Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Star Wars -elokuvista

No nyt kävin sitten katsomassa Episode 2:sen ja se oli itseasiassa aika hyvä. parempi kuin osasin odottaa. Mutta vieläkin kaipaa Darth Maulia:(
Se oli hieno kohtaus missä Yoda taisteli valomiekalla:p
 
Chrono:
No nyt kävin sitten katsomassa Episode 2:sen ja se oli itseasiassa aika hyvä. parempi kuin osasin odottaa. Mutta vieläkin kaipaa Darth Maulia:(
Se oli hieno kohtaus missä Yoda taisteli valomiekalla:p

Ihme ja kumma, itse en nimittäin jää kaipaamaan Darth Maulia ollenkaan. Koko Martti ei tainnut edes Episode I:sessä lausua kolmea kahta sanaa enempää. "Yes master", "Yes master", "Die", tai jotain sinne päin.

Voi olla että menisinkin katsomaan tuon Episode II:sen jo tänään, olen sitä nimittäin kieli pitkällä heti Episode I:sen nähtyäni odottanut. Hyvän vastaanotonkin se on saanut, ja kuulemma edeltäjäänsäkin parempi. (joka elokuvamaailmassa on varsin harvinaista)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer


Ihme ja kumma, itse en nimittäin jää kaipaamaan Darth Maulia ollenkaan. Koko Martti ei tainnut edes Episode I:sessä lausua kolmea kahta sanaa enempää. "Yes master", "Yes master", "Die", tai jotain sinne päin.



Sehän siinä hepussa juuri onkin "siistiä":D
 
Nyt elokuvan nähtyä tuntuu, että oli kaksi leffaa samassa. Toinen oli ihan hyvä Star Wars -pätkä ja toinen oli tylsä ja huono Dawsons Creek (tjsp.) kopio, jota sitten Star Warssin päälle esitettiin.
 
Vielä vähän sulattelemista elokuvassa... Mutta omasta mielestäni todella hyvä leffa. Tosin kyllä siitä ehkä puuttui se "Ultimate Evil" äijä, vaikkakin Christopher Lee oli hyvä, mutta kun se oli vaan siinä lopussa... Mutta kaiken kaikkiaan erinomainen, elokuvan jälkeen jäi tosissaan odottamaan kolmososaa.
 
Olipa kyllä ihan uskomatonta scheissea ko. leffa. Itse en kykene katsomaan Salkkareita tai Kauniita ja Rohkeita niiden kammottavan dialogin takia (hidas ja itseään toistava vailla järjen hiventä), joten SW I & II halpissaippuadialogi on kyllä todellinen pettymys alkuperäisten kolmen osan nokkeluuksiin verrattuna. Ehkäpä Mr. Lucasin olisi kannattanut hankkia joku muu ohjaamaan, kun omat taidot ovat ruosteessa.

Onneksi katsoin leffan Suomen ainoassa digiteatterissa, Kinopalatsi kakkosessa. Kuva oli MAHTAVA, kuten pitää 150.000 kamoilla ollakin. Kaikki tuhnuDivXeiltä leffat ennakkoon katsovat mars mars tonne katsomaan kunnon kokoista kuvaa oikealta kankaalta. Tosin maksoi 10, joka on riistoa.
 
Kohta pitäisi lähteä katsomaan Episode II uudelleen elokuviin. Se on vaan niin hyvä elokuva, nyt kun sitä on saanut sulatella. Mutta ei kuitenkaan yllä LOTRin tasolle:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver


<OFFTOPIC>
Katso!-lehden mukaan Intervisio (Tilt.tv, Subido) järjestää kesällä jonkin konsolipeliskaban, jossa ainakin loppukilpailut käydään Kinopalatsi 2:n kankaalla. :cool:
</OFFTOPIC>
Ois kyllä aika überhienoo pelata jotain pelii leffakankaalta. :D Vois olla aika kokemus.
 
Episodi kakkosen DVD-version sisältö paljastettu - kuulostaa ihan kiwalta, vaikken itse juuri DVD-extroista välitäkkään. http://www.starwars.com/episode-ii/news/2002/08/news20020801.html
Teksti lainattu suoraan ylläolevasta linkistä
Here's what the two-disc DVD set - available in both Anamorphic Widescreen (Aspect Ratio 2.35:1) and Fullscreen editions - will feature:

- Attack of the Clones, mastered directly from the digital source by THX for superior sound and picture quality, presented in Dolby 5.1 Surround EX (English) and Dolby 2.0 Surround (English, Spanish and French)
- Audio commentary by Writer-Director George Lucas; Producer Rick McCallum; Editor and Sound Designer Ben Burtt; Visual Effects Supervisors Pablo Helman, John Knoll and Ben Snow; and Animation Supervisor Rob Coleman, offering personal insights into the making of the film.
- Eight deleted scenes created for the DVD release, with introductions by George Lucas, Rick McCallum and Ben Burtt
- "From Puppets to Pixels," an all-new, full-length documentary that tracks the revolution in digital character animation, featuring the creation of the digital Yoda, Dexter Jettster and more
- "State of the Art: The Previsualization of Episode II," an all-new documentary featuring never-before-seen Animatics of Episode II
- Ben Burtt and his team explain the process of creating the sound for Episode II in the all-new documentary "Films Are Not Released; They Escape"
- Three behind-the-scenes featurettes exploring Episode II's storyline, action scenes and love story
- All 12 parts of "Making Episode II," the web documentaries that first appeared here at starwars.com
- The "Across the Stars" music video featuring John Williams
- Downloaded by millions from starwars.com, the original theatrical teaser and launch trailers, plus 12 TV spots
- Galleries of theatrical posters, print campaign from around the world, and never-before-seen production photos
- An Episode II visual effects breakdown montage from Industrial Light & Magic
- HoloNet News website
- DVD-ROM weblink to exclusive Star Wars content
Jeesh. taidanpa minäkin ostaa tämän DVD:lle :D
 
Tuli tässä yhtäkkiä mieleen pienenpienenä detaljina, että oliko EP2:ssa Padmella se Anin EP1:ssä antama koru jonka se oli nyhertänyt jostain japorpuusta (kivestä?).

Tuosta DVD:stä, näyttää tulevan mukava paketti. EP1 dvd extrojen parissa viihtdyin minäkin, vaikka useimpien leffojen extrat jää muuten katsomatta. EP2:lle näyttäisi tulevan paljolti samanlainen extrapakkaus
Tahtoisi vielä tuon VHS version 'Star Wars Connections' mukaan dvd:lle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tuli tässä yhtäkkiä mieleen pienenpienenä detaljina, että oliko EP2:ssa Padmella se Anin EP1:ssä antama koru jonka se oli nyhertänyt jostain japorpuusta (kivestä?).

Tuosta DVD:stä, näyttää tulevan mukava paketti. EP1 dvd extrojen parissa viihtdyin minäkin, vaikka useimpien leffojen extrat jää muuten katsomatta. EP2:lle näyttäisi tulevan paljolti samanlainen extrapakkaus
Tahtoisi vielä tuon VHS version 'Star Wars Connections' mukaan dvd:lle.

Pitää ostaa VHS ja DVD :D

Ja ei sitä kivee ollut muuten kakkosessa, ehkä kolmosessa? Senhän piti vaikuttaa jotenkin jommassa kummassa.
 
Episodi III -spoilereita -> *

Pelkäänpä, että kyseinen tuottaja löytyy vielä ruumiina jostain Skywalker Ranchin tietämiltä. Itse olen menettänyt muutenkin toivon uuden Tähtien sota -trilogian päätösosan suhteen.

Ilmestyykö elokuva tosiaan jo ensi kesänä vai onko suunnitelmissa edelleen pitää 3 vuoden paussi joka osan välissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Pelkäänpä, että kyseinen tuottaja löytyy vielä ruumiina jostain Skywalker Ranchin tietämiltä. Itse olen menettänyt muutenkin toivon uuden Tähtien sota -trilogian päätösosan suhteen.

Ilmestyykö elokuva tosiaan jo ensi kesänä vai onko suunnitelmissa edelleen pitää 3 vuoden paussi joka osan välissä?

Episodi III:n ensi-ilta on kesällä 2005.

Itse odotan ihan mielenkiinnolla miten homma saadaan kasaan. Ja toisin kuin Kloonien hyökkäyksen kohdalla, en aio hirveämmin spoilereita/trailereita seurata (sitten kun ilmestyy) :D

Itse pidin Pimeästä uhasta ja Kloonien hyökkäyksestä, joten kyllä se kolmaskin tulee olemaan katsottavaa tavaraa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Episodi III -spoilereita -> *

Pelkäänpä, että kyseinen tuottaja löytyy vielä ruumiina jostain Skywalker Ranchin tietämiltä. Itse olen menettänyt muutenkin toivon uuden Tähtien sota -trilogian päätösosan suhteen.

No empä noista kamalasti spoilaantunut, jotain tuollaista osaa nyt kaikki odottaa (spoiler? Ensimmäisessä Jedi Knightissäkin oli muuten kahdella valomiekalla taisteleva jedi.. /spoiler? ). Itse en enää niin jaksa SW:tä (ennen Episodi I:stä onnistuneesti vältin spoilerit)hehkuttaa, joten ei pienet spoilerit haittaa.

Episode I oli mielestäni aika puppua, Episode II onnistui vähän paremmin. Saa nähdä, varmasti kyllä menen tämän uudenkin katsomaan. Edelleen paras SW on Episode V, sitten IV (tietenkin tämän tulisi olla the paras, mutta pidän V:stä enemmän) ja sitten VI...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua: Star Wars-elokuvat (kaikki)

Vihdoin Tähtien Sota-fanien toiveuni on toteutunut. Molemmat trilogiat yhdessä paketissa ja mahtavilla extroilla varustettuna! Samalla myös George-setä on päässyt taas vähän lisäilemään ja leikkailemaan elokuviaan uusiksi. Tässä olisi jo syytä uuden television/videotykin hankintaan.

[video=youtube;cLhGocXP-Is]http://www.youtube.com/watch?v=cLhGocXP-Is&feature=colike[/video]

eDome tiesti kertoa tälläistä levyjen extra-sisällöistä:

• George Lucasin, näyttelijöiden sekä tuotantotiimin kommenttiraidat kullekin elokuvalle
• Ensimmäistä kertaa julkaistavat, näyttelijöiden ja tuotantotiimin arkistoiduista haastatteluista kootut kommenttiraidat kullekin elokuvalle
• 45 poistettua/pidennettyä kohtausta
• Näyttelijöiden ja tuotantotiimin haastatteluja
• Koosteita rekvisiitan, puvustuksen ja mallikappaleiden valmistuksesta
• Matte painting ja concept art -maisema- ja konseptikuvauksia

Syventäviä dokumentteja ja koosteita:
• Kulissien takaa, 1977
• Imperiumin vastaisku, SPFX, 1980
• Klassiset hahmot: Jedin paluu, 1983
• Dewbackin anatomia, 1997
• Star Warriors –elokuvan fanit, 2007
• Star Wars –teknologia, 2007
• Keskustelu mestareiden kanssa: Imperiumin vastaisku 30 vuotta myöhemmin, 2010
• Yli 90 minuuttia Star Wars Spoofs –parodioita esim. eri TV-sarjoissa

boxset-660x427.jpg
 
Vihdoin Tähtien Sota-fanien toiveuni on toteutunut. Molemmat trilogiat yhdessä paketissa ja mahtavilla extroilla varustettuna!
Tää on varmaan vitsi? Mua taas harmittaa, että ainut tapa kritisoida Lucasin pelleilyä on olla ostamatta tätä pakettia :(
Tää paljonkin uutisoitu twitter-päivitys summaa aika hyvin: https://mobile.twitter.com/#!/simonpegg/status/108864619736612864
"Always loved Vader's wordless self sacrifice. Another shitty, clueless, revision like Greedo and young Anakin's ghost. What a fucking shame."
 
Vastaus: Keskustelua: Star Wars-elokuvat (kaikki)

Mua taas harmittaa, että ainut tapa kritisoida Lucasin pelleilyä on olla ostamatta tätä pakettia :(

Nillittäjät ovat asia erikseen, jos heidän ehdoillaan mentäisiin niin tuskin olisi koko tarinaa edes tehty. Lucas vetelee naruista ja sillä mennään. Tietysti uudemmasta trilogiasta voidaan olla montaa mieltä, mutta ehkä kohderyhmäkään eivät olleet 80-luvun lapset.
 
Vastaus: Keskustelua: Star Wars-elokuvat (kaikki)

Niin, noh Lucas on taas kerran sormeillut lisää (hyvä ja suora arvostelu täällä: Blu-ray Review: Star Wars: The Complete Saga | High-Def Digest ) ja mm. aiemman boksin erinomainen 150 minuuttinen "Empire of Dreams: The Story of the Star Wars Trilogy" puuttuu (dokkari siis nimenomaan "alkuperäisestä" trilogiasta).

Hyvä boksi aivan varmasti, mutta mahtavasta en tiedä. Riippuu onko jo antanut Lucasin muutoksille periksi eikä enää välitä. Tai extrojen puolesta kiinnostaako yli 80 minuuttinen dokkari pelkästään leffan faneista jotka pukeutuvat hassuihin pukuihin.

3D-boksia odotellessahan se tämäkin menee.
 
Vastaus: Keskustelua: Star Wars-elokuvat (kaikki)

Alkuperäisen trilogian dokumentit kiinnostavat ja tässä niitä näyttäisi löytyvän. Olivat sellaisia herättelijöitä silloin penskana ja säväyttävät yhä vieläkin. Omalla kohdalla Lucaksen lisäykset eivät haittaa, hän toteuttaa niitä visioita joita olisi halunnut tehdä jo silloisella puutteellisella teknologialla. Darth Vaderin karisma kestää kyllä hempeät ja värikylläiset nuoruusmuistelot. Saagan edetessä siirrytään tummempiin sävyihin.
 
Ylös Bottom