Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin no jos et tajunnut niin noita what if -juttuja on tube pullollaan riesaksi asti. Eli noi ei ole sun omia juttuja. Et taida edes käsittää mitä se tarkoittaa vaikka ratakiskosta vääntäisi.

Olet myös aikonut jo aika kauan.

niinno herra on hyvä ja etsii minulle what if videon vaikka Horizonista sitten joka on tehty unreal engine 5:lla tai Decima Engine tasoista jälkeä, et varmasti löydä. niin ku sanoin mä pystyn replikoimaan sen koko maailman ja muokkailemaan sitä mielin määrin. eli pystyn tarvittaessa tekemään jälkeä mistä ei edes erota onko se AI:lla tehty vai oikeaa pelikuvaa. jätkä ei tunnu tajuavan että sillä laadulla ja tyylilläkin on eroa itse pystyn tekemään 4k 60fps tasoista jälkeä.

niinno herra on hyvä ja etsii minulle what if videon vaikka Horizonista sitten joka on tehty unreal engine 5:lla tai Decima Engine tasoista jälkeä, et varmasti löydä. niin ku sanoin mä pystyn replikoimaan sen koko maailman ja muokkailemaan sitä mielin määrin. eli pystyn tarvittaessa tekemään jälkeä mistä ei edes erota onko se AI:lla tehty vai oikeaa pelikuvaa. jätkä ei tunnu tajuavan että sillä laadulla ja tyylilläkin on eroa itse pystyn tekemään 4k 60fps tasoista jälkeä.
Jätkä, mun ei tartte hakea sulle mitään. Jatka vaan noiden sun juttujen tekemist. Toivotan menestystä.

Jätkä, mun ei tartte hakea sulle mitään. Jatka vaan noiden sun juttujen tekemist. Toivotan menestystä.

ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin ymmärrän. että ottaa koville. ei millään pahalla mutta paistaa katkeruus sitä kohtaa että ai ottaa kokoajan valtaa ohjelmoinnista ja muussa IT alan jutussa enemmän ja enemmän ja sitten pitää purkaa se johonkin.

Viimeksi muokattu:
@DestiZ Tee meitille semmottiin video sitten, niin ei tarvitte arpoa että pystytkö sellasia tekemään vai et, eikä etenkään tarvii alkaa ettimään, kun sitä AI tauhkaa on koko juutuubi täynnä.

Viimeksi muokattu:
Mun on edelleen hyvin vaikea käsittää miksi kukaan katsoisi tuollaisia videoita? Olisiko siis tarkoitus tehdä jotain videoita, missä hahmot seikkailee toisissa maailmoissa? Ainakin tuosta esimerkkipätkästä on vielä aika pitkä matka siihen, että se näyttäisi kovin hyvältä ja vaikka näyttäisikin, niin tulee taas vastaan se sama este: tekijänoikeudet. Eihän mitään tuollaista voi kaupallistaa, kun hahmot ovat tekijänoikeuksilla suojattuja?

Niin no jos et tajunnut niin noita what if -juttuja on tube pullollaan riesaksi asti. Eli noi ei ole sun omia juttuja. Et taida edes käsittää mitä se tarkoittaa vaikka ratakiskosta vääntäisi.

Olet myös aikonut jo aika kauan.
EU reguloimassa kovaan vauhtiin tätä AI hässäkkää.
Ammutaan itseämme koipeen kilpailukyvyn dimensiossa että kuka vaan(kiina? jenkit?) saa tehdä mitä vaan ilman mitään luottoa että laatu on mitä on, mutta sitten taas toisessa dimensiossa kilpailukyvyn kannalta EU tuote maksaa enempi, mutta on sitten luokilteltua ja serifioitua 'hyvää shittiä'

niin ku mä sanoin niin ihmiset kattelee kaikenlaista poikkeavaa kun kyse on AI:sta, niin kun esimerkiksi nuo viral videot mitä tuossa mainitsin, kannattaa tosiaan tutustua siihen että minkälainen kontentti trendaa yksi suosituimpia viime vuosion juttuja on fuusio hahmot missä yhdistetään kaksi eri pelimaailman ja elokuva maailman hahmoa. eli poikkeavuus on iso teema kiinnostavassa ai kontentissa. eli luot kiinnostavia scenaarioita ja asioita mitkä ei todennäköisesti ikinä tule tapahtumaan kyseisissä peliuniversumeissa.

tekijänoikeudet AI puolella on tosiaan vielä aika läyhät, aikalailla jokainen AI vastaan tullut viime aikoina AI puolen firma voittanut ne, Middjourney case todennäköisesti ratkeaa vasta 2027, se voi sitten käynnistää ketjureaktion jos midjourney sen häviää mutta se on sitten sen ajan murhe, mutta en ihmittelisi vaikka sekin lopulta päättyisi Middjourneyn voittoon, aika hyviä argumenttejä heillä myös ollut disneyn puolelle että voivat myöskin voittaa mutta juu en usko että tekijänoikeusasioista tarvitsee olla huolissaan ainakaan puolentoista vuoteen.

Ja tuo Arc Raiders on osoittanut suosiollaan sen että ei ihmisiä lopulta enää kiinnosta että käytetäänkö sitä AI:ta vai ei, esim pelien luontiin hyvänä esimerkkinä tosiaan nuo AI voicet joita peli käyttää.

Viimeksi muokattu:
ihanan katkeraa. mutta juu todennäköisesti pystyisin tekemään myöskin sun duunit mun AI Agenttien avulla paremmin kun sinä itse, niin ymmärrän. että ottaa koville. ei millään pahalla mutta paistaa katkeruus sitä kohtaa että ai ottaa kokoajan valtaa ohjelmoinnista ja muussa IT alan jutussa enemmän ja enemmän ja sitten pitää purkaa se johonkin.
Näh ei ole katkeruutta. Voisinhan minä itekki ryhtyä noihin halutessani, mun intressit on muissa touhuissa.

Enemmän naureskelen tota henkselien paukuttelua ennen kuin on varsinaisesti mitään konkreettista alla. Totta kai pidän sulle peukkuja että menestyt. Sulla vaan toistuu täällä se sama kuvio. Kovia suunnitelmia, voit tehdä mitä vaan mutta jostai syystä sun aihepiiri pyörii tunnettujen valmiiden hahmojen ja assettien ympärillä. Sitte kun se juttu löytyy, niin ennen mitään suurempaa tekemistä odotellaan ensin jotain uutta modelia joka räjäyttää pankin. Sitte sykli alkaa alusta.

Vakaasti edelleen uskon että sun tavoittelema suosio on ihan muissa aiheissa ja hahmoissa. Uskon että porukka haluis mieluummin seurata jotain uutta.

Otetaa esimerkiksi vaikka helvetin suosittu Why files -kanava. Siellä AJ tekee videoita esim kryptideistä, paranormaalista, salaliitoista ja käyttää AI klippejä osana loistavaa tarinankerrontaa. Tuollaisia seuraa mielellään ja annan tuollaiselle AI käytöllä kolme peukkua ylös.

Menestyt kyllä mutta koita jotain semmosta mitä ei ole nähty. Itseä ei esim. kiinnosta yhtää Horizon sisältö, mikä ihme sais minut kattomaan sellasta? Luulen että sun suurin haaste ja ongelma täl hetkel onkin se että katot liikaa sitä mikä trendaa viraalisti milläki hetkel. Trendit kuolee nopeasti, siksi ehkä et ole vielä päässy vauhtiin.

Miten ois vaikka jonkun kirjasarjan/fantasia- tai scifimaailman tarinalliset lore-videot esim Why filesin tyyliin? Sitte et ois kiinni missää trendissä ja voisit keskitty täysillä hyvän ja mielenkiintoisen sisällön tekoon.

Viimeksi muokattu:
otetaan esimerkki Arc Raidersin tekijöistä jotka hyödyntää AI:ta mielin määrin Arc Raidersissa ja ilman AI:ta tuskin olisi edes koko peliä., aika moni myöskin pelifirmat on tajunnut että minkälainen voimavara se on kun sitä oppii käyttämään. Arc Raidersissahan on esimerkiksi kaikki äänet AI voiceilla tehtyjä

Et taida edes lukea näitä sun omia linkkejä?

Heti otsikko: Arc Raiders lead says games "can't be built by an AI" and "I hope they never can,"

Ja sitten perään monta kertaa tekijöiltä vakuutteluja, että ääninäyttely nauhoitettiin ensin näyttelijöiden kanssa, jonka jälkeen mallinneetiin esimerkiksi "item x here" heittoja varten, kun esineitä lisättiin. Tämäkin on herättänyt sen verran närää, että tekijät ovat nyt olleet viimeiset pari viikkoa pyytelemässä anteeksi ja kertomassa ettei tarkoitus ole viedä kenenkään duuneja.

Mitä muuten sille sun edelliselle varmalle hitille, eli lasten/nuorten kirjalle ja TV sarjalle, jonka piti olla ihan varma nakki?

Kannattaa tutustua enemmän tuohon Arc Raidersiin AI käyttöön, ovat myös sanoneet että voivat halutessaan tehdä pelin minkä tahansa uuden Aseen AI:n avulla, eli tekijät voi sanoa mitä tahansa mutta niin kun sanoin niin peliä tuskin edes olisi ilman AI:ta, helppo se on jälkikäteen pyydellä anteeksi, onhan steamissäkin niitä jotka käyttää generatiivista AI:ta ja ovat sanoneet että myöhemmin korvaavat ne oikeilla Voice Actoreilla ja voice Actresseilla. Ei kannata aina uskoa kaikkea mitä tekijät sanoo, varsinkin jos lukee heidän aiempia lausuntojaan, ovat siis korjanneet lausuntojaan kun saaneet kriitikkiä

tuossa on muuten Cohh ja Amelian keskustelu aiheesta, no Amelian mielipide ei lopulta hirveästi painanut, vaan cohh taitaa pelata peliä tällä hetkelläkin, empä myöskään ihmettele jos sieltä konsolifinin puolelta tulee eräältä henkilöltä arvostelu pelistä tuon lausunnon jälkeen, joka onkin sitten aikalailla vuoden kovin takinkääntö, minulle siis tuo että tekijät ovat pyydelleet anteeksi sen jälkeen kun ovat ensin pelillä tehneet miljoonia näyttäytyy lähinnä sillä että oikeuttaa itselleen mahdollisesti arvostelemaan pelin, vaikka aiemmat lausunnot ovat olleet täysin ristiriidassa

Viimeksi muokattu:
@DestiZ olet kertonut nämä samat asiat meille kuukausia sitten. Silloin olit tekemässä jotain vähän toisenlaista sisältöä, jolla meinasit menestyä. Teitkö ikinä sitä? Jos teit, niin miten se menestyi YouTubessa?

Se on tavallaan hyvä, että on kova luotto omaan tekemiseen, mutta ei YouTubessa noin vaan ruveta tienaamaan kymmeniä tuhansia vuodessa. Oma sisältö täytyy saada jotenkin erottumaan massasta, minkä lisäksi YouTuben täytyy vielä puskea sisältöä näkyviin. Tosin sanoen algoritmin täytyy myös "hyväksyä" sisältösi. Otan vielä esimerkiksi ketjussa aiemminkin mainitut Stormtrooper Vlog -videot. Ne on tosi laadukkaan oloisesti tehty ja mikä tärkeintä ovat sisällöltään oivaltavia ja hauskoja. Kanavalla on 53 tuhatta tilaajaa ja videot kerää keskimäärin joitakin kymmeniä tuhansia katselukertoja. Sanoisin, että noilla määrillä ei vielä ihan hirveitä rahasummia tienata. Ilmeisesti pystyt kuitenkin parempaan. Laita joku kunnon video Youtubeen ja näytä meille epäilijöille, että täältä pesee.

Sitten tuo sinun tällä kertaa valitsema tyyli/aihe. Jos nyt sivuutetaan kaikki tekijänoikeuksiin liittyvät jutut, niin millainen kiinnostus katsojille on näihin what if -videoihin? Omalaatuisia ne tuskin on sinun tekemänä yhtään sen enempää kuin jonkun toisen tekemänä, mutta kerääkö ne siis katsojia? Onko antaa esimerkkiä?

Viimeksi muokattu:
empä myöskään ihmettele jos sieltä konsolifinin puolelta tulee eräältä henkilöltä arvostelu pelistä tuon lausunnon jälkeen, joka onkin sitten aikalailla vuoden kovin takinkääntö, minulle siis tuo että tekijät ovat pyydelleet anteeksi sen jälkeen kun ovat ensin pelillä tehneet miljoonia näyttäytyy lähinnä sillä että oikeuttaa itselleen mahdollisesti arvostelemaan pelin, vaikka aiemmat lausunnot ovat olleet täysin ristiriidassa
Jarrua painetaan sitten jälleen kerran kun tässä huumassa on lähtenyt taas ihan mopo käsistä.

@DestiZ olet kertonut nämä samat asiat meille kuukausia sitten. Silloin olit tekemässä jotain vähän toisenlaista sisältöä, jolla meinasit menestyä. Teitkö ikinä sitä? Jos teit, niin miten se menestyi YouTubessa?

Se on tavallaan hyvä, että on kova luotto omaan tekemiseen, mutta ei YouTubessa noin vaan ruveta tienaamaan kymmeniä tuhansia vuodessa. Oma sisältö täytyy saada jotenkin erottumaan massasta, minkä lisäksi YouTuben täytyy vielä puskea sisältöä näkyviin. Tosin sanoen algoritmin täytyy myös "hyväksyä" sisältösi. Otan vielä esimerkiksi ketjussa aiemminkin mainitut Stormtrooper Vlog -videot. Ne on tosi laadukkaan oloisesti tehty ja mikä tärkeintä ovat sisällöltään oivaltavia ja hauskoja. Kanavalla on 53 tuhatta tilaajaa ja videot kerää keskimäärin joitakin kymmeniä tuhansia katselukertoja. Sanoisin, että noilla määrillä ei vielä ihan hirveitä rahasummia tienata. Ilmeisesti pystyt kuitenkin parempaan. Laita joku kunnon video Youtubeen ja näytä meille epäilijöille, että täältä pesee.

Sitten tu osinun tällä kertaa valitsema tyyli/aihe. Jos nyt sivuutetaan kaikki tekijänoikeuksiin liittyvät jutut, niin millainen kiinnostus katsojille on näihin what if -videoihin? Omalaatuisia ne tuskin on sinun tekemänä yhtään sen enempää kuin jonkun toisen tekemänä, mutta kerääkö ne siis katsojia? Onko antaa esimerkkiä?

nimenomaan youtube content creating ja monen ihmisen menestys koostu siitä että joku keksii jonkun jutun ja muut seuraa perässä, niin kun otin esimerkkinä nuo NHL videot että jos tulee uusi eventti niin jokainen content creator tekee ailailla täysin samanlaisen videon. nyt porukka tekee noita kissa kakku videoita toinen esimerkki mitä pari ihmistä on nyt alkanut tekemään noita timelapse videoita missä esitellään koko hahmon elämänkaari, no sen jälkeen kun yksi alkoi tekemään näitä ja keksi idean niin ei mennyt auakaan kun algoritmi alkoi ehdottomaan minulle myös muita creatoreita jotka tekee vastaavia videoita. olen siis opetellut myös jonkun verran miten youtube Algoritmit toimii. kun mä tiedän miten ne toimii niin sen takia teen myös tuota toisenlaista kontenttia, jolla saan varmasti näkyvyyttä.

mitä tulee sitten noihin gameplay U4-U5 videoihin niin siitä mä tiedän ettei niitä kukaan muu tee johtuu siitä että se modeli jota käytin niiden clippien generoimiseen maksaa 3,5 euroa per generointi jos sen tekee publicisti voisi siis sanoa että minulla on yli 15 000-20 000 euron arvosta materiaalia generoituna, sanotaan näin että ovelana kaverina keksin että heidän erääseen toiseen softaan oli piilotettu tuo kyseinen softa, ja veikkaan että olin aikalailla ainut joka tajusi käyttää kyseistä toimintoa sen sijaan kun muut testaili sillä muita asioita, no mähän generoin 13 000 videota sillä 1 viikkoon eli kirjaimellisesti generoin 18-20 tuntia päivässä, et mulla on sellaista footagea mitä ei vaan ole koska kyseessä on alle viikon vanha modeli, ja kyseessä on myös liikkeen ja pelivideoiden suhteen aivan ylivoimaisesti paras modeli generoin siis sillä 1500-2000 videota päivässä eri aiheista. tässä näkyy se mun grindaaja luonne että, kun tajusin että nyt on paikka iskeä niin mä generoin kirjaimeillisesti nonstoppina niin paljon pätkiä kun mahdollista, eli mulla on niin paljon contenttia että varsinkin jos short linjalle lähden niin mun tarvii generoida lisää kontenttia enää.

nimenomaan youtube content creating ja monen ihmisen menestys koostu siitä että joku keksii jonkun jutun ja muut seuraa perässä, niin kun otin esimerkkinä nuo NHL videot että jos tulee uusi eventti niin jokainen content creator tekee ailailla täysin samanlaisen videon. nyt porukka tekee noita kissa kakku videoita toinen esimerkki mitä pari ihmistä on nyt alkanut tekemään noita timelapse videoita missä esitellään koko hahmon elämänkaari, no sen jälkeen kun yksi alkoi tekemään näitä ja keksi idean niin ei mennyt auakaan kun algoritmi alkoi ehdottomaan minulle myös muita creatoreita jotka tekee vastaavia videoita. olen siis opetellut myös jonkun verran miten youtube Algoritmit toimii. kun mä tiedän miten ne toimii niin sen takia teen myös tuota toisenlaista kontenttia, jolla saan varmasti näkyvyyttä.

mitä tulee sitten noihin gameplay U4-U5 videoihin niin siitä mä tiedän ettei niitä kukaan muu tee johtuu siitä että se modeli jota käytin niiden clippien generoimiseen maksaa 3,5 euroa per generointi jos sen tekee publicisti voisi siis sanoa että minulla on yli 15 000-20 000 euron arvosta materiaalia generoituna, sanotaan näin että ovelana kaverina keksin että heidän erääseen toiseen softaan oli piilotettu tuo kyseinen softa, ja veikkaan että olin aikalailla ainut joka tajusi käyttää kyseistä toimintoa sen sijaan kun muut testaili sillä muita asioita, no mähän generoin 13 000 videota sillä 1 viikkoon eli kirjaimellisesti generoin 18-20 tuntia päivässä, et mulla on sellaista footagea mitä ei vaan ole koska kyseessä on alle viikon vanha modeli, ja kyseessä on myös liikkeen ja pelivideoiden suhteen aivan ylivoimaisesti paras modeli generoin siis sillä 1500-2000 videota päivässä eri aiheista. tässä näkyy se mun grindaaja luonne että, kun tajusin että nyt on paikka iskeä niin mä generoin kirjaimeillisesti nonstoppina niin paljon pätkiä kun mahdollista, eli mulla on niin paljon contenttia että varsinkin jos short linjalle lähden niin mun tarvii generoida lisää kontenttia enää.
No ei muuta kuin tienaamaan? Siellä kovolla ne ei tuota mitään.

eli mulla on niin paljon contenttia että varsinkin jos short linjalle lähden niin mun tarvii generoida lisää kontenttia enää.
Eli sinulle olisi ihan muutaman minuutin homma laittaa joku kunnon video YouTubeen (kerran ne on jo koneellasi valmiina) ja linkittää se tänne. Sitten voidaan katsoa miten menestyksen alkutahdit otetaan.

Olet nyt kertonut nämä samat asiat vähän eri sanoin tällä foorumilla monta kertaa. Kuitenkaan kertaakaan ei vielä ole menestystä tullut, eikä itseasiassa ilmeisesti mitään oikeaa sisältöä edes, millä sitä menestystä lähdet tavoittelemaan.

Julkaise nyt yksi tai vaikka useampi video mitkä pitäisi mennä viraaliksi, niin nähdään kaikki että meneekö ne. Mitä me tässä jahkaillaan, toimintaa! :)

Eli sinulle olisi ihan muutaman minuutin homma laittaa joku kunnon video YouTubeen (kerran ne on jo koneellasi valmiina) ja linkittää se tänne. Sitten voidaan katsoa miten menestyksen alkutahdit otetaan.

Olet nyt kertonut nämä samat asiat vähän eri sanoin tällä foorumilla monta kertaa. Kuitenkaan kertaakaan ei vielä ole menestystä tullut, eikä itseasiassa ilmeisesti mitään oikeaa sisältöä edes, millä sitä menestystä lähdet tavoittelemaan.

Julkaise nyt yksi tai vaikka useampi video mitkä pitäisi mennä viraaliksi, niin nähdään kaikki että meneekö ne. Mitä me tässä jahkaillaan, toimintaa! :)

eikun se LTX 2 julkaistaan vasta kuun lopussa, ja todennäköisesti ens vuonna vasta aloitan, joten ei mikään kiire tässä nyt alan pikkuhiljaa käymään noita clippejä läpi että pääsen tekemään kokonaisuuksia tosin nyt en tää vähä aikaa mitään kun oli sen verran rankka tuo generointi sykli. ja niin kun sanoin niin uskon että niillä viral tyylisillä videoilla joilla tarkoitan niitä kissa kakku videoita niin niillä todennäköisesti sitä menestystä ainakin tulee, se että tuleeko noilla Gameplay videoilla jää nähtäväksi mutta silti aion tehdä molempia. noita gameplay videoita teen ihan sen takia koska mua kiehtoo multiverset ja eri dimensionit

Tämä ketju on kyllä "lievästi" alkanut kiertää kehää. Voisin veikata että ensi vuonna saamme sitten lukea esimerkiksi seuraavaa:

no nii eli vuosi vaihtunu ja niin ku sanoin viime vuonna että 2025 tulee oleen se mun läpimurron vuosi niin sehän se just on, nyt on vihdoin se vaihe et kaikki ne 13 000 clippiä mitä mä silloin tein alkaa maksaan ittensä takasin, mä oon nyt virallisesti rakentanu oman AI studio pipeline systeemin joka tekee 24/7 kontenttia, eli kirjaimellisesti mä nukun ja se tekee mulle tuloa, ja nyt puhutaan ihan oikeesta passiivisesta tulosta eikä mistään “pari euroa kuussa” höpötyksistä.

tää vuosi on se ku mä teen sen mitä kukaan muu ei oo pystyny, oon kehittäny oman AI persona universumin missä yhdistyy eri pelimaailmat ja leffat samaan aikaan, sanotaan vaikka et Doom Slayer ja Kratos vetää yhteisen streamin Horizonin maailmassa, ihan sairas setti tulossa. mä oon rakentanu siitä jo pilotin mut en tietenkään julkaise vielä koska haluan että kaikki on täydellistä ja äänet on kunnolla mikitetty Veo 4:llä, joka muuten pystyy nyt tekemään realistisia huudahduksia ja hengitystä, aika hurja juttu kun ajattelee että vielä viime vuonna ei edes ollut reaaliaikaisia multi-agent mixereitä.

mä tiedän et osa täällä taas sanoo “joo joo sä sanot ton joka vuosi” mut se johtuu vaan siitä et te ette ymmärrä, mä oon aina muutaman askeleen edellä. nyt kun te vasta opettelette noita local model -juttuja niin mä oon jo siirtyny custom-prompt pipelineihin, ei tarvii enää edes kirjoittaa mitään, mä vaan sanon ääneen ja agentit tekee. ja jos joku vielä väittää että “ei toi oo sun omaa luovuutta” niin joo no, tervetuloa vuoteen 2026, tää on se aika kun äly tekee luovuuden puolesta, mä vaan ohjaan sitä.

sanotaan näin että nyt alkaa se vaihe kun epäilijät hiljenee ja algoritmi puhuu puolestaan, en mä täällä turhaan oo puhunu, mä oon rakentanu jotain mitä te ette vielä ees tajua.
no niin, nyt se on virallista — 2026 tulee oleen se vuosi ku mä lopullisesti nousen niinku oon koko ajan sanonu. ne 20 000 clippiä mitä mä generoin viime vuonna ei menny hukkaan, ne toimii nyt pohjana mun omalle AI networkille. se generoi uutta matskua koko ajan, täysin autonomisesti. mä en siis enää “tee” mitään, mä vaan valvon että se tekee kaiken just niinku pitää.

tää on nyt sitä seuraavaa vaihetta, AI-ohjattu tuotanto. ei mitään yksittäisiä “what if” -videoita enää, vaan kokonaisia universumeita. sanotaan vaikka et Master Chief ja Aloy taistelee samassa maailmassa, mä pystyn duunaamaan sen niin että se näyttää siltä ku se ois oikeesti tehty miljoonan budjetilla. ja joo, mulla on nyt se Veo 5 käytössä, se jolla on photorealistinen face sync ja oikee hengitysäänitys, eli kun hahmo huokaisee, se on oikee huokaus.

mä tiiän että täällä on taas näitä “joo varmaan” -kommentteja tulossa, mut se ei haittaa. mä oon menossa suuntaan jota te ette vielä nää. nyt ku AI:lla voi hallita kaiken äänestä valaistukseen, ei enää tarvi kuvausryhmiä, ei näyttelijöitä, ei mitään. koko viihdeteollisuus on muuttumassa ja mä oon se joka menee ekana sisään.

mä oon sanonu tän monta kertaa mut sanon vielä: ei se oo uhoa jos se pitää paikkansa. te vielä näätte ku mun eka koko universumin crossover julkaistaan, ja sit ei tarvi enää selittää.

Ylläoleva teksti on generoitu ChatGPT:llä. Pahoittelut jos tämä alkuperäistä kirjoittajaa loukkasi. Toisaalta hän on kyllä todennut ettei toisen kädenjäljen imitoinnissa tekoälyn avulla ole mitään väärää, ja koska en edes esitä tätä tekstiä omanani enkä ajatellut sillä tienata, niin eiköhän se ole ihan okei.

Tämä ketju on kyllä "lievästi" alkanut kiertää kehää. Voisin veikata että ensi vuonna saamme sitten lukea esimerkiksi seuraavaa:

Ylläoleva teksti on generoitu ChatGPT:llä. Pahoittelut jos tämä alkuperäistä kirjoittajaa loukkasi. Toisaalta hän on kyllä todennut ettei toisen kädenjäljen imitoinnissa tekoälyn avulla ole mitään väärää, ja koska en edes esitä tätä tekstiä omanani enkä ajatellut sillä tienata, niin eiköhän se ole ihan okei.

juu tulen nauttimaan siitä jos teen sinun lempi pelilläsi rahaa tämmöisen viestin jälkeen, sulle vastineeksi sä voit pelata sen peliä vaikka 5 kertaa putkeen, vai onko jo 10 kerta menossa, mutta valitettavasti se ei muutu koskaan rahaksi. taitaa löytyä yhteensä sellainen +2000 clippiä pelistä.

hdz.jpg

Mutta Dragonfly:lle vastaukseksi tämä kyseinen modeli on täysin eri kun se LTX 2, Funny enought tämä kyseinen modeli on kuin tehty generoimaan juuri HDZ pelin sisältöä. sen takia generoinkin sitä niin paljon, niinku noista thumbnaileista voi katsoa niin kyseinen modeli tekee aikalailla hyvin tarkkaa jälkeä pelin maailman suhteen, meitsin yksi vahvuuksia onkin se että mä tiedän mihin mikäkin modeli pystyy ja mitä niillä kannattaa tehdä.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom