Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Joo, eipä tässä 7 Prossakaan enää ole kuulokeliitäntää. Toki langattomilla bluetooth nappikuulokkeilla olen itse jo pidempään mennyt, mutta onhan se silti vähän erikoista ettei ole kuulokeliitäntää.Julkkarina haettu Oneplus 3 edelleen käytössä, ja hyvin toimiiAikanaan takuun jo loputtua siitä kosahti kamera, mutta sekin korjattiin ilmaiseksi kun oli joku tyyppivika kuulemma. Oma puhelimen käyttö myös aika kevyttä, että esim pelaaminen ei ole juttu mitä sillä harrastan. Youtubet, spotifyt ja uutiset pelittää oikein hyvin tällä vanhallakin luurilla. Sitten joskus kun tästä aika jättää, eli X sovelluksilta loppuu tuki, niin varmaan aloitan tiirailun ainakin oneplussan suunnalta. En koe olevani mitenkää naimisissa merkin kanssa, mutta tähän luuriin ollut ainakin erittäin tyytyväinen. Mä itseasiassa meinasin ostaa nyt black fridayna jo uuden oneplussan n.300e hintaluokkaan, mutta sitten tajusin että siitä oli poistettu kuulokeliitäntä
Kehitys menee kyllä erikoiseen suuntaan välillä...
Taloudesta tosin löytyy yksi kappale tällaisiä: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...ZUE-LNTJXm_YBunWML-EuHuYtmU86v4BoCQyQQAvD_BwE
Vaimo tuota käyttää oman OnePlussansa ja langallisten kuulokkeiden kanssa.