Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Pari linkkiä lisävarusteihin joista voi pelityylistä riippuen olla apuja.
Triggerit L2/R2:

Play.com (UK) : Gioteck Real Triggers For PS3 : PlayStation3 - Free Delivery

Nämä ovat aivan loistavat joskis melko hauraat. Eihän näiden nyt mitään lattialle tippumista pitäisikään kestää mutta kerran ohjain vahingossa ohjain tipahti niin jo halkes molemmat. Kestävät sentään vielä kiinni mutta pistin varuiksi pari settiä playsta tulemaan.

Suosittelen ehdottomasti kaikille! Parantaa tuntumaa ohjaimeen helkutisti.


Näistä kahdesta mallista parempana pidin niitä joissa on ne "mukulakivet". Tosin enpä mä niillä onnistunut ainakaan mitään FPS pelaamaan kun ei ollut mitään tuntumaan tähtäämiseen.

Ne Xbox tyyliset oli taas ihan kauheat. Kun tatit ovat paikoillaan tuntuvat palikat mukavilta mutta auta armias kun alat pelaamaan niin ne reunat ei anna mitään tukea sormille.

Nämä jäivät pöydälle makaamaan lopulta ja koitan ehkä joskus keksiä niille tarkoituksen.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mistäs saisi toimivan ja tyylikkään latausaseman PS3-ohjaimille? Mielellään siis kaksi paikkaa ja lataus onnistuisi myös, kun PS3 ei ole päällä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Nämä ovat aivan loistavat joskis melko hauraat. Eihän näiden nyt mitään lattialle tippumista pitäisikään kestää mutta kerran ohjain vahingossa ohjain tipahti niin jo halkes molemmat.
Sallinet minun olla eri mieltä. Useammankin kerran ohjain on tipahtanut, mutta pahimmillaankin triggeri on vain lähtenyt irti. Hyvin ovat siis tässä taloudessa kestäneet.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Sallinet minun olla eri mieltä. Useammankin kerran ohjain on tipahtanut, mutta pahimmillaankin triggeri on vain lähtenyt irti. Hyvin ovat siis tässä taloudessa kestäneet.

No voihan, sattuikohan minulle jotkut maanantai kappaleet. Kerran on tosiaan ohjain tipahtanut ja toinen lähti irti sekä halkesi aika pahastikin. Ja toinen jäi kiinni mutta halkesi.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

No voihan, sattuikohan minulle jotkut maanantai kappaleet. Kerran on tosiaan ohjain tipahtanut ja toinen lähti irti sekä halkesi aika pahastikin. Ja toinen jäi kiinni mutta halkesi.

Mulla on noi "lisäsiivekkeet" kestäneet kaikenlaista, mutta itse ohjain mureni käteen. Oikean tatin juuren ympärillä oleva muovi murtui sinne ohjaimen sisällle kesken jääkiekon ja jumitti tatin liikkeen. Meni mun onneksi takuuvaihtoon (ja Sonyn t&k-osaston tutkittavaksi). :)

b3organ-albums-herkka-tatsi-picture2239-tarjoilija-ohjaimessani-jotain-vikaa.jpeg
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Sallinet minun olla eri mieltä. Useammankin kerran ohjain on tipahtanut, mutta pahimmillaankin triggeri on vain lähtenyt irti. Hyvin ovat siis tässä taloudessa kestäneet.
Kuten myos, kolahdellessa lahtee irti muttei hajoa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Tilasin noi exspectin tattikumit ja tietty oletin että noi tulis niiden vanhojen _tilalle_. Nehän olikin liian väljiä siihen tarkoitukseen eli vanhojen kumien päälle pitäis laittaa. Vanha kumi vaan on rikki sieltä juuresta joten ei toi tossa päällä pysy pelatessa vaikka mitä tekis.

Noh, näin tällä kertaa.

Noita alkuperäsiä tatteja sais näköjään jenkeistä, onko kellään osunut silmään mitään eurooppalaista putiikkia josta noita sais tilattua?

e: sopiiko sixaxiksen tatti dualshockiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muilla ps3 ohjainten tatit menny huonoon kuntoon codia pelaten? Itellä vasen tatti tuppaa menee surkeeks. Eli kun juoksen ja pidätän hengitystä alas paino nappula ei tahdo ottaa. Haittaa aikalailla sniputtelua ja juoksua. Joskus oon vaan kävelly roundit :) En haluis hyppiä tatin päällä et se toimis. Vai oonko niin poro että ohjain hajoo kädessä?

Vastauksia odotellessa..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vastauksia odotellessa..

Kyllä toi codi on aika kova ohjaimelle jos tykkää paljon juoksennella. Itellä on kaksi ohjainta ja sitä mitä oon käyttäny codin kanssa on huomattavasti huonommassa kunnossa kuin toinen millä pelaan muut pelit. Ja itellä ihan sama ongelma, että pelkkä tatti on muussina muut nappulat toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itelki meni ohjaimesta tatti sököks, joskus kauan sitte ku pelailin cod4. Sen jälkeen kyllästyin pelaamaan huonolla tatilla ja ostin uuden ohjaimen. Onneks enää ei oo menny tatti sököks.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muilla ps3 ohjainten tatit menny huonoon kuntoon codia pelaten? Itellä vasen tatti tuppaa menee surkeeks. Eli kun juoksen ja pidätän hengitystä alas paino nappula ei tahdo ottaa. Haittaa aikalailla sniputtelua ja juoksua. Joskus oon vaan kävelly roundit :) En haluis hyppiä tatin päällä et se toimis. Vai oonko niin poro että ohjain hajoo kädessä?

Vastauksia odotellessa..

Kyllähän CoDit aika hyvin rankasee, ite kyllä onnistunut pitämään ihan hyvin huomaamattakin hyvässä kunnossa uudemmat ohjaimet(verrattuna ihan ensimmäiseen ohjaimeen), ei vaivaudu rämppäämään kokoajan sitä tattia vaan painaa vaan aina kun juoksuenergia loppuu, kestänyt tähänkin mennessä ihan hyvin 5kk eikä missään tunnu(eroa tuskin huomaa toiseen tattiin verrattuna).
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onkos muilla käynyt silleen, että kun ohjain jää aurinkoon niin tattien pääliosat tulee sellaisiksi kosteiksi :D
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onkos jengillä kuinka paljon kokemusta näistä "3rd party" kaukosäätimistä? Dealextreme.comista näyttäisi löytyvän jos jonkinlaista, mutta eniten houkuttaisi tuo aito kapula, vaikka hieman kalliimpi onkin, mutta ovat nuo muiden valmistajien omat millaisia?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onkos muilla käynyt silleen, että kun ohjain jää aurinkoon niin tattien pääliosat tulee sellaisiksi kosteiksi :D

Siivoilin tuossa juuri ja sattui vanha suht rikkinäinen ohjain patterin/ikkunan läheisyydestä käteen. Nappasin sen kouraan ja ihmettelin mitä hiton mönjää siinä oli. Toinen tateista oli sellaisessa liimamaisessa mönjässä. Liekkö sama juttu, mutta koitin tutkia ja nähnyt mitään ulkopuolista josta tuota ainetta olisi voinut ohjaimen päälle tulla. Lisäksi huomiona se, että mönjää oli ainoastaan tatin päällä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onkos jengillä kuinka paljon kokemusta näistä "3rd party" kaukosäätimistä? Dealextreme.comista näyttäisi löytyvän jos jonkinlaista, mutta eniten houkuttaisi tuo aito kapula, vaikka hieman kalliimpi onkin, mutta ovat nuo muiden valmistajien omat millaisia?

Kaukosäätimet luulis oleva iha jees mut ohjaimet ei..
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Siivoilin tuossa juuri ja sattui vanha suht rikkinäinen ohjain patterin/ikkunan läheisyydestä käteen. Nappasin sen kouraan ja ihmettelin mitä hiton mönjää siinä oli. Toinen tateista oli sellaisessa liimamaisessa mönjässä. Liekkö sama juttu, mutta koitin tutkia ja nähnyt mitään ulkopuolista josta tuota ainetta olisi voinut ohjaimen päälle tulla. Lisäksi huomiona se, että mönjää oli ainoastaan tatin päällä.

Katoin pari päivää sitten että miks tatit on niin mönjäset ja tahmeat. Ensin ajattelin että jonkun kaverin tahmeat kädet oisivat aiheuttaneet sen. Tainnut ohjain jäädä aurinkoon ja siksi tulla tahmeiksi. Ei mikään muu ratkaisu tunnu järkevältä.:D
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ostin käytettynä PS3-paketin ja siinä tuli mukana Logic3 -ohjain (PS909 - Stealth GamePad with vibration for PS3 tarkalleen ottaen), jota en kuitenkaan saa toimimaan. Resetointi voisi auttaa, mutta minä en kyllä löydä reset -nappulaa mistään, vaikka ohjekirja sanoo sen löytyvän ohjaimen takaosasta. Osaisikohan joku siis neuvoa sen löytämisessä? Näistä Sonyn Dualshock 3 -ohjaimista kyllä löydän reset buttonin helposti, joten en käsittääkseni aivan puusilmäkään ole.

Myös muita vinkkejä saa antaa, ohjain ei siis tunnu saavan minkäänlaista yhteyttä pleikkariin. LED-merkkivalot välkkyvät kun ohjaimen laittaa päälle, akku on ladattu jne.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Eihän sen suoraan pleikkariin pitäisikään saada yhteyttä jos siinä on vastaanotin.
PS3 FreeBird Stealth Wireless Gamepad with Vibration & Motion Sensor - Logic 3
Mitä keinoja olet kokeillut jo saadaksesi toimimaan?

Joo siis tosiaan, USB-receiver on kyllä paikoillaan. Kahdessa eri pleikkarissa olen kokeillut ohjekirjan ohjeiden mukaan, eli laittanut vastaanottimen pleikkaan kiinni, ohjaimen päälle ja naputellut home -näppäintä ohjeiden mukaisesti. Ohjeiden mukaan tuon resetoinnin pitäisi olla vastaus ongelmiin, mutta niin... Olen myös pitänyt ohjainta latauksessa, joten ei pitäisi akunkaan olla loppu.
Muuta en ole nyyppänä oikein osannut kokeilla, raivokas googletuskaan kun ei tuottanut juuri mitään tuloksia.
 
Ylös Bottom