ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin ymmärrän. että ottaa koville. ei millään pahalla mutta paistaa katkeruus sitä kohtaa että ai ottaa kokoajan valtaa ohjelmoinnista ja muussa IT alan jutussa enemmän ja enemmän ja sitten pitää purkaa se johonkin.
Näh ei ole katkeruutta. Voisinhan minä itekki ryhtyä noihin halutessani, mun intressit on muissa touhuissa.
Enemmän naureskelen tota henkselien paukuttelua ennen kuin on varsinaisesti mitään konkreettista alla. Totta kai pidän sulle peukkuja että menestyt. Sulla vaan toistuu täällä se sama kuvio. Kovia suunnitelmia, voit tehdä mitä vaan mutta jostai syystä sun aihepiiri pyörii tunnettujen valmiiden hahmojen ja assettien ympärillä. Sitte kun se juttu löytyy, niin ennen mitään suurempaa tekemistä odotellaan ensin jotain uutta modelia joka räjäyttää pankin. Sitte sykli alkaa alusta.
Vakaasti edelleen uskon että sun tavoittelema suosio on ihan muissa aiheissa ja hahmoissa. Uskon että porukka haluis mieluummin seurata jotain uutta.
Otetaa esimerkiksi vaikka helvetin suosittu Why files -kanava. Siellä AJ tekee videoita esim kryptideistä, paranormaalista, salaliitoista ja käyttää AI klippejä osana loistavaa tarinankerrontaa. Tuollaisia seuraa mielellään ja annan tuollaiselle AI käytöllä kolme peukkua ylös.
Menestyt kyllä mutta koita jotain semmosta mitä ei ole nähty. Itseä ei esim. kiinnosta yhtää Horizon sisältö, mikä ihme sais minut kattomaan sellasta? Luulen että sun suurin haaste ja ongelma täl hetkel onkin se että katot liikaa sitä mikä trendaa viraalisti milläki hetkel. Trendit kuolee nopeasti, siksi ehkä et ole vielä päässy vauhtiin.
Miten ois vaikka jonkun kirjasarjan/fantasia- tai scifimaailman tarinalliset lore-videot esim Why filesin tyyliin? Sitte et ois kiinni missää trendissä ja voisit keskitty täysillä hyvän ja mielenkiintoisen sisällön tekoon.