Korkeintaan siten, että saitti ehkä saa mainostajilta rahaa ja pysyy pystyssä.Ainahan ne jaksaa huomauttaa kuinka niiden käyttö muka parantaa mun käyttökokemusta jadajadajada.
Miten tämä parantaa mun käyttökokemusta?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Korkeintaan siten, että saitti ehkä saa mainostajilta rahaa ja pysyy pystyssä.Ainahan ne jaksaa huomauttaa kuinka niiden käyttö muka parantaa mun käyttökokemusta jadajadajada.
Ei tuossa SSD-kapasiteetti ole ongelma vaan se että järjestelmä väittää ettei tila riitä eli joko se väittää mitä sattuu tai se oikeasti tarvitsee asennukseen enemmän tilaa mitä väittää. Oli miten tahansa, niin kauhean käyttäjäystävällistä se ei ole kun ei tiedä minkä verran sitä oikeasti tarvitsee.Siksi maksan mielelläni SSD-kapasiteetista.
Välillä kyllä tuntuu että tämä Ace Venturan avaus on kuin dokumentoitua matskua Suomen Postin jakelusta…Kyllä ketutttaa 10.1 Lähetin tuolloin pelin kirjeessä eikä vastaanottaja ole vieläkää saanut Posti ihan mennyt sekaisin eikä se ole uutta.
Tämä olisi voinut mennä varmaan politiikkaketjuunkin, mutta sopii paremmin mielestäni tänne. Aleksei Navalnyi on kuollut, vaikka Venäjän viranomaiset tekivät kaikkensa pelastaakseen tämän ja Puttekin sai tiedon vasta jälkikäteen. Seems legit. Jokohan pieni mies uskaltaa mennä bunkkerissaan nukkumaan ilman että tarkistaa sängyn alusen mörköjen varalta.
![]()
Vankitoveri: Navalnyi kuoli todennäköisesti ennen ilmoitettua aikaa
Venäjän oppositiojohtaja Aleksei Navalnyi kuoli perjantaina rangaistussiirtolassa Siperiassa. Ilta-Sanomat seuraa tilanteen kehittymistä ja maailman reaktioita kuolinuutiseen tässä artikkelissa.www.is.fi
Sain influenssan 7,5 viikkoo sitten ja juuri kun tuntui että alan olee kunnossa, niin la yöllä oli niin kova vatsakipu, että piti ambulanssi tilata. Sanotaan vaikka näin, että suoliston toiminta pysähtyi täysin. Oon nyt kotona ollu pari päivää, enkä voi kuvitellakaan vielä pelaavani, oon vielä niin uupunut. Influenssasta lähtien en oo yhtäkään yötä tainnut kunnolla nukkua ja syke on koko sen ajan ollu aika korkea. Pitää vielä selvittää ettei mulla vaan ole rytmihäiriöitä, tai se sitten se johtuu tästä aika kovasta rasituksesta. Sanon vaan ettette ihmettele miksen täällä Kfinissä oo ollu. Kaikenlaista sitä tapahtuukin.
Samaa tuli ihmeteltyä täällä Konsolifinissä, kun löytyy 182 kumppania kenelle niitä jaetaan. Onneksi täällä sentään pystyy vielä tuosta kieltäytyä, mutta onkin sitten toinen juttu, että noudatetaanko sitä kieltoa.Nettisaittien evästeet.
Ainahan ne jaksaa huomauttaa kuinka niiden käyttö muka parantaa mun käyttökokemusta jadajadajada.
"By accepting our Privacy Policy, you consent to us sharing your personal data with 242 partners for the purposes and special purposes."
GTA:n wiki fandom saitin ilmoituksesta.
Tuollaiset tarinat on usein merkki siitä että kaikki ei ole ok. Miksi kellään oikealla myyjällä olisi lähtökohtaisesti tarve selitellä tavaran myyntiä jollain nyyhkytarinalla? Toki jonkinlainen "myyn koska ei tarvetta/tilaa" teksti on täysin normaalia mutta jos alkaa enemmän selittelyksi menemään niin kannattaa kysyä että miksi myyjä kokee selittelylle tarvetta.Kyllä taas vituttaa kun pientä oravaa nämä huijarit. Facessa on coca cola keräilijät saitti, jonne laitoin omasta kokoelmasta kuvia kun löytyy satoja cocis tuotteita. Siellä sitten yksi ämmä otti yhteyttä ja tarjosi peltikylttiä sun muuta ostettavaksi muutamilla kympeillä. Laittoi kyllä kuvia tuotteista, että ne sillä jopa saattoi oikeasti olla. Kertoi nyyhkytarinaa erosta sun muusta.
Itse olen siirtänyt useinkin rahaa vuosien ajan koska mitään parempaakaan keinoa ei oikein ole. Joko myyjä tai ostaja ottaa sen riskin että häviää huijarille jotain.Satasen verran siirsin tälle rahaa yhteensä useammasta paketista. Joo idiootti olen. En enää ikinä maksa kenellekään yksityishenkilölle missään ennakkoon euroakaan. Aina vaan lupaa lähettää töiden jälkeen paketin, mutta postin ennakkoilmoitusta ei mitään koskaan tule.
Tuskin saat. Olen pariin huijaukseen mennyt (mikä on vähän huomioon ottaen vuosikymmenien ostot netissä), joista toisessa tyyppi lopulta palautti rahat ja toiselta en ole saanut mitään vaikka poliisin kanssakin on tullut juteltua rikosilmoituksen osalta. Oli kuulemma enemmänkin tehty ilmoituksia samasta hemmosta.Teen tästä paskakasasta tänään rikosilmoituksen. En tiedä saako rahoja mitään kautta takaisin.
Monilta saattaa ne rahat tai tuotteen saada kun tarpeeksi jaksaa vääntää ja rikosilmoituksella uhkailla, joten kyllä sekin kortti kannattaa käyttää. Osalle taas ei paljoa vähempää voisi kiinnostaa koska velkoja ja rikosilmoituksia on niin paljon että yksi lisää ei tunnu missään.Tästä muistui mieleen, kun joskus vuosia sitten kun ostin psp torin kautta. Silloin myyjä panttasi olikohan viikon pakettia eikä vie postiin. Puhuttiin vain 30€ summasta, että se oli sinänsä enemmän periaatekysymys. Vasta kun uhkasin tehdä siitä rikosilmoituksen niin jätkä pelästy sen verran että sitten lähti paketti postiin ja sainkin hyvän toimivan psp 30€ sitten lopulta.
Konsolia en kyllä alkaisi ostamaan etänä jo testausmahdollisuuden vuoksi. Minulle on käynyt jopa niin että myymästäni PS4:sta valitettiin viikkoja myöhemmin että "myin rikkinäisen paskan" vaikka ostaja haki sen minulta kotoa, testattiin sitä ja oli heillä käytössä viikkoja ennen kuin tajusivat että minä myinkin rikkinäisen paskan. Siinä jopa tarjouduin auttamaan vianselvityksessä mutta kerroin ystävällisesti että myin laitteen ihan toimivana ja en ole vastuussa jos se on heidän aikanaan mennyt rikki. En myöskään voi tietää mistä vika johtuu ja vaikka se olisi nimenomaan rikottu heidän toimestaan.Kerroin tämän tapauksen veljelleni ja hänelle kerran joskus vuosia vuosia sitten tapahtui kans paskamainen huijaus ps4 konsolin kanssa. Myyjä yritti saada siitä 300€ eikä suostunut noutoon. Satuili olevansa laivalla töissä eikä voi noutaa. Lopulta sitten veli maksoi tälle paskalle 150€ että laittaa postissa tulemaan. Osaat varmaan arvata mitä sitten tapahtui. Pakettia ei koskaan tullut. Saatiin netistä kaivettua sen verran tietoja, että tämä huijari pelas jossain jalkapallojoukkueessa.
Ei onneksi täynnä sentään mutta ikävän paljon niitä sinne mahtuu. Plus että tekevät jatkuvasti lisää tunnuksia ja keräävät huijattavia, joten voi tuntua että näitä on paljon vaikka siellä takana voi olla kourallinen vakiotyyppejä.Että myyntipaikat on täynnä päästään vialla olevia tapauksia.