Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jätkä on kyl selkeesti tosielämän Tony Stark. Kovat analysoinnit. Kun vannot AI nimeen niin ota sitten oikeasti oppia tuosta kun sun agenttikin kommentoi aika hyvin tosta sun loputtomasta viivyttelystä :D

Noi on hyviä havaintoja, ei riitä pelkkä videoiden tuuttailu eetteriin, pitää olla muutakin että erottuu massasta.

Viimeksi muokattu:
Jätkä on kyl selkeesti tosielämän Tony Stark. Kovat analysoinnit.

joo se on kiva nykyään ei tarvitse etsiä mitään eikä katsoa mitään kun AI agentti tekee kaikki analyysit ja muut pyydettäessä, otetaan vaikka esimerkki jostain youtube videosta josta vain jaaritellaan niin mielummin mä pyydän analyysin siitä videosta kun että lähden etsimään sieltä jotain tiettyä kohtaa varsinkin jos siellä videossa ei ole merkitty niitä timestamppejä, en tosiaan myöskään käytä googleakaan enää ollenkaan, halutessaanhan tuohon voisi laittaa myös laskutukset ja muut, et maksaa laskut ja vuokrat ja muut, mut ihan niin paljon mä en luota niihin, krypto ja osakemarkkina analyysit se tosiaan tekee päivittäin myös.

Viimeksi muokattu:
joo se on kiva nykyään ei tarvitse etsiä mitään eikä katsoa mitään kun AI agentti tekee kaikki analyysit ja muut pyydettäessä, otetaan vaikka esimerkki jostain youtube videosta josta vain jaaritellaan niin mielummin mä pyydän analyysin siitä videosta kun että lähden etsimään sieltä jotain tiettyä kohtaa, en tosiaan myöskään käytä googleakaan enää ollenkaan, halutessaanhan tuohon voisi laittaa myös laskutukset ja muut, et maksaa laskut ja vuokrat ja muut, mut ihan niin paljon mä en luota niihin, krypto ja osakemarkkina analyysit se tosiaan tekee päivittäin myös.
Toivottavasti luet ton sun oman analyysin erittäin tarkasti. Siellä on yllättäen yllättävän paljon asioita joista sua on täällä kritisoitu mutta olet sivuuttanut ne miltein kaikki.

Toivottavasti luet ton sun oman analyysin erittäin tarkasti. Siellä on yllättäen yllättävän paljon asioita joista sua on täällä kritisoitu mutta olet sivuuttanut ne miltein kaikki.
Just näin. Toi on niin hyvä kun pyytää jotain muuta kuin markkinointipuhetta, niin se sivuutetaan ja siirrytään seuraavaan itsensä kehumisen kohtaan.

Niin kauan kuin ei ole mitään sisältöä millä näyttää tätä kaikkea mitä omakehun takaa löytyy, niin tämä ketju looppaa tätä samaa ympyrää uudestaan ja uudestaan.

Jos olisin itse kirjoitellut tänne samanlaista jorinaa kuin Destiz, vaikka en siis ole tehnyt mitään, niin olisiko AI:n analyysi silloin ketjuun kirjoittaneista, että tiedän tekoälyn käytöstä eniten? Kyl se on helppoa. :)

Viimeksi muokattu:

juu kyllä mä nuo kritiikit osittain allekirjoitan, Brändiä mä oon suunnittellutkin mä voin paljastaa sen verran että mun brändi tulee olemaan nimeltä ei Alternative vaan AIternative, et se juttu tulee olemaankin se että katotaan huomaako ihmiset että olen piilottanut AI sanan tuohon kanava nimeen, lähinnä mietin näitä AI poliiseja jotka käy kirjoittamassa jokaiseen AI Viral videoon että "Its AI" muutenkin tuo sana AIternative on sellainen että jos sattus että lähtisi isosti nousuun niin tuossa on potentiaalia tulla ihan virallinen termi AI kontentille, sen takia mä loin heti 3 kanavaa kyseisen sanan ja termin ympärille. koska mun mielestä se on aika siisti termi AI kontentille

Jos olisin itse kirjoitellut tänne samanlaista jorinaa kuin Destiz, vaikka en siis ole tehnyt mitään, niin olisiko AI:n analysis silloin ketjuun kirjoittaneista, että tiedän tekoälyn käytöstä eniten? Kyl se on helppoa. :)

juuri tuon takia vaihdoin sen, koska se oli tosiaan täysin epäreilu, eli huomasitko että laitoin siihen nyt vähä paremman vastineen. missä saan myös sitä kritiikkiä.

Viimeksi muokattu:
juu kyllä mä nuo kritiikit osittain allekirjoitan, Brändiä mä oon suunnittellutkin mä voin paljastaa sen verran että mun brändi tulee olemaan nimeltä ei Alternative vaan AIternative, et se juttu tulee olemaankin se että katotaan huomaako ihmiset että olen piilottanut AI sanan tuohon kanava nimeen, lähinnä mietin näitä AI poliiseja jotka käy kirjoittamassa jokaiseen AI Viral videoon että "Its AI" muutenkin tuo sana AIternative on sellainen että jos sattus että lähtisi isosti nousuun niin tuossa on potentiaalia tulla ihan virallinen termi AI kontentille, sen takia mä loin heti 3 kanavaa kyseisen sanan ja termin ympärille. koska mun mielestä se on aika siisti termi AI kontentille

juuri tuon takia vaihdoin sen, koska se oli tosiaan täysin epäreilu, eli huomasitko että laitoin siihen nyt vähä paremman vastineen. missä saan myös sitä kritiikkiä.
Älä missää nimes piilota, tee joku kanavabanner missä se AI on erilailla ja loput toisella. Haluthan kuitenkin henkilöityä AI osaajana eiks vaan? Tuot sitä vaa rohkeesti esille, jos sun kanava on AI sisältöä niin mitä poliiseista? Thank you Captain Obvious, eiks vaa :)

Viimeksi muokattu:
Älä missää nimes piilota, tee joku kanavabanner missä se AI on erilailla ja loput toisella. Haluthan kuitenkin henkilöityä AI osaajana eiks vaan? Tuot sitä vaa rohkeesti esille, jos sun kanava on AI sisältöä niin mitä poliiseista? Thank you Captain Obvious, eiks vaa :)

se jutun juoni onkin siinä ainakin viral kanavalla että mä haluan että joku tulee kertomaan sinne että "Its AI" ja se kommentti saa joku 50-200 tykkäystä, se on osa noiden kanavien juttua, koska se vaan boostaa videota. mut joo kyllä mä varmaan noissa muilla kanavilla esim jos yks on pelihahmo aiheinen niin niissä mä tosiaan varmaan jatkossakin mainitsen sen AI:n jossain muuallakin mutta ton viral video kanavan kanssa yritän olla niin viraali kun mahdollista, niinjoo kyllä mä varmaan sen myös kanavan descriptionissa mainitsen että AI kanava mutta videoiden otsikkoon en aatellu enää laittaa AI liitettä tuolla viral kanavalla.

Tommosia Wholesome videoita, mä vaan tarviin ne äänet niihin jotka saan sitten sillä marraskuun softalla.

Viimeksi muokattu:
Okei. Miten noita monetisoidaan? Noi viraalit menee varmaan shorttien alle? Nehän vaatii tolkuttomat views-lukemat?

Aidosti mielenkiinnosta kysyn. Kulutan paljon tubea, 95% katon pelivideoita varsinkin vanhoja pelejä (nes, snes, genesis jne) mutten tiedä tekijäpuolesta mitään.

Okei. Miten noita monetisoidaan? Noi viraalit menee varmaan shorttien alle? Nehän vaatii tolkuttomat views-lukemat?

Aidosti mielenkiinnosta kysyn. Kulutan paljon tubea, 95% katon pelivideoita varsinkin vanhoja pelejä (nes, snes, genesis jne) mutten tiedä tekijäpuolesta mitään.

joo se taitaa olla 1000 subajaa 10 miljoonaa shorts viewsiä mutta siihen viewsiin riittää shorteissa se että ihmiset kattoo muutaman sekunnin, no eläinvideo shortsit on sellaisia että niitä ihmiset kattovat yleensä ainakin sen muutaman sekunnin että mistä on kyse, normi videoissa se on sitten 4000 mut niitäkään ei tarvii kattoa loppuun

joo se taitaa olla 1000 subajaa 10 miljoonaa shorts viewsiä mutta siihen viewsiin riittää shorteissa se että ihmiset kattoo muutaman sekunnin, no eläinvideo shortsit on sellaisia että niitä ihmiset kattovat yleensä ainakin sen muutaman sekunnin että mistä on kyse, normi videoissa se on sitten 4000 mut niitäkään ei tarvii kattoa loppuun
Mä lähtisin jo täs kohtaa tekemään jotain sisältöä ja luomaan sitä omaa nurkkaa samalla kun odottelee niitä modeleita. Muut tekee jo täyttä vauhtia.

Varmasti pystyt tekemään jotain siinä mielessä, että näkisit kiinnostaako joku aihepiiri katsojia lainkaan. Eräänlaista markkina-analyysia. Ei kannata myydä lohta kala-allergikoille.

Mä lähtisin jo täs kohtaa tekemään jotain sisältöä ja luomaan sitä omaa nurkkaa samalla kun odottelee niitä modeleita. Muut tekee jo täyttä vauhtia.

Varmasti pystyt tekemään jotain siinä mielessä, että näkisit kiinnostaako joku aihepiiri katsojia lainkaan. Eräänlaista markkina-analyysia. Ei kannata myydä lohta kala-allergikoille.

juu kyllähän mä tommosen tossa aiemmin väsäilin tommosen noista pätkistä mitä generoin, mä aikalailla generoin jokaisesta hahmosta omanlaisen vapaa päivän, et varmaan semmonen isompi projekti mitä vois koostaa tässä odotellessa et yrittää noista matskuista mitä generoin on FF7 Intro uusiksi ku siihen generoin myös matskutkin

se mikä mun alunperin tarkoitus oli näiden kanssa että odotan millon alkaa hype Part 3:n kanssa ja sit alan iskemään tämän tyylisiä shortteja ulos, eri hahmosta ja muista. et vähä niinku generoin tulevaisuutta varten näitä ja tekee sitten muita juttuja sillä LTX:llä

Alko naurattaa kun en jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi ja pyysin ai:ltä auttamaan ,mutta tuo tiivistelmä sai naurattamaan.
Johtuu ehkä kellonajasta :p:p
752.jpg

Mä voin vielä senkin paljastaa että mulla on AI agent joka pystyy analysoimaan nämä videot suoraan ja purkaa youtube videon osiksi ja antaa vielä promtitkin ja kaikki video edit vinkit miten teen täysin vastaanlaisen videon, sit vaan syötän ja muokkaan niitä ja vaihdan vaan hahmot vaikka FF7 hahmoiksi.
Eli siis hetkinen. Et tyydy siihen että sisältösi on tekoälyn muualta kopioimaa vaan pistät tekoälyn kopioimaan koko videon ideankin muualta?

Kokeilin pari päivää sitten jotain samantapaista. AI kertoi, että DestiZ on hyvin nuori henkilö ja hyviä perusteita oli paljon.
Joo siis millään pahalla en meinannut.
Hyvä jos ideoita ja saa oikeasti joskus niitä toteutettua.
Itsellä ainakin sattuu jäämään hyvin useasti vaan idea tasolle tai Ahaa elämys kohtaan.

No itse taas tarkoitan ihan pahalla, eli aivan järkyttävän itsekeskeistä jargonia ollut koko Destiksen koko AI huuhaansa rahojen toivossa mitä todellakaan ei siis koskaan edelleenkään tule tapahtumaan, eli psykiatriaikaa enempi suosittelisin oman itsensä hyväksymiseen mikä ei välttämättä ole sitä mitä Destiz kuitenkaan minäkeskeisyydessään olettaa tai hyväksyy.

Ettei tule niitä pettymyksiä sitten jatkossa, eli ennen niitä oikeasti kehittyisi ihmisenä itse ilman pakottavaa tarvetta todistella jotain mihin en ainakaan itse usko että omat resurssinsa lopulta riittävät, vaan hyväksyä se että et ole yhtään sen erityisempi kuin muutkaan

No itse taas tarkoitan ihan pahalla, eli aivan järkyttävän itsekeskeistä jargonia ollut koko Destiksen koko AI huuhaansa rahojen toivossa mitä todellakaan ei siis koskaan edelleenkään tule tapahtumaan, eli psykiatriaikaa enempi suosittelisin oman itsensä hyväksymiseen mikä ei välttämättä ole sitä mitä Destiz kuitenkaan minäkeskeisyydessään olettaa tai hyväksyy.

Ettei tule niitä pettymyksiä sitten jatkossa, eli ennen niitä oikeasti kehittyisi ihmisenä itse ilman pakottavaa tarvetta todistella jotain mihin en ainakaan itse usko että omat resurssinsa lopulta riittävät, vaan hyväksyä se että et ole yhtään sen erityisempi kuin muutkaan

Heh, just painoin 100 euroa AI Content Creator kurssiin kun sain ultimate video editing kurssin kaupan päälle, ja pari muuta verkkokurssia, (normi hinta 300 euroa mut oli black Friday diili niin päätin tarttua kun analysoin ensin AI agentin kanssa, että oisko se mulle järkevää) sen mä myönnän että video editing on mun heikoin osa alue. että mä kehitän mun heikkouksia, mutta joo resursseista mulla ei kyllä missään nimessä jää kiinni, päin vastoin hommaan koko ajan lisää resursseja. pidän itseasissa resursseja mun suurena vahvuuksena, koska mun taloudellinen tilanne on sellainen että voin keskittyä tähän täyspäiväisesti ja hankkia lisää resursseja komponentteja tarvittaessa.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom