Onkos tässä nyt jokin vitsi vai ajatusvirhe, sillä vaikka kuinka pysyisi halvoissa luureissa niin kyllä niistä nyt kymmeniä euroja joutuu maksamaan. Itse asiassa ne halvimmatkin on kuitenkin yleensä aina kolminumeroisia summia hinnaltaan, jos siis yhtään järkevämpää luuria haluaa. Toki varmasti saa jollain 69/99-hinnoillakin kun muistaakseni olen sellaisia nähnyt mutta mitenhän hyvin sellaista jaksaa sitten käyttää.
Minä ostin ensimmäistä kertaa käytetyn puhelimen viime kesänä, kyseessä useamman vuoden vanha, kai jonkinlainen lippulaivamalli, Galaxy S10e. Käytettynäkin oli hinta 180 euroa mutta olen ollut kyllä tyytyväinen vehkeeseen. Aiempi, uutena ostettu Moto G5 Plus maksoi muistaakseni 250 euroa ja ainoastaan akun kestossa se voitti tuon Galaxyn. Erityisesti kamera on huimasti parempi ja se olikin pääsyy koko vaihdolle.
Mitä käytettyihin puhelimiin tulee, niin ehkä olen "siedättänyt" itseäni tarpeeksi käytettyjen pelien ja konsolien ostossa että en edes miettinyt mitään vessareissuja ja muita mihin puhelimet voivat joutua. On minulla kuitenkin myös kirpputorilta ostettu 60 euron New 3DS XL, joka oli ihan järkyttävän näköinen kissankarvoineen ja silti sitä tulee räpläiltyä nykyisin harva se päivä. Parhaita ostoksiani oikeastaan ikinä
Eipä noissa käytetyissä ole kuin puhdistaa kunnolla. Ja jos oikein menee fanaattiseksi niin ottaa kunnon tökötit käyttöön ja eiköhän se aika steriili ole jos niin haluaa

Minä tyydyin siihen että sain kaiken näkyvän pois ja pinnat kiiltämään, jos oli mahdollista.
Tosiaan kuvittelin olevani budjettipuhelinten ostaja koska en pitänyt alle 300 euron puhelinta erityisen kalliina mutta ehkä olen vähän sitten vieraantunut asiasta. Tosin onhan puhelinten hinnatkin nousseet, joten ehkä on jollain tapaa loogista että budjettilokerokin skaalautuu jollain tapaa mukana.
Ihan peruskäyttöönhän sitten kyllä riittää ne "kymppien" hintaisetkin puhelimet mutta se, että ei maksaisi edes "kymmeniä euroja" on pakko olla ajatusvirhe tai vitsi