Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)
Ja tosta kuluttajasuoja asiasta. Sony Playstation Tuki ei ole missään vastuussa mihinkään. Kuluttajaoikeusneuvoja sanoi mulle että periaatteessa se on henkilökohtainen oi ja voi. Kuluttajalla on oikeuksia, mutta kuluttajaoikeusneuvoja ei osannut kertoa minkälaisia oikeuksia. Jos vie myyjäliikkeen kautta huoltoon, sitten kuluttajana onkin ne oikeudet, ja voi vaatia myyjäliikkeeltä asioita kuluttajaoikeusneuvojan tuella, ja pahimmassa tilanteessa viedä asian kuluttajariitalautakuntaan.
Sony Playstation Tukea ei missään nimessä kannata käyttää, paitsi jos on välttämätön pakko (ulkomailta ostettu konsoli).
Tsemppiä vaan sille, jos niin käy. Mä oon kysellyt nyt mun kolmen kuukauden huoltoreissun ajalta hyvityksiä jo kuukauden ajan viikon välein. Aina eivät edes vaivaudu vastaamaan, ja jos vastaavat, kertovat että eivät ole kuulemma saaneet vielä vastausta joltain ylemmältä taholta että voiko antaa hyvitystä ja mitä. On näköjään liikaa pyydetty että hyvittäisivät sen huoltoreissun ajan PSN+, mitä pyysin.Kohtuuttoman pitkä se eittämättä on, ja jos tuolla lailla omalle kohdalle käy, kannattaa tiukasti vaatia hyvitystä vähintään menetetystä Plus-ajasta.
Ja tosta kuluttajasuoja asiasta. Sony Playstation Tuki ei ole missään vastuussa mihinkään. Kuluttajaoikeusneuvoja sanoi mulle että periaatteessa se on henkilökohtainen oi ja voi. Kuluttajalla on oikeuksia, mutta kuluttajaoikeusneuvoja ei osannut kertoa minkälaisia oikeuksia. Jos vie myyjäliikkeen kautta huoltoon, sitten kuluttajana onkin ne oikeudet, ja voi vaatia myyjäliikkeeltä asioita kuluttajaoikeusneuvojan tuella, ja pahimmassa tilanteessa viedä asian kuluttajariitalautakuntaan.
Sony Playstation Tukea ei missään nimessä kannata käyttää, paitsi jos on välttämätön pakko (ulkomailta ostettu konsoli).