Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lähdin töistä, niin oli auton rengas tyhjä. No ei siinä mitään, äkkiähän sen sai siinä parkkipaikalla vaihdettua. Pääsin kotiin, niin eiköhän ole käyttöveden putket jäässä. Nyt tässä lämmitellään mökkiä, kattila täynnä puuta, pirtin hellassa tulet ja saunakin päällä ovet auki. Eiköhän tuo kohta ala taas vesi juosta. Riittäis kyllä mun puolesta jo nämä pakkaset.:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pääsin kotiin, niin eiköhän ole käyttöveden putket jäässä. Nyt tässä lämmitellään mökkiä, kattila täynnä puuta, pirtin hellassa tulet ja saunakin päällä ovet auki. Eiköhän tuo kohta ala taas vesi juosta. Riittäis kyllä mun puolesta jo nämä pakkaset.:mad:

Kyllä täältä kehäkolmosen kupeesta tuntuu aika eksoottiselta tuollainen paluu duunista :) Ei täällä oo kellään varaa muuta ku pieneen kaksioon korkeintaan, mut Raahen seudulla konsolipelaajilla on omat mukavat pirtit, missä asustella ja lämmitellä saunoja ja helloja. Tasan ei oo onnenarvat taas menneet :( Kyllä, olen vähän katellinen. Iso osa elämänlaatua on se, että voi asua niin kun haluis.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itseäni ketuttaa kyllä tämä sairastelu. Torstai illasta lähtien ollut kova kuume ja kurkkukipu, nyt on jo yskääkin päällä. :mad: Kelasin tässä vaan juuri, että luojan kiitos en asu Helsingissä ja että minun hiihtolomaviikkoni on vasta ensi viikko, sillä en todellakaan halua viettää hiihtolomaani sairastellessa. ;) Noh pitäs tässä kokeisiinkin lukea, mutta ei oikee jaksais...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Netti nyt reilun viikon verran takkuillut ja ollut suurimman osan ajan kokonaan offline. Nyt kun näyttää taas edes jotenkin(=lagisesti) toimivan niin päätin ajaa speedtestin läpi. Yhteyshän on 24/1 ja tulos on näinkin komea:
1168657088.png


Testiä ajaessa kaistaa viemässä ainoastaan oma kone jossa selaimen lisäksi päällä skype, eli on kyllä luokattoman huono tulos.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lääkäri tuhos viimeisetki haavet, tän kauden pelit on sit pelattu.
10 harkkapeliä tehoil 0+0
8 peliä SM karsinta matsei tehoil 0+2.
20 matsia SM-Sarjaa tehoil 2+2.
Et ihan vituikshan tää kausi on menny! Parhaimmillaan taisin päästä reenaaman 2kk terveenä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Meidän koira kuoli eilen. :( Olihan se jo kymmenen, mutta tämä tuli silti niin yllättäen. Ei mitään ulinaa tai muutakaan, yhtäkkiä ei vaan takaraajat kantaneet. Kuoli sitten eläinlääkärissä ennen kuin ehdittiin edes kunnolla tutkia.

Hiljaiseksi vetää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Timppa: Tiedät, että KonsoliFIN elää mainoksista. Koettakaa nyt jonkin aikaa vaan kestää. Ei nää mainoskampanjat kestä kuin viikon pari.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Offtopic:

Itseäni ei ainakaan haittaa noi mainokset tippaakaan, jos foorumin toiminta on siitä kiinni. Selatkaapa joskus näitä jenkkifoorumeita mistä joudut oikeasti etsimään itse tekstin sieltä mainosten seasta. Vaikka KonsoliFIN sivusto on raskas, tämä ei ole mitään verrattuna niihin.
 
Ylös Bottom