Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Tämä on varmaan oikea ketju tälle koska kyllä se lähinnä vituttaa kun katsoo mitä idiootteja eduskunnassa on päättämässä. Tekee turvallisen olon kun miettii että nämä henkilöt päättävät maamme asioista.

Itse olen sitä mieltä, että kannabis ainakin lääkkeenä pitäisi sallia. Naurettavaa kuunnella sakilta kuinka kannabis on niin vaarallinen huume, samalla kuitenkin alkoholiveroa alennetaan. Siellä Vornanenkin niin kovaan ääneen oli kiroamassa kannabista alimpaan helvettiin, itse kuitenkin alkoholin vaikutuksen alaisena ammuskelee keskustassa aseella. Mitä olen elämää nähnyt tässä 40 vuoden aikana, niin kyllä se viina on se kaikista pahin. Vienyt monta frendiä hautaan. Yksikään ei ole kuollut pilveen, yksikään ei ole tehnyt typeryyksiä pilvessä.
 
Itse olen sitä mieltä, että kannabis ainakin lääkkeenä pitäisi sallia. Naurettavaa kuunnella sakilta kuinka kannabis on niin vaarallinen huume, samalla kuitenkin alkoholiveroa alennetaan. Siellä Vornanenkin niin kovaan ääneen oli kiroamassa kannabista alimpaan helvettiin, itse kuitenkin alkoholin vaikutuksen alaisena ammuskelee keskustassa aseella. Mitä olen elämää nähnyt tässä 40 vuoden aikana, niin kyllä se viina on se kaikista pahin. Vienyt monta frendiä hautaan. Yksikään ei ole kuollut pilveen, yksikään ei ole tehnyt typeryyksiä pilvessä.


Vuosia ollut samalla linjoilla että lääkekäyttöön kannabis pitäisi laillistaa, ihmisiä on kymmeniä vuosia johdettu harhaan sillä että se on portti kovempaan huumeisiin mutta ei se niin mene. Tottakai yksittäisiä tapauksia voi olla mutta on todennäköisempää että voittaa lotossa mitä sitten että lähtee hakemaan Kokaiinia kun lääkekannabis ei auttanutkaan, eihän se edes ole samaa tavaraa mitä kannabis-karin kasvattava kasvi kerrostaloasunnossa.
 
Vuosia ollut samalla linjoilla että lääkekäyttöön kannabis pitäisi laillistaa, ihmisiä on kymmeniä vuosia johdettu harhaan sillä että se on portti kovempaan huumeisiin mutta ei se niin mene.


Kannabiksen lääkekäyttö on ollut Suomessa laillista jo vuodesta 2008.

Kannabista voidaan käyttää päihtymisen lisäksi myös lääkkeenä. Kannabiksen lääkekäyttö on ollut laillista Suomessa vuodesta 2008 asti. Lääkekäytössä on kyse lääkärin määräämästä lääkevalmisteesta, jota käytetään sairauden tai oireen hoitoon.
 
Ylös Bottom