Eikös aika yleisesti päde tuotteisiin se että niitä ei ikinä saa valmiiksi vaan jatkuvasti löytyy paranneltavaa...
Niin siis arvellaan että tulee käymään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
No joo, arvellaan, että se tuli aikaisemman "universumin" (missä muodossa se sitten olikaan) laajenemisen loputtua, pienenemisen alettua ja lopulta tiivistyttyä siihen. Samoin tulee myös nykyiselle maailmankaikkeuden kanssa käymään.
Susan Blackmore antaa hyvän selityksenLainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Ennenkuin tähän keskusteluun voi osallistua syvemmin, pitäisi määrittää mikä tämä mystinen MINÄ oikein on. Valottakaapa hieman.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Susan Blackmore antaa hyvän selityksen
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Arvelu oli sitä, mistä se pieni piste tuli: Jättiläisen pierusta vai aikaisemmasta universumista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Tai jospa vaikka jumala (minkä tahansa uskonnon) sen leipoi. Mistäs sitä ikinä tietää.
Minun ratkaisuni tuohon ongelmaan on se, ettei Jumalaa/jumalaa/jumalia ole tai ole koskaan ollut.
Raamattu onkin aika lailla paskaa, eikä niitä juttuja pidä ottaa läheskään todesta.
EDIT: Ihmiset on ihmisiä ja jumalat niiden mielikuvituksen tuotteita.
Vähän jarrua jo kielikuvaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Raamattu onkin aika lailla paskaa, eikä niitä juttuja pidä ottaa läheskään todesta.
EDIT: Ihmiset on ihmisiä ja jumalat niiden mielikuvituksen tuotteita.
Se, onko maailmankaikkeudessa riittävästi massaa pysäyttämään laajeneminen ei ole tietääkseni vieläkään selvinnyt.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
En lukenut. Materiaa on rajallinen määrä. Kaikki vetävät toisiaan puoleensa, ja tavarat jossain vaiheessa kääntyvät takaisin, aivan kuin maa kiertää aurinkoa (sen kai sentään Fetchedkin myöntää).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Se, onko maailmankaikkeudessa riittävästi massaa pysäyttämään laajeneminen ei ole tietääkseni vieläkään selvinnyt.
Kannattaa lukea tuo artikkeli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Minulle on kyllä tullut vähän huono kuva väkisinkin tosi uskovaisista, sillä heidän kanssaan mistään asiasta ei voi tosissaan keskustella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Hauska threadi, luettavaa ja ihmeteltävää riittää.
Orgazmo -elokuva on muuten tajuttoman hulvaton! Se vähän liippaa tätäkin aihetta. Suosittelen.