Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Ehkä sitä krapulassa haluaa jotenkin sitä oloa/mieltä parantaa ja sen takia tekee ostoksia. Itsellä heräteostokset ei liity krapulaan, vaan nousuhumalassa / yöllä tulee monesti tehtyä päätöksiä joita olisi selvin päin ehkä miettinyt :) kyllä sonykin kiittää mua monista yön pikkutunneilla tehdyistä ostoksista psn Storesta, yhtäkkiä se 14,95€ tms tarjous jostain pelistä mitä ei tee mieli kuin kokeilla ei ole juuri mitään :D
Itelläni vähän samaa vikaa. Fiilis on oikeesti ihan väsyny (mitä muutakaan se olis kahdelta yöllä) Sit vaan hetken mielijohteesta selaa Storen tarjouksia ja siellä on joku muutaman euron pikku peli mikä "pitää ostaa" :D

Vaikkei se nimike edes nimenä sanoisi mitään.
 
Kenen tattia täällä pitää imeä, että profiilin saa poistettua? Yksityisviestiä laitettu ja ota yhteyttä lomaketta käytetty. Mitään ei tapahdu. Yrittäkää edes.
 
Kenen tattia täällä pitää imeä, että profiilin saa poistettua? Yksityisviestiä laitettu ja ota yhteyttä lomaketta käytetty. Mitään ei tapahdu. Yrittäkää edes.

Pyyntösi on kyllä huomioitu ja Jyrppä on tilanteen tasalla, niin voit jättää sienet rauhaan. Ymmärtääkseni profiilin poisto mutkistui sen uuden tietosuojahelvetin takia ja foorumin softakin vaatii säätöä sen vuoksi. Joku viisaampi voi varmaan kertoa tarkemmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pyyntösi on kyllä huomioitu ja Jyrppä on tilanteen tasalla, niin voit jättää sienet rauhaan. Ymmärtääkseni profiilin poisto mutkistui sen uuden tietosuojahelvetin takia ja foorumin softakin vaatii säätöä sen vuoksi. Joku viisaampi voi varmaan kertoa tarkemmin.
Toisaalla tämä sama onnistui alle vuorokaudessa ja asia hoidettiin niinkuin pitää, eli profiili poistui ja viestit poistui, kuten kuuluukin. Se, että teillä ei ole ylläpito ajantasalla on lähinnä selittelyä.
 
Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Suoraan hevosen suusta:

Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.

Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Olisiko noista apua?

Lähde: Netflix
 
Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Suoraan hevosen suusta:

Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.

Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Olisiko noista apua?

Lähde: Netflix
 
Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää :mad:

Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.
 
Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää :mad:

Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.
Mä taas havahduin tänään siihen et pistin vilttiä päälle, kunnes tajusin laittaa ilmalämpöpumppua pienemmälle. :p

Mut oon myös huomannu sen, että päivän ku on sisällä 20 asteessa ja sit menee vaikka illallakin vasta ulos, niin täysin käsittämätöntä miten se lämpö lyö naamalle, eikä sitä kestä yhtään.

Mut juu, sadetta sais kyllä tulla pikkuhiljaa ja toki lämpöjen kanssaki vähempi riittäis.
 
Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää :mad:

Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.

Just tässä oon ajattellu että muurautan takan olohuoneeseen että saadaan toiseekin päähän vastaava lämpöä varaan :D
 
Kiva kun olin vahingossa kirjautunu ulos täältä pois, niin olin sitten unohtanu salasanan:( piti tehä uus tunnari tänne:cool:
Tuplatunnarit aiheuttaa foorumin sääntöjen mukaan vatsanpuruja ylläpidolle ja sitä myöten harmeja myös käyttäjälle itselleen. Käytähän siis Unohditko salasanasi -toimintoa, niin pääset taas käyttämään vanhaa tunnusta ja tää uusi kepitetään huitsin Nevadaan.
 
Ei tullu sähköpostia ollenkaan.
Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.

Laittaisitko mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, johon palautusmeiliä odottelet sekä syntymäaikasi, niin tutkitaan tätä lisää? Kiitos.
 
Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.

Laittaisitko mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, johon palautusmeiliä odottelet sekä syntymäaikasi, niin tutkitaan tätä lisää? Kiitos.
Laitoin viestin.
 
Ylös Bottom