Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin, ottakaapa terveysvakuutus LähiTapiolasta - varsinkin tapaturma sellainen.
Polvilumpio meni sijoiltaan ko liukastuin liukkaalla suihkutilan lattialla tossa elokuussa kun olin kärräämässä lisää puita saunaan.
Parit lekurit, ortopedit ja MRI. MRIssä kaikenlaista löydöstä, pientä reisiluun murtumaa kun lumpio kävi siellä vahän raapimassa, nivelsiteet tietysti revennyt jne.
Meni vakuutuksen piikkiin. Kaikki hyvin? Joo, tähän asti kyllä.
Sitten tossa äskön sitten vakuutusyhtiöstä soitti ja sanoi että nyt menee hanat kiinni koska 'ei ole tapaturmaperäinen' tuo mun ongelma. En ymmärrä että miten niin ei ole?! Mitä perkelettä? Sanoi että on laakea tuo mun reisiluun puoli mikä lisää riskiä moiseen lumpion sijoiltaanmenoon. Eli valuvika. Voi saatanan saatana että menee usko noihinkin.. Miten pieni ihminen voi taistella tommosta vastaan? Ei mitenkään varmaan. Tiiä jos jonkun toisen lääkärin diagnoosi voisi auttaa? En vittu jätä tätä tähän

Toisesta polvesta vähän samaa historiaa ja leikkauksen jälkeen on toiminut kun junan vessa. Ehkä rakas 'vakuutus'yhtiö pelkää saavansa samanlaisen laskun tästä toisestakin... Voi ristuksen vittu että vituttaa kun pientä oravaa
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom