Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Minulla on 2 ohjainta ja kummassakin on ongelmana tattien kuoriutuminen. Hankin toisen ohjaimen viime joulukuussa Prismasta ja hukkasin takuu kuitin... Menin sitten kyselemään ratkaisua ongelmaan ja yllätyksekseni info tiskin neiti alkoi etsimään päivämäärällä ostotapahtumaa että onko takuu voimassa. Tapahtuma löytyi ja musta ohjain vaihtui valkoiseen. Kyllä oli loistavaa palvelua! :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ketjun kyselyssä aika huolestuttava huomio.
n.62%:lla ongelmia DS4:n kanssa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ketjun kyselyssä aika huolestuttava huomio.
n.62%:lla ongelmia DS4:n kanssa.
Totta. Tunnetustihan ihmisillä on taipumusta käydä kertomassa positiivisista kokemuksista, ja muutenkin tämän kyselyn otanta täyttää kaikki laadukkaan tilastollisen tutkimuksen kriteerit. Mutta kiitos, että kävit esittämässä oman puolueettoman mielipiteesi, joka ei lainkaan muistuta concern trollingia.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Anttilassa ovat joka kerta ihmetelleet et miten menee rikki, kun ei heille niitä ole tullut juurikaan, nyt viimeisin oli Salon anttila jossa sanottiin, että olin muka eka joka käy vaihtamassa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ai niin, sä oot se joka heti jakaa varoituksia jos vähänkin tuo jotain negatiivista pleikasta esille. Ei sua koskaan näy esim xone ketjussa laittamassa röllejä kuriin. Ansku mä arvaan...annat bannia nyt kun sun pleikkasielua taas loukattiin tosiasialla. Täällä kyllä riittää näitä pikkuhitlereitä. Anna bannia. Arvaa onko mitään ***** väliä, jos tältä paskasivulta on pois.


Ai että tämä on niin sitä popcorn keskustelua :) näitä on niin mukava lukee... ;) mutta itse asiaan oikeestaan eipä oo ollu valittamista ohjaimesta istuu hyvin kouraan, ja äänet saa tulee pelkästään ohjaimen kautta isoin miinus on akun kesto joka on ihan paska.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Eilen tuli tatit vaihdettua ja akku myös isompaan. Tatit on ok ja akkukin näyttää kestävän hyvin. Vajaa neljä tuntia tuli pelattua ja täydet kolme palkkia näytti vielä olevan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Eilen tuli tatit vaihdettua ja akku myös isompaan. Tatit on ok ja akkukin näyttää kestävän hyvin. Vajaa neljä tuntia tuli pelattua ja täydet kolme palkkia näytti vielä olevan.

Mitäs mitäs, toivottavasti ei ole OT, mutta mites tuo tattien / akun vaihtaminen onnistuu? Linkkiä tms?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Anttilassa ovat joka kerta ihmetelleet et miten menee rikki, kun ei heille niitä ole tullut juurikaan, nyt viimeisin oli Salon anttila jossa sanottiin, että olin muka eka joka käy vaihtamassa.

Mulla taas Prisman kassaneiti, joka hoiteli oman ohjaimeni vaihdon tokaisi: "Pitäisköhän sun ostaa joku muu"... :confused::rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mitäs mitäs, toivottavasti ei ole OT, mutta mites tuo tattien / akun vaihtaminen onnistuu? Linkkiä tms?

Kännykällä liikenteessä niin ei ole linkkiä, mutta youtuben kun kirjoittaa dualshock 4 battery change niin löytyy. Ei ollut iso operaatio, olisikohan mennyt n. 10min niin molemmat tuli tehtyä. Vaikein vaihe oli saada ohjain auki nätisti.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ilmeisesti Anttila muuttanut toimintatapoja ohjainten suhteen. Nyt kaikki lähetetään Sonyn huoltoon suoraan. Sano että ennen vaihtoivat suoraan mutta nyt on uusi ohjeistus... Itsellä toinen ohjain ollut 17pvä asti huollossa ja nyt toinenki meni rikki.. Noh odotellaan eka toinen ohjain takasin ja sitten toinen vastapalloon takasin :mad:
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä vaihdoin uudet ps4 tatit ohjaimeen, ja kun kokeilin ohjainta, niin kosketusalue, valo ja väristin ei toiminut. Osaako joku neuvoa, mitä tehdä? :confused:
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Ohjaimen, älypuhelimen, kaukosäätimen yms.. puhdistukseen ylivoimaisesti paras neoamisept+talouspaperi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä vaihdoin uudet ps4 tatit ohjaimeen, ja kun kokeilin ohjainta, niin kosketusalue, valo ja väristin ei toiminut. Osaako joku neuvoa, mitä tehdä? :confused:

Kosketusnäytön ribbon-kaapeli luultavasti osittain irti siitä muovipalan alta mikä on piirilevyn takapuolella. Valovermeestä tuleva ribbon-kaapeli myös irti / tai väärinperin?

Itse sain yhden ohjaimen purkaa muutaman kerran, kun maalasin etukuoren. :D
 
PS4 ohjaimen takuuhuolto saaga saanut päätöksensä minun osalta. 1.9.2014 lähti ohjain postiin ja 1.10.2014 UPS toi mulle kotiin kannettuna täysin uuden ohjaimen. Mielenkiintoista että eivät lähteneet korjaamaan 3-4kk vanhaa ohjainta. Nyt pääsee jatkaa Madden NFL 15 peliä ja Watch Dogsiinkin on tullu bad blood lisäosa ja olikohan trials fusioniinkin tullu lisää kenttiä. Mitähän muuta mä oon missannut täs kuukauden aikana. [emoji2]
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kolmas ohjain lähti sonylle takuuhuoltoon l1 napin pohjaanjäämisen takia,eivät vaihtaneet enää anttilasta suoraan kun takuukäytäntö muuttunut.Sano sonyn asiakaspalvelussa et jos tuuri käy niin tulee RANSKASTA uusi kestävämpi ohjain...Ranskasta,mitä hemmettiä?Sano et on ne jotain npolle laatuongemille jopa jotain tehneetkin.Myös vasen tatti oli revennyt omassani hiukan.Varsinaista kertakäyttökamaa noi kyllä ovat.Jospa se tosiaan tuuri olis ja sais kestävän ohjaimen takas joskus kuukauden päästä,toinen ohjain kai se on käytävä ostaa et pääsee pelaa.

Ja oman ps4 ostin julkaisupäivänä,taisin jopa olla ensimmäinen ostaja kajaanissa joka sai omansa kaupasta,ainakin anttilan ensimmäinen:)
 
Vastaus: PlayStation 4

Kuukausi sitten bundlen mukana tullut musta ohjain -> tatin kumiseos karkeampaa -> ei mennyt sileäksi, vaan vasemmasta tatista kumia lähti isoina paloina pois.

Heinäkuussa ostettu punainen ohjain -> tatin kumiseos heppoisempaa -> 10h käyttöä ja tatit ihan sileät -> myöhemmin vasen tatti kului niin paljon että siihen tuli "koloja". -> Vein tänään vaihtoon, saa nähä millainen tulee tilalle.

Kaverilla pari viikkoa sitten ostettu konsoli ja mukana tullut musta ohjain -> tatit samaa materiaalia kuin yllä olevassa punaisessa ja parin tunnin käytön jälkeen selkeää kulumaa tateissa, eli kohta tatit ovat aivan sileät.

Kaverilla julkaisun aikaan ostettu konsoli ja kaksi mustaa ohjainta -> ovat kuluneet niin paljon että kummankin ohjaimen vasemman tatin alareunat ovat rikki ja metalli paistaa läpi

Sonyn laatu = kakkaa. Ohjaimet = tuuripeliä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei juma. Uskomatonta. Täytyy siis laittaa sormet ristiin ja toivoa parasta. Ei näin Sony, ei näin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mukavintahan tässä on se, että ohjaimet menevät "huoltoon" tehtaalle Ranskaan ja tässä prosessissa voi kulua se kuukausi. Sonyn tuessa neuvottiin lainaamaan kaverilta ohjain täksi ajaksi. Ei mitään puhetta että ohjaimen takuuaikaan saisi kuukauden verran jatkoa. Jos pitää uudestaan lähettää huoltoon, niin kai se on pakko ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, niin ehkä saisi jotain rotia tuohon touhuun. Sony kyykyttää kuluttajaa aivan huolella.

Sony on ottanut hoitaakseen Playstation 4 + ohjaimet jne. huollot Pohjoismaissa keskitetysti (PS3 + ohjaimet jne. ovat edelleen jälleenmyyjien vastuulla wtf?) ja näin ollen kuluttaja on pakotettu asioimaan suoraan Sonyn kanssa mikäli haluaa uuden ohjaimen tai toimivan konsolin. Myyjäliike voi antaa uuden ohjaimen tilalle tai huoltaa ohjaimen, mikäli niin haluavat, mutta tässä tapauksessa eivät voi käyttää Sonyn huoltoa, vaan omaa huoltoansa. Ja kukapa myyjistä näin haluaa toimia.

On kyllä uskomatonta toimintaa Sonylta. Konsoli myy kuin häkä ja sitten kustaan asiakaspalvelu täysin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Koskapa tuossa nyt vaihtelin 2 ohjainta halkeamisten vuoksi uusiin. Molemmat on menneet melko nopeasti sileäksi keskeltä joten samaa kuraa tuntuvat olevan kaikki. Ei kuitenkaan oma pelaaminen mitään tuttien puristamista ole eikä varmaan kovin monella muullakaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tää uusi ohjain joka tuli huollosta ei suostu yhdistyy ps4 konsoliin. Olen kokeillut langattomasti ja usb piuhalla mutta ohjain vaan vilkkutelee valoa. Pitääkö mun nyt nää molemmat lähettää sonylle takas vai miksi nää ei toimi?
 
Ylös Bottom