Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jahas, sama homma mun plegellä. Päiväys 1.1.2000 ja klo 1:44. Eilen vielä toimi.

äskön käynnistin plegen ja huomasin kanssa että päiväys ja aika oli nollaantunut, eikä networkkiin pääse kirjautumaan. toivottavasti saavat pian kuntoon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Juu mullakin sama ongelma prkl ku just pääsi lomalle kuitenkin mun kaverilla toimii aika outoo
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ääniulostus floppaa...? Aloin katselemaan bd leffaa ja huomasin ettei ääni tule ulos kuin 2 kanavaisena. Plesen ääniasetuksiin ja sieltä hdmi ja automaattinen valinta päälle. Tulee ilmoitus: tätä hdmi-laitetta ei voida käyttää äänen ulostuloon. Vanhassa fat plegessä kaikki toimi niinkuin pitikin. Nyt alla slimmi. Mitä ihmettä täällä tapahtuu???
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Juu mullakin sama ongelma prkl ku just pääsi lomalle kuitenkin mun kaverilla toimii aika outoo

Kaverillasi on varmaankin SLIM, joka toimii ja sulla läskimalli ;)
Niin, erittäin loistavaan aikaan tuli tämä ongelma, kaikki voidaan olla reippaita ja ulkoilla, mitä normaalisti pelaajat eivät paljoa tee ;) :D
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

juu mulla on 40gb ja kaverilla 80gb aamulla ehdin jo käynnistää mutta tuskinpa siitä mitään seurauksia tulee kun en peleihin koskenu.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itselläni on heinäkuussa 2007 ostettu ps3..miten toi takuu homma toimii 2 vuotta tuli 2009 heinäkuussa täyteen...eli jos nyt hajoaa ja joudun huoltoon lähettämään maksan itse...???

toivotaan että saavat asiat kuntoon:mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

miten toi takuu homma toimii 2 vuotta tuli 2009 heinäkuussa täyteen...eli jos nyt hajoaa ja joudun huoltoon lähettämään maksan itse...???
Maksat toki. Tai sitten olisit voinut lukea tuon viestiketjun otsikossakin mainitun FAQin.
Q: Onko takuuvaihto ilmaista vielä takuun päättymisen jälkeenkin?
A: Kesäkuusta 2009 alkaen Sony/SCEE on vaatinut 260 euron maksua PS3:n vaihdosta takuuajan (1 vuosi) päättymisen jälkeen. Jos maahantuoja ei tarjoa vaihtoa ilmaiseksi, voi asian riitauttaa. Tässä tapauksessa tee virallinen reklamaatio ja ota yhteyttä kuluttaja-asianeuvontaan. Reklamoidessa kuitti/ostotodistus TÄYTYY OLLA olemassa. Valmiin reklamaatiolomakepohjan (Valitus yritykselle tavaran virheestä) löytää Kuluttajaviraston sivuilta.
Rautalangasta: asiallinen reklamaatio -> ilmainen takuuvaihto takuun päättymisen jälkeenkin.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Maksat toki. Tai sitten olisit voinut lukea tuon viestiketjun otsikossakin mainitun FAQin.

Rautalangasta: asiallinen reklamaatio -> ilmainen takuuvaihto takuun päättymisen jälkeenkin.

tarkotin kun nyt on tullut tämä maailmanlaajuinen hässäkkä...tuntuisi epäreilulta maksaa korjaus itse koska itse ei ole konea hajoittanut!

pitää katsella kun tämä asia selvinee hajosiko kone vai ei...ollut nyt kiinni pari päivää enkä aukaise...ennen ku tulee uutta tietoa
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

tarkotin kun nyt on tullut tämä maailmanlaajuinen hässäkkä...tuntuisi epäreilulta maksaa korjaus itse koska itse ei ole konea hajoittanut!
Kenenkään konsoli tuon kellosekoilun takia tuskin on oikeasti hajonnut taikka hajoamassa. Ja vaikka olisikin, olisi Sonyn joka tapauksessa tarjottava ilmainen takuuvaihto.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kenenkään konsoli tuon kellosekoilun takia tuskin on oikeasti hajonnut taikka hajoamassa. Ja vaikka olisikin, olisi Sonyn joka tapauksessa tarjottava ilmainen takuuvaihto.

Jep,tuota hain juuri takaa:)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kun käynnistän Ps3 ja liitän ethernet johdon ja käynnistän pelin (Nba 2k10), niin peli ei "aukea". Ilman ethernet johtoa toimii hyvin. Missä mättää? Netti toimii koneella hyvin ja Ps3 aloitus sivulla pääsen nettiin
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ääniulostus floppaa...? Aloin katselemaan bd leffaa ja huomasin ettei ääni tule ulos kuin 2 kanavaisena. Plesen ääniasetuksiin ja sieltä hdmi ja automaattinen valinta päälle. Tulee ilmoitus: tätä hdmi-laitetta ei voida käyttää äänen ulostuloon. Vanhassa fat plegessä kaikki toimi niinkuin pitikin. Nyt alla slimmi. Mitä ihmettä täällä tapahtuu???

Itseäni lainaten...
Vahvistin, kaiuttimat ja johdot tarkastastettu. Ja sitten säätämään:
audioulostulos asetukset -> hdmi -> automaattinen ->

Asetuslista
liitäntätyyppi hdmi
ulostuloformaatti: ja tässä on 6kpl linear pcm 2 kan. xx,xkhz :confused:

Hyvät neuvot tarpeen... Auttakee!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jos haluat monikanava äänet älä laita automaatti asetukset vaan ota manuaali asetukset ja ruksi monikanava äänet jotka haluat tulevan... Tuo numero 2 automaatti asetuksissa merkkaa juuri 2 kanava ääntä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jos haluat monikanava äänet älä laita automaatti asetukset vaan ota manuaali asetukset ja ruksi monikanava äänet jotka haluat tulevan... Tuo numero 2 automaatti asetuksissa merkkaa juuri 2 kanava ääntä.

No näinhän se toimii taas! KiitosKiitos! Miksi ihmeessä automaattivalinta ei anna muuta kuin 2 kanavaisena? Missä logiikka?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Miksi ihmeessä automaattivalinta ei anna muuta kuin 2 kanavaisena? Missä logiikka?
Siinä että automaatilla se haistelee, mitä audioformaatteja se vastapäinen laite tukee. Ilmeisesti joskus se voi mennä pieleen, ja vaikka vahvistin tms. tukisikin noita monikanavaääniä, Pleikkarille se kertoo vain pystyvänsä pelkkää stereoon.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Osaisko kukaan sanoa mikä on, kun ton eilisen jutun takia toi pleikan oma valikko muuttui mielestäni resoluutioltaan isommaksi kuin aiemmin, eikä se ole palautunut ennalleen vaikka muuten toimii ok. Kaikki asetukset pitäis olla kohdillaan, enkä oikein keksi enää mitään mitä tehdä tuolle.
 
Ylös Bottom