Oon ahminut tätä menemään sen, mitä töiltä olen ehtinyt ja on tämä vaan hyvä.
Combat on pomotappeluissa ja ajastetuissa taisteluissa edelleen mulle haastavaa. Ei kuitenkaan turhauttavalla tavalla, vaikka useampaan kertaan pitää useimpia pomoja kokeilla ja saattaa siinä ohessa ärräpäitäkin päästä

Veikkaan että platina jää tästä pelistä saamatta, kun en luultavasti saa kaikkia pomoja kyllä sillä vaikeimmalla tasolla hakattua, jos tämä normaalikin on näin haastava. Combat on myös monipuolistunut, kun on saanut käyttöön melee-aseiden lisäksi etäaseita ja unlockannut taitoja.
Ainoa negatiiviset puolet pelissä on satunnaiset tekniset ongelmat: pari kertaa aarrearkut ei ole auenneet, kerran rotit ei suostuneet kuljettamaan tavaraa ja kerran tämä jopa jäätyi niin että piti koko peli sammuttaa ja käynnistää uusiksi. Eli bugeja kyllä löytyy jonkin verran pelistä. Kenties joku päivitys tulee näitä korjaamaan myöhemmin.
Olen haravoinut maastoja aika antaumuksella, minkä vuoksi peliä on vielä kivasti jäljellä (ainakin uskoisin näin), vaikka pelitunteja on jo useampia takana. Salaisuuksien etsiminen ja puzzlejen ratkaisu on näin upean näköisessä maailmassa yhä nautinto.