Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Star Wars -elokuvista

PRKL! Ihmiset jaksaa kiusaa! Kun ei pääsee vielä piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan katsomaan elokuvaa ja sitten yritetään vielä vähän "lievittää" näitä meidän tuskia tällaisilla arvostelijoiden hehkutuksilla. Kyllähän sen jo trailereistakin näkee, että tää ei tule olemaan samanlainen farssi ku se Episode 1.
 
Jos on yhtä hyvä kuin elokuvan pohjalta julkaistu kirja niin hyvää tavaraa on luvassa , varsinkin taistelut :D
 
Tuossa yksi arvostelu. Sen perusteella näyttää ihan hyvältä:)

http://www.hometheaterforum.com/sneak/clones.html
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac
Tuossa yksi arvostelu. Sen perusteella näyttää ihan hyvältä:)

http://www.hometheaterforum.com/sneak/clones.html

Jeps, mutta sisältää TheForce.netin mukaan spoilereita, joten en ole itse tuota lukenut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Stadissa vissiin vieläkin lippuja myynnissä ensi-iltaan, ja moneen paikkaan mainostettu ja jututettu Mr. Jonottaja Tennispalatsin edessä oli kuulemma "maksettu".

Hienoa Finnkino, mutta taitaapi flopata tuo leffa, ja LOTR II olla vuoden kassamagneetti... Joka on tietysti hyvä juttu, koska ihmisillä on vielä arvostelukykyä: Episode I oli niin huono, että tuskin ketään kiinnostaa tuo II friikkejä lukuunottamatta :D

Kuules Jore, ota vähän asioista selvää ennen kuin yleisesti avaudut!

Finnkinolla ei ole mitään tekemistä sen jonossa ekana olleen kanssa. Jos joku subTV sponssaa omia juttujaan niin selvä. Finnkino ei tiennyt asiasta mitään. Ennemmin kääntyisin leffan levittäjän puoleen tässä tapauksessa...

Mitä tuohon menestykseen tulee niin katsotaan nyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kuules Jore, ota vähän asioista selvää ennen kuin yleisesti avaudut!

Finnkinolla ei ole mitään tekemistä sen jonossa ekana olleen kanssa. Jos joku subTV sponssaa omia juttujaan niin selvä. Finnkino ei tiennyt asiasta mitään. Ennemmin kääntyisin leffan levittäjän puoleen tässä tapauksessa...
Ja olet arvatenkin töissä Finnkinossa, kun noin vakavasti otat asian?
 
Oli todella heikkoa mainosta leffalle kun kakkonen näytti äskettäin epi 1:n. Itsekkin muistin kuinka huono se olikaan!! No mutta otin riskin ja liput on ensi-iltaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ja olet arvatenkin töissä Finnkinossa, kun noin vakavasti otat asian?

Minua ärsyttää ihmiset jotka puhuvat paskaa väittäen niitä tosijutuiksi. Vaikka ovatkin ihan omassa päässään ne kehittäneet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Stadissa vissiin vieläkin lippuja myynnissä ensi-iltaan, ja moneen paikkaan mainostettu ja jututettu Mr. Jonottaja Tennispalatsin edessä oli kuulemma "maksettu".

Hienoa Finnkino, mutta taitaapi flopata tuo leffa, ja LOTR II olla vuoden kassamagneetti... Joka on tietysti hyvä juttu, koska ihmisillä on vielä arvostelukykyä: Episode I oli niin huono, että tuskin ketään kiinnostaa tuo II friikkejä lukuunottamatta :D


Hetkinen.... Eikös Suomessa ole maailman ensi-ilta? Huhujen mukaan jenkit on tulossa tänne katsomaan sen, koska täällä on ensi-ilta... En tosin ole oikein varma, mutta... Sanokaa, jos erehdyn..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No eikös se ole samaan aikaan koko maailmassa se ensi-ilta?

Näin minäkin olen ymmärtänyt... mutta tarkoittikohan Snake aikaerosta johtuvaa "viivettä" muualla maailmassa?
 
Juuh , Episodi II ja Spiderman on sitten jo saatavilla netistä , nopeasti se "piratismi" ehtii :).
 
Mä en kyllä tajua semmosia supernörttejä:)) ) jotka kattoo elokuvatki jollain tietokoneella. Huh huh sanon minä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Mä en kyllä tajua semmosia supernörttejä:)) ) jotka kattoo elokuvatki jollain tietokoneella. Huh huh sanon minä!

Itse asiassa en minäkään. Pilaa kokonaan elokuvan ilon (oli sitten huono tai hyvä elokuva), varsinkin kun näyttö on aika pieni (ainakin minulla). DVD:t ovat ymmärrän pienoisena poikkeuksena (tosin niitäkin on hauskempi katsoa isolla telkkarilla :D), mutta netistä imutetuttuja ja muutenkin piratismia vastustan.
 
Noh nyt on leffa katottu(Tai viime yönä) ja pitää sanoa että edistystä kyllä on tapahtunut sitten Epsiode ykkösen mutta hieman paska maku tästä silti suuhun jäi. Erikoisefektit ja muu sonta varmaankin hienointa mitä missään elokuvassa koskaan(Tosin tyylitajua uuppu hieman), mutta tarinankerronta, dialogi ja näyttelijäsuoritukset ontuvat kyllä edelleen. Noh kai tämä on Lucasin tapa tehdä elokuvia...
 
Minäkin nyt nähnyt elokuva olen ja todeta hyväksi se täytyy :D Siis allekirjoittanut piti todella paljon, vaikka muutamia Episodi I:n kaltaisia ärsyttävyyksiäkin löytyy tyyliin "no millos alkaa tapahtua jotakin?", mutta tämä olotila tuli vain kerran. Muuten elokuva vastaa minun odotuksiani - roolisuoritukset olivat suht. hyviä (ei alkuperäisissäkään mitään mestariluokkaa ollut) ja uusi Anakin (Christensen) on huomattava parannus Episodi I.n Jippiitä kiljuvasta kakarasta (Lloyd). Dialogista hermoille käy Anakinin ja Padmen jutut, joita ei onneksi ole liikaa, mutta muut näyttelijät suorittavat homman ihan mukavasti. Miinuksia valitettavasti musiikille, joka ei tarjoa paljoa uutta edellisiin osiin verrattuna. Varsinkin Episodi I:n loppuunkuluneita kappaleita jylläsi taustalla liikaa. Mutta muuten voi nyt positiivisella asenteella odotella Episodi III:a!
 
Tuoreeltaan jäi pieni pettymys. Todellakin parempi kuin Epi1, mutta kerronnallisesti vielä kaukana vanhoista osista. Kuitenkin paikoitellen Epi2:ssa oli kunnolla sitä vanhaa fiilistä, mutta vastapainoksi oli jälleen hirveää tyhjää efektimäiskettä, joka ei tuntunut oikein missään. Yodan näkeminen pomppimassa valomiekan kanssa oli todella tahattoman hauskan näköistä. Christensen oli Anakinin roolissa vakuuttava, vaikkakin Lucasilta tuntuu nykyään uupuvan ohjaustaitoja (+dialogin kirjoittamistaitoja) saadakseen näyttelijöiltään kaikkea irti. Siinä mielessä Episodi 2 onnistui, että jään odottamaan mielenkiinnolla kolmatta osaa, ja jos suuntaus pysyy samana ehkäpä Lucas pystyy vielä kerran ylittämään itsensä elokuvantekijänä. Yhteistyö Spielbergin kanssa voisi olla kolmannen osan kannalta täysosuma.
 
Re: Keskustelua: Star Wars-elokuvat (kaikki)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Siis tämä nyt on uusi Star Wars-threadi, jolla voi keskustella kaikista Star Wars-universumiin liittyvistä asiosta (elokuvat, sarjakuvat ja ym.). Tosin SW-peleille on jo keskustelualue tuolla PS2finin toimintapelien puolella. Episodi II ja III juttuista voi puhua, mutta muistakaa spoileri-säännöt. Sanotaan, että spoilerien raja menee siinä, että trailereiden tapahtumista voi keskustella ääneenkin. Myös kommenttia ja kinastelua jo julkaistuista SW-leffoista tervetullutta.

Toivottavasti tämä threadi ei vain katoa niinkuin edellinen jota Leo Stenbuckin kanssa kätettiin.

Tässä nyt pari alkufaktaa Episodi II: Kloonien hyökkäyksestä ettei turhaa kysellä:
Ensi-ilta: 16.5. niin Suomessa kuin Jenkeissäkin
Trailerit: löytyy Star Warsin viralliselta sivulta

Itse olen luottavaisella mielellä Episodi II:m suhteen, sillä trailerit ovat todella lupaavia, kun Boba Fett ja Stormtroopperit näyttävät päässen vauhtiin! Jopa Ewan McGregor (Obi-Wan) on kehunut elokuvaa hyväksi. Mieshän haukkui Episodi I:n lyttyyn vaikka itse onkin siinä. Elokuva on kuulemma hänen mukaansa paluu alkuperäisen trilogian tunnelmiin.

Jeps ei muuta... tänne vaan juttua! :)



MITÄPÄ NUITA MIETTIMÄÄN ETTÄ MITÄ TAPAHTUU KAKKOS OSASSA! WINMX TAI EDONKEY KÄYTTÖÖN JA IMUTUKSEEN KOKO LEFFA NETISTÄ.. ITSE DOWNLOUDASIN SEN JA OLI KELPO LEFFA VERRATTUNA PIMEÄÄN UHKAAN. TOSIN TAISTELUKOHTAUKSIA OLI TURHAN VÄHÄN MINUN MAKUUNI.. JA ANAKININ NÄYTTELIJÄ TODELLA SURKEA. MUTTA ELOKUVA SILTI OLI SUURI PARANNUS EDELLISEEN TEKELEESEEN.
 
Ylös Bottom