Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt maastohiihdon mc:kin siirtyy MTV:n maksunkanaville. Ainoastaan Suomessa käytävät kilpailut taitaa Yle lähettää. Kyllä taas V-käyrä nousi :mad: Saadaanko tyytyä Saikkosen selostuksiin hiihdossakin ja koostelähetykset joskus puolen yön jälkeen ilmaselta puolelta. :mad:
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. 2012 menee mm lätkät... :mad:

Se o pojjaat ja tytöt niin, että kanavapäälliköt haluavat, että ennemmin pelataan ja ulkoillaan, eikä katota, saati kannusteta Suomalaisia ;)

Kaikenmaailman huuhaa (urheilu, euroviisut yms) maksukanaville ja tv-maksu alemmas.
Todennäköisestihän näillä ei mitään vaikutusta kyseiseen maksuun ole, mutta ainahan sitä saa haaveilla, ettei tyhjästä tarvitsisi maksaa niin paljon.

Ei pojat nyt hiillytä. MTV Median nokkamies totesi, että kaikki jääkiekko-ottelut, missä Suomi on mukana plus vähintään finaali ja pronzziottelu näytetään ilmaiskanavilla. Tämä ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että MTV3:lta puuttuu kokonaan hieno mies, Mertarannan Antero. Kuka muu pystyy selostamaan niin nopeasti, herra suoltaa varmasti kolme sanaa sekunnissa ja tiukoissa tilanteissa puhe vain kiihtyy ja huikeat huudahdukset saavat naaman hymyyn.

Eli lyhyesti en tykkää yhtään. :(

Eli lyhyesti en tykkää yhtään. :(

Niimpä, jos miljunääri oisin, ni antaisin YLE:lle sellaset rahat, että Mertsi sais mennä Maikkarille selostamaan :)

Ja toinen ketutus, vahvarin pari lähtöä on kakkana... ei kiva ollenkaan...

Pienestä se voi pienen ihmisenkin viikko mennä pilalle. Eilen oli täälläpäin niin mukava leuto pakkasilta, että päätin lähteä ex tempore ulkojäälle kiekkoilemaan ja mitä näenkään? Kaupungin seura ja heidän 9 vuotiaat natiaiset ovat vallanneet asuinlähiöni ainoan kentän ainoan kaukalon! Valmentajalleen tätä ihmettelemään ja selitys oli se, että kun joukkueella ei ole varaa lunastaa puolen kilometrin päässä olevasta jäähallista niin paljon vuoroja kuin halua olisi, niin kaupunki on järjestänyt sitten näin, että saavat ulkojäävuoroja. Minun veroeuroillani siis kustannetaan polvenkorkuisten muksujen ulkojäät, enkä itse pääse kiekkoilemaan arki-iltoina ulkojäälle silloin, kun haluaisin ja ehtisin. Lievää ärtymystä ja vitutusta oli ilmoilla, mikä näkyi varmaan naamastani valmentajillekin. Lähtivät muuten kiireesti "vuoronsa" loputtua menemään, pelkäsivät kai, että olisin antanut asiasta palautetta. UGH!

Kovaltsuk, nuorissa se tulevaisuus on jääkiekossakin, ennemminhän ne NHL:lään pääsevät kuin sä ;)

Kovaltsuk, nuorissa se tulevaisuus on jääkiekossakin, ennemminhän ne NHL:lään pääsevät kuin sä ;)

Paskapuhetta. Ja minähän olen jo NHLssä, voitin kertaalleen Rocket Richard-trophynkin(maalikuninkuuden) ja pariin otteeseen MM-kultaakin on tullut, joten kaupungin pitäisi oikeastaan antaa minulle pari yksityisvuoroa jäähalliin viikoittain! :D

Posti/postinjakaja kusi tilaamani muistikortin jonnekin ihan muualle kuin tänne minne sen piti tulla. Sinne meni ne reilut parikymmentä juuroa.

Toivottavasti kortti on mennyt edes sen verran rehelliselle kansalaiselle, että toimittaisi sen postiin takaisin, eikä omisi itselleen tai heittäisi menemään.

Nyt kärvistellään sitten tuolla 512 megan kortilla, johon mahtuu jopa n.90 kuvaa tai 3min HD videoo. Tilattu kortti oli kokoa 8 gigaa.

naxnax...prkl....

Ottaa suunnattomasti päähän, että menin Optikolle tarkoituksena näöntarkastus ja uudet lasit. Sen sijaan saan suosittelun silmälääkärille, eikä minulle voi määrätä laseja ennen kuin selvitetään, mikä silmässä on vikana. Oikea silmä ei millään tuntunut näkevän tarkemmin, vaikka miten kokeili ja silmässä kuulemma kaksi mustaa pistettä, että olen ilmeisesti lyönyt silmäni jossain vaiheessa.

Ja aivan kuin tämä ei riittäisi, minun viisaudenhampaani on tässä viikon ajan oireillut, että pitäisi hammaslääkäriinkin mennä. Hitto vie, kun ei opiskelijabudjetti anna myöten tällaisille yllättäville menoille.

Eikö sossu muka avusta noissa? Kyllähän työtönkin saa sossusta kehyksiin 100e ja linssit ja lääkärikulut maksetaan kokonaan. Minullekkaan ei voinut optikko laseja määrätä ilman lääkäri käyntiä ja siitä tuli heti 80e lisää.

Eipä sossu anna ku 50 euroa silmälasiin, tietenkin siihen lisäks maksavat näöntarkastuksen...

No ainakin täällä saa enempi kun juuri itse lasini hommasin pari kuukautta sitten ja työkkärin sosiaalityöntekijä vielä sen oikein jostain mapista tarkisti.
Eli kehyksiin sain maksimissaan 100e+linssit kokonaisuudessaan+näön tarkastus+se silmälääkärikin vielä = n.250e.

Pienestä se voi pienen ihmisenkin viikko mennä pilalle. Eilen oli täälläpäin niin mukava leuto pakkasilta, että päätin lähteä ex tempore ulkojäälle kiekkoilemaan ja mitä näenkään? Kaupungin seura ja heidän 9 vuotiaat natiaiset ovat vallanneet asuinlähiöni ainoan kentän ainoan kaukalon! Valmentajalleen tätä ihmettelemään ja selitys oli se, että kun joukkueella ei ole varaa lunastaa puolen kilometrin päässä olevasta jäähallista niin paljon vuoroja kuin halua olisi, niin kaupunki on järjestänyt sitten näin, että saavat ulkojäävuoroja. Minun veroeuroillani siis kustannetaan polvenkorkuisten muksujen ulkojäät, enkä itse pääse kiekkoilemaan arki-iltoina ulkojäälle silloin, kun haluaisin ja ehtisin. Lievää ärtymystä ja vitutusta oli ilmoilla, mikä näkyi varmaan naamastani valmentajillekin. Lähtivät muuten kiireesti "vuoronsa" loputtua menemään, pelkäsivät kai, että olisin antanut asiasta palautetta. UGH!

Kyl tääl lahdessakin on B-Junnuilla kispissä viikottain reenejä. Tosin ne pelaa divaris, mut ens kaudel me nostetaan ne takasin sm:ää!

Ei sossu opiskelijoita avusta, joten sieltä en saa mitään apuja. Työttömänä kyllä sitä apua tietysti saisi. Kela tosin kuulemma korvaa noin 20e eli ei jää lääkärintarkistuksesta ilmeisesti maksettavaksi kuin "vain" noin 50e. Eipä se tosin paljon lohduta. Maanantaina soittoa sitten ja ajan varausta.

Meidän koira kuoli eilen. :( Olihan se jo kymmenen, mutta tämä tuli silti niin yllättäen. Ei mitään ulinaa tai muutakaan, yhtäkkiä ei vaan takaraajat kantaneet. Kuoli sitten eläinlääkärissä ennen kuin ehdittiin edes kunnolla tutkia.

Hiljaiseksi vetää.

Hieman tulee myöhässä mutta osanotot täältä suunnasta.
Meillä on emännän kanssa 2 koiraa ja kummatkin on alle 2v. joten vaikea osata kuvitella vielä tässä vaiheessa miltä tuntuu kun perheenjäsen on poissa...

Tänään viimeinen vieraspeli reissu edessä, ei ole kuin 900km bussissa istumista tiedossa. Sitten se on ohi !!

2 pientä asiaa vituttaa, pientä mutta niin vittumaista.

Kukaan ei ole ostanut mun auton, vaikka se on ollut myynnissä jo 7kk.

Kukaan ei ole ottanut mua töihin, vaikka oon laittanut hakemuksia 398 paikkaan! :mad:
Ei kenelläkään sattuis olemaan paikkaa vapaana infrastruktuurin erikoisakenteiden pinnoitus- ja restaurointimiehelle?

Aargh.. Missä minun desire z :confused:
Muistais edes millä tullu eilen yöllä kotia niin vois olla helpompi etsiä.

Ylös Bottom