Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä on varmaan oikea ketju tälle koska kyllä se lähinnä vituttaa kun katsoo mitä idiootteja eduskunnassa on päättämässä. Tekee turvallisen olon kun miettii että nämä henkilöt päättävät maamme asioista.

Itse olen sitä mieltä, että kannabis ainakin lääkkeenä pitäisi sallia. Naurettavaa kuunnella sakilta kuinka kannabis on niin vaarallinen huume, samalla kuitenkin alkoholiveroa alennetaan. Siellä Vornanenkin niin kovaan ääneen oli kiroamassa kannabista alimpaan helvettiin, itse kuitenkin alkoholin vaikutuksen alaisena ammuskelee keskustassa aseella. Mitä olen elämää nähnyt tässä 40 vuoden aikana, niin kyllä se viina on se kaikista pahin. Vienyt monta frendiä hautaan. Yksikään ei ole kuollut pilveen, yksikään ei ole tehnyt typeryyksiä pilvessä.

Itse olen sitä mieltä, että kannabis ainakin lääkkeenä pitäisi sallia. Naurettavaa kuunnella sakilta kuinka kannabis on niin vaarallinen huume, samalla kuitenkin alkoholiveroa alennetaan. Siellä Vornanenkin niin kovaan ääneen oli kiroamassa kannabista alimpaan helvettiin, itse kuitenkin alkoholin vaikutuksen alaisena ammuskelee keskustassa aseella. Mitä olen elämää nähnyt tässä 40 vuoden aikana, niin kyllä se viina on se kaikista pahin. Vienyt monta frendiä hautaan. Yksikään ei ole kuollut pilveen, yksikään ei ole tehnyt typeryyksiä pilvessä.

Vuosia ollut samalla linjoilla että lääkekäyttöön kannabis pitäisi laillistaa, ihmisiä on kymmeniä vuosia johdettu harhaan sillä että se on portti kovempaan huumeisiin mutta ei se niin mene. Tottakai yksittäisiä tapauksia voi olla mutta on todennäköisempää että voittaa lotossa mitä sitten että lähtee hakemaan Kokaiinia kun lääkekannabis ei auttanutkaan, eihän se edes ole samaa tavaraa mitä kannabis-karin kasvattava kasvi kerrostaloasunnossa.

Vuosia ollut samalla linjoilla että lääkekäyttöön kannabis pitäisi laillistaa, ihmisiä on kymmeniä vuosia johdettu harhaan sillä että se on portti kovempaan huumeisiin mutta ei se niin mene.

Kannabiksen lääkekäyttö on ollut Suomessa laillista jo vuodesta 2008.

Kannabista voidaan käyttää päihtymisen lisäksi myös lääkkeenä. Kannabiksen lääkekäyttö on ollut laillista Suomessa vuodesta 2008 asti. Lääkekäytössä on kyse lääkärin määräämästä lääkevalmisteesta, jota käytetään sairauden tai oireen hoitoon.

Jos laittaa 10 ihmistä viikoksi lukittuun huoneeseen rajaton määrä viinaa, lopputulema on että tappeluks menee, ehkä joku jopa kuolee. Jos samaa tehtäis että olis rajaton määrä pilvee, lopputulema olis se että 10 ihmistä chillais viikon. Toi lääkekannabis käsittääkseni on lääkkeenä sallittu mutta yhtä harvinainen kun tyyliin voittais lotossa, pitää olla joku syöpäpotilas ja silloinkin joku tietty syöpä tai jotkut erittäin tietty harvinainen kipu tsjp. Muihin vakavampiin kipuihin sitten syötetään kourallinen opioideja ja voin luvata että siitä on paljon enemmän haittaa, tekee nopeasti riippuvaiseksi ja se jos mikä on se portti kovimpiin huumeisiin eikä suinkaan kannabis mitä nyt monet vieläkin, varsinkin suomessa uskoo.

Kyllä kannabikseen voi tietysti myös jäädä koukkuun kuin mihin tahansa, mutta ei läheskään niin nopeasti mitä opioideihin ja sitä pitää sit tupruttaa tyyliin vuositolkulla päivittäin ennen kun voi alkaa olla hieman hankalaa ilman.

Kerro vähän lisätietoja. Mistä ostit, mikä hinta. Miksi epäilet että huijattu?
Tori.fi hinta oli 300€ tänää tori itse laittoivat viestiä huijaus epäily joku toinen ilmi antanut juuso joki nimisen tyypin ja käskivät tehdä rikos ilmoituksen Raivostuttaa kun taisin menettää rahani.

Tori.fi hinta oli 300€ tänää tori itse laittoivat viestiä huijaus epäily joku toinen ilmi antanut juuso joki nimisen tyypin ja käskivät tehdä rikos ilmoituksen Raivostuttaa kun taisin menettää rahani.

No voi helvetti sentään. Toivottavasti saat rahasi takaisin, vaikka epätodennäköistä se saattaakin olla. Olen aikoinaan itsekin menettänyt useamman satasen kun menin ostamaan silloin huuto netistä kännykän. Sittemmin en ole mitään muutamaa kymppiä kalliimpaa ostanut niin että maksaisin tuotteen etukäteen.

No voi helvetti sentään. Toivottavasti saat rahasi takaisin, vaikka epätodennäköistä se saattaakin olla. Olen aikoinaan itsekin menettänyt useamman satasen kun menin ostamaan silloin huuto netistä kännykän. Sittemmin en ole mitään muutamaa kymppiä kalliimpaa ostanut niin että maksaisin tuotteen etukäteen.
Järkytys oli kyllä iso harmittaa kun nyt olisi steam controller ohjain ja telakka pitääkin olla roistoja

Rahoja näiltä sankareilta on kuitenkin turha odottaa takaisin, vaikka saisivat tuomion. Aika harvalla on selkärankaa ja kykyä maksaa perseilynsä aiheuttamat vahingot.

Rahoja näiltä sankareilta on kuitenkin turha odottaa takaisin, vaikka saisivat tuomion. Aika harvalla on selkärankaa ja kykyä maksaa perseilynsä aiheuttamat vahingot.
Korvaukset saa jostain kuitenkin. En nyt tiedä miten rikosasioissa mutta perintätoimistot ainakin ostaa ihmisten velkoja jolloin hoitavat velan maksun saajalle ja jatkavat perintää sitten velalliselta. Se on sitten eri asia saavatko perintätoimistot rahojaan koskaan.

Korvaukset saa jostain kuitenkin. En nyt tiedä miten rikosasioissa mutta perintätoimistot ainakin ostaa ihmisten velkoja jolloin hoitavat velan maksun saajalle ja jatkavat perintää sitten velalliselta. Se on sitten eri asia saavatko perintätoimistot rahojaan koskaan.

Varmaan joulumaassa asiat meneekin noin. Omasta tuttavapiiristäkin löytyy porukkaa jotka on joutunut huijatuiksi internetin kauppapaikoilla ja ei ole kukaan saanut koskaan rahojaan takaisin vaikka on oikeudessakin luettu syytteet petoksista mestareille.

Varmaan joulumaassa asiat meneekin noin. Omasta tuttavapiiristäkin löytyy porukkaa jotka on joutunut huijatuiksi internetin kauppapaikoilla ja ei ole kukaan saanut koskaan rahojaan takaisin vaikka on oikeudessakin luettu syytteet petoksista mestareille.
Vaativatko he rahojaan takaisin? Eli esittivätkö kaverit oikeudessa korvausvaatimuksen? No oli miten oli, mulla itselläni on ainakin sellainen joulumaakokemus että mut tuomittiin joskus aikoinaan vahingonteosta sakkoihin ja vahingonkorvauksiin. Kyseessä oli itse asiassa liikehuoneistoon murtautuminen mutta jäi puolitiehen humalan takia...:cool: Anyway, maksoin sakot mutta vahingonkorvaukset oli sen verran iso että ne jäi maksamatta. Ne meni siis perintään. Eli perintätoimisto maksoi liikehuoneiston omistajalle(tai vakuutusyhtiölle) korvaukset ja mä olin vuosikausia velkaa perintätoimistolle. Onneksi mäkin löysin aikanaan ohuen selkärankani joten sekin asia on nyt hoidettu. Ihmeitä tapahtuu.
No, ei nyt ollut tarkoitus tuoda näitä juttuja esiin, ne ei ole mitään kehumisen aiheita. Halusin vaan sanoa että kyllä mun kohdalla ainakin on suomen oikeusjärjestelmä toiminut hyvin, vaikkakin vähän toisesta kulmasta.

Vaativatko he rahojaan takaisin? Eli esittivätkö kaverit oikeudessa korvausvaatimuksen? No oli miten oli, mulla itselläni on ainakin sellainen joulumaakokemus että mut tuomittiin joskus aikoinaan vahingonteosta sakkoihin ja vahingonkorvauksiin. Kyseessä oli itse asiassa liikehuoneistoon murtautuminen mutta jäi puolitiehen humalan takia...:cool: Anyway, maksoin sakot mutta vahingonkorvaukset oli sen verran iso että ne jäi maksamatta. Ne meni siis perintään. Eli perintätoimisto maksoi liikehuoneiston omistajalle(tai vakuutusyhtiölle) korvaukset ja mä olin vuosikausia velkaa perintätoimistolle. Onneksi mäkin löysin aikanaan ohuen selkärankani joten sekin asia on nyt hoidettu. Ihmeitä tapahtuu.
No, ei nyt ollut tarkoitus tuoda näitä juttuja esiin, ne ei ole mitään kehumisen aiheita. Halusin vaan sanoa että kyllä mun kohdalla ainakin on suomen oikeusjärjestelmä toiminut hyvin, vaikkakin vähän toisesta kulmasta.

Käsittääkseni ovat esittäneet. Erona tietty näissä keisseissä on se että jos toinen on tehtaillut kusetuksia liukuhihnalta, ja alkaa olemaan siellä sitten satojen tuhansien edestä vaikka niitä korvausvaatimuksia makseltavana. Perinteikkäästi kyseisellä maestrolla ei myöskään ole mitään tuloja, eli ei voi niistä sossumasseista ihan älyttömästi, jos laisinkaan, karhuta. Eli varmaan on kaverin pleikka 4 rahatkin siis jonossa tulossa, mutta saako hän niitä esimerkiksi elinaikanaan koskaan onkin ihan toinen asia:D

En ole ihan varma mutta ei kai perintätoimistot sentään yksityisiltä velkoja tyyliin jostain yhdestä pleikkarista osta?

Perintätoimistot ja yksityiset henkilöt on siis asioita ihan erikseen tässä kohtaa. Perintätoimistot voi jotain saadakin eikä välttämättä nekään aina ja kaikilta mutta yksityiset varmasti hyvin harvemmin.

Ylös Bottom